Atsakant forumiečio Jhon stiliumi, t.y. naudojant išsireiškimus užsienio kalba tai flag v ruki ir pamėgink pakeisti.
Jei dabartinė valdžia kalba apie traukinius su vienu mašinistu, tai budėtojų, tinkamai pasirengus, neliks per trejus-penkis metus ir be mano vėliavų rankose
Valdžia apie traukinius su vienu mašinistu gali kalbėti ką nori, bet kai kurie riedmenys yra tokie, kad juos privaloma aptarnauti dviem mašinistais (mašinistu ir padėjėju). Budėtojai ir mašinistai iš viso jokio tiesioginio ryšio neturi.
Čia kita tema. Faktas tas kad ES kišasi į įmones vidaus politiką. Tik neagrumentuoja. Arba argumentuoja, gal kas žino argumentus? Geriau ES tvarkytusi tarptautiniais reikalais, tarkim dėl maršruto į Rigą kaip Al1 paminėjo. Galima kitaip: valstybei tegul LG moka didesnius mokesčius iš krovinių, ir lai valstybė iš tų pinigų finansuoja. Tik gaunasi ratais kvadratais.
Valdžia apie traukinius su vienu mašinistu gali kalbėti ką nori, bet kai kurie riedmenys yra tokie, kad juos privaloma aptarnauti dviem mašinistais (mašinistu ir padėjėju). Budėtojai ir mašinistai iš viso jokio tiesioginio ryšio neturi.
Ryšio yra nedaug. Bet jei bendra politika yra automatizacija ir personalo kiekio mažinimas, tada truputį turi.
Valdžia apie traukinius su vienu mašinistu gali kalbėti ką nori, bet kai kurie riedmenys yra tokie, kad juos privaloma aptarnauti dviem mašinistais (mašinistu ir padėjėju). Budėtojai ir mašinistai iš viso jokio tiesioginio ryšio neturi.
Čia kita tema. Faktas tas kad ES kišasi į įmones vidaus politiką. Tik neagrumentuoja. Arba argumentuoja, gal kas žino argumentus? Geriau ES tvarkytusi tarptautiniais reikalais, tarkim dėl maršruto į Rigą kaip Al1 paminėjo. Galima kitaip: valstybei tegul LG moka didesnius mokesčius iš krovinių, ir lai valstybė iš tų pinigų finansuoja. Tik gaunasi ratais kvadratais.
Jau 13 metų mes ES, ir tokia mintis "uždrauskime ES kištis" nėra racionali. Čia yra artima "uždrauskime žiemą snigti". Reikia žaisti pagal ES taisykles. Ten daug išimčių ir landų. Bet tam jas reikia ŽINOTI.
Bandymas pasiųsti "ES tarptautinių reikalų tvarkyti" irgi nei šioks, nei toks. LG vieną kartą pasimovė. Ar reikia dar?
Vis tas galvos į sieną daužymas. Užuot paieškojus landų, išimčių. Ne, geriau grubiausiu būdu.
ES taisyklės yra dažnai debiliškos ir visiškai netinkamos tokiai įvairovei, kokia yra ES. Taisyklės priimamos atsižvelgiant visų pirma į pagrindinių ir stambiausių šalių situaciją, o ne mažų šalių ir tuo labiau Rytų Europos, kuri iš esmės daug kuo skiriasi nuo V. Europos.
Tai jo ir neeikia. Ir man tikrai neaišku, nafig nuolat važinėja du mašinistai. Kitas dalykas, kad tai gali būti susiję su darbo ir poilsio režimu.
Darbo - poilsio režimas labai paprastai: Važiuoja tarkim vienas A - B, po to išlipa, įlipa kitas, važiuoja B - C. Taip ir žmonės iš miestelių darbą gautų, o ne tik tie kurie didmiesčiuose gyvena.
Jau 13 metų mes ES, ir tokia mintis "uždrauskime ES kištis" nėra racionali. Čia yra artima "uždrauskime žiemą snigti". Reikia žaisti pagal ES taisykles. Ten daug išimčių ir landų. Bet tam jas reikia ŽINOTI.
Bandymas pasiųsti "ES tarptautinių reikalų tvarkyti" irgi nei šioks, nei toks. LG vieną kartą pasimovė. Ar reikia dar?
Vis tas galvos į sieną daužymas. Užuot paieškojus landų, išimčių. Ne, geriau grubiausiu būdu.
Ar buvo tokios taisyklės įstojimo į ES metu? Ar jos vėliau atsirado. Anksčiau ES kišdavosi mažiau į vidaus politiką negu dabar. Tik dabar tikrai nieko nebepakeisi, nes Lietuva diktuoti sąlygų negali. Arba gali, bet čia ne geležinkelių reikalas.
Taip, reikia ieškoti landų, jie beveik visada yra. Tas ir daroma.
Darbo - poilsio režimas labai paprastai: Važiuoja tarkim vienas A - B, po to išlipa, įlipa kitas, važiuoja B - C. Taip ir žmonės iš miestelių darbą gautų, o ne tik tie kurie didmiesčiuose gyvena.
Taip, bet LG to nedaro. Kitas dalykas, kad tokie keitimaisi galimi būtų tik Kaune, Radviliškyje (Šiauliuose), Klaipėdoje. Kituose miestuose laikyti mašinistų neapsimoka ir neišeina, nes jie neturės normalaus krūvio, o susirgus ar pan. nebus kuo pakeisti, vis tiek reikės iš Vilniaus imti. Dar blogiau, kad LG pavyzdžiui net palydovų Klaipėdoje neturi. Nežinau, kaip dabar, bet kai važinėjo vagonai su lokomotyvu, palydovai iš vilniaus grįždavo atgal iš Klaipėdos tuo pačiu traukiniu, išskyrus vakarinį, kai tekdavo nakvoti Klaipėdoje.
O tai kur norite bėgius Utenoje tiesti? Žiūrint pagal Utenos užstatymą per palydovą vienintelis variantas yra tiesti atšaką nuo Ąžuolijos stoties į šiaurę su atšakos pabaiga (ir stotimi) kur nors ties A14 ir A6 sankryža. Bet tokiu atveju dar reikės statyti viaduką virš A14. Vienu žodžiu, nemažos investicijos su abejotina nauda.
Mano nuomone, kur kas reikalingesnis yra greitasis traukinys Kaunas-Klaipėda.
Dešine puse nuo Joniškėlio, kirsti 208, toliau tarp Jaunystės ir Rasos g., toliau dešine puse nuo ežero, kirsti Birutės g. Ten gali būti stotelė. Arba dešinėje pusėje nuo Utenos AS parkelyje.
O tai kur norite bėgius Utenoje tiesti? Žiūrint pagal Utenos užstatymą per palydovą vienintelis variantas yra tiesti atšaką nuo Ąžuolijos stoties į šiaurę su atšakos pabaiga (ir stotimi) kur nors ties A14 ir A6 sankryža. Bet tokiu atveju dar reikės statyti viaduką virš A14. Vienu žodžiu, nemažos investicijos su abejotina nauda.
Mano nuomone, kur kas reikalingesnis yra greitasis traukinys Kaunas-Klaipėda.
Yra gi viadukas. Tik bėgių ten jau lyg nebėra. Į Narkūnų pusę.
Dešine puse nuo Joniškėlio, kirsti 208, toliau tarp Jaunystės ir Rasos g., toliau dešine puse nuo ežero, kirsti Birutės g. Ten gali būti stotelė. Arba dešinėje pusėje nuo Utenos AS parkelyje.
208 kelias atlieka Utenos aplinkelio funkciją, ten eismas labai intensyvus, tad reikės statyti viaduką, pervaža netinka. Be to, Jūsų pasiūlyta trasa geležinkelis praeis prie pat privačių namų, vietos ten labai mažai.
Sutinku. Tai svarbus projektas. Bet ar investuos LG į tokį ilgą naujo geležinkelio atkarpą? Jei taip, puiku.
Bėgiai jau yra, belieka traukinį paleisti Manau, ir esamom sąlygom įmanoma Kaunas-Klaipėda traukiniui pravažiuoti maršrutą per maždaug tris valandas. Bet tai jau kita tema.
Skaičiuodami sanaudas dar nepamirškite paskaičiuoti PVM ir pajamų mokesčių, taip pat stoties budėtojų Utenoje išlaikymo. Nes pagal geležinkelio standartus galinė keleivinių traukinių stotis privalo būti su budėtoju. Čia panašiai, kaip Trakuose (nežinau kiek ten dirba, bet turbūt reikia minimaliai 3 budėtojų).
Joks PVM finansinėse ataskaitose (balanse ir pelno/nuostolio ataskaitoje) nedalyvauja, išskyrus atvejus kai ne PVM mokėtojas (o LG tikrai PVM mokėtojai) perka iš PVM mokėtojo ir negali pasidaryti pirkimo PVM atskaitos (tai pakankamai reti atvejai).
Pajamų mokestis??? Jei turite omenyje Gyventojų pajamų mokestį (GPM) - jis priklauso prie darbo užmokesčio sąnaudų. GPM moka ne įmonė, o darbuotojas. Įmonė tik turi prievolę iš priskaičiuoto darbuotojui darbo užmokesčio (kas yra įmonės sąnauda) išskaičiuoti GPM ir pervesti valstybei, t.y. atlieka tarpininko funkciją, o faktinis GPM mokėtojas yra darbuotojas.
208 kelias atlieka Utenos aplinkelio funkciją, ten eismas labai intensyvus, tad reikės statyti viaduką, pervaža netinka. Be to, Jūsų pasiūlyta trasa geležinkelis praeis prie pat privačių namų, vietos ten labai mažai.
Jei būtų du traukiniai per dieną, tai gali būti ir pervaža.
Niekur tos pervažos nebėda jei nevyksta manevravimas stoties pakraščiu. Pvz. Vievio pervaža į Vilniaus "tipo sub Šiaurės vakarų aplinkkelį".
Jei būtų du traukiniai per dieną, tai gali būti ir pervaža.
Niekur tos pervažos nebėda jei nevyksta manevravimas stoties pakraščiu. Pvz. Vievio pervaža į Vilniaus "tipo sub Šiaurės vakarų aplinkkelį".
Kiek aš esu girdėjęs, ateityje planuojama Utenos aplinkelį rekonstruoti, kad jis atitiktų magistralinio kelio statusą (kaip pvz: A14, A16 ir pan.). Kažin ar tokios kategorijos kelyje gali būti pervaža.
Comment