Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ta pati istorija su RB reiklalingais riedmenimis. Nenusipirko ir neplanuoja pirkti NĖ VIENO traukinio standartinei vėžei. Tas galioja tiek lėtąjam RB1, tiek ir būsimam normaliam RB. Ar jie tikisi, kad riedmenis suteikia kokia nors Šventoji dvasia, nusileidusi iš dangaus?
    Lokomotyvai bus dabar turimi, tik perstatyti į 1435, o keleiviniai traukiniai - tegul operatorius galvoja, o ne LTG.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Atnaujinus susisiekimą tarp Vilniaus ir Daugpilio, dalis daugpiliečių rinksis VNO, o ne RIX, todėl Latvijos valdžia ir neleidžia.
      Kad taip būtų, reikia, kad traukiniai kursuotų bent kelis kartus per dieną. Vienas reisas neaiškiu laiku nieko nekeičia. Tarybiniais laikais buvo 3-4 dyzelinių traukinių reisai Vilnius - Daugpilis ir keletas tolimojo susisiekimo traukinių.

      Comment


        Parašė felar Rodyti pranešimą
        Elektrifikavus pilnai ruožą nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos iki 2023 galo (?) dyzelinių lokomotyvų ir DMU turėtų gerokai atsilaisvinti. Jeigu tai išties priežastis tai turėtų sugrįžti visi šie vietiniai maršrutai. Gal kokį vieną net į 1435mm konvertuos, kad paleist tempt PKP vagonus iš Lenkijos.
        Tai kad elektrifikacija kol kas nejuda iš vietos, nors šiemet jau turėjo prasidėti. Dar praeis keli metai. DR1A bus nurašyti, RA2 tikriausiai dar greičiau. Ir vėl neliks riedmenų, nes Pesų bus per mažai... O jei rimtai, tai artėja sunkūs laikai ir pervežimai kris, energoresursų ir kitos kainos augs. Kas dotuos keleivių pervežimus? Valstybė turėtų, bet jai tai nerūpi. Štai, tarp Rokiškio ir Panevėžio net autobusų beveik nebeliko. Tiksliau vienas reisas per dieną. Ir dar vienas savaitgaliais... Apie kokius geležinkelius galima kalbėti...

        Comment


          Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
          Deutche Welle apie Vilnius - Turmantas maršruto nepratęsimo iki Daugpilio absurdą:
          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          To absurdo kaltė tenka Latvijos valdžiai, kuri atsisako subsidijuoti traukinius Vilnius-Daugpilis.
          Kopija iš Keleivių vežimo temos - atminčiai, kaip šis geležinkelio ruožas išgarsėjo Europoje.

          Comment


            Klausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
            Įsivaizduočiau tas atkarpas gyvas tik jei būtų normalus susisiekimas tarp didžiųjų šalių miestų. Galbūt Kaunas - Baltstogė turi kažkiek potencialo, bet Daugpilis - Vilnius be prošvaisčių.

            Comment


              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
              Klausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
              Įsivaizduočiau tas atkarpas gyvas tik jei būtų normalus susisiekimas tarp didžiųjų šalių miestų. Galbūt Kaunas - Baltstogė turi kažkiek potencialo, bet Daugpilis - Vilnius be prošvaisčių.
              What about Turizmas? Aš pats važiuočiau į Daugpilį bent kartą per metus tuo tikslu, jei tik būtų galimybė.

              Comment


                Tokiam turizmui yra autobusas - Štai, Ecolines Vilnius - Maskva per Daugpilį. Deja, bet susisiekimas ne tarp sostinių (kokia nėra Daugpilis), buvo įmanomas tik esant vienai valstybei - Rusijos imperija, TSRS. Dar tarpukaryje Lenkijos su Latvija, bet tik dėl to, kad per Lietuvą nebuvo galima...

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  What about Turizmas? Aš pats važiuočiau į Daugpilį bent kartą per metus tuo tikslu, jei tik būtų galimybė.
                  Na, Daugpilis man irgi įdomus miestas, bet dėl kelių freakų laikyt traukinį

                  Comment


                    O tikimybė, kad iš Daugpilio važiuotų į Vilnių iš karto atmetama? Vilnius šiaip jau yra arčiausiai Daugpilio esantis civilizacijos centras.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                      Klausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
                      Į
                      Jei atsirastų pastovus traukinys normaliu tvarkaraščiu, atsirastų ir darbo migracija.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Cia butu logiska diskusija jei butu svarstoma nauja marsruta atidaryt o cia diskusija PRATEST esama 20km - pats traukiniu ekspertas mate kiek zmoniu kerta siena net pesciom. Kai kuriems tikslas nebutinai Daugpilis, o bet kas Latvijoje - per ji galimas jungimas (pvz. Prancuzijoje visi regioniniai traukiniai is Nicos marsruta baigia Ventimilijoje - pirmame Italijos mieste, su mintim, kad nebutinai cia baigiasi kelione, bet galima toliai vaziuoti i bet kur Italijoje)

                        Comment


                          Šiaip yra buvę kalbų apie maršruto Visaginas–Daugpilis reikalingumą ir iš visaginiečių pusės, vienas iš argumentų būtent ir buvo galimybė atsiveržti darbuotojų:

                          Miestas Lietuvos pasienyje turi planų išjudinti geležinkelį į Daugpilį – svajoja prisivilioti dirbti latvius

                          Visagino savivaldybėje klaidžioja idėja atgaivinti susisiekimą geležinkeliu su Daugpiliu Latvijoje. Iki karantino traukinys dukart per parą šia kryptimi važiuodavo, tačiau tik savaitgaliais. Miestas norėtų, kad traukiniai kursuotų ir darbo dienomis. Tam, kad latviai galėtų atvažiuoti į Visaginą dirbti. Mat dabar, kai tokio susisiekimo geležinkeliais nėra, kelionė automobiliu trunka nepilną valandą vietoj pusvalandžio, kurio pakanka traukiniu iš vieno miesto atvykti į kitą.

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            O tikimybė, kad iš Daugpilio važiuotų į Vilnių iš karto atmetama? Vilnius šiaip jau yra arčiausiai Daugpilio esantis civilizacijos centras.
                            Ne, Ryga. Nes tai tos pačios valstybės sostinė, o ne svetimos. Būtų bent per pus arčiau - taip, tada Vilniaus trauką būtų. Dabar jos nėra jokios.

                            Parašė abruo Rodyti pranešimą

                            Jei atsirastų pastovus traukinys normaliu tvarkaraščiu, atsirastų ir darbo migracija.
                            Neatsirastų. Per toli ir per ilgai. Niekas čia Lietuvoje į darbą 2 val. nevažinės. Net tarybiniais laikais nebuvo jokios darbo traukos į Vilnių. Maks. - Švenčionėliai, iš dalies Ignalina. Tai Daugpilis irgi nelabai traukė dirbančiuosius iš tarybinės Lietuvos. Tą rodo 4-5 traukiniai į Daugpilį, kurie turėjo ne priemiestinio, o vietinio statusą. T.y. didesnė kelionės kaina, sustojimai tik stambesnėse stotyse. Latvijoje be Daugpilio buvo tik viena stotelė Kurcume ir tai ne visiems reisams. Gryvoje nebuvo stojama, nors ten pramoninis rajonas...
                            Paskutinis taisė Al1; 2022.10.17, 17:28.

                            Comment


                              Visagine yra gamybinės įmonės, kurioms trūksta darbuotojų, kuriuos galėtų rasti Daugpilyje.

                              Comment


                                Visagine nėra jokių gamybinių įstaigų, kurios negalėtų rasti darbuotojų Lietuvoje.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Visagine nėra jokių gamybinių įstaigų, kurios negalėtų rasti darbuotojų Lietuvoje.
                                  Tik susisiekimas su Visaginu nėra toks paprastas. Visaginas lengviau pasiekiamas tik Ignalinos ir Zarasų rajonų gyventojams ar tiems, kurie gyvena greta kelio nr. 102 ir geležinkelio linijos Vilnius-Daugpilis.

                                  Comment


                                    Tai jų problema. Vilniaus baldai pastatė naują gamyklą Trakų rajone ir veža darbuotojus 50-80 km spinduliu.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Neatsirastų. Per toli ir per ilgai. Niekas čia Lietuvoje į darbą 2 val. nevažinės.
                                      Vilnius-Kaunas važinėja, važinėtų ir Visaginas - Daugpilis ar Visaginas - Pabradė/Švenčionėliai.

                                      Comment


                                        Nevažinėja. 4 valandos kelyje į darbą + atvykimas į stotį ar iš stoties per parą (5-6 val. vien tik kelionei) - tai ne darbas, tai pasityčiojimas. Visagine pigiau butą išsinuomoti ir ten gyventi pastoviai.

                                        Comment


                                          Važinėja iš Ignalinos dirbti į Visaginą kasdien. Važinėtų ir iš Daugpilio, laiko atžvilgiu gautųsi panašiai.
                                          Kai gyvavo Daugpilio maršrutas savaitgaliais, iš Ignalinos, Visagino važiuodavo žmonės apsipirkti ar šiaip praleisti laiko. Padarius maršrutą normaliais grafikais, srautai tik didėtų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X