Pasirodo paklydau 4 metus. Parašiau į LG užklausimą. Atsakė taip:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Parašė angelswing Rodyti pranešimąPasirodo paklydau 4 metus. Parašiau į LG užklausimą. Atsakė taip:
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kol kas jokie darbai nepradėti. Kertamas miškas, bet neaišku, ar dėl privažiuojamojo kelio, ar dėl poligono plėtros.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNuo Vilniaus link Daugpilio dvikelis buvo tiki iki Dūkšto (dabar tik Bezdonių)
Link Gardino dvikelis buvo iki Valkininkų ir, kas gana keista , nuo Marcinkonių iki Gardino (dabar iki Senųjų Trakų ar iki Rūdiškių)
Comment
-
Kariuomenės issikrovimo vieta Pažeimenėje. Foto 2020-05-28
Informacinis stendas:
Atnaujinta pervaža:
Nuo Vilniaus pusės. Laikinas greičio apribojimas:
Greičio ribojimas nuo Turmanto:
Iešmas tarpstotyje. Blokpostas neįrengtas, iešmas valdomas is salia esančios būdelės su Švenčionėlių stoties budėtojos leidimu.
Iesmas nuo Turmanto pusės:
Minėta budelė:
Iesmai naujai irengtame kelyne:
Pirmas iesmas elektrinis:
Antras jau rankinis:
TEM-TMH 015 su platformomis:
Is arciau:
Bendras vaizdas į Vilniaus pusę:
Kitoje kelyno pusėje yra rampa nuvažiavimui nuo platformų, tačiau dėl karo policijos patruliavimo tos pusės fotografuoti negalėjau.
Bonus - naujas piketinis stulpelis
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJau naudojamas karinės technikos gabenimui ar dar tik kokie bandymai?
Tai iešmas iš magistralinio kelio ne iš Pabradės pusės, jei teisingai supratau? Kodėl, juk traukiniui reikia papildomai važiuoti į Švenčionėlius ir grįžti arba sustoti tarpstotyje ir važiuoti atgal?
Comment
-
Jau šiandien kaip ir oficialiai pristatoma:
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ka-667-1325112
Pasidarė įdomu, o kodėl dar įrengiami rankiniai iešmų perjunginėjimai?
Ir pastebėjau vienose stotyse rankiniai (pvz. Švenčionėliuose), kitose valdomi iš kitur (nežinau iš kur) (žalios dėžutės ). Ar neturėtų būti visur vienodai?
Comment
-
Parašė angelswing Rodyti pranešimąPasidarė įdomu, o kodėl dar įrengiami rankiniai iešmų perjunginėjimai?
Ir pastebėjau vienose stotyse rankiniai (pvz. Švenčionėliuose), kitose valdomi iš kitur (nežinau iš kur) (žalios dėžutės ). Ar neturėtų būti visur vienodai?
Taip pat įrengus rankinį iešmą tokioje vietoje, nereikalingas budėtojas - iešmus gali perjunginėti traukinio konduktorius.Paskutinis taisė Ignalina; 2020.05.29, 11:50.
Comment
-
Būtent, magistraliniame kelyje esančių iešmų mašinistas negali perjunginėti, jei neklystu. Arba iešmininkas, kas brangu, nes ne stotis, turi atvažiuoti prieš traukiniui važiuojant, nes užkampis, į kurį problematiška atvažiuoti, nes keliai tik miško (o žiemą dar ir gali būti nenuvalyti), nes iešmas naudojamas gal kartą ar du per mėnesį.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKol kas dar ir vietiniai traukiniai pustuščiai. Tai kam gainioti orą į Daugpilį? Galiausiai yra gera proga užraukti visam laikui, nes ir taip mažai keleivių buvo... RB tai atnaujins, nes ten politika, bet irgi tikriausiai dar kurį laiką palauks, net kai Lenkija pilnai atidarys sienas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKol kas dar ir vietiniai traukiniai pustuščiai. Tai kam gainioti orą į Daugpilį? Galiausiai yra gera proga užraukti visam laikui, nes ir taip mažai keleivių buvo... RB tai atnaujins, nes ten politika, bet irgi tikriausiai dar kurį laiką palauks, net kai Lenkija pilnai atidarys sienas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAbejotina. Tie, kas keliaus vietoje, važiuos automobiliu. Gatvės jau beveik vėl pilnos automobilių kaip iki karantino, o VT pustuštis.
Comment
-
Turmantas (Turmont). Lenkijos - Latvijos pasienio stotis.
Apie 1930-1939 m.
https://fotopolska.eu/foto/1614/1614298.jpg
- 2 patinka
Comment
Comment