Turmanto stotis yra bene vienintelė, kurios įleidžiamasis šviesoforas yra kitoje valstybėje. Taip pat ir sienos riba patraukta, kad iešmas jos nekirstų
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Vieną 2019 balandžio vakarą valanda anksčiau atvykau į Visagino stotį važiuoti link Vilniaus. Kadangi stotyje laukti buvo gan nuobodoka, pasitaikė puiki galimybė susiorganizuoti trumpą kelionę Visaginas-Turmantas-Visaginas.
Iš Visagino išvykau 17:21, Turmante buvau 17:31 ir turėjau netgi... 22 minutes, kadangi atgalinis (ir, beje, paskutinis) traukinys buvo 17:53.
Per tas 22 minutes spėjau pasivaikščioti po stoties lyginį kelyną, patekti į Latvijos teritoriją bei padaryti kelias telefonines nuotraukas.
Įleidžiamasis nelyginis šviesoforas, kuris yra Latvijoje:
Iš kitos pusės:
Jau Turmanto stoties teritorijoje, tačiau iki kelyno sudėlioti latviški piketo ženklai:
Atsisukus atgal link Latvijos taip pat pamačiau latvišką greičio ribojimo ženklą. 100km/h keleiviniams ir 80km/h prekiniams:
Priartėjus prie iešmyno pradeda matytis Turmanto apendikso kontūrai:
Būtent tokia kvadratinė forma susitarus su Latvija atiteko mums, tačiau to neužteko, kad įleidžiamasis būtų mūsų teritorijoje (paspaudus - didesnis):
Ir grįžtant į stotį pasitinka LR ženklas:
Kiek kažkur teko skaityti, mes už šį gabaliuką latviams atidavėme kažkokį savo žemės gabaliuką, tačiau dabar neatgaminu. Gal kažkas žino?
- 9 patinka
Comment
-
Miestas Lietuvos pasienyje turi planų išjudinti geležinkelį į Daugpilį – svajoja prisivilioti dirbti latvius
Visagino savivaldybėje klaidžioja idėja atgaivinti susisiekimą geležinkeliu su Daugpiliu Latvijoje. Iki karantino traukinys dukart per parą šia kryptimi važiuodavo, tačiau tik savaitgaliais. Miestas norėtų, kad traukiniai kursuotų ir darbo dienomis. Tam, kad latviai galėtų atvažiuoti į Visaginą dirbti. Mat dabar, kai tokio susisiekimo geležinkeliais nėra, kelionė automobiliu trunka nepilną valandą vietoj pusvalandžio, kurio pakanka traukiniu iš vieno miesto atvykti į kitą.
„Bravo savivaldybei. Sakytume ačiū, jei taip ir nutiktų. Esame Lietuvos pakraštyje, sienos čia pat. Daugpilis būtų galimybė ieškant darbuotojų“, – sakė baldų fabriko „Visagino linija“ vadovas Raimondas Bakšys.
Ši gamykla – vienas didžiausių darbdavių regione: turinčią 830 darbuotojų baldų gamintoją lenkia tik Ignalinos atominė elektrinė. Tačiau darbo jėgos vietoje trūksta, todėl darbuotojus vežasi iš Zarasų.
Tokia idėja domina ir Daugpilį. „Susisiekimas geležinkeliu tarp miestų darbo dienomis ir per atostogas paskatintų tiek turistų, tiek ir darbuotojų judėjimą. Tačiau Latvijoje geležinkelio klausimai – valstybinis, o ne savivaldybės klausimas“, – portalui lrytas.lt perdavė Daugpilio savivaldybės atstovė Liga Korsaka.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIdėja niekam tikusi. Normali valdžia stengtųsi savo piliečiams sudaryti sąlygas dirbti, o ne užsieniečius vežti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr tai turi būti verslo problema, o ne valstybės (nesvarbu kokia forma).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kartais geriau darbas 500 vietinių ir šimtui atvažiuojančių, nei mokėti bedarbio pašalpas 500 vietinių.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGeriau 600 vietinių ir 0 atvažiuojančių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei 500 vietinių surado, suras ir dar 100. Blogai ieško.
- 1 patinka
Comment
-
Čia darbdavio problema. Tegul stato įmonę ten, kur yra darbuotojų, o ne bet kur, o paskui bliauna, kad trūksta darbuotojų ir nėra iš kur paimti. Ir dar. Tegul normaliai moka, sudaro žmogiškas darbo sąlygas (ne tik fizines, bet ir psichologines) tai žmonės eis ir dirbs. O tai už minimumą ir smegenų "dulkinimą" darbe, kenčiant darbdavio terorą, niekas nenori dirbti.
Jau net iš Baltarusijos ir Ukrainos vairuotojai nebenori Lietuvoje dirbti - įsidarbina, padirba mėnesį, juos išduria ir jie pasiunčia ant trijų raidžių Lietuvą ir jos viarslą. Todėl šiemet jau beveik išnaudotos metinės kvotos vairuotojams ir vežėjai bliauna dėl to...
Bet mes nukrypome nuo temos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia darbdavio problema. Tegul stato įmonę ten, kur yra darbuotojų, o ne bet kur, o paskui bliauna, kad trūksta darbuotojų ir nėra iš kur paimti. Ir dar. Tegul normaliai moka, sudaro žmogiškas darbo sąlygas (ne tik fizines, bet ir psichologines) tai žmonės eis ir dirbs. O tai už minimumą ir smegenų "dulkinimą" darbe, kenčiant darbdavio terorą, niekas nenori dirbti.
Jau net iš Baltarusijos ir Ukrainos vairuotojai nebenori Lietuvoje dirbti - įsidarbina, padirba mėnesį, juos išduria ir jie pasiunčia ant trijų raidžių Lietuvą ir jos viarslą. Todėl šiemet jau beveik išnaudotos metinės kvotos vairuotojams ir vežėjai bliauna dėl to...
Bet mes nukrypome nuo temos.
- 2 patinka
Comment
-
O logika atsivežti darbuotojus iš užsienio ir dar prašyti už tai iš valstybės kažkokių tai priemonių imtis? Kas dėl Zarasų vyr. architekto - tai tokiuose rajonuose jiems siūlo minimumą su trupučiu už pusę etato... Ir kelia didelius kvalifikacinius reikalavimus. Tai toks ir paieškų rezultatas. Aš žinau, kaip kažkada Alytuje paveldosaugininko ieškojo ir kiek ten siūlė... Vienžo, visa tai yra sistemonė problema, 30 metų labai "kokybiško" valstybės valdymo rezultatas...
O tie viarslinykai ieško durnių. Jei jau jiems reikia darbuotojų ir randa juos Daugpilyje, tai tegul patys ir vežasi autobusu, o ne prašo valstybės dėl to varinėti traukinius.Paskutinis taisė Al1; 2021.06.02, 11:54.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO logika atsivežti darbuotojus iš užsienio ir dar prašyti už tai iš valstybės kažkokių tai priemonių imtis? Kas dėl Zarasų vyr. architekto - tai tokiuose rajonuose jiems siūlo minimumą su trupučiu už pusę etato... Ir kelia didelius kvalifikacinius reikalavimus. Tai toks ir paieškų rezultatas. Aš žinau, kaip kažkada Alytuje paveldosaugininko ieškojo ir kiek ten siūlė... Vienžo, visa tai yra sistemonė problema, 30 metų labai "kokybiško" valstybės valdymo rezultatas...
O tie viarslinykai ieško durnių. Jei jau jiems reikia darbuotojų ir randa juos Daugpilyje, tai tegul patys ir vežasi autobusu, o ne prašo valstybės dėl to varinėti traukinius.
Aišku, kad taip verslininkai nepadengia visų kaštų, bet sukuria stabilų keleivių srautą, kuris LTG Link skatina auginti maršrutų skaičių, o ne juos naikinti.
- 2 patinka
Comment
-
Alio, laba diena. Bet pralošia geležinkeliai. Užtat verslas ir ieško durnių, kad išloštų. Toks verslas nereikalingas, nesugeba planuoti verslo, tegul bankrutuoja. Geležinkeliai ir valstybė geriau tegul rūpinasi, kad Lietuvos gyventojams būtų patogu vykti į darbą ir iš jo traukiniais aplink didmiesčius, kur yra neišnaudotas potencialas, kamščiai, nesveikas kelionių automobiliais skaičius lyginant su V. Europos miestais, o ne sudarinėti sąlygas vienai įmonei vežioti užsieniečius užkampyje.Paskutinis taisė Al1; 2021.06.02, 16:42.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAlio, laba diena. Bet pralošia geležinkeliai. Užtat verslas ir ieško durnių, kad išloštų. Toks verslas nereikalingas, nesugeba planuoti verslo, tegul bankrutuoja. Geležinkeliai ir valstybė geriau tegul rūpinasi, kad Lietuvos gyventojams būtų patogu vykti į darbą ir iš jo traukiniais aplink didmiesčius, kur yra neišnaudotas potencialas, kamščiai, nesveikas kelionių automobiliais skaičius lyginant su V. Europos miestais, o ne sudarinėti sąlygas vienai įmonei vežioti užsieniečius užkampyje.
Comment
Comment