Kam reikalinga ta trasa, jeigu nauja linija yra visiškai nereikainga?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Pasak „Lietuvos geležinkelių“ atstovės, keleiviniai traukiniai iš Vilniaus į Daugpilį Latvijoje kursavo iki COVID-19 pandemijos pradžios ir jai prasidėjus buvo sustabdyti.
„Įvertinus keleivių poreikius ir tokio maršruto paklausą, šios krypties atnaujinimas nėra planuojamas“, – pridūrė K. Dzikaraitė
Comment
-
DW kalbina Jon Worth apie ES tarptautinių maršrutų problemas. DW laidos vedėjas paprašo Jon'ą įvardinti "absurdiškiausią" tarptautinio geležinkelių usisiekimo pavyzdį visoje ES. Tai turbūt jau galit nuspėti, kokį pavyzdį jis duoda
O šiaip didėlė pagarba šitam žmogui. Jei tik nupušėliai mūsų susisiekimo ministerijoje į tai įsiklausytų, būtų labai gerai. Bet to tikriausiai nebus.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai turbūt jau galit nuspėti, kokį pavyzdį jis duoda
Sienos kirtimas geležinkeliu tarp Europos Sąjungos šalių - kaip daugybės mažų berlyno sienų įveikimas tarp feodalinių kunigaikštysčių, tarp kurių bendra tik tai, kad jų pavadinimuose užsimenama apie geležį.Paskutinis taisė Romas; 2022.10.01, 16:10.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDW kalbina Jon Worth apie ES tarptautinių maršrutų problemas. DW laidos vedėjas paprašo Jon'ą įvardinti "absurdiškiausią" tarptautinio geležinkelių usisiekimo pavyzdį visoje ES. Tai turbūt jau galit nuspėti, kokį pavyzdį jis duoda
O šiaip didėlė pagarba šitam žmogui. Jei tik nupušėliai mūsų susisiekimo ministerijoje į tai įsiklausytų, būtų labai gerai. Bet to tikriausiai nebus.Paskutinis taisė Aleksio; 2022.10.01, 19:09.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąLatviai tiesiog plešia didelį infros mokestį, todėl LTG ir nevažiuoja.
Comment
-
Nenustebčiau jei tas infrastruktūros mokestis yra kokie vargani keli tūkstančiai Eurų per metus.
Priminsiu jog LTG neseniai sutrumpino Šiauliai - Rokiškis traukinį iki Panevėžio grįsdami jog jiems nuostolis keliolika tūkstančių Eurų per metus, kuriuos savivaldybė atsisakė dotuoti. Beje berods šviečia, kad panašus likimas laukia ir Panevėžio, kuris turi tiek pat gyventojų kaip ir Daugpilis:
https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...ukinio/267035/Paskutinis taisė felar; 2022.10.02, 10:28.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąNenustebčiau jei tas infrastruktūros mokestis yra kokie vargani keli tūkstančiai Eurų per metus.
Priminsiu jog LTG neseniai sutrumpino Šiauliai - Rokiškis traukinį iki Panevėžio grįsdami jog jiems nuostolis keliolika tūkstančių Eurų per metus, kuriuos savivaldybė atsisakė dotuoti. Beje berods šviečia, kad panašus likimas laukia ir Panevėžio, kuris turi tiek pat gyventojų kaip ir Daugpilis:
https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...ukinio/267035/
Kalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąKalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Nutraukė Rokiškį dėl riedmenų trūkumo. Jam esant natūralu, kad siekiant karpyti reisus akys pirmiausiai nukrypsta į kryptis, kurios mažiausiai populiarios. Be to, traukiniai ten važiavo tik savaitgaliais, tad laikyti traukinį tik dėl kursavimo 2-3 dienas per savaitę nėra efektyvu.
Kalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.
Su Kaunas-Šiauliai atvirkščiai – važiuodavo tik savaitgaliais, o dabar kasdien. Pinigų iš savivaldybių nereikalauja.
Tai kaip suprasti?
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąNenustebčiau jei tas infrastruktūros mokestis yra kokie vargani keli tūkstančiai Eurų per metus.
Priminsiu jog LTG neseniai sutrumpino Šiauliai - Rokiškis traukinį iki Panevėžio grįsdami jog jiems nuostolis keliolika tūkstančių Eurų per metus, kuriuos savivaldybė atsisakė dotuoti. Beje berods šviečia, kad panašus likimas laukia ir Panevėžio, kuris turi tiek pat gyventojų kaip ir Daugpilis:
https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...ukinio/267035/
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Nutraukė Rokiškį dėl riedmenų trūkumo. Jam esant natūralu, kad siekiant karpyti reisus akys pirmiausiai nukrypsta į kryptis, kurios mažiausiai populiarios. Be to, traukiniai ten važiavo tik savaitgaliais, tad laikyti traukinį tik dėl kursavimo 2-3 dienas per savaitę nėra efektyvu.
Kalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.
- 6 patinka
Comment
-
Elektrifikavus pilnai ruožą nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos iki 2023 galo (?) dyzelinių lokomotyvų ir DMU turėtų gerokai atsilaisvinti. Jeigu tai išties priežastis tai turėtų sugrįžti visi šie vietiniai maršrutai. Gal kokį vieną net į 1435mm konvertuos, kad paleist tempt PKP vagonus iš Lenkijos.Paskutinis taisė felar; 2022.10.02, 21:34.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąElektrifikavus pilnai ruožą nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos iki 2023 galo (?) dyzelinių lokomotyvų ir DMU turėtų gerokai atsilaisvinti. Jeigu tai išties priežastis tai turėtų sugrįžti visi šie vietiniai maršrutai. Gal kokį vieną net į 1435mm konvertuos, kad paleist tempt PKP vagonus iš Lenkijos.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O tai kas važinės naujai elektrifikuotu ruožu? Elektriniai lokomotyvai ir EMU, kurie bus nuleisti Šventosios dvasios tiesiai iš dangaus? Nes LTG tai tokių neperka
https://www.vz.lt/transportas-logist...ti-su-ltg-link
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
Šitų lygtais planuoja įsigyti. Jei dar nepaskelbė tai turėtų ant dienų paskelbti kas laimėjo konkursą. Planuoja pirkti elektrinius ir hibridus:
https://www.vz.lt/transportas-logist...ti-su-ltg-link
Comment
Comment