RB temoje priekaištaujama, kad neišnaudojama esama infrastruktūra ir nėra susisiekimo su Latvija, dabar blogai, kad norima grąžinti Daugpilio maršrutą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Mes gyvename sąjungoje, Europos Sąjungoje. Tai reiškia, kad mes turėtume dirbti kartu. O jeigu kelėtų žmonių iš Latvijos nori dirbti Lietuvoje, kodėl gi ne? Manau, kad visi darboviečiai stiprina regionus, kadangi tai irgi traukia kitų firmų ir tt.
O jeigu mes tikrai norime stiprinti mūsų Europos Sąjungą, reikia irgi geras susiekimas tarp valstybių, tai turėtų būti be kitko regioninių ir tolimųjų traukiniais. Su latviais tai gal dabar truputi sudėtinga, kadangi reikėtų pasidalinti traukinių maršrutus, pavyždžiui: LG važiuoja iš Vilniaus į Daugpilį ir iš Vilniaus į Rygą (ir atgal), o PV važiuoja iš Rygos į Vilnių ir iš Rygos į Mažeikius (ir atgal). Bet kaip žinau latviai gaila visai neturi tinkamų traukinių tarptautiniam susiekimui.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ko ta firma nesikreipia į Latvijos geležinkelius ir neprašo atidaryti reiso Daugpilis - Visaginas? Didesnė maršruto dalis eina Latvijos ruožu...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ko ta firma nesikreipia į Latvijos geležinkelius ir neprašo atidaryti reiso Daugpilis - Visaginas? Didesnė maršruto dalis eina Latvijos ruožu...
- 1 patinka
Comment
-
Retas lokomotyvas ruože, kuriame prekiniai traukiniai apskritai retai apsilanko.
ER20CF-036 & ER20CF-007, Ignalina - Švenčionėliai, 2021-07-22
- 3 patinka
Comment
-
Tai matyt vėl remontas, kaip ir pernai, tai per Latviją varinėja.
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai matyt vėl remontas, kaip ir pernai, tai per Latviją varinėja.
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai matyt vėl remontas, kaip ir pernai, tai per Latviją varinėja.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ne, iš UtenAs iki PanevėžE tikrai nereikia geležinkelio
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą90 km skirtumas būtų. Pastoviam eismui gal ir aktualu, tačiau kai tokių atvejų per metus būna kelios dienos, nelabai apsimokėtų.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠitų naujų linijų statyba ir išlaikymas bus daug brangesnis malonumas nei papildomi km per Latviją.
Europos žaliasis kursas irgi reikalauja nuo sunkvežimių pereiti prie žaliojo transporto. Sėkmės su elektrinias varikliais pas fūras nėra, geležinkelis su KT lieka švaria gamtai galimybe.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąEuropos žaliasis kursas irgi reikalauja nuo sunkvežimių pereiti prie žaliojo transporto. Sėkmės su elektrinias varikliais pas fūras nėra, geležinkelis su KT lieka švaria gamtai galimybe.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠitos linijos vistiek neplanuoja elektrifikuoti.
Bet jei atsiras draudimas skristi atstumus, mažesnius nei 400 km Europos Sąjungoje, tai greitai gali atsirasti ir draudimas važiuoti dyzeliu traukiniams. Taip nebus, kad uždraus vidaus degimo variklius mašinoms, o traukinius užmirš.
Pavyzdžiui, Norvegija automobilių su vidaus degimo varikliais planuoja atsisakyti 2025 metais. 2018 metais „švarūs“ automobiliai sudarė beveik pusę visų šioje šalyje parduotų naujų lengvųjų automobilių. Elektromobilių dalis sudarė 31,2 proc., o likusios transporto priemonės buvo hibridinės. Atsisakyti vidaus degimo variklių iki 2030 metų ketina Danija, Izraelis, Airija, Islandija, Nyderlandai, taip pat Paryžius.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąŠiuo metu ne.
Bet jei atsiras draudimas skristi atstumus, mažesnius nei 400 km Europos Sąjungoje, tai greitai gali atsirasti ir draudimas važiuoti dyzeliu traukiniams. Taip nebus, kad uždraus vidaus degimo variklius mašinoms, o traukinius užmirš.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPigiau bus tiesiog išardyti liniją ir viskas bus OK.
Comment
Comment