Nenormali gramatika, įdomu kiek šimtmečių atsiliko nuo žodinės kalbos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[FR] Geležinkeliai Prancūzijoje
Collapse
X
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą"Billets". Vos ne latviškai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąo tariasi "bijė"Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNenormali gramatika, įdomu kiek šimtmečių atsiliko nuo žodinės kalbos.
Na, bet čia tema apie geležinkelius. O Prancūzijos geležinkeliai man patinka.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąVa, biskelis mano fotkiu is Prancuzijos
Bet trumpai - Paryzius nepatiko ir gyventi nenoreciau.
Comment
-
The TGV Duplex
This is an interesting generation of the TGV, duplex in English means two levels, this is a double Decker train. It was built because the TGV has been a victim of its own success, SNCF found it hard to supply enough TGV services to cope with the ever increasing demand. The Paris Lyon line had reached saturation point with up to one train running every three minutes, there was no way more trains could be put into action. One solution was to have two TGV sets coupled together, and this is now the norm for TGV. Even two sets coupled together can't give the demanded capacity though, so it was decided to deal with the problem to build a double-decker TGV train. There were two main advantages, it had 45% more capacity, and only had 4% more drag than a conventional TGV. Naturally this is capable of 300km/h or 186mph in revenue service. It was introduced in 1996.
o.O
Comment
-
Jau turėtų veikt Nuotraukas, kurias čia dedu, fotografavau pats. Kitu atveju nurodyčiau šaltinį Naudoju Canon 500d ir pagrinde Carl Zeiss 35mm objektyvą (jeigu kam įdomu).
_______________________
Railway pictures gallery: http://trainshot.comPaskutinis taisė null; 2012.01.11, 11:00.
Comment
-
Nuo balandžio 2 d. pradės važinėti low-cost traukiniai Ouigo. Bilietų kainos nuo 10€.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ouigo
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąNuo balandžio 2 d. pradės važinėti low-cost traukiniai Ouigo. Bilietų kainos nuo 10€.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ouigo
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąisivaizduok, kiek keleiviu butu, jei traukinys vaziuotu per nudistu pliaza? atsirastu tokiu, kurie jau ir nuolatinius bilietus pirktu.
Butent cia , netoliese ir vaziuoja per nudistu pliazus ! Cia Villefranche tai nera, taciau uz 5 minuciu Monte Carlo link, traukinys pravaziuoja pro EZE (bor de mer), Saint Laurent d'EZE, Plages de Pisarelles o po to isvaziavus is Monte Carlo , Roquebrune Cap Martin, Balzi Rossi (italija). Visi sie pliazai yra nudistu ir traukinys cia visur pravaziuoja ir kai kuriuose nudistu pliazuose net ir sustoja.Paskutinis taisė NIDA; 2013.02.26, 17:37.
Comment
-
Prancūzijoje nuo bėgių nuriedėjo traukinys, žuvo 6 žmonės
Prancūzijoje iš Paryžiaus važiavęs keleivinis traukinys nuriedėjo nuo bėgių. Pranešama, kad žuvo šeši žmonės, 26 sužeisti, praneša BBC.
Nelaimė įvyko apie 50 kilometrų nuo Paryžiaus, iš kurio ir išvažiavo traukinys. Jis vyko į Limoges miestą.
Pirminiais duomenimis, traukinys, važiuodamas dideliu greičiu, atsitrenkė į stoties platformą, keli vagonai nuvirto ant šono.
BREAKING VIDEO: Train Derails Outside Paris Killing At Least Eight PeoplePaskutinis taisė Zorro; 2013.07.12, 22:56.
Comment
-
Sukurta atskira tema Prancūzijos geležinkeliams.
2018 m. pavasarį iškart po Vėlykų prasidėjo didysis Prancūzijos geležinkelio darbuotojų streikas. Jis vyko iki liepos mėn. Streikavo pagrinde keleivių pervežimu užsiimantys darbuotojai (SNCF), tiek tolimojo susisiekimo, įskaitant TGV bei tarptautinius traukinius, tiek regioninio (TER), tiek ir Paryžiaus RER bei Paryžiaus tramvajaus, kuris priklauso SNCF. Streiko metu nevažiavo apie 80 proc. traukinių, o kai kuriais maršrutais ir visi 100 proc. Streikuojama buvo 2 dienas iš eilės, paskui 3 dirbama ir vėl streikuojama. Bet ir tomis dienomis, kai streiko kaip ir nebuvo, dalis traukinių nevažiavo. Streikas buvo nukreiptas prieš numatomą keleivių pervežimų liberalizaciją, kuri gresia masiniais atleidimais, darbo sąlygų blogėjimu, algų ir kitokių socialinių garantijų geležinkeliečiams sumažinimu.
Todėl po Prancūziją keliauti traukiniais teko nedaug.
Reimsas, Šampanės-Ardėnų TGV stotis Reimso pakraštyje. Į Reimsą atvykau traukiniu, nors tą dieną vyko streikas. Kokie traukiniai važiuos sekančią dieną, buvo galima garantuotai sužinoti tik išvakarėse nuo 20 val., nepaisant ar tai streiko diena, ar ne.
Reimso centrinės stoties pastato centrinė dalis. Ties pagrindiniu įėjimu streikuojantys darbuotojai duoda interviu žurnalistams. Keli traukinių maršrutai yra pakeisti autobusais (ne dėl streiko), tų autobusų stotelė randasi kitoje stoties kelyno pusėje, pasiekiama požemine perėja. Pakaitinių TER autobusų vairuotojai nestreikavo, nes formaliai jie dirba ne SNCF, o SNCF dukterinėje įmonėje Keolis.
Reimso centrinės stoties vaizdas nuo viaduko.
TGV traukinys Reimso stotyje. Streikas. Ilgai jis pirmame kelyje stovėjo, apie pusdienį...
TER dyzelinis traukinys 76000 serijos. 000 - numeris. Koks šio traukinio numeris, nežinau.
76830.
Po dengto perono stogu yra minimuiziejus. Drezina.
Garvežys 140.C.313.
Dar vienas TGV.
Kaip matyti, vežimėlio skirtingų ašių ratų nusidėvėjimo lygis Prancūzijoje nėra svarbus, priešingai nei pas mus, ar kitose šalyse. Vienos ašies ratai yra labiau nusidėvėję nei kitos.
Reimso Franšė Despėrė (Franchet-D'espèrey) stotelė.
Paskutinis taisė Al1; 2021.05.13, 11:53.
- 1 patinka
Comment
-
Nansi. Irgi streiko diena.
Vaizdas nuo viaduko, kuriuo važiuoja troleibusas-tramvajus.
Elektrinis traukinys. Be keleivių.
Nuo Kenedžio viaduko. Infrastruktūrininkų ūkis.
Ten pat. vaizdas kiton pusė, keleivinės stoties link.
Kiek paėjus viaduku ir su priartinimu.
Per Nansi stotį vyksta intensyvus krovininių traukinių eismas. Pravažiavo du sukabinti FRET (SNCF krovinių vežimo kompanija) šilumvežiai.
Viadukas per stoties kelius, kuriuo vyksta ir troleibuso-tramvajaus eismas.
Infrastruktūrininkų vagonas ir šilumvežis.
Keleiviniai traukiniai.
Kitu rakursu.
Dengtas dviašis vagonas.
Motorvežis.
Archaika...
Stoties pastatas ir peronai nuo viaduko.
Vakare visgi važiavo TER automotrisės. Visą dieną (tiek, kiek buvau stotin užsukęs) praktiškai neteko matyti jokio keleivinių traukinių judėjimo stotyje, užtat, kaip minėjau, mačiau kelis krovininius, kurių, deja, nufotografuoti nepavyko.
Paskutinis taisė Al1; 2021.05.13, 12:09.
- 4 patinka
Comment
Comment