Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gerkonys

    Comment


      Saldutiškis

      Nebeveikianti (o iki kada veikusi ir kiek kelių turėjusi?) Saldutiškio geležinkelio stotis. Žvilgsnis link Švenčionėlių:


      Ir link Utenos:


      Apleistas stoties pastatas:


      Einant link Utenos sutinkamas LG priklausantis pastatėlis (viduje tuščia):


      Ir kaip suprantu siauruko garvežių vandens papildymo bokštas:




      Gaila nepasitaikė galimybė nufotografuoti pralekiančio traukinio

      Comment


        Parašė adju Rodyti pranešimą
        Nebeveikianti (o iki kada veikusi ir kiek kelių turėjusi?) Saldutiškio geležinkelio stotis. Žvilgsnis link Švenčionėlių:
        Atvaizdas


        Ir link Utenos:
        Atvaizdas


        Apleistas stoties pastatas:
        Atvaizdas


        Einant link Utenos sutinkamas LG priklausantis pastatėlis (viduje tuščia):
        Atvaizdas


        Ir kaip suprantu siauruko garvežių vandens papildymo bokštas:
        Atvaizdas


        Atvaizdas


        Gaila nepasitaikė galimybė nufotografuoti pralekiančio traukinio
        Tektų palapinę pasistatyti, kol atvažiuotų koks

        Comment


          Saldutiškyje buvo du plačiojo geležinkelio keliai. Stotis pastatyta apie 88-89 metus. Iki tol stoties funkciją atliko siaurojo keleivinis vagonas.

          Comment


            Parašė copper Rodyti pranešimą
            Tektų palapinę pasistatyti, kol atvažiuotų koks
            Man irgi iš pradžių taip atrodė, bet bent du rytus iš eilės girdėjau traukinį rėkaujant kažkur miškuose

            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Saldutiškyje buvo du plačiojo geležinkelio keliai. Stotis pastatyta apie 88-89 metus. Iki tol stoties funkciją atliko siaurojo keleivinis vagonas.
            Dėkui. Vadinasi stoties pastatas buvo ganėtinai trumpą laiką naudotas pagal paskirtį.

            Comment


              Parašė adju Rodyti pranešimą
              Gaila nepasitaikė galimybė nufotografuoti pralekiančio traukinio
              Dar prieš pat krizę teko užtikti LG panegiriką, kad jie nuostolingai dukart į metus varo sąstatą į Uteną. Veža kurą šildymui ir berods metalo laužą. Gali būti, kad krizė ir tam padėjo tašką
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Ką jie ten paisto. O automobilių pilni vagonai į NVS? Irgi nuostolinga?

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Dar prieš pat krizę teko užtikti LG panegiriką, kad jie nuostolingai dukart į metus varo sąstatą į Uteną. Veža kurą šildymui ir berods metalo laužą. Gali būti, kad krizė ir tam padėjo tašką
                  Jei girdėjo traukinį rėkaujantį, tai aišku, kad važiuoja.

                  Comment


                    Čme su IAE vagonais,Švenčioneliuose.. Beradau parovoze..


                    Visagino Gelžbetonio Lokomotyvas


                    Echhh.. Dūkštas 2006metai,matosi pabegiai dar mediniai ir peronai nesutvarkyti... Taip pat IAE vagonai,dar klausimas kur juos Dažo?


                    Visaginas
                    Paskutinis taisė Romas; 2010.07.22, 23:36. Priežastis: Tarpai tarp nuotraukų

                    Comment


                      Tas prekinis vagonas dabar naudojamas kaip statybinis vagonėlis kartu su dar vienu vagonu. Mano reportaže apie IAE geležinkelį jų nuotrauka yra. Prekiniai vagonai dažyti seniai. Patys turbūt ir dažo. Tam nereikia specialios licencijos.



                      Beje, turiu patikslinti, kad 173 ir 174 pranešimuose pavaizduoti keliai ("kita atšaka į gelžbetonio gamyklą" ir riedmenys (taip pat ir TEM2-7021) priklauso UAB "Visagino tiekimas ir statyba", kurios viena iš veiklų yra ir geležinkelių tiesimas bei remontas.
                      Paskutinis taisė Al1; 2010.07.24, 13:54.

                      Comment


                        Naujosios Vilnios senoji stotis. 1918 m.

                        http://cartes-postales.delcampe.net/...anguage,F.html

                        Comment


                          Bezdonys









                          Paskutinis taisė Zorro; 2010.08.13, 12:32.

                          Comment


                            Pabradės geležinkelio stotis tarpukaryje

                            Šaltinis: CIRCUS TENT - צירק געצעלט
                            http://theantitzemach.blogspot.com/2.../2-photos.html

                            Comment


                              Saldutiškio geležinkelio stotis

                              Foto 2010.10

                              Stoties "aikštės" pusė


                              Visiškai šalia - kelio 4908 Saldutiškis - Labanoras pervaža










                              Kiti stoties pastatai ir siauruko garvežių vandens bokštas


                              Vaizdas į Utenos pusę


                              Vaizdas į Švenčionėlių pusę

                              Comment


                                Pamenu, kaip netoli pervažos iki pastatant naująją stotį, stovėjo siauruko keleivinis vagonas-stotis. Iš Saldutiškio buvo galima nuvykti į Vilnių traukiniu 2 kartus per dieną, o autobusu per Labanorą, Pabradę - du ar net tris kartus per dieną. Dabar traukiniai nebevažiuoja. Autobusas dar berods pavasarį važiavo tik penktadieniais ir sekmadieniais. Dabar jau nebevažiuoja.

                                Comment


                                  Na vietiniai, pasakokit kaip krovininių traukinių judėjimas link Turmanto? Dar įdomiau būtų sužinoti, ar dar naudojama atšaka link Utenos? Koks eismas per dieną/savaitę ten? Kaip pažiūrėjau litrail.lt tai link Ignalinos gan nemažas keleivinių traukinių eismas. Dėkui už atsakymus

                                  Comment


                                    Tiesioginiai prekiniai traukiniai link Turmanto nevažiuoja, bet ruože beveik kasdien dirba keli rinktiniai traukiniai, kurie surenka is kiekvienos stoties po keleta vagonų ir veža i Vaidotus, taip pat užsuka ir į Uteną. Vienu žodžiu krovinių eismas mažas, bet kazkas juda

                                    Comment


                                      Dūkšto geležinkelio stotis. 1916 m.

                                      ebay.de

                                      Stoties fragmentas. 1916 m.

                                      www.szukamypolski.com

                                      Comment


                                        Bezdonių geležinkelio stotis 1916 m.


                                        Šaltinyje vietovė įvardijama kaip BRESDANY http://cgi.ebay.de/AK-WILNA-BRESDANY...#ht_500wt_1156

                                        1908 m. rugsėjo 26 d. Bezdonių geležinkelio stotyje Lenkijos socialistų partijos kovinė grupuotė, vadovaujama J. Pilsudskio, apiplėšė traukinį ir pasisavino neregėtai didelę pinigų sumą – 2,7 mln. rublių. Įvykis nuskambėjo visoje imperijoje. Pašto traukinys vyko iš Varšuvos į Peterburgą ir vežė pinigus valstybės iždui. Grupuotėje buvo 20 žmonių, tarp jų 4 moterys, viena jų – J. Pilsudskio meilužė Aleksandra; iš jų vėliau net 3 buvo tapę Lenkijos premjerais. Užpuolikai į sustojusį traukinį įmetė bombą ir ėmė šaudyti į sąstatą saugojusius rusų kareivius, vienas nušautas, 5 sužeisti. Apsaugai nustojus priešintis, plėšikai susprogdino seifus ir pagrobė pinigus.

                                        Comment


                                          Parašė laimutis Rodyti pranešimą
                                          1908 m. rugsėjo 26 d. Bezdonių geležinkelio stotyje Lenkijos socialistų partijos kovinė grupuotė, vadovaujama J. Pilsudskio, apiplėšė traukinį ir pasisavino neregėtai didelę pinigų sumą – 2,7 mln. rublių. Įvykis nuskambėjo visoje imperijoje. Pašto traukinys vyko iš Varšuvos į Peterburgą ir vežė pinigus valstybės iždui. Grupuotėje buvo 20 žmonių, tarp jų 4 moterys, viena jų – J. Pilsudskio meilužė Aleksandra; iš jų vėliau net 3 buvo tapę Lenkijos premjerais. Užpuolikai į sustojusį traukinį įmetė bombą ir ėmė šaudyti į sąstatą saugojusius rusų kareivius, vienas nušautas, 5 sužeisti. Apsaugai nustojus priešintis, plėšikai susprogdino seifus ir pagrobė pinigus.
                                          /\ Viskas teisinga, tik aš girdėjau, kad traukinys vyko iš Peterburgo į patį Vilnių, ir tie pinigai buvo skirti tiesti Vilniaus tramvajų.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X