Parašė kastauyra
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Parašė kastauyra Rodyti pranešimąNeatsimenu tokio traukinio Ryga-Oriolas. Tik Berlynas-Sankt Peterburgas, vėliau Vilnius-Sankt Peterburgas, nu ir priemiestiniai į Daugpilį. Dėl ruožo prižiūrėjimo ten yra tokia smulkmena, bet žinant LG ir LDz gebėjimus susitarti, tai galėjo būt neišsprendžiamas dalykas: stotis prie pat sienos, Turmanto įėjimo šviesoforas ir berods pirmas iešmas yra Latvijoje. Tai griežtai nuo sienos neprižiūrint ten pasidarytų terminalinė stotis manevrams
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąKeleivinių traukinių pro Daugpilį buvo gerokai daugiau. Pavyzdžiui Kaliningradas-Petreburgas
Parašė lietus Rodyti pranešimąberods Kaliningradas-Maskva, kažkodėl važiuodavo pro Daugpiį.
Parašė lietus Rodyti pranešimąTaip pat dar buvo Gardinas-Vitebskas, pro Vilnių, Daugpilį.
Comment
-
Bandomasis traukinys Vilnius - Turmantas. Latvija, tarp Kurcumo ir Grivos. Tik įdomu, kodėl DR1A, o ne 620M? Nebus gi ten tiek keleivių, kad Pesos bus per mažai.
https://trainpix.org/photo/208562/#last
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBandomasis traukinys Vilnius - Turmantas. Latvija, tarp Kurcumo ir Grivos. Tik įdomu, kodėl DR1A, o ne 620M? Nebus gi ten tiek keleivių, kad Pesos bus per mažai.
https://trainpix.org/photo/208562/#last
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomu, kada bus realus maršruto paleidimas?
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąArtimiausiu metu traukiniai pradės kursuoti ir kitą kaimyninę valstybę. Antras didžiausias Latvijos miestas – Daugpilis taps dar viena tarptautinio maršruto stotimi, į kurią važiuos „Lietuvos geležinkelių“ traukiniai. Praėjusią savaitę „Lietuvos geležinkeliai“ sėkmingai įvykdė bandomuosius važiavimus į Daugpilį. Planuojama, kad reguliarus maršrutas Vilnius-Daugpilis oficialiai bus atidarytas gruodžio mėnesio pradžioje. Iki šiol traukiniai kursuodavo iki pasienyje esančio Turmanto miestelio. Jį ir Daugpilį skiria apie 30 km.
- 2 patinka
Comment
-
Kol nebus RB, tol traukinio į Rygą nebus. Nes RB yra panacėja, o esamas geležinkelis, tsakant, netinka. Kai į Minską pradės važinėti elektriniai traukiniai, atsilaisvina dvivagonės Pesos, kurios labai tiktų maršrutui į Rygą. Latvijos pusė irgi turi modernizuotys DR1A, kurie tiktų tokiam maršrutui. Bet kol nebus RB, tol traukiniai nevažinės. Dar ir dėl to, kad Latvijoje infrastruktūra atskirta nuo pervežimų, todėl "Pasiežieru vilcienis" turi mokėti LDz mokestį realiais eurais, o LG tai daro virtualiai, užskaitymo būdu viduje įmonės. Todėl vargu ar pavyks susitarti už naudojimąsi infrastruktūra daryti tarpusavio užskaitymus, nes Latvijoje įsiterpia trečias juridinis asmuo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKol nebus RB, tol traukinio į Rygą nebus. Nes RB yra panacėja, o esamas geležinkelis, tsakant, netinka. Kai į Minską pradės važinėti elektriniai traukiniai, atsilaisvina dvivagonės Pesos, kurios labai tiktų maršrutui į Rygą. Latvijos pusė irgi turi modernizuotys DR1A, kurie tiktų tokiam maršrutui. Bet kol nebus RB, tol traukiniai nevažinės. Dar ir dėl to, kad Latvijoje infrastruktūra atskirta nuo pervežimų, todėl "Pasiežieru vilcienis" turi mokėti LDz mokestį realiais eurais, o LG tai daro virtualiai, užskaitymo būdu viduje įmonės. Todėl vargu ar pavyks susitarti už naudojimąsi infrastruktūra daryti tarpusavio užskaitymus, nes Latvijoje įsiterpia trečias juridinis asmuo.
Comment
-
Daugpilio atveju viskas paprastas - LG moka LDz ir viskas. Rygos atveju LDz neturi jokios naudos, jei leidžia LG nemokamai važiuoti, o PV Lietuvoje LG irgi atleidžia nuo mokesčio. Tiesiog kažkas tarpusavyje susitaria dėl biznio, naudojasi tavo turtu tam bizniui, o tu neturi naudos... Žinoma, LG galėtų mokėti LDz, o PV mokėt LG, bet gi kraštine lieka PV, nes ji moka už infrastruktūra, o LG gautų iš PV daugiau, nei sumokėtų LDz, nes maršruto Vilnius - Ryga daugiau nei pusė trasos eina Lietuva.Paskutinis taisė Al1; 2017.11.02, 14:29.
Comment
Comment