Parašė Zorro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Dūkštas, geležinkelio stoties pastatai apie 1915-1918 m.
http://www.ak-ansichtskarten.de/ak/i...ht_vom_Bahnhof
Comment
-
VGTU žurnalas "Urbanistika ir architektūra" 2010/5 (34)
Dalius Vrubliauskas
GELEŽINKELIO RUOŽO VILNIUS–TURMANTAS SENŲJŲ PASTATŲ ARCHITEKTŪRA: TARP IŠNYKIMO IR IŠLIKIMO
http://www.tpa.vgtu.lt/upload/urban_...ubliauskas.pdfPaskutinis taisė Romas; 2011.12.18, 09:51.
Comment
-
Videoklipas:
lokomotyvų keitimas traukiniui Sankt.Peterburgas-Vilnius Daugpilio stotyje. http://www.youtube.com/watch?v=Wdf0E...eature=related
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąKrovinių prasme taip, bet keleivių tikrai ne
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąKrovinių ta prasme yra, kiekviena darbo diena vakare atvažiuoja ČME3M
Kiek iš sovietinių laikų prisimenu, geležinkeliu Vilnius-Daugpilis ėjo krovinių vežimo maršrutas Vilnius-Daugpilis-Vitebskas-Smolenskas-Voronežas. Ėjo toks maršrutas ir iš Rygos, Daugpilyje abu susijungdavo. Ir netgi tuo pagrindu keleivinis traukinys Ryga-Voronežas važinėjo...
Iš Rygos į Voronežą važiuoti per Daugpilį pakeliui, iš Vilniaus iki Smolensko arčiau būtų per Minską, bet apie tokį neįprastą preikinių traukinių mnaršrutą girdėjau daug kartų. Netgi Vilniaus lokomotyvų depo mašinistai sakydavo traukinio vedimą į Voronežą, nors patys traukinį vesdavo tik iki Daugpilio.
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąAB ,,LIETUVOS GELEŽINKELIAI"
2012-2018 M. NUMATOMŲ ĮGYVENDINTI PROJEKTŲ SĄRAŠAS
Radau tokį punktą:
Gal kas galėtų pakomentuoti ką konkrečiai šiuo atžvilgiu reiškia plėtra?
Comment
Comment