Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Fotoreportažas iš linijos Švenčionėliai - Utena (iki Degulių).

    Platusis geležinkelis nutiestas nuo Švenčionėlių iki Utenos panaudojant siaurojo geležinkelio trasą. Tik kai kuriose vietose buvo nutiesta nauja trasa, siekiant išvengti didelių vingių ar kiek patiesinant trasą.
    Ortofotonuotraukose gerai matosi senos linijos sankasos liekanos ten, kur platusis geležinkelis eina nauja trasa.

    Švenčionėliai. Šiaurinis stoties kelyno galas. Linija į Uteną.



    Ten pat, vaizdas atgal, Švenčionėlių stoties link.



    Priekyje geležinkelis Vilnius - Daugpilis, aklikelis ir už medžių esanti siaurojo geležinkelio viaduko virš plačiojo atrama.



    Paėjus kelis metrus nuo tos vietos, kur fotografuota pirmoji pranešimo nuotrauka. Vaizdas Utenos link.



    Ties pervaža netoli Balčiuko ežero. Utenos link.



    Ten pat, Švenčionėlių link.

    Paskutinis taisė Al1; 2013.06.17, 14:49.

    Comment


      Tiltas per Šventelę. Utenos link.



      Ties tiltu Švenčionėlių link.





      Dešinėje pylime išlikusi kažkoks betono luitas. Galbūt tai technologinis (tilto statybos metu) paliktas betono luitas, tačiau mažai tikėtina. Kitame krante (žr. kitą nuotauką) toks pati betono luitas. Platus pylimas kairėje (jei stovima žiūrint į Utenos pusę) pusėje abiejuose krantuose šalia tilto tikriausiai yra siaurojo geležinkelio tilto. Todėl ir tie kyšantys betono luitai gali būti siaurojo geležinkelio tilto atramos.





      Ties tiltu Utenos link.



      Kiek paėjus nuo tilto, Utenos link.



      Ten pat, vaizdas tilto link.



      Dar paėjus kelis šimtus metrų, Utenos link.

      Paskutinis taisė Al1; 2013.06.17, 14:56.

      Comment


        Ties pervaža tilto (tolumoje) per Žeimeną link.



        Ten pat, vaizdas atgal.



        Netoli tilto yra geležinkelio ūkiniai pastatai.



        Tiltas per Žeimeną.





        Už tilto Utenos link.



        Ant tilto, Švenčionėlių link.



        Kaltanėnų stotelė, jei neklystu, buvo čia. Dešinėje pusėje būta perono. Vaizdas Kaltanėnų pervažos link, Utenos pusėn.



        Ties pervaža, Švenčionėlių link. Kairėje pusėje turėjo būti stotelės peronas.



        Ties pervaža, Utenos link.

        Paskutinis taisė Al1; 2013.06.17, 15:03.

        Comment


          Ties Kūrinių ir Berniūnų kaimų pervaža. Utenos link.



          Ten pat, į priešingą pusę.



          Tiltas per Kiauną.



          Ties tiltu Utenos link.



          Ant tilto Švenčionėlių link.



          Kiauneliškis. Ties pervaža Utenos link. Jei neklystu, stotelės peronas buvo čia, dešinėje pusėje.



          Ties pervaža, Utenos link.



          Kiek paėjus nuo pervažos Utenos link. Vaizdas atgal, pervažos link.

          Paskutinis taisė Al1; 2013.06.17, 15:16.

          Comment


            Tiltas per Aisetą. Šalia išlikęs siaurojo geležinkelio tiltas.



            Ties tiltu, Švenčionėlių link.





            Nuo siaurojo geležinkelio tilto.



            Siaurojo geležinkelio tiltas. Daugiau jo nuotraukų http://www.miestai.net/forumas/showp...0&postcount=84



            Ties tiltu, Utenos link.



            Tęsinys bus.
            Paskutinis taisė Al1; 2013.06.17, 15:31.

            Comment


              Tęsiu toliau. Saldutiškis. Vienintelė buvusi plačiojo geležinkelio stotis tarp Švenčionėlių ir Utenos. Buvo du keliai. Krova nebuvo vykdoma, nebent retkarčiais medieną išveždavo ar akmens anglį atveždavo. Bet ir tai abejotina. Stoties pastatas pastatytas apie 1988-1989 m. Iki tol laikina stotis buvo, jei neklystu, siauruko Pafawag keleiviniame vagone.

              Nuo pervažos.


              Nuo pervažos į priešingą (Švenčionėlių link) pusę.



              Greičio apribojimas.



              Apleistas stoties pastatas.





              Buvo minėtaa Gedulo ir vilties diena.



              To paties stiliaus tualetas. Ūkinis pastatas tikriausiai ne geležinkelio.



              Utenos link. Siaurojo geležinkelio stoties pastatai. Platutis geležinkelis nuo Saldutiškio link Utenos pravestas nauja trasa. Tai matyti iš toliau nuo bėgių esančių pastatų. Senoji trasa liko kairėje pusėje už kelių dešimčių (toliau nuo stoties) metrų nuo naujos.







              Nutiesus siaurąjį geležinkelį, Saldutiškyje buvo pastatyta graži medinė trijų aukštų stotis. Ji neišliko. Ar šis pastatas tik nebus siaurojo geležinkelio stoties pastatas, pastatytas vietoj sudegusios stoties pastato?

              Paskutinis taisė Al1; 2013.06.19, 23:15.

              Comment


                Ties pervaža prie Pūčkoriškių/Apydėmio. Utenos link.



                Saldutiškio link.



                Ties Pašiekštabieto pervaža. Utenos link.



                Saldutiškio link.



                Kuktiškės. Geležinkeliečių sandėlis. Tačiau stotelė tikriausiai buvo ne čia. Šioje vietoje buvo siaurojo geležinkelio stotis (nieko neišliko). O plačiojo stotelė tikriausiai buvo ties pervaža, kuri yra toliau (matosi).





                Ties sandėliu pervažos link.



                Ties pervaža Saldutiškio link.



                Ten pat, Utenos link. Tikriausiai čia dešinėje ir būta stotelės perono. Gal kas geriau žino.



                Kiek paėjus nuo pervažos Utenos link. Vaizdas atgal, pervažos link.

                Paskutinis taisė Al1; 2013.06.20, 08:11.

                Comment


                  Koks ten krovinių srautas?
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Ties Andreikėnų pervaža. Utenos link.



                    Ten pat, į priešingą pusę.



                    Prie pervažos, esačios netoli Balčio ežero būta Degulių stotelės. Degulių stotelė (ar stotis) buvo ir siaurojo geležinkelio. Plačiojo geležinkelio stotelė tikiausiai buvo čia, dešinėje, ties pervaža, Utenos pusėn.



                    Ten pat, į priešingą pusę.



                    Kiek paėjus nuo pervažos Utenos link.



                    Ten pat, vaizdas pervažos link.



                    Pabaiga.
                    Paskutinis taisė Al1; 2013.06.19, 23:12.

                    Comment


                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Koks ten krovinių srautas?
                      Nežinau. Tądien nemačiau nei vieno. Tikriausiai rinktinis nuo kelių iki keliolikos vagonų. Automobilių turgus irgi duoda darbo.
                      Pabėgiai visur mediniai, bėgiai kai kur prikalti, kai kur prisukti. Bėgiai R50.
                      Paskutinis taisė Al1; 2013.06.20, 08:11.

                      Comment


                        Ačiū už nuotraukas iš nykstančio geležinkelio.

                        Comment


                          Kol kas dar nenumatoma, kad nunyktų platusis.

                          Comment


                            Utena.
                            Deja, paskutinius porą TSRS gyvavimo dešimtmečių vyravo idiotiškos tendencijos iškėlinėti geležinkelio ir autobusų stotis už miesto ar į miesto pakraščius. Taip pat ir naujas geležinkelio stotis statė toli nuo miesto. Utenoje, persiuvant siaurąjį geležinkelį į platųjį, magistralinis geležinkelis aplenkė miestą iš pietų, tačiau į mieste statomas pramonės įmones visgi jis buvo privestas. Utenos geležinkelio stotis yra už maždaug 5,5 km nuo miesto centro (matuojant tiesiai).

                            Stoties kelynas žvelgiant nuo perono Švenčionėlių link.



                            Ten pat, į priešingą pusę.



                            Stoties pastatas nuo bėgių pusės.



                            Iš priešingos pusės. Pastatas yra naudojamas, bet didžioji dalis patalpų nenaudojamos.



                            Atokiai įsikūręs vandens bokštas. Arčiau nėjau, nes jis niekuo neypatingas tarybinio laikotarpio statinys.



                            Šiaurinėje stoties kelyno dalyje yra pervaža. Nuo jos vaizdas Utenos miesto link.



                            Ten pat, stoties link.



                            Nuo šiaurinio stoties kelyno galo atsišakoja privažiuojamieji keliai į šalie stoties esančius sandėlius, iškrovimo aikšteles ir pan. Vaizdas jų pusėn.



                            Ten pat, vaizdas magistralinės linijos link.



                            Vėl žvelgiant sandėlių link.



                            Kiek dešiniau - LG ūkis.

                            Paskutinis taisė Al1; 2013.07.02, 20:59.

                            Comment


                              Nuo pervažos einu geležinkeliu Utenos link.



                              Kiek paėjus, vaizdas atgal, Utenos stoties link.



                              Dar kiek paėjus. Takelis tiesiai už krūvos smulkios skaldos - pradėta tiesti plačiojo geležinkelio magistralinė linija, kurios pylimas baigiasi šiauriau Rubikių. Štai kodėl siaurasis geležinkelis išliko tik iki Rubikių. Naujos linijos nutiesti nespėjo, siauruko nuo Rubikių iki Anykščių ardyti irgi nepradėjo.



                              Ten, pat, vaizdas dešiniau. Utenos stoties svarstyklės.



                              Paskutinis stoties iešmas.



                              Ten pat, vaizdas atgal.



                              Dar kiek paėjus - tiltas per Viešą.





                              Kaip pamatysite toliau, linija į Utenos pramoninę zoną nutiesta kapitalinė. Pervažų nėra, neskaitant vieno žvyrkelio. Viadukas per kelią Nr. 111 į Švenčionėlius.

                              Paskutinis taisė Al1; 2013.07.02, 20:47.

                              Comment


                                Už kelių šimtų metrų nuo viaduko yra tiltas per Krašuoną.



                                Ten pat, vaizdas Utenos stoties link.





                                Kiek paėjus nuo tilto Utenos link.



                                Dar kiek paėjus. Už Nemeikščių, tarp Nemeikščių ir Utenos pramoninio rajono yra dar viena, galima sakyti, stotis. Visgi stoties statuso tikriausiai tas kelynas niekada neturėjo.



                                Dar paėjus pirmyn. Trumpa atšakėlė į metalo laužo supirkimo aikštelę. Einu viaduko per geležinkelį tolumoje link.



                                Priartėjus prie viaduko. Jei neklystu, tai jis yra pietinio Utenos aplinkkelio.



                                Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.



                                Kelynas yra gilioje iškasoje. Todėl geležinkelio ūkiniai pastatai yra viršuje. Kelyną ir pastatus jungia laiptai.



                                Deja, pastatai jau nebenaudojami, išskyrus transformatorinę.



                                Kiek paėjus už viaduko miesto link. Šioje vietoje, galima sakyti, magistralinė dalis (ir "stotis") pereina į privažiuojamuosius kelius, vedančius į pramonės įmones.



                                Kiek kairiau.



                                Nuotraukos iš pramonės rajono bus kiek vėliau temoje apie kitų miestų privažiuojamuosius geležinkelius.
                                Paskutinis taisė Al1; 2013.07.02, 21:01.

                                Comment


                                  Gražu. Dėkui už fotografijas. Reiks nuo stoties link Nemeikščių paėjėti, nes jau tilto per Viešą net nebepamenu :/ Kaip prižiūrima šiame ruože balasto prizmė? Atrodo labai gražiai suformuota.

                                  Comment


                                    Paaiškinkit prašau žinantys - kodėl šioje linijoje beveik visiškai nematyti balasto po bėgiais? Ar jis tiesiog "paskandintas" užpylus žvyru?

                                    Comment


                                      Taigi žvyras ir yra balastas.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Taigi žvyras ir yra balastas.
                                        Tuomet papildau klausimą - kodėl balastas nėra skalda?

                                        Comment


                                          Todėl kad skaldos balastas yra brangesnis ir naudojamas didelio eismo intensyvumo linijose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X