Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pinigų neturi kur dėti? Tas Utenos aplinkkelis mažiau apkrautas nei kelias Vilnius - Utena ties Utena.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Pinigų neturi kur dėti? Tas Utenos aplinkkelis mažiau apkrautas nei kelias Vilnius - Utena ties Utena.
      Aišku, tai ne geležinkelių temai, bet tam, spėju, ir bus rekonstruojamas kelias, kad būtų mažiau tranzitinio transporto eismo per Utenos centrą.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Ant Dr1a 328 jau yra informacines lypdukai ir stendai ant latvu kalbos.kol kas uzplanavo 3 Dr1a i Daugpili 328-1 280-1 283-1

        Comment


          https://ntts.lt/news-poezd-na-daugav...atvii#comments

          Comment


            280-1 283-1 ar šie nebuvo maršrute Kaunas - Kybartai?
            Neskubėk ir nespėsi.

            Comment


              Nu dar visokie Dumbravos reiškiasi... Nu kas važiuos turistaut IŠ VILNIAUS 5:40h.??? Buvo geras siūlymas grupėje, kaip net apjungti Ryga-Daugavpils-Vilnius, tai vel kažko prisigalvoja...
              ​​​​​​

              Comment


                Parašė statyba Rodyti pranešimą

                Nu dar visokie Dumbravos reiškiasi... Nu kas važiuos turistaut IŠ VILNIAUS 5:40h.??? Buvo geras siūlymas grupėje, kaip net apjungti Ryga-Daugavpils-Vilnius, tai vel kažko prisigalvoja...
                ​​​​​​
                Ryga-Daugpilis-Vilnius yra nesąmonė. Važiuos keli rail fanai, o ne realūs srautai. Deja.

                Aš džiaugčiausi Daugpilis-Radviliškis-Kretinga(Palanga)-Klaipėda. Bet - antras "deja".

                Comment


                  Iš tikrųjų vienas rytinis, vienas vakarinis traukinys būtų logiškiau. Dabar važiuos vienas kuris stovės visą dieną Daugpilyje, negi negalima buvo pratęsti kokio Turmanto traukinio iki Daugpilio?

                  Comment


                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                    Iš tikrųjų vienas rytinis, vienas vakarinis traukinys būtų logiškiau. Dabar važiuos vienas kuris stovės visą dieną Daugpilyje, negi negalima buvo pratęsti kokio Turmanto traukinio iki Daugpilio?
                    Pagal straipsnį, tai rytinis važiuos nuo Vilniaus iki Turmanto dabartinio D662 grafiku, atgalinis - D667. Pagal ankstesnį grafiko projektą buvo rytiniai du, dabar, matyt, pakeitė. Reiktų sulaukti oficialaus tvarkaraščio, o ne projekto.

                    Comment


                      Visus pratęstų iki Daugpilio ir tiek žinių

                      Būtų normalus europinis variantas, dėl ko ta ES ir atsirado. kad supaprastinti viską ir supatoginti žmogui.
                      Tik tokiu atveju atsirastų Vilniaus oro uosto trauka, taip pat noras aplankyti kaimynus, gal kažkas dirbti pradėtų Vilniuje ar kur pakeliui.

                      Comment


                        Deja, Rytų Europoje įstojimas tik skatino atsiskyrimą, užsidarymą nuo kaimynų, nepaisant net sienų kontrolės panaikinimo.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Deja, Rytų Europoje įstojimas tik skatino atsiskyrimą, užsidarymą nuo kaimynų, nepaisant net sienų kontrolės panaikinimo.
                          Tai laikina. Lietuva masiškai perka Lenkijoje. Vis daugiau kelių, vietinės reikšmės išasfaltuojama. Tas pats ir su Latvija. Latviai pas mus perka daiktus, maistą, mes išasfaltavome eilę kelių.
                          Deja, VT srityje tai nevyksta. Manau problema - "teisė vežti tik savo šalyje". Vokietijoje, tai gal turėtų prasmės, bet pas mus mažas gyventojų tankis. Labai mažas, tai galėtų leisti vežti taprtautiniams reisams ir užsienio viduje. Pvz. Vilnius Ryga traukinys iš Jelgavos į Rygą.

                          Comment


                            Vežimas viduje nenaudingas vežėjams. Tiesiog bus išpirkti bilietai vietiniame susisiekime, o tiems, kas važiuos į užsienį, bilietų neliks. Čia tas pats, kaip Vilnius - Klaipėda traukinyje, kai bilietus išperka daugiausiai iki Šiaulių, o tiems, kam reikia į Klaipėda, jų nebelieka. Kiekvienas trumpą atstumą važiuojantis keleivis yra nenaudingas nei vežėjui, nei keleiviams, kurie važiuoja visą maršrutą ar bent jau didžiąja jo dalį. Kas dėl Jelgava - Ryga ruožo, tai Latvijai tai mažiausiai rūpi. Vienas ar du per parą važiuojantys LG traukiniai neatimtų keleivių iš vietinių traukinių, nes vietiniai kursuoja kas 30-60 min. Be to tarptautinių kaina didesnė, o vietinių keleivių didesnė dalis turi mėnesinius bilietus.
                            Lenkijoje tarptautiniai autobusai turi teisę vežti keleivius vietiniais maršrutais. Bent jau Lenkijoje regisruoti vežėjai.
                            Paskutinis taisė Al1; 2017.12.07, 14:59.

                            Comment


                              Geriau VISI traukiniai iki Daugpilio, nei vienas paroje. Kas kad važiuos Daugpilis-Visaginas. Nieko bloga neatsitiks.

                              Be to, traukinys jei per trumpas 4 vagonų, gali kabinti 5, 6 ir t.t.

                              PS
                              Kad mūsų traukiniai nevykę, tai patys mes ir kalti su lenkiškais kledarais.

                              Comment


                                Prie ko tie 5 ar 6 vagonai?. Ten geriausiu atveju bus keli keleiviai. Deja. Net tarybiniais laikais važinėjo berods 3 ar 4 poros dyzelinių per dieną į Daugpilį. Tai kodėl dabar reikėtų daugiau? Taip, tada dar buvo ir tolimojo susisiekimo traukiniai, ir viena valstybė, ir automobilizacijos lygis ne toks, koks dabar, ir Daugpilyje bei Sniečkuje gyveno daugiau žmonių nei dabar (bent jau paskutinį TSRS gyvavimo penkmetį).

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Prie ko tie 5 ar 6 vagonai?. Ten geriausiu atveju bus keli keleiviai. Deja. Net tarybiniais laikais važinėjo berods 3 ar 4 poros dyzelinių per dieną į Daugpilį. Tai kodėl dabar reikėtų daugiau? Taip, tada dar buvo ir tolimojo susisiekimo traukiniai, ir viena valstybė, ir automobilizacijos lygis ne toks, koks dabar, ir Daugpilyje bei Sniečkuje gyveno daugiau žmonių nei dabar (bent jau paskutinį TSRS gyvavimo penkmetį).
                                  Šiemet važiavau Visaginas Turmantas. Net konduktorius neatėjo

                                  Taigi Vilnius-Daugpilis turi potencialo daugiau nei Vilnius Turmantas. Tik mes 4 vagonų neturime kaip leisti (negi 3 vagonai niekada jokiu atveju Vilnius-Pabradė atkarpoje neužsipildo???).

                                  Comment



                                    Deja, stoties informacijoje paklausus apie Daugpili nuo 12.10d. sulaukiau atsakymo: dar nieko negurdėt... O naujas tvarkaraštis į Turmantą jau dalinamas, kokybė iš telefono:
                                    ​​​​​​​
                                    Click image for larger version  Name:	DSC_0108.JPG Views:	1 Size:	133,7 kB ID:	1603195Click image for larger version  Name:	DSC_0109.JPG Views:	1 Size:	149,2 kB ID:	1603196
                                    Paskutinis taisė statyba; 2017.12.07, 17:00.

                                    Comment


                                      Taigi jau anksčiau buvo info.
                                      Однако радоваться пока еще рано. Как пояснили сотрудники ЛЖД, Латвийская железная дорога не спешит с подписанием договора, очевидно, не желая пускать литовский поезд на свой рынок.

                                      «К сожалению, по этой причине решение вопроса может затянуться до января, хотя представители Литовской железной дороги очень хотели сделать подарок жителям к Рождеству», - сказал А. Думбрава.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        Šiemet važiavau Visaginas Turmantas. Net konduktorius neatėjo

                                        Taigi Vilnius-Daugpilis turi potencialo daugiau nei Vilnius Turmantas. Tik mes 4 vagonų neturime kaip leisti (negi 3 vagonai niekada jokiu atveju Vilnius-Pabradė atkarpoje neužsipildo???).
                                        3 vagonai ne visada, bet užsipildo. Tačiau už Švenčionėlių toliau Turmanto link jau niekada nebūna pilnas traukinys.

                                        Comment


                                          R.Masiulis: Latvija blokuoja keleivių vežimą į Daugpilį galbūt dėl Rengės

                                          Susisiekimo ministras Rokas Masiulis mano, jog Latvijos nenoras leisti vežti keleivius iš Lietuvos į Daugpilį gali būti susijęs su išardyto Rengės ruožo problema.

                                          „Tiesą sakant, mes labai nustebome, kad tas Latvijos pusės leidimas buvo neišduotas. Toks švelnus įtarimas yra, kad gal čia susiję su tuo mūsų Rengės ruožu ir čia daugiau ne ekonominis, o politinis žingsnis“, – per Vyriausybės valandą Seime ketvirtadienį sakė R. Masiulis...
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X