Parašė DKL
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Važiuoja tik rinktinis. Prekiniai po LV nebevažiuoja.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Kokiu periodiskumu ir kokiu laiku vaziuoja tas rinktinis butent pro Ignalina arba Svencionelius?
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Važiuoja pagal poreikį. Kas dvi arba tris dienas. Dažniausiai naktį.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
O gal zinot koks periodiskumas i Utena is Svencioneliu
Comment
-
O kiek šio geležinkelio buvo dvikelio iki nuardymo? Pirmuose puslapiuose radau, kad dvikelis buvo iki Visagino. Tačiau dabar Visagine nėra stoties, neišlikę jokių šviesoforų, ir nepanašu, kad jie ten kažkada buvo. Latvijos pusėje link Turmanto, pagal pylimą panašu, kad irgi buvo dvikelis. Galbūt dvikelis buvo iki pat Daugpilio?
Taip pat, pasižiūrėjus ortofoto, matosi buvęs(?) sujungimas su Vilniaus aplinkkeliu. Kada jis buvo nuardytas?
Paskutinis taisė Ignalina; 2020.05.24, 15:28.
Comment
-
Nu nu nėra stoties o kas čia ? https://lt.wikipedia.org/wiki/Vaizda...lio_stotis.JPG
Buvo tikrai dvikelis iki Visagino, puikiai prisimenu (pats esu Visaginietis). Ir peronas antras buvo kitapus stoties. Ten gyvai pasivaikščiojus akivaizdžiai matosi kur ėjo antras kelias ir jis eina kiek akys užmato, tai spėju, kad ėjo iki Turmanto jeigu ne toliau dar, vietom likę medinių špalų žymių ties stotim. Čia ne taip labai senai jis nurinktas berods apie 2007-8.
Arčiau stoties esančiu keliu traukiniai važiuodavo link Turmanto, o arčiau miško esančiu - link Vilniaus. Taip pat buvo šviesoforai. Vienas jų maždaug čia (55.613832, 26.415881 (WGS)), o kitas jei buvo tai gerokai giliau link Gerkonių. Negaliu tiksliai prisiminti. Taip pat Turmanto pusėj būdavo du.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė angelswing Rodyti pranešimąNu nu nėra stoties o kas čia ? https://lt.wikipedia.org/wiki/Vaizda...lio_stotis.JPG
Iš FB gauta info rodo, kad dvikelis ėjo iki pat Daugpilio.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Čia bilietų kasos pastatas, tikrai ne stotis Stotis turi kelyną, šviesoforus. Keista, kad nurenkant antrą kelią nepaliko pagrindiniame, būtų galima naudoti kaip blokpostą.
Iš FB gauta info rodo, kad dvikelis ėjo iki pat Daugpilio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Savaime aišku, kad kai tik visa linija buvo nutiesta dar XIX a., ji visa buvo dvikelė.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąIš FB gauta info rodo, kad dvikelis ėjo iki pat Daugpilio.
Pats feisbūkas yra tik bendravimo platforma ar informacijos talpykla, bet jokiu būdu ne šaltinis. Toje platformoje gal kur nors yra nurodytas pirminis šaltinis, iš kur paimti duomenys.
Sankt Peterburgo-Vilniaus-Varšuvos geležinkelis dabartinėje Lietuvos teritorijoje caro laikais vsias buvo dvikelis (jungė imperijos sostinę su Europa ir Lenkijos didžiausiu miestu).
Lenkijos laikais nuo Vilniaus buvo mažas srautas tik į Latviją
Kažkurį laiką Lenkijos laikais visas dar buvo dvikelis.
1922 m Lenkijos - geležinkelių žemėlapis / Polska mapa kolejowa
Visas yra dvieklis
1931 m. Lenkijos - geležinkelių žemėlapis/ Mapa sieci kolejowe
Dvikelis jau tik iki Švenčionėlių
Lenkiški žemėlapiai iš www.mapywig. orf
II pasaulinio karo metais dėl strateginės reikšmės, šis geležinkelis, aišku, vėl galėjo būti dvikelis.
Sovietų laikais krovinių srautai buvo nedideli, iš tuometinio Leningrado iki Vilniaus ėjo max 7-8 traukinių poros (į Varšuvą, Kaliningradą, Vilnių 2 į Lvovą. Čerovicus, Truskaveicą). Per dieną ėjo 3 traukinių poros į Daugpilį, dar 3-4 priemiestiniai iki Ignalinos ar Turmanto, plis dar po 2 į Didžiasalį ir 2 į Uteną. Tokiems srautams, ypač toliau nuo Vilniau nereikėjo dvikelio
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKeista tik tai, kad Visaginas - Turmantas antrų bėgių nebeturėjo jau 1993 metais.
Nuo Vilniaus link Daugpilio dvikelis buvo tiki iki Dūkšto (dabar tik Bezdonių)
Link Gardino dvikelis buvo iki Valkininkų ir, kas gana keista , nuo Marcinkonių iki Gardino (dabar iki Senųjų Trakų ar iki Rūdiškių)
Pažymėjau skirtingo storio linijiomis vienkelį ir dvikelį
Topografinis TSRS 1980 m. žemėlapis 1:500.000 (1 cm - 5 km)
Lapas N-35-1 Vilnius
Išdidintas fragmentas tarp Švenčionėlių ir Turmanto
https://maps.vlasenko.net/smtm500/n-35-1.jpg
- 2 patinka
Comment
-
Ačiū už išsamią informaciją.
Kalbėdamas apie FB informaciją, turėjau omenyje entuziastų grupę, kur buvo pasidalinta info apie dvikelį iki Daugpilio, kuris nurinktas 1995-2000 metų laikotarpyje.
Nuo Dūkšto link Turmanto pagrindinis kelias iš nelyginės pusės iškart už iešmyno pereina į lyginę, todėl kilo įtarimas, kad link Turmanto irgi buvo dvikelis.
Jei 1980 metų žemėlapyje nurodytas vienkelis tarp Dūkšto ir Turmanto, tačiau angelswing pasidalino dvikelio prisiminimais iki 2007, ar galėjo būti antras kelias tiesiamas po 1980 metų?
Comment
-
Parašė angelswing Rodyti pranešimąBuvo tikrai dvikelis iki Visagino, puikiai prisimenu (pats esu Visaginietis). Ir peronas antras buvo kitapus stoties. Ten gyvai pasivaikščiojus akivaizdžiai matosi kur ėjo antras kelias ir jis eina kiek akys užmato, tai spėju, kad ėjo iki Turmanto jeigu ne toliau dar, vietom likę medinių špalų žymių ties stotim. Čia ne taip labai senai jis nurinktas berods apie 2007-8.
Arčiau stoties esančiu keliu traukiniai važiuodavo link Turmanto, o arčiau miško esančiu - link Vilniaus. Taip pat buvo šviesoforai. Vienas jų maždaug čia (55.613832, 26.415881 (WGS)), o kitas jei buvo tai gerokai giliau link Gerkonių. Negaliu tiksliai prisiminti.
Taip pat Turmanto pusėj būdavo du.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąJei 1980 metų žemėlapyje nurodytas vienkelis tarp Dūkšto ir Turmanto, tačiau angelswing pasidalino dvikelio prisiminimais iki 2007, ar galėjo būti antras kelias tiesiamas po 1980 metų?
Nuo Dūkšto link Daugpilio nebuvo dvikelio. Nebuvo poreikio jį tiesti ir 1980 metais.
Net marazmais pasižyminti Sovietija paprastai nešvaistydavo pinigų tokiems beprasmiškiems reikalams. Čia, tiesa, priklausė nuo masto. Kai projektas mažas, tai suveikdavo sveikas protas.
Comment
-
Dabartinė Vilniaus-Daugpilio linija yra viena iš paskutinių sovietiniais metais kapitališkai atnaujintų linijų. Naujas kelias buvo paklotas šalia buvusio kelio su mediniais pabėgiais. Gal būt kam ir įsiminė situacija, kai naujas kelias jau buvo paklotas, o senas dar nenurinktas. Bet kad tai būtų buvę po 2000 - nerealu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąČia du ar daugiau kelių buvo tik stotyse
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBet jei ruožas buvo vienkelis, kokiu tikslu į šoninį kelią varydavo traukinius į Vilnių, jei nebūdavo prasilenkimo?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąCaro laikais, kai geležinkelis buvo dvikelis feisbūko turbūt dar nebuvo.
Pats feisbūkas yra tik bendravimo platforma ar informacijos talpykla, bet jokiu būdu ne šaltinis. Toje platformoje gal kur nors yra nurodytas pirminis šaltinis, iš kur paimti duomenys.
Sankt Peterburgo-Vilniaus-Varšuvos geležinkelis dabartinėje Lietuvos teritorijoje caro laikais vsias buvo dvikelis (jungė imperijos sostinę su Europa ir Lenkijos didžiausiu miestu).
Lenkijos laikais nuo Vilniaus buvo mažas srautas tik į Latviją
Kažkurį laiką Lenkijos laikais visas dar buvo dvikelis.
1922 m Lenkijos - geležinkelių žemėlapis / Polska mapa kolejowa
Visas yra dvieklis
1931 m. Lenkijos - geležinkelių žemėlapis/ Mapa sieci kolejowe
Dvikelis jau tik iki Švenčionėlių
Lenkiški žemėlapiai iš www.mapywig. orf
II pasaulinio karo metais dėl strateginės reikšmės, šis geležinkelis, aišku, vėl galėjo būti dvikelis.
Sovietų laikais krovinių srautai buvo nedideli, iš tuometinio Leningrado iki Vilniaus ėjo max 7-8 traukinių poros (į Varšuvą, Kaliningradą, Vilnių 2 į Lvovą. Čerovicus, Truskaveicą). Per dieną ėjo 3 traukinių poros į Daugpilį, dar 3-4 priemiestiniai iki Ignalinos ar Turmanto, plis dar po 2 į Didžiasalį ir 2 į Uteną. Tokiems srautams, ypač toliau nuo Vilniau nereikėjo dvikelio
Sovietmečiu ir lenkų laikais antrų bėgių ten nebuvo.
Nuo Vilniaus link Daugpilio dvikelis buvo tiki iki Dūkšto (dabar tik Bezdonių)
Link Gardino dvikelis buvo iki Valkininkų ir, kas gana keista , nuo Marcinkonių iki Gardino (dabar iki Senųjų Trakų ar iki Rūdiškių)
Pažymėjau skirtingo storio linijiomis vienkelį ir dvikelį
Topografinis TSRS 1980 m. žemėlapis 1:500.000 (1 cm - 5 km)
Lapas N-35-1 Vilnius
Išdidintas fragmentas tarp Švenčionėlių ir Turmanto
https://maps.vlasenko.net/smtm500/n-35-1.jpg
- 1 patinka
Comment
Comment