Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Trasa pažymėta Pabradės poligono bendrojo plano schemose. Nuo Pabradės stoties iki Pažeimenės stotelės, antrojo kelio vietoje, bus pastatytas privažiuojamasis kelias. Technika po to jau savo eiga per tiltą vyks į poligoną. Tilto sustiprinimas, jei reikalingas, matyt bus ne geležinkelių reikalas, todėl apie tai pranešime ir nekalbama.
    Kol kas jokie darbai nepradėti. Kertamas miškas, bet neaišku, ar dėl privažiuojamojo kelio, ar dėl poligono plėtros.

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

      Važiuoja tik rinktinis. Prekiniai po LV nebevažiuoja.
      Kokiu periodiskumu ir kokiu laiku vaziuoja tas rinktinis butent pro Ignalina arba Svencionelius?

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

        Kokiu periodiskumu ir kokiu laiku vaziuoja tas rinktinis butent pro Ignalina arba Svencionelius?
        Važiuoja pagal poreikį. Kas dvi arba tris dienas. Dažniausiai naktį.

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

          Važiuoja pagal poreikį. Kas dvi arba tris dienas. Dažniausiai naktį.
          O gal zinot koks periodiskumas i Utena is Svencioneliu

          Comment


            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

            O gal zinot koks periodiskumas i Utena is Svencioneliu
            Kada yra vagonų, tada važiuoja, periodiškumo galima ir nepaisyti, kaip planuotojai suplanuoja manevrinį, tada ir važiuoja. Viskas pagal vagonų poreikį )

            Comment


              O kiek šio geležinkelio buvo dvikelio iki nuardymo? Pirmuose puslapiuose radau, kad dvikelis buvo iki Visagino. Tačiau dabar Visagine nėra stoties, neišlikę jokių šviesoforų, ir nepanašu, kad jie ten kažkada buvo. Latvijos pusėje link Turmanto, pagal pylimą panašu, kad irgi buvo dvikelis. Galbūt dvikelis buvo iki pat Daugpilio?

              Taip pat, pasižiūrėjus ortofoto, matosi buvęs(?) sujungimas su Vilniaus aplinkkeliu. Kada jis buvo nuardytas?

              Paskutinis taisė Ignalina; 2020.05.24, 15:28.

              Comment


                Nu nu nėra stoties o kas čia ? https://lt.wikipedia.org/wiki/Vaizda...lio_stotis.JPG

                Buvo tikrai dvikelis iki Visagino, puikiai prisimenu (pats esu Visaginietis). Ir peronas antras buvo kitapus stoties. Ten gyvai pasivaikščiojus akivaizdžiai matosi kur ėjo antras kelias ir jis eina kiek akys užmato, tai spėju, kad ėjo iki Turmanto jeigu ne toliau dar, vietom likę medinių špalų žymių ties stotim. Čia ne taip labai senai jis nurinktas berods apie 2007-8.
                Arčiau stoties esančiu keliu traukiniai važiuodavo link Turmanto, o arčiau miško esančiu - link Vilniaus. Taip pat buvo šviesoforai. Vienas jų maždaug čia (55.613832, 26.415881 (WGS)), o kitas jei buvo tai gerokai giliau link Gerkonių. Negaliu tiksliai prisiminti. Taip pat Turmanto pusėj būdavo du.

                Comment


                  Parašė angelswing Rodyti pranešimą
                  Čia bilietų kasos pastatas, tikrai ne stotis Stotis turi kelyną, šviesoforus. Keista, kad nurenkant antrą kelią nepaliko pagrindiniame, būtų galima naudoti kaip blokpostą.

                  Iš FB gauta info rodo, kad dvikelis ėjo iki pat Daugpilio.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    Čia bilietų kasos pastatas, tikrai ne stotis Stotis turi kelyną, šviesoforus. Keista, kad nurenkant antrą kelią nepaliko pagrindiniame, būtų galima naudoti kaip blokpostą.

                    Iš FB gauta info rodo, kad dvikelis ėjo iki pat Daugpilio.
                    Savaime aišku, kad kai tik visa linija buvo nutiesta dar XIX a., ji visa buvo dvikelė.

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                      Savaime aišku, kad kai tik visa linija buvo nutiesta dar XIX a., ji visa buvo dvikelė.
                      Keista tik tai, kad Visaginas - Turmantas antrų bėgių nebeturėjo jau 1993 metais.

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        Iš FB gauta info rodo, kad dvikelis ėjo iki pat Daugpilio.
                        Caro laikais, kai geležinkelis buvo dvikelis feisbūko turbūt dar nebuvo.
                        Pats feisbūkas yra tik bendravimo platforma ar informacijos talpykla, bet jokiu būdu ne šaltinis. Toje platformoje gal kur nors yra nurodytas pirminis šaltinis, iš kur paimti duomenys.


                        Sankt Peterburgo-Vilniaus-Varšuvos geležinkelis dabartinėje Lietuvos teritorijoje caro laikais vsias buvo dvikelis (jungė imperijos sostinę su Europa ir Lenkijos didžiausiu miestu).

                        Lenkijos laikais nuo Vilniaus buvo mažas srautas tik į Latviją
                        Kažkurį laiką Lenkijos laikais visas dar buvo dvikelis.
                        1922 m Lenkijos - geležinkelių žemėlapis / Polska mapa kolejowa
                        Visas yra dvieklis


                        1931 m. Lenkijos - geležinkelių žemėlapis/ Mapa sieci kolejowe
                        Dvikelis jau tik iki Švenčionėlių

                        Lenkiški žemėlapiai iš www.mapywig. orf

                        II pasaulinio karo metais dėl strateginės reikšmės, šis geležinkelis, aišku, vėl galėjo būti dvikelis.

                        Sovietų laikais krovinių srautai buvo nedideli, iš tuometinio Leningrado iki Vilniaus ėjo max 7-8 traukinių poros (į Varšuvą, Kaliningradą, Vilnių 2 į Lvovą. Čerovicus, Truskaveicą). Per dieną ėjo 3 traukinių poros į Daugpilį, dar 3-4 priemiestiniai iki Ignalinos ar Turmanto, plis dar po 2 į Didžiasalį ir 2 į Uteną. Tokiems srautams, ypač toliau nuo Vilniau nereikėjo dvikelio

                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        Keista tik tai, kad Visaginas - Turmantas antrų bėgių nebeturėjo jau 1993 metais.
                        Sovietmečiu ir lenkų laikais antrų bėgių ten nebuvo.

                        Nuo Vilniaus link Daugpilio dvikelis buvo tiki iki Dūkšto (dabar tik Bezdonių)
                        Link Gardino dvikelis buvo iki Valkininkų ir, kas gana keista , nuo Marcinkonių iki Gardino (dabar iki Senųjų Trakų ar iki Rūdiškių)
                        Pažymėjau skirtingo storio linijiomis vienkelį ir dvikelį

                        Topografinis TSRS 1980 m. žemėlapis 1:500.000 (1 cm - 5 km)
                        Lapas N-35-1 Vilnius


                        Išdidintas fragmentas tarp Švenčionėlių ir Turmanto

                        https://maps.vlasenko.net/smtm500/n-35-1.jpg

                        Comment


                          Ačiū už išsamią informaciją.
                          Kalbėdamas apie FB informaciją, turėjau omenyje entuziastų grupę, kur buvo pasidalinta info apie dvikelį iki Daugpilio, kuris nurinktas 1995-2000 metų laikotarpyje.
                          Nuo Dūkšto link Turmanto pagrindinis kelias iš nelyginės pusės iškart už iešmyno pereina į lyginę, todėl kilo įtarimas, kad link Turmanto irgi buvo dvikelis.
                          Jei 1980 metų žemėlapyje nurodytas vienkelis tarp Dūkšto ir Turmanto, tačiau angelswing pasidalino dvikelio prisiminimais iki 2007, ar galėjo būti antras kelias tiesiamas po 1980 metų?

                          Comment


                            Parašė angelswing Rodyti pranešimą
                            Buvo tikrai dvikelis iki Visagino, puikiai prisimenu (pats esu Visaginietis). Ir peronas antras buvo kitapus stoties. Ten gyvai pasivaikščiojus akivaizdžiai matosi kur ėjo antras kelias ir jis eina kiek akys užmato, tai spėju, kad ėjo iki Turmanto jeigu ne toliau dar, vietom likę medinių špalų žymių ties stotim. Čia ne taip labai senai jis nurinktas berods apie 2007-8.
                            Arčiau stoties esančiu keliu traukiniai važiuodavo link Turmanto, o arčiau miško esančiu - link Vilniaus. Taip pat buvo šviesoforai. Vienas jų maždaug čia (55.613832, 26.415881 (WGS)), o kitas jei buvo tai gerokai giliau link Gerkonių. Negaliu tiksliai prisiminti.
                            Taip pat Turmanto pusėj būdavo du.
                            Čia du ar daugiau kelių buvo tik stotyse

                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Jei 1980 metų žemėlapyje nurodytas vienkelis tarp Dūkšto ir Turmanto, tačiau angelswing pasidalino dvikelio prisiminimais iki 2007, ar galėjo būti antras kelias tiesiamas po 1980 metų?
                            Turbūt vienintelė priežastis, kodėl taip ilgai išsilaikė dvikelis nuo Vilniaus iki Dūkšto - Ignalinos AE statyba. Tačiau net ir su statyba ten buvo menki krovinių srautai. Į atominę elektrinę atšaka ėjo / eina ne nuo Pasmalvių (paskui Sniečkus, dabar Visaginas), o nuo Dūkšto.

                            Nuo Dūkšto link Daugpilio nebuvo dvikelio. Nebuvo poreikio jį tiesti ir 1980 metais.
                            Net marazmais pasižyminti Sovietija paprastai nešvaistydavo pinigų tokiems beprasmiškiems reikalams. Čia, tiesa, priklausė nuo masto. Kai projektas mažas, tai suveikdavo sveikas protas.

                            Comment


                              Dabartinė Vilniaus-Daugpilio linija yra viena iš paskutinių sovietiniais metais kapitališkai atnaujintų linijų. Naujas kelias buvo paklotas šalia buvusio kelio su mediniais pabėgiais. Gal būt kam ir įsiminė situacija, kai naujas kelias jau buvo paklotas, o senas dar nenurinktas. Bet kad tai būtų buvę po 2000 - nerealu.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Čia du ar daugiau kelių buvo tik stotyse
                                Bet jei ruožas buvo vienkelis, kokiu tikslu į šoninį kelią varydavo traukinius į Vilnių, jei nebūdavo prasilenkimo?

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                  Bet jei ruožas buvo vienkelis, kokiu tikslu į šoninį kelią varydavo traukinius į Vilnių, jei nebūdavo prasilenkimo?
                                  Kur nors Vakarų Europoje taip būtų daroma dėl aiškumo keleiviams - viename perone į vieną pusę, kitame į kitą. Kadangi manau prasilenkimai tikrai buvo, bet ne taip dažnai, gal į šoninį kelią dažnai kreipė iš įpročio?

                                  Comment


                                    Visaginas (tarybiniais metais Pasmalvės) buvo pralanka, gal kuriuo metu ir stotis, ypač kai pastatė AE ir keleivių atsirado. Todėl ten kelynas buvo.

                                    Comment


                                      Dar kai pastatė tiltą kelyje Nr. 5347 Visaginas - Taboras, dar kai išasfaltavo buvo abeji bėgiai, tik vėliau juos nurinko. Šiose vietose (žr. priedą) prisimenu puikiai kai buvo dveji bėgiai. Taip pat Gerkonyse buvo dveji bėgiai, Gerkonyse buvo du peronai.
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Visaginas buvo stotimi iki 2003 m.
                                        https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...R.402B94D82ADD

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Caro laikais, kai geležinkelis buvo dvikelis feisbūko turbūt dar nebuvo.
                                          Pats feisbūkas yra tik bendravimo platforma ar informacijos talpykla, bet jokiu būdu ne šaltinis. Toje platformoje gal kur nors yra nurodytas pirminis šaltinis, iš kur paimti duomenys.


                                          Sankt Peterburgo-Vilniaus-Varšuvos geležinkelis dabartinėje Lietuvos teritorijoje caro laikais vsias buvo dvikelis (jungė imperijos sostinę su Europa ir Lenkijos didžiausiu miestu).

                                          Lenkijos laikais nuo Vilniaus buvo mažas srautas tik į Latviją
                                          Kažkurį laiką Lenkijos laikais visas dar buvo dvikelis.
                                          1922 m Lenkijos - geležinkelių žemėlapis / Polska mapa kolejowa
                                          Visas yra dvieklis


                                          1931 m. Lenkijos - geležinkelių žemėlapis/ Mapa sieci kolejowe
                                          Dvikelis jau tik iki Švenčionėlių

                                          Lenkiški žemėlapiai iš www.mapywig. orf

                                          II pasaulinio karo metais dėl strateginės reikšmės, šis geležinkelis, aišku, vėl galėjo būti dvikelis.

                                          Sovietų laikais krovinių srautai buvo nedideli, iš tuometinio Leningrado iki Vilniaus ėjo max 7-8 traukinių poros (į Varšuvą, Kaliningradą, Vilnių 2 į Lvovą. Čerovicus, Truskaveicą). Per dieną ėjo 3 traukinių poros į Daugpilį, dar 3-4 priemiestiniai iki Ignalinos ar Turmanto, plis dar po 2 į Didžiasalį ir 2 į Uteną. Tokiems srautams, ypač toliau nuo Vilniau nereikėjo dvikelio



                                          Sovietmečiu ir lenkų laikais antrų bėgių ten nebuvo.

                                          Nuo Vilniaus link Daugpilio dvikelis buvo tiki iki Dūkšto (dabar tik Bezdonių)
                                          Link Gardino dvikelis buvo iki Valkininkų ir, kas gana keista , nuo Marcinkonių iki Gardino (dabar iki Senųjų Trakų ar iki Rūdiškių)
                                          Pažymėjau skirtingo storio linijiomis vienkelį ir dvikelį

                                          Topografinis TSRS 1980 m. žemėlapis 1:500.000 (1 cm - 5 km)
                                          Lapas N-35-1 Vilnius


                                          Išdidintas fragmentas tarp Švenčionėlių ir Turmanto

                                          https://maps.vlasenko.net/smtm500/n-35-1.jpg
                                          Paskutinis visame Turmato-Vilniaus-Marcinkonių-Pariečės geležinkelyje nuardytas dvikelis ir buvo Marcinkonių - valstybės sienos ruožas, 2003 ar tai 2004 m.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X