Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kastauyra Rodyti pranešimą
    Neatsimenu tokio traukinio Ryga-Oriolas. Tik Berlynas-Sankt Peterburgas, vėliau Vilnius-Sankt Peterburgas, nu ir priemiestiniai į Daugpilį. Dėl ruožo prižiūrėjimo ten yra tokia smulkmena, bet žinant LG ir LDz gebėjimus susitarti, tai galėjo būt neišsprendžiamas dalykas: stotis prie pat sienos, Turmanto įėjimo šviesoforas ir berods pirmas iešmas yra Latvijoje. Tai griežtai nuo sienos neprižiūrint ten pasidarytų terminalinė stotis manevrams
    Buvo šioje temoje A|1 nuotraukos - šviesoforas ir iešmas yra Lietuvos teritorijoje. Tam specialiai yra suformuotas "apendiksas" įsikertantis į Latvijos teritoriją: https://goo.gl/xKfxiL

    Comment


      Ačiū, nežinojau

      Comment


        Parašė kastauyra Rodyti pranešimą
        Neatsimenu tokio traukinio Ryga-Oriolas. Tik Berlynas-Sankt Peterburgas, vėliau Vilnius-Sankt Peterburgas, nu ir priemiestiniai į Daugpilį. Dėl ruožo prižiūrėjimo ten yra tokia smulkmena, bet žinant LG ir LDz gebėjimus susitarti, tai galėjo būt neišsprendžiamas dalykas: stotis prie pat sienos, Turmanto įėjimo šviesoforas ir berods pirmas iešmas yra Latvijoje. Tai griežtai nuo sienos neprižiūrint ten pasidarytų terminalinė stotis manevrams
        Keleivinių traukinių pro Daugpilį buvo gerokai daugiau. Pavyzdžiui Kaliningradas-Petreburgas ir berods Kaliningradas-Maskva, kažkodėl važiuodavo pro Daugpiį. Taip pat dar buvo Gardinas-Vitebskas, pro Vilnių, Daugpilį.

        Comment


          Parašė lietus Rodyti pranešimą
          Keleivinių traukinių pro Daugpilį buvo gerokai daugiau. Pavyzdžiui Kaliningradas-Petreburgas
          Peterburgas (tuomet dar Leningradas) - Vilnius/Varšuva/Berlynas/Kaliningradas/Lvovas (2 traukiniai)/Truskavecas (vasarą)/Sofija/Černovicai.
          Parašė lietus Rodyti pranešimą
          berods Kaliningradas-Maskva, kažkodėl važiuodavo pro Daugpiį.
          Nuo Daugpilio jis važiavo į Radviliškį-Klaipėdą.
          Parašė lietus Rodyti pranešimą
          Taip pat dar buvo Gardinas-Vitebskas, pro Vilnių, Daugpilį.
          Jo trasa buvo Vilnius-Pabradė-Lentupis-Krulevščizna-Polockas.

          Comment


            Bandomasis traukinys Vilnius - Turmantas. Latvija, tarp Kurcumo ir Grivos. Tik įdomu, kodėl DR1A, o ne 620M? Nebus gi ten tiek keleivių, kad Pesos bus per mažai.

            https://trainpix.org/photo/208562/#last

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Bandomasis traukinys Vilnius - Turmantas. Latvija, tarp Kurcumo ir Grivos. Tik įdomu, kodėl DR1A, o ne 620M? Nebus gi ten tiek keleivių, kad Pesos bus per mažai.

              https://trainpix.org/photo/208562/#last
              620M nesertifikuota Latvijoje (kitaip sakant neturi leidimo vazineti Latvijos teritorijoje) , o DR1A gali vaziuoti, nes ir Latvija jas naudoja. Jej bus poreikis, sertifikuos 620M.

              Comment


                Tai kad sertifikavimas turbūt kainuotų pigiau nei DR1A eksploatacija.

                Comment


                  Tai kad tą Daugpilį aptarnautų tas pats Turmanto traukinys, tik pratęstas, į kurį ir leidžiami DR1A. Tiesa, su srautais susidorotų ir 630M, kurios bus laivos po Minsko elektrifikacijos.

                  Comment


                    Įdomu, kada bus realus maršruto paleidimas?
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Įdomu, kada bus realus maršruto paleidimas?
                      Gal būt su nauju grafiku (gruodžio 10)?

                      Comment


                        Taip, latvių pusėje kalbama, kad būtent nuo 12-10 d. Tik neaišku, kuriais laikais bus pratęsti reisai nuo Turmanto.

                        Comment


                          Parašė dtb Rodyti pranešimą
                          Artimiausiu metu traukiniai pradės kursuoti ir kitą kaimyninę valstybę. Antras didžiausias Latvijos miestas – Daugpilis taps dar viena tarptautinio maršruto stotimi, į kurią važiuos „Lietuvos geležinkelių“ traukiniai. Praėjusią savaitę „Lietuvos geležinkeliai“ sėkmingai įvykdė bandomuosius važiavimus į Daugpilį. Planuojama, kad reguliarus maršrutas Vilnius-Daugpilis oficialiai bus atidarytas gruodžio mėnesio pradžioje. Iki šiol traukiniai kursuodavo iki pasienyje esančio Turmanto miestelio. Jį ir Daugpilį skiria apie 30 km.
                          https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...tm_medium=Copy

                          Comment


                            Man atrodo, kad prioritetas traukiniui į Latviją yra Ryga. Daugpilis nesugeneruos pakankamo keleivių srauto.

                            Comment


                              Kol nebus RB, tol traukinio į Rygą nebus. Nes RB yra panacėja, o esamas geležinkelis, tsakant, netinka. Kai į Minską pradės važinėti elektriniai traukiniai, atsilaisvina dvivagonės Pesos, kurios labai tiktų maršrutui į Rygą. Latvijos pusė irgi turi modernizuotys DR1A, kurie tiktų tokiam maršrutui. Bet kol nebus RB, tol traukiniai nevažinės. Dar ir dėl to, kad Latvijoje infrastruktūra atskirta nuo pervežimų, todėl "Pasiežieru vilcienis" turi mokėti LDz mokestį realiais eurais, o LG tai daro virtualiai, užskaitymo būdu viduje įmonės. Todėl vargu ar pavyks susitarti už naudojimąsi infrastruktūra daryti tarpusavio užskaitymus, nes Latvijoje įsiterpia trečias juridinis asmuo.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Kol nebus RB, tol traukinio į Rygą nebus. Nes RB yra panacėja, o esamas geležinkelis, tsakant, netinka. Kai į Minską pradės važinėti elektriniai traukiniai, atsilaisvina dvivagonės Pesos, kurios labai tiktų maršrutui į Rygą. Latvijos pusė irgi turi modernizuotys DR1A, kurie tiktų tokiam maršrutui. Bet kol nebus RB, tol traukiniai nevažinės. Dar ir dėl to, kad Latvijoje infrastruktūra atskirta nuo pervežimų, todėl "Pasiežieru vilcienis" turi mokėti LDz mokestį realiais eurais, o LG tai daro virtualiai, užskaitymo būdu viduje įmonės. Todėl vargu ar pavyks susitarti už naudojimąsi infrastruktūra daryti tarpusavio užskaitymus, nes Latvijoje įsiterpia trečias juridinis asmuo.
                                Infrastruktūros mokesčio problema turėtų būti išspręsta jau Daugpilio maršruto atveju. Nebent darome prielaidą, jog šiuo atveju bus išskirtinis sprendimas.

                                Comment


                                  Daugpilio atveju viskas paprastas - LG moka LDz ir viskas. Rygos atveju LDz neturi jokios naudos, jei leidžia LG nemokamai važiuoti, o PV Lietuvoje LG irgi atleidžia nuo mokesčio. Tiesiog kažkas tarpusavyje susitaria dėl biznio, naudojasi tavo turtu tam bizniui, o tu neturi naudos... Žinoma, LG galėtų mokėti LDz, o PV mokėt LG, bet gi kraštine lieka PV, nes ji moka už infrastruktūra, o LG gautų iš PV daugiau, nei sumokėtų LDz, nes maršruto Vilnius - Ryga daugiau nei pusė trasos eina Lietuva.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2017.11.02, 14:29.

                                  Comment


                                    O suderinti traukinių Vilnius-Daugpilis ir Daugpilis-Ryga neįmanoma? O dabartinis maršrutas galimas daiktas generuos srautą Visaginas-Daugpilis ir atvirkščiai.

                                    Comment


                                      Į Rygą per Daugpilį kas važiuos? Jei būtų poreikis, tai iš Visagino į Daugpilį važinėtų normalus autobusas, o ne mikrobas.

                                      Comment


                                        Į Rygą važinėja autobusai (kas valandą) ir skraido lėktuvai, į Daugpilį gi nėra praktiškai jokios alternatyvos būsimam traukiniui. Tad, manau, logiška, kad plėtra į Latviją prasideda nuo Daugpilio, tuo labiau, čia tereikia pratęsti esamą maršrutą 30 kilometrų.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Estai iš Talino pro Tartu ir Valką/Valgą juk važiuoja. O ar pas mus visada pagal poreikį autobusus paleidžia?
                                          Paskutinis taisė lietus; 2017.11.02, 18:45.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X