Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panevėžio miesto geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Ar jį dar norima prikelti kad važinėtų?
    Teoriškai viskas yra įmanoma. Nepamenu konkrečiai kas, berods Vismantas man sakė, kad restauruojant didžiausia problema yra atsarginės detalės ir užrūdiję varžtai. Vėl problema, kad tų TU2 jau nebegamina, tačiau laimei jų sąlyginai nemažai dar išlikę. Pagal brėžinius arba kitų lokomotyvų detalių pavyzdžius galima pasigaminti naujų atsarginių detalių, tik jų kaina bus beveik kosminė. Svarbiausias akcentas — lokomotyvo "būda", nes ji labiausiai yra matoma.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #22
      2009 08 08
      Pušaloto g. pervaža.
      Uždaroma min. 15 min. iki traukinio





      Vaizdas į rytus (stoties pusę)


      Vaizdas į vakarus ir šiaurę (Šiaulių ir stiklo fabriko pusę)


      Atvyksta mūsų laukimo priežastis


      Paskutinis taisė Almis; 2010.01.01, 13:28.

      Comment


        #23
        Tu bent sulaukei traukinio. Aš buvo beveik puse valandos pralaukiau ir niekas neatvažiavo. Kad laukti ilgai tenka tai tikrai.
        Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #24
          Parašė Vismantas Rodyti pranešimą
          Tu bent sulaukei traukinio. Aš buvo beveik puse valandos pralaukiau ir niekas neatvažiavo. Kad laukti ilgai tenka tai tikrai.
          Ten tie M62 manevruoja, iešmai rankiniai, šviesoforai taip pat. Pervažos, taip išeina, irgi. Tai nieko nuostabaus, kad stoties budėtojas paspaudžia mygtuką ne tada, kada reikia. O gal tiesiog norėdamas apsisaugoti įjungia, o šilumvežis nedavažiuoja iki ten. Ir taip kelis kartus, kol sustumdo vagonus, o jo paties nesimato.

          Comment


            #25
            rankiniai sviesoforai?
            idomu...
            o sitoj pervazoj reikalingas zmogus - pervazos budetojas.jis atidarytu pervazos uztvara atskirais atvejais. nes pervaza uzsidaro automatiskai, ant pulto surinkus marsruta per ja. nesvarbu, kad iki jos nevaziuoja.
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #26
              Parašė dariuks Rodyti pranešimą
              rankiniai sviesoforai?
              idomu...
              o sitoj pervazoj reikalingas zmogus - pervazos budetojas.jis atidarytu pervazos uztvara atskirais atvejais. nes pervaza uzsidaro automatiskai, ant pulto surinkus marsruta per ja. nesvarbu, kad iki jos nevaziuoja.
              Šviesoforai ne rankiniai, o rakinamieji, valdomi rankiniu būdu. Neteisingai išsireiškiau. Teko matyti, kai pravažiavus traukiniui dar kurį laiką dega leidžiamasis signalas. O pervažos budėtojai ne visada atlieka savo darbą, kaip matyti...

              Comment


                #27
                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Ne viename informacijos šaltinyje esu skaitęs, kad siaurukai traukiniai iš įvairių stočių į Panevėžio cukraus fabriką vežiodavo cikrinius runkelius.
                Panevėžio cukraus fabrikas ir Visas siauruko geležinkelio kompleksas Panevžyje yra skirtingose plačiojo geležinkelio pusėse. Todėl kyla klausimas - kaip siaurukai tuos runkelius priveždavo? Iškrauti kažkur stotyje ar prie stiklo fabriko ir per geležinkelį miesto gatvėmis gabenti autotransportu atrodytų neprotinga...
                Nežinau, gal su kuo maišau, bet lyg prisimenu kaip labai seniai kai pirmą kartą buvau Panevėžio geležinkelio stotyje tai tarp dabartinės Kerbedžio gatvės ir stoties pastato dar reikėjo pereiti siauruko bėgius... Ar tikrai jie ten kada nors buvo? Ar tikrai kažkur nuo Vaivadų kažkada siauruko atšaka nekertant Šiaulių-Rokiškio geležinkelio lygiagrečiai jam miesto centro pusėje vedė į Panevėžio cukraus fabriką?
                Gal kas turi duomenų? Gal kas prisimena geriau už mane?
                Pateiktoje aerofotonuotraukoje aiskiai matosi visas vaizdas. Net stovintys vagonai. Pokariniame topografiniame zemelapyje siauruko begiai irgi pavaizduoti dabartines Kerbedzio gatves vietoje. Klausimas - kur buvo siauruko stotis tarpukariu ir pokariu, iki tol, kol siaurukas liko tik vienoje placiojo puseje.
                Kerbedzio gatveje yra islikes siauruko vandens bokstas, jei neklystu.

                Comment


                  #28
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kerbedzio gatveje yra islikes siauruko vandens bokstas, jei neklystu.
                  Taip, yra. Kažkada jį susidomėjęs nufotografavau, nes nustebino, kad toks statinys stovi taip toli nuo geležinkelio. Tada dar nežinojau, kad siauruko bėgiai buvo abipus plačiojo geležinkelio. Deja, bet "tą gerąją" nuotrauką kažkur užmečiau, dabar nerandu, o šioje šis bokštas matosi iš gana toli (praktiškai tik šešėlis, pažymėjau rodyklyte):

                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    #29
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Pateiktoje aerofotonuotraukoje aiskiai matosi visas vaizdas. Net stovintys vagonai. Pokariniame topografiniame zemelapyje siauruko begiai irgi pavaizduoti dabartines Kerbedzio gatves vietoje. Klausimas - kur buvo siauruko stotis tarpukariu ir pokariu, iki tol, kol siaurukas liko tik vienoje placiojo puseje.
                    Kerbedzio gatveje yra islikes siauruko vandens bokstas, jei neklystu.
                    Geležinkelio stotis matosi net keliuose žemėlapiuose, kur publikavau. Dabar darau siauruko panaikintų ruožų DB Panevėžio m. ribose nuo įsikūrimo iki dabar. Žinoma, pagal turimą medžiagą. Dabar turiu nuo 1934 m. Trūksta dar carinių, ar iki pertvarkymo apie 1934 m. Gal pavyks rasti. Yra geri norai padaryti visų Aukštaitijos dingusių ruožų DB..... Yra... Matysim.

                    Comment


                      #30
                      Labas Stai vandentiekio boksto, kuris yra salia S.Kerbedzio gatves, nuotraukeles



                      Comment


                        #31

                        Comment


                          #32
                          Stai dar vienas vandens bokstas prie buvusio mesos kombinato.

                          Comment


                            #33
                            Labai grazus dangus ir aisku idomus gelezinkelio transportas

                            Comment


                              #34
                              Sustojes laikas, liudnas siaurukas.

                              Comment


                                #35
                                Iesmas

                                Comment


                                  #36

                                  Comment


                                    #37
                                    Gelezinkelio prozektorius

                                    Comment


                                      #38
                                      Smelynes gatves pervaza

                                      Comment


                                        #39
                                        Ir stai lekia silumvezis 2M62

                                        Comment


                                          #40
                                          Panevezio gelezinkelio stotis nuo pesciuju tilto

                                          Comment

                                          Working...
                                          X