Sveiki, sakau gal apie šią liniją reikėtų diskutuoti atskiroje temoje
Sorry, Dariau, taip greitai reikės temų maršrutams Lentvaris-Marcinkonys, Kazlų Rūda-Virbalis, Palemonas-Gaižiūnai ir t.t.. Kas per daug, tas nesveika. Po kokių metų bus dar viena mirusia tema daugiau. Nėra ši linija kažkuo super išskirtinė.
Sorry, Dariau, taip greitai reikės temų maršrutams Lentvaris-Marcinkonys, Kazlų Rūda-Virbalis, Palemonas-Gaižiūnai ir t.t.. Kas per daug, tas nesveika. Po kokių metų bus dar viena mirusia tema daugiau. Nėra ši linija kažkuo super išskirtinė.
Nu gerai o jei pervadint "Buvusi Sankt.Peterburgas-Varsuva linija" ?
Nu gerai o jei pervadint "Buvusi Sankt.Peterburgas-Varsuva linija" ?
Šiek tiek geriau, tik atkreipk dėmesį, kad kol kas pati populiariauia konkrečios linijos tema yra "RailBaltica", nes ji: a) vis dar projektuojama ir statoma; b) bus statoma ilgai, taigi bus žinių, apkalbų ir ko gero korupcijos objektas; c) turės išskirtinę reikšmę. Todėl gerai pagalvok, ar tai tikrai bus ta tema, kurioje railfanai visada turės ką pasakyti, ar tik merdėjanti tema (kaip apie funikulierius), kuri tik kada ne kada tarsi atsitiktinai prisimenama. Šiaip būtų gerai perskaityti skilties tvarkytojo Eimanto nuomonę.
Kolkas tegul būna kaip yra. Jei žiūrėti per istorinę prizmę, tai tema S.Peterburgas-Varšuva labai tinkama, su senaisiais vaizdais ir faktais, dabar ji net Lietuvoje kaip vientisa linija neegzistuoja; keliui link Turmanto galima atskira tema. Kelias link Gardino su Turmanto kryptimi šiuo metu nesietinas.
Man šitas ruožas yra super iskirtinis,nes jau esu isitikines ,kad čia eismas bus,gan nemažas,tad jei nežinot,kas čia vyksta tai ir nesakykit beto jei nuotraukas idečiau tada tikrai pamatytum bet gaila ,kad bižki toli nuo mano namu,ir pesčiom nenueičiau oras prastas šiandien...
Man šitas ruožas yra super iskirtinis,nes jau esu isitikines ,kad čia eismas bus,gan nemažas,tad jei nežinot,kas čia vyksta tai ir nesakykit beto jei nuotraukas idečiau tada tikrai pamatytum bet gaila ,kad bižki toli nuo mano namu,ir pesčiom nenueičiau oras prastas šiandien...
Visi ruožai yra svarbūs, tik ne visi vienodai Man asmeniškai širdies neskauda viena tema daugiau ar mažiau, tik paaiškinkite, ką tokio čia ruošiatės diskutuoti, ko nebuvo kitose geležinkelio temose? Skaičiuosite kiek ČME kasdien nuvažiavo ir keiksite LG dėl brangių bilietų ar kažko rimto čia bus galima rasti?
Nutariau pakomentuoti, gal kiek "atvesinti" kazka - artimiausiu metu pro Turmanta negresia joks traukiniu eismo suintensyvejimas.
P.S.
Del ruozo "issikirtinumo" - aisku savo krasto gelezinkeliai visada arciau sirdies, taciau LG mastu tai vienas neperspektyviausiu ruozu, i kuri artimiausiu metu investuoti (tiesti naujus kelius, diegti naujas rysiu priemones ir t.t.) nieko nesiruosiama. Yra kur kas svarbesniu ruozu, reikalaujanciu remonto ar rekonstrukcijos.
Nutariau pakomentuoti, gal kiek "atvesinti" kazka - artimiausiu metu pro Turmanta negresia joks traukiniu eismo suintensyvejimas.
P.S.
Del ruozo "issikirtinumo" - aisku savo krasto gelezinkeliai visada arciau sirdies, taciau LG mastu tai vienas neperspektyviausiu ruozu, i kuri artimiausiu metu investuoti (tiesti naujus kelius, diegti naujas rysiu priemones ir t.t.) nieko nesiruosiama. Yra kur kas svarbesniu ruozu, reikalaujanciu remonto ar rekonstrukcijos.
Tikrai???tau gal nuotraukas padaryti ir parodyti?jau idiegti nauji rysio priemones ir kas kita...Ir beto jei nematot tai ir nesnekekite tokiu dalyku prasyciau...
Tikrai???tau gal nuotraukas padaryti ir parodyti?jau idiegti nauji rysio priemones ir kas kita...Ir beto jei nematot tai ir nesnekekite tokiu dalyku prasyciau...
Rodyk tu ka nori, bet savo svaiciojimus kazkuo rimtesniu pagrisk. Nepyk, bet yra uz tave daugiau turinciu informacijos. Pakartosiu - EISMAS PER TURMANTA ARTIMIAUSIU METU NESUINTENSYVES.
(savo pirmame pranesime sakydamas "rysio priemones" turejau omenyje kelio ir stoties blokuotes).
Rodyk tu ka nori, bet savo svaiciojimus kazkuo rimtesniu pagrisk. Nepyk, bet yra uz tave daugiau turinciu informacijos. Pakartosiu - EISMAS PER TURMANTA ARTIMIAISU METU NESUINTENSYVES.
(savo pirmame pranesime sakydamas "rysio priemones" turejau omenyje kelio ir stoties blokuotes).
Keliavau rudeny nuo Pabrades iki Turmanto maciau visas stotis: SVencioneliu, Duksto ir t.t ir neprofesionalo akimis pasirode kad ten nieko nevyksta, vagonu stotyse nera, nei vieno silumvezio nemaciau laukiant prasilenkimo ir t.t tik DR1A Ignalinoj stovejo
To Siemens: jei nori pamatyt kas yra traukiniu eismas siulau apsilankyti Gaiziunu stotyje prekinis su 2M62 arba ER20 pravaziuoja kas 15-20min ir taip vyksta visa para
Prisiminiau, kad savo asmeniniame archyve taip pat turiu Švenčionėlių GS nuotraukų. Jos ne super kokybiškos, nes fotografuota skubant ir negalvojant apie forumą. Pats pastatas labai panašus į Jonavos GS (matyt, tipiškas caro architektų modelis). Švenčionėlių GS dar įdomi tuo, kad joje kažkada buvo dvi stotys (kaip ir Panevėžyje) viena šalia kitos: plačiosios ir siaurosios vėžės. Siaurukas iš vienos pusės vedė į Lentupį pro Švenčionis, o iš kitos pusės — į Anykščius pro Uteną. Šiandien to buvusios siauruko likučiai tebėra tik apleisti buvusios siaurojo geležinkelio stoties pastatai (tebėra ir vandens bokštas), ant buvusių bėgių nutiesta labai tiesi gatvė ir perkalta (persiūta) vėžė iš siauros į plačią ruože Švenčionėliai-Utena. Na, bet grįžkime prie nuotraukų. Fotografuota šių metų birželio pradžioje.
Tokia Švenčionėlių GS matoma nuo miestelio centro
Tokią stotį mato traukinių keleiviai
Nuo stoties į Turmanto pusę
Nuo stoties į Vilniaus pusę
Tolumoje atvyksta traukinys iš Turmanto
Traukinys jau stoties teritorijoje, jau pradėjęs stabdyti
Ech, šįkart tik trivagonis, bet modernizuotas
Traukinys jau prie perono. Įlipa ir išlipa keleiviai
Prisiminiau, kad savo asmeniniame archyve taip pat turiu Švenčionėlių GS nuotraukų. Jos ne super kokybiškos, nes fotografuota skubant ir negalvojant apie forumą. Pats pastatas labai panašus į Jonavos GS (matyt, tipiškas caro architektų modelis). Švenčionėlių GS dar įdomi tuo, kad joje kažkada buvo dvi stotys (kaip ir Panevėžyje) viena šalia kitos: plačiosios ir siaurosios vėžės. Siaurukas iš vienos pusės vedė į Lentupį pro Švenčionis, o iš kitos pusės — į Anykščius pro Uteną. Šiandien to buvusios siauruko likučiai tebėra tik apleisti buvusios siaurojo geležinkelio stoties pastatai (tebėra ir vandens bokštas), ant buvusių bėgių nutiesta labai tiesi gatvė ir perkalta (persiūta) vėžė iš siauros į plačią ruože Švenčionėliai-Utena.
Švenčionėlių GS pastatą palygindamas su Jonavos GS truputį persūdei. Jeigu būtum palyginęs su Lentvariu tai pritarčiau. Galbūt projektuodami Jonavos stotį arhitektai ir dirbo caro laikais, tačiau pati stotis iškilo jau Lenino laikais.
Paskutinis taisė Romas; 2009.10.18, 21:25.
Priežastis: Citavimas
Comment