Parašė Kosovo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Panevėžio miesto geležinkeliai
Collapse
X
-
Į darbą fotoaparato nesinešioju, deja... Bet keletą kadrų su mano 0,6 mgpx Nokia 2630 fotoaparatu padariau štai tokius kadrus...
Vienas iš 2-ų M62, dirbančių Panevėžyje, įvažiuoja į AB "Aurida" (buv. Autokompresorių gamykos) teritoriją... Numerio, deja, nemačiau
Ir nebenaudojamas geležinkelis į kažin kokį tai buvusį cechą toje pačioje gamykloje
Nuotraukų iš AB "Aurida" ir AB " Amilina" (buv. AB "Malsena") teritorijų bus daugiau...
P.S. Neprižadu, bet gal bus ir iš AB "Warta Glass Panevėžys" (buv. AB "Panevėžio Stiklas") teritorijosPaskutinis taisė Kosovo; 2009.10.01, 06:14."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kas toje gamykloje dabar?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kas toje gamykloje dabar?
http://www.madeinlithuania.lt/Masino...nevezio_Aurida
http://www.autoshow.az/en/2008/exhib...ist/a-514.html
Beje, sovietmečiu tai buvo viena didžiausių Panevėžio įmonių, dirbo apie ~4000 darbuotojų (nors, žinoma, kaip ir visose to laikmečio įmonėse, apie 2/5 užsiimdavo ne pagrindine veikla).
Man tik įdomu, ar šiandien jie tiek daug gamina, kad vis dar nenuardyti bėgiai iki gamyklos ir vis dar traukiniai ten važiuoja?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąDalyje jos vis dar gaminami kompresoriai, o kita dalis išdaužytais langais..."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
stOras...
Bėgiai į Pajuostį buvo naudojami iki 2002 metų. Kiek man žinoma. Buvo vežamas kuras į saugykla. Dar geležinkeliu buvo atgabenti M113 i Mindaugo MPB. Buvo dar ir rampa, prieš porą metų ją demontavo.
Vaizdas į miesto pusę, matomi turėklai tolumoj - tilto per Juostos upelį.
Vaizdas į priešingą pusę - į kuro saugyklas.Paskutinis taisė arecibo; 2013.03.14, 11:43.robertas
Comment
-
Šiandien fotografavau geležinkelius buvusios autokompresorių gamyklos teritorijoje.
1.Čia buvo pagrindinis gamyklos kelynas su krovinių rampa. Kažkada buvo net 8 keliai, išlikę tik 4, likusieji išardyti
2. Kelias tarp buvusiųjų liejimo ir surinkimo cechų bei geležinkelio pervaža. Bėgių nesimato, bet dešinėje matomas vos įžiūrimas ženklas "Nereguliuojama geležinkelio pervaža"
3.Pro šias duris iš buvusio liejimo cecho niekur nenuvažiuosi, bėgiai baigiasi už metro nuo sienos
4. Vienintelis buvęs ir iki šiol išlikęs kelias į surinkimo cechą, bėgių kokybė iš pirmo žvilgsnio atrodo šiaip sau
5. Tas pats kelias link gamyklos vartų
6. Ši kelio galą žyminti "skulptūra" yra vienintelė išlikusi visoje teritorijoje
7. Štai taip dabar atrodo geležinkelis buvusiame liejyklos ceche. Iš 2-ų kelių išlikęs tik šis
8. Šie kranai kraudavo produkciją iš/į vagonus, dabar naudojami kažkokios metalo supirkimo firmos
9. "Metalistai" vieninteliai visoje teritorijoje dar naudojasi geležinkeliu. Nuo vartų pusės tai aiškiai matyti
10. Ir pabaigai: gamyklos vartai
Paskutinis taisė Kosovo; 2010.03.03, 17:42."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąI teritorija galima laisvai ieiti?"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Iš Eimanto sužinojau, kad Panevėžyje pjausto senus D1, taigi nutariau nuvažiuoti ir pažiūrėti...
Tiekimo gatvė, buvusis siaurojo geležinkelio kelio pabaiga
Geležinkelis išardytas apie 1999 m.
D1 iš tolo
Pasirodo, tai D1-663, jau pradėtas ardyti
Ir vagonai
"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąPasirodo, tai D1-663, jau pradėtas ardyti
Atvaizdas
Comment
-
Jau vidaus nebėra. Suolų dalis iškeliavo į Panevėžio depa. Viska kas tinka siaurukui jau išmontuota ir išvežta.Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment