Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    RB temoje priekaištaujama, kad neišnaudojama esama infrastruktūra ir nėra susisiekimo su Latvija, dabar blogai, kad norima grąžinti Daugpilio maršrutą.

    Comment


      Susisiekimas su Latvija pirmiausiai turėtų būti su Ryga. Daugpilis nėra blogai, bet ne tam, kad dotuoti verslininkus nevykėlius.
      Daugpilis ne Lietuvos miestas. Taškas. Kodėl Lietuvai turėtų rūpėti Latvijos reikalai?

      Comment


        Labai gerai, kad naujos darbo vietos Visagine formuoja reiso paklausą! Tik pirmyn!

        Comment


          Mes gyvename sąjungoje, Europos Sąjungoje. Tai reiškia, kad mes turėtume dirbti kartu. O jeigu kelėtų žmonių iš Latvijos nori dirbti Lietuvoje, kodėl gi ne? Manau, kad visi darboviečiai stiprina regionus, kadangi tai irgi traukia kitų firmų ir tt.

          O jeigu mes tikrai norime stiprinti mūsų Europos Sąjungą, reikia irgi geras susiekimas tarp valstybių, tai turėtų būti be kitko regioninių ir tolimųjų traukiniais. Su latviais tai gal dabar truputi sudėtinga, kadangi reikėtų pasidalinti traukinių maršrutus, pavyždžiui: LG važiuoja iš Vilniaus į Daugpilį ir iš Vilniaus į Rygą (ir atgal), o PV važiuoja iš Rygos į Vilnių ir iš Rygos į Mažeikius (ir atgal). Bet kaip žinau latviai gaila visai neturi tinkamų traukinių tarptautiniam susiekimui.

          Comment


            O ko ta firma nesikreipia į Latvijos geležinkelius ir neprašo atidaryti reiso Daugpilis - Visaginas? Didesnė maršruto dalis eina Latvijos ruožu...

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              O ko ta firma nesikreipia į Latvijos geležinkelius ir neprašo atidaryti reiso Daugpilis - Visaginas? Didesnė maršruto dalis eina Latvijos ruožu...
              Gal ir kreipiasi, tik neafišuoja

              Comment


                O ko bijo? Žodžiu, tema apie nieką. Jokio traukinio LG nepaleis pagal kažkokio tai verslo užgaidas, jei jau net savo darbuotojų LG į darbą traukiniais nebeveža, o samdo autobusus. Nebent pats verslas ir apmokės tą darbuotojų gabenimą. Tada prašom. Tik ar ne pigiau bus pasamdyti autobusą?

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  O ko ta firma nesikreipia į Latvijos geležinkelius ir neprašo atidaryti reiso Daugpilis - Visaginas? Didesnė maršruto dalis eina Latvijos ruožu...
                  Todėl, kad firma mokesčius moka Lietuvoje ir Lietuvos valstybė yra pagrindinis naudos gavėjas. Tiesa, įdomu kaip vyksta darbininkų iš Latvijos apmokęstinimas?

                  Comment


                    Retas lokomotyvas ruože, kuriame prekiniai traukiniai apskritai retai apsilanko.
                    ER20CF-036 & ER20CF-007, Ignalina - Švenčionėliai, 2021-07-22

                    Comment


                    • Al1
                      Al1 commented
                      Editing a comment
                      Tai matyt vėl remontas, kaip ir pernai, tai per Latviją varinėja.

                    • Ignalina
                      Ignalina commented
                      Editing a comment
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Tai matyt vėl remontas, kaip ir pernai, tai per Latviją varinėja.
                      Apie 80 valandų buvo uždaryta Kaišiadorys - Livintai, tai dalis važiavo aplinkui. Pagrinde vien kalis.

                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Tai matyt vėl remontas, kaip ir pernai, tai per Latviją varinėja.
                    Ne, iš UtenAs iki PanevėžE tikrai nereikia geležinkelio

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Ne, iš UtenAs iki PanevėžE tikrai nereikia geležinkelio
                      90 km skirtumas būtų. Pastoviam eismui gal ir aktualu, tačiau kai tokių atvejų per metus būna kelios dienos, nelabai apsimokėtų.

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        90 km skirtumas būtų. Pastoviam eismui gal ir aktualu, tačiau kai tokių atvejų per metus būna kelios dienos, nelabai apsimokėtų.
                        O Subačiaus terminalas su savo tonkilometriais?

                        Comment


                          Dabar viskas suvažiuoja į Radviliškį. Ar tikrai į Vaidotų pusę dideli srautai krovinių, kad vertėtų tokią liniją turėti?
                          Nuardytas taip pat ir pravažiavimas iš Turmanto linijos link Vaidotų. Reikėtų tokiu atveju ir jį atstatyti.

                          Comment


                            Utena-Kupiškis ar Turmantas-Zarasai-Obeliai būtų logiškas sužiedinimas.

                            Radviliškis-Jonava yra savotiška bambagyslė.


                            Comment


                              Šitų naujų linijų statyba ir išlaikymas bus daug brangesnis malonumas nei papildomi km per Latviją.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Šitų naujų linijų statyba ir išlaikymas bus daug brangesnis malonumas nei papildomi km per Latviją.
                                Bet apie juos mąsto Infra. Gal kas ir išeis link 2030. Ne kalnų šalis mes, sudėtingiau tik žemę paimti, bet greitai atsilaisvins RB žemės paėmėjai.

                                Europos žaliasis kursas irgi reikalauja nuo sunkvežimių pereiti prie žaliojo transporto. Sėkmės su elektrinias varikliais pas fūras nėra, geležinkelis su KT lieka švaria gamtai galimybe.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Europos žaliasis kursas irgi reikalauja nuo sunkvežimių pereiti prie žaliojo transporto. Sėkmės su elektrinias varikliais pas fūras nėra, geležinkelis su KT lieka švaria gamtai galimybe.
                                  Šitos linijos vistiek neplanuoja elektrifikuoti.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Šitos linijos vistiek neplanuoja elektrifikuoti.
                                    Šiuo metu ne.

                                    Bet jei atsiras draudimas skristi atstumus, mažesnius nei 400 km Europos Sąjungoje, tai greitai gali atsirasti ir draudimas važiuoti dyzeliu traukiniams. Taip nebus, kad uždraus vidaus degimo variklius mašinoms, o traukinius užmirš.

                                    Pavyzdžiui, Norvegija automobilių su vidaus degimo varikliais planuoja atsisakyti 2025 metais. 2018 metais „švarūs“ automobiliai sudarė beveik pusę visų šioje šalyje parduotų naujų lengvųjų automobilių. Elektromobilių dalis sudarė 31,2 proc., o likusios transporto priemonės buvo hibridinės. Atsisakyti vidaus degimo variklių iki 2030 metų ketina Danija, Izraelis, Airija, Islandija, Nyderlandai, taip pat Paryžius.
                                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=80182155

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Šiuo metu ne.

                                      Bet jei atsiras draudimas skristi atstumus, mažesnius nei 400 km Europos Sąjungoje, tai greitai gali atsirasti ir draudimas važiuoti dyzeliu traukiniams. Taip nebus, kad uždraus vidaus degimo variklius mašinoms, o traukinius užmirš.
                                      Pigiau bus tiesiog išardyti liniją ir viskas bus OK.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Pigiau bus tiesiog išardyti liniją ir viskas bus OK.
                                        Tegu padaro trasą. O tada norės elektrifikuos, norės baterijų traukinį paleis, norės išimtį prisitaikys ir kaip yra paliks. Svarbu žemę turėt.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X