RB temoje priekaištaujama, kad neišnaudojama esama infrastruktūra ir nėra susisiekimo su Latvija, dabar blogai, kad norima grąžinti Daugpilio maršrutą.
Susisiekimas su Latvija pirmiausiai turėtų būti su Ryga. Daugpilis nėra blogai, bet ne tam, kad dotuoti verslininkus nevykėlius.
Daugpilis ne Lietuvos miestas. Taškas. Kodėl Lietuvai turėtų rūpėti Latvijos reikalai?
Mes gyvename sąjungoje, Europos Sąjungoje. Tai reiškia, kad mes turėtume dirbti kartu. O jeigu kelėtų žmonių iš Latvijos nori dirbti Lietuvoje, kodėl gi ne? Manau, kad visi darboviečiai stiprina regionus, kadangi tai irgi traukia kitų firmų ir tt.
O jeigu mes tikrai norime stiprinti mūsų Europos Sąjungą, reikia irgi geras susiekimas tarp valstybių, tai turėtų būti be kitko regioninių ir tolimųjų traukiniais. Su latviais tai gal dabar truputi sudėtinga, kadangi reikėtų pasidalinti traukinių maršrutus, pavyždžiui: LG važiuoja iš Vilniaus į Daugpilį ir iš Vilniaus į Rygą (ir atgal), o PV važiuoja iš Rygos į Vilnių ir iš Rygos į Mažeikius (ir atgal). Bet kaip žinau latviai gaila visai neturi tinkamų traukinių tarptautiniam susiekimui.
O ko bijo? Žodžiu, tema apie nieką. Jokio traukinio LG nepaleis pagal kažkokio tai verslo užgaidas, jei jau net savo darbuotojų LG į darbą traukiniais nebeveža, o samdo autobusus. Nebent pats verslas ir apmokės tą darbuotojų gabenimą. Tada prašom. Tik ar ne pigiau bus pasamdyti autobusą?
O ko ta firma nesikreipia į Latvijos geležinkelius ir neprašo atidaryti reiso Daugpilis - Visaginas? Didesnė maršruto dalis eina Latvijos ruožu...
Todėl, kad firma mokesčius moka Lietuvoje ir Lietuvos valstybė yra pagrindinis naudos gavėjas. Tiesa, įdomu kaip vyksta darbininkų iš Latvijos apmokęstinimas?
Dabar viskas suvažiuoja į Radviliškį. Ar tikrai į Vaidotų pusę dideli srautai krovinių, kad vertėtų tokią liniją turėti?
Nuardytas taip pat ir pravažiavimas iš Turmanto linijos link Vaidotų. Reikėtų tokiu atveju ir jį atstatyti.
Šitų naujų linijų statyba ir išlaikymas bus daug brangesnis malonumas nei papildomi km per Latviją.
Bet apie juos mąsto Infra. Gal kas ir išeis link 2030. Ne kalnų šalis mes, sudėtingiau tik žemę paimti, bet greitai atsilaisvins RB žemės paėmėjai.
Europos žaliasis kursas irgi reikalauja nuo sunkvežimių pereiti prie žaliojo transporto. Sėkmės su elektrinias varikliais pas fūras nėra, geležinkelis su KT lieka švaria gamtai galimybe.
Europos žaliasis kursas irgi reikalauja nuo sunkvežimių pereiti prie žaliojo transporto. Sėkmės su elektrinias varikliais pas fūras nėra, geležinkelis su KT lieka švaria gamtai galimybe.
Bet jei atsiras draudimas skristi atstumus, mažesnius nei 400 km Europos Sąjungoje, tai greitai gali atsirasti ir draudimas važiuoti dyzeliu traukiniams. Taip nebus, kad uždraus vidaus degimo variklius mašinoms, o traukinius užmirš.
Pavyzdžiui, Norvegija automobilių su vidaus degimo varikliais planuoja atsisakyti 2025 metais. 2018 metais „švarūs“ automobiliai sudarė beveik pusę visų šioje šalyje parduotų naujų lengvųjų automobilių. Elektromobilių dalis sudarė 31,2 proc., o likusios transporto priemonės buvo hibridinės. Atsisakyti vidaus degimo variklių iki 2030 metų ketina Danija, Izraelis, Airija, Islandija, Nyderlandai, taip pat Paryžius.
Bet jei atsiras draudimas skristi atstumus, mažesnius nei 400 km Europos Sąjungoje, tai greitai gali atsirasti ir draudimas važiuoti dyzeliu traukiniams. Taip nebus, kad uždraus vidaus degimo variklius mašinoms, o traukinius užmirš.
Pigiau bus tiesiog išardyti liniją ir viskas bus OK.
Comment