Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pažeimenės stotelės prieigos. Stotelė matosi tolumoje.



    Ten pat, žvilgsnis atgal.



    Nuo pat Pažeimenės pervažos eina skaldytais akmenimis grįstas kelias. Kai kur grindinys apgadintas.



    Už kelių maždaug 200 m. nuo namų šalia geležinkelio nuotraukose viršuje Pažeimenės stotelės link yra tiltas per Merą.



    Dar kiek už jo, arčiau pervažos, yra buvusios Pažeimenės stotelės rampos liekanos.







    Nuo pervažos Pabradės link. Dešinėje matosi rampos liekanos. Tačiau kyla įtarimas, kad ir kairėje (o būtent toje pusėje miške buvo kareivines) būta rampos. Pohuliankos stotelė įkurta dar caro laikais miške esančio karinio dalinio ir poligono aptarnavimui. Tarpukaryje čia bazavosi ir treniravosi Lenkijos kariuomenė.



    Pervaža.



    Pažeimenės stotelė.



    Paskutinis taisė Al1; 2012.07.04, 14:10.

    Comment


      Cariniame žemėlapyje pažymėta Pohuliankos stotelė. Žemėlapis berods iš www.maps4u.lt



      Lenkiškame tarpukario žemėlapyje pažymėta stotelė ir nemažai pastatų netoli geležinkelio. Būta nemažos gyvenvietės. O gal ir ten kareivinės buvo? Dabar nieko, išskyrus porą namelių prie geležinkelio, nebelikę. Nuo stotelės buvo nutiestas ir siaurasis geležinkelis. Žemėlapis iš www.mapywig.org



      Nuo Pažeimenės perono galo Švenčionėlių link.




      Tiltas per Sarią.



      Ties tiltu Švenčionėlių link.




      Ten pat, Pažeimenės link.



      Ryšiai...



      Cariniame žemėlapyje yra pažymėta Kretonkos platforma. Lenklaikiu jos jau nėra. Ji buvo čia. Vaizdas link Švenčionėlių.

      Paskutinis taisė Al1; 2012.07.05, 20:04.

      Comment


        Tarp buvusios Kretonkos stotelės ir Žeimenos yra pralaida per bevardį upelį.





        Žeimena.



        Pažeimenės link.









        Ties Liūlinės pervaža. DR1A-289 važiavo į Ignaliną.



        Bevardis upelis ties Sudotėlio ežeru teka šia pralaida.



        Čia teka Dobis



        Paėjus apie 200 m. nuo tilto per Dobį matosi Švenčionėliai.



        Tęsinys bus.
        Paskutinis taisė Al1; 2012.07.04, 14:01.

        Comment


          Pėsčiomis esu praėjęs ne vieną šios linijos tarpstotį ir tiek dalykų eidamas nepastebėjau, kiek dabar šituose reportažuose Dėkui Al1 už detalius reportažus

          Comment


            Beje, 1940 m. LG žemėlapyje yra net kelios kilometrinės stotelės tarp N. Vilnios ir Švenčionėlių. Jos tikriausiai egzistavo labai trumpai, o tvarkaraščiuose jų iš viso nėra.


            http://www.epaveldas.lt/vbspi/conten..._242420_1&mc=N

            Kilometražas vis dar nuo Varšuvos. N. Vilnia yra 422,13 km nuo Varšuvos.
            Taigi, stotelė 433 km tarp Mickūnų ir Bezdonių.
            Stotelė tarp Pailgės ir Pabradės - 458 km. Neatitinka nei vienos iš mano nufotografuotų vietų, kur galėjo būti Karkažiškės stotelė Pirmojo pasaulinio karo metais.
            Tarp Pažeimenės ir Švenčionėlių yra 482 km stotelė. Tai dabartinė Žeimena.
            O 486,6 km stotelė buvo maždaug prie Sudotėlio ežero.

            Comment


              Tęsiu toliau. Švenčionėliai, ties pervaža pietinėje miesto pusėje.



              Elevatoriaus aklikelis ties pervaža už pušų.



              Ties pervaža, Pabradės link.



              Kiek paėjus stoties link.



              Užlipus ant aukščiau magistralinės linijos esančio privažiuojamųjų kelių pylimo.



              Į priešingą pusę.



              Manevrinio šilumvežio depas. Dar pernai elevatoriaus teritorijoje stovėjo seniai nebenaudojamas TGM'as (o gal TGK). Jo jau nebėra.

              Paskutinis taisė Al1; 2012.07.06, 19:28.

              Comment


                Geležinkelis grūdų vežimui nenaudojamas. Įmonės teritorijoje bėgiai dar yra.









                Čia buvo Švenčionėlių lokomotyvų atsargos bazė.





                Dar kartą elevatoriaus link.

                Comment


                  Dar arčiau stoties. Dešinėje gelsvas - iešmininko namelis, šalia jo automobilis.



                  Žvilgsnis atgal.



                  Dar arčiau stoties, ties iešmininko nameliu (dešinėje bėgių pusėje).



                  Depo pastatas. Gyvenamoji dalis iš kiemo pusės.





                  Apsisukus 180 laipsnių kampu. Įvažiavimas į depo teritoriją. Buvo apsauga, tai daugiau nefotografavau.



                  Bėgiai į depo teritoriją.

                  Paskutinis taisė Al1; 2012.07.06, 19:34.

                  Comment


                    Depo pastatas iš stoties kelyno pusės.



                    Ties depu stoties link.



                    Į priešingą pusę.



                    Žvilgsnis pro mūrinę tvorą į uždarą teritoriją.





                    Vandens bokštas yra ant kalvos ir atokiau nuo stoties.

                    Comment


                      Ties pietiniu perono galu. Jei neklystu, buvo dar vienas peronas, skirtas traukiniams į ir iš Utenos.



                      Nuo pirmojo perono depo link.









                      Ignalinos link.



                      Paskutinis taisė Al1; 2012.07.06, 20:05.

                      Comment


                        Sandėlis.



                        Iš kitos pusės.



                        Buferiai dar nuo sraigtinės sankabos laikų...







                        Dar vienas aklikelis iki rampos. Likusios buferių tvirtinimo vietos ir varžtai.

                        Comment


                          Ties pėsčiųjų perėja per geležinkelį šiauriau sandėlio. Ignalinos link.





                          Ten pat, stoties link.



                          Ties Žeimenos gatvės pervaža. Ignalinos link.



                          Į priešingą pusę.

                          Comment


                            Kairėn - į Uteną, tiesiai - į Daugpilį.



                            Ten pat, į priešingą pusę, stoties link.



                            Kiek paėjus tolyn nuo stoties. Žvilgsnis stoties link. Dešinėje buvusios siaurojo geležinkelio viaduko per platųjį geležinkelį atramos liekanos.



                            Detaliau.



                            Kitoje pusėje išlikęs pylimas ir viaduko atrama. Viadukas tarybinis.



                            "Luktarnos" kuro bazė.



                            Ignalinos link. Priekyje pervaža. Dešinėje privažiuojamasis kelias į pramoninę teritoriją šiaurinėje Švenčionėlių dalyje.

                            Paskutinis taisė Al1; 2012.07.06, 20:18.

                            Comment


                              Ties pervaža.





                              Su cisternomis priekyje pramonine atšaka į stotį nuvažiavo TEM-TMH-008.



                              Pramoninė linija Švenčionėlių šiaurinėje dalyje. Dvi nuotraukos žemiau ties pervaža, kurią pažymėjau. Už 100 metrų nuo jos į rytus atšaka demontuota.





                              Atšaka naudojama tik Orlen naftos bazei aptarnauti. Tolumoje ką tik naujai atvarytos cisternos.



                              Pabaiga.
                              Paskutinis taisė Al1; 2012.07.06, 22:09.

                              Comment


                                O siauruko depo nefotografavai ?

                                Comment


                                  Kelias nuotraukas nuo gatvės padariau. Viskas baisiai apleista...

                                  Comment


                                    Turmantas-Kurcums I/II

                                    Keletas fotografijų iš Turmantas-Kurcums tarpstočio

                                    1. Pradedama eiti nuo Turmanto geležinkelio stoties


                                    2. Judama link Lietuvos-Latvijos pasienio


                                    3. Užnugaryje pasilieka Turmanto stotis ir dyzelinis traukinys atvykęs maršrutu Vilnius-Turmantas


                                    4. Turmanto išleidžiamasis šviesoforas ir pasienis


                                    5. Paliekama Lietuvos teritorija


                                    6. Turmanto įleidžiamasis šviesoforas jau Latvijos teritorijoje


                                    7. Judama link Kurcums, Latvijos teritorijoje, keletas šimtų metrų nuo Lietuvos-Latvijos pasienio

                                    Comment


                                      Turmantas-Kurcums II/II

                                      8. Zemgales bažnyčia, anksčiau šiame pastate buvo ir geležinkelio stotis


                                      9. Pėsčiųjų perėja Zemgaloje


                                      10. Pervaža, taip pat Zemgaloje


                                      11. Link Kurcums


                                      12. Štai ir pati Kurcums geležinkelio stotis


                                      13. Kurcums geležinkelio stotyje link Turmanto


                                      14. Kurcums geležinkelio stotyje link Daugpilio


                                      Tai tiek fotografijų iš šio ruožo

                                      Comment


                                        Švenčionelių geležinkelio stotyje. Apie 1917 m.







                                        Comment


                                          Dūkšto geležinkelio stotyje. 1941 m.

                                          ebay.de

                                          Comment

                                          Working...
                                          X