Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[IT] Italijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Italijoje neteko vazineti traukiniais, bet Prancuzijoje, musu tarkim nemodernizuoti ER9M geresnio stovio nei kai kurie vazinejantys is Paryziaus..

    Comment


      #22
      Parašė John
      300Lt su greituoju traukiniu, kuris įsibėgėja iki 300km/h. Bet yra galimybė važiuoti ir paprastu traukiniu, kuris veža už 43 Eurus (150Lt). Maks. greitis, ko gero, irgi panašus į kainą Litais.
      Iš tiesų, regioninių traukinių kainos šiaurinėj Italijos dalyje džiugina. Pernai važiuodamas slidinėti, iš Bergamo į Madonna di Campiglio važiavau traukiniais, vėliau iš Madonna di Campiglio iki Venecijos ir atgal. Kiek skaičiavau, vidutinė vieno kilometro kaina gavosi lygiai tokia pati, kaip ir Lietuvoje. O greitis gerokai didesnis. Tiesa, patys traukiniai labai skiriasi priklausomai nuo maršruto. Vienam maršrute apynaujis, švarus, kitame - gerokai apšiuręs (tikriausiai nenustebinsiu, pasakydamas, kad tame traukinyje bendra odos spalva buvo gerokai tamsesnė, negu kituose

      Comment


        #23
        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Norint orientuotis į tarpmiestinių maršrututų kainas, pvz. pigiausias bilietas Milanas-Roma kainuoja apie 300Lt (brangiausias virš 700), vidutinis greitis apie 185km/h (maksimalus 300km/h).
        Siaip į lėtesnius Intercity įmanoma gauti bilietą už 9 eur nepriklausomai nuo atstumo (tame tarpe labai labai pasistengus ir tarp Romos ir Milano, tik kelionės trukmė bus ne 3 su puse, o šešios-septynios valandos).
        kaip?

        Comment


          #24
          Parašė John
          300Lt su greituoju traukiniu, kuris įsibėgėja iki 300km/h. Bet yra galimybė važiuoti ir paprastu traukiniu, kuris veža už 43 Eurus (150Lt). Maks. greitis, ko gero, irgi panašus į kainą Litais.
          Na galima palyginti tuomet maršutą Milanas-Turinas su Kaunas-Vilnius, kelionės atstumas ir trukmė labai panaši, klasė ta pati antra. Pas mus kainuoja 18 Lt, o ten virš 100Lt (pirma klase virš 200Lt), taip, kad skirtumai tikrai dideli.
          Lėtesnis traukinys 70Lt, pas mus 16.30Lt.
          Flickr

          Comment


            #25
            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Na galima palyginti tuomet maršutą Milanas-Turinas su Kaunas-Vilnius, kelionės atstumas ir trukmė labai panaši, klasė ta pati antra. Pas mus kainuoja 18 Lt, o ten virš 100Lt (pirma klase virš 200Lt), taip, kad skirtumai tikrai dideli.
            Lėtesnis traukinys 70Lt, pas mus 16.30Lt.
            Atstumas šiaip jau pusantro karto didesnis, o ir jokių kainų virš 200 litų nėra - yra nuo 11 eur regioniniu antra klase iki 45 eur už pirmą klasę Eurostaru.

            Nereik rašinėt kaip nėra.

            Taisymas, galima pasistengus rast dar 56 eur "Flessibile" tarifą pirmai klasei kuris leidžia keisti bilietą daugiau nei vieną kartą (ką leidžia daryt ir paprastas). Tai vis tiek nesiekia 200 Lt.
            kaip?

            Comment


              #26
              Parašė statyba Rodyti pranešimą
              koks ten atstumas, kad kaina trims tokia nedidele?
              Autobusu gerokai didesnė - 1 žmogui - 16 EUR, vietoj 5,8 EUR traukiniu.

              P.S. nuvažiavot nuo temos "bėgių" - pradėjote diskutuoti apie traukinių kainas Italijoje.

              Comment


                #27
                Parašė alm Rodyti pranešimą
                Atstumas šiaip jau pusantro karto didesnis, o ir jokių kainų virš 200 litų nėra - yra nuo 11 eur regioniniu antra klase iki 45 eur už pirmą klasę Eurostaru.

                Nereik rašinėt kaip nėra.

                Taisymas, galima pasistengus rast dar 56 eur "Flessibile" tarifą pirmai klasei kuris leidžia keisti bilietą daugiau nei vieną kartą (ką leidžia daryt ir paprastas). Tai vis tiek nesiekia 200 Lt.
                Pagal wikipediją, Milanas-Turinas geležinkelio linijos ilgis 125km, tai skirtumas nedidelis, tiesa, ir važiuoja keliolika min. ilgiau nei Vilnius-Kaunas. O kainas pažiūrėjau iš šio puslapio:
                https://cart.italiarail.com/tickets/...TRE&pd_id=4479
                Flickr

                Comment


                  #28
                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Pagal wikipediją, Milanas-Turinas geležinkelio linijos ilgis 125km, tai skirtumas nedidelis, tiesa, ir važiuoja keliolika min. ilgiau nei Vilnius-Kaunas. O kainas pažiūrėjau iš šio puslapio:
                  https://cart.italiarail.com/tickets/...TRE&pd_id=4479
                  Oficialus puslapis, kuriame ir aš pirkau bilietus yra šis: http://www.trenitalia.com/

                  Comment


                    #29
                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                    Oficialus puslapis, kuriame ir aš pirkau bilietus yra šis: http://www.trenitalia.com/
                    Tai panašios kainos, pigiausias bilietas virš 100Lt:
                    http://orario.trenitalia.com/b2c/npp...g_r=1&x=27&y=9
                    Flickr

                    Comment


                      #30
                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Tai panašios kainos, pigiausias bilietas virš 100Lt:
                      http://orario.trenitalia.com/b2c/npp...g_r=1&x=27&y=9
                      http://orario.trenitalia.com/b2c/npp...g_r=1&x=46&y=8
                      11,10 euro

                      Comment


                        #31
                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Tai panašios kainos, pigiausias bilietas virš 100Lt:
                        http://orario.trenitalia.com/b2c/npp...g_r=1&x=27&y=9
                        Regioninių traukinių bilietai parduodami ir kainos rodomos tik iki 2 sav. į priekį.

                        O dėl atstumo - tiesia linija yra 125 km, o geležinkelis tiesiai neina.
                        kaip?

                        Comment


                          #32

                          Raudonos, greitaeigės naujos linijos, ilgis 125 km.
                          Dabartinė juoda - 153 km.

                          Comment


                            #33
                            Parašė alm Rodyti pranešimą
                            Regioninių traukinių bilietai parduodami ir kainos rodomos tik iki 2 sav. į priekį.

                            O dėl atstumo - tiesia linija yra 125 km, o geležinkelis tiesiai neina.
                            Aiškiai parašiau, geležinkelio linijos ilgis 125km, o ne kažkokių tiesių linijų.
                            Man pvz. užsisakant bilietus vasarai į priekį nelabai tinka tokie regioninių pasiūlymai, beto jau nebegalima lyginti su Kaunas-Vilnius, nes kelionės trukmė jau 2h. Taip, kad reali 125km atstumo ir 1h su keliolikos min. kaina yra virš 100Lt, kai pas mus analogiškai 18Lt (ok, 23Lt pridedant tuos 25km).
                            Flickr

                            Comment


                              #34
                              Prieš porą metų kelis kart gastroliavau iš Bergamo į vieną kurortinį miestuką ir atgal. Tiesa ne traukiniu, o "priemiestiniu" autobusu. Atstumas ~50-60km, bilieto kaina buvo berods 3-3,5€. Žodžiu brangu tikrai nepasirodė
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                #35
                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Aiškiai parašiau, geležinkelio linijos ilgis 125km, o ne kažkokių tiesių linijų.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Aiškiai parašiau, geležinkelio linijos ilgis 125km, o ne kažkokių tiesių linijų.
                                  Man pvz. užsisakant bilietus vasarai į priekį nelabai tinka tokie regioninių pasiūlymai, beto jau nebegalima lyginti su Kaunas-Vilnius, nes kelionės trukmė jau 2h. Taip, kad reali 125km atstumo ir 1h su keliolikos min. kaina yra virš 100Lt, kai pas mus analogiškai 18Lt (ok, 23Lt pridedant tuos 25km).
                                  Sunku paprasčiausiai prisipažinti neteisiu?

                                  Kiek matau 125 km yra greitosios linijos ilgis (ji nesiekia stočių abiejuose galuose), ne kelio ilgis nuo Turino stoties iki Milano stoties, kuris yra didesnis.

                                  Pagal traukinio komfortą, salono įrangą Kaunas-Vilnius tikrai daug labiau atitinka regioninį traukinį už 11 eurų, nei Eurostar, tik kad stoja kiek rečiau.
                                  kaip?

                                  Comment


                                    #37
                                    Piemonto regiono bilietai:

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                                      Sunku paprasčiausiai prisipažinti neteisiu?

                                      Kiek matau 125 km yra greitosios linijos ilgis (ji nesiekia stočių abiejuose galuose), ne kelio ilgis nuo Turino stoties iki Milano stoties, kuris yra didesnis.

                                      Pagal traukinio komfortą, salono įrangą Kaunas-Vilnius tikrai daug labiau atitinka regioninį traukinį už 11 eurų, nei Eurostar, tik kad stoja kiek rečiau.
                                      Tai čia Tu suklydai teigdamas, kad 125km yra tiesi linija, o ne geležinkelio. 2h kelionę lyginti su perpus trumpesne sunkiai išeitų, beto ar tuose regioniniuose traukiniuose yra vienviečių vietų? Taip, kad norint greitai nuvykti ir iš anksto turėti bilietus, reiks pakloti didesnę sumą.
                                      p.s. matau nemažai žinote apie traukinių bilietus ir kainas, kokį galėtumėte rekomenduoti atitinkamą Ispanijos puslapį bilietų pirkimui?
                                      Flickr

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Tai čia Tu suklydai teigdamas, kad 125km yra tiesi linija, o ne geležinkelio. 2h kelionę lyginti su perpus trumpesne sunkiai išeitų, beto ar tuose regioniniuose traukiniuose yra vienviečių vietų? Taip, kad norint greitai nuvykti ir iš anksto turėti bilietus, reiks pakloti didesnę sumą.
                                        125 km yra ir naujos greitojo geležinkelio atkarpos ilgis, ir atstumas tarp šių miestų tiesia linija: pagal http://www.daftlogic.com/projects-ad...calculator.htm tarp Milan, IT ir Turin, IT tiesia linija yra 125.671 km. Atstumas kurį reikia įveikti traukiniui, kad nuvažiuot iš vieno miesto į kitą yra didesnis.

                                        Vienviečių vietų esu matęs, jų viena kita būna priklausomai nuo vagono konfigūracijos.

                                        Kad į gerus traukinius bilietai nėra pigūs - tiesa, bet vėlgi taip dėliojant sąlygas galima pasiekti įvairių rezultatų, pasirodo bilietai po 9 eur yra ir į tuos greitus Eurostar Italia traukinius, tame tarpe ir tarp Turino ir Milano (kaip ir kituose, ilgesniuose maršrutuose), jie parduodami kaip tik iš anksto, taip kad gali ir pasisekt (akcijines kainas beje rodo tik sekančiame pirkimo žingsnyje nei tamstos linkas), vienas pvz. šią minutę http://orario.trenitalia.com/b2c/npp...pe=&car=0&dc=1.
                                        kaip?

                                        Comment


                                          #40
                                          Italijoje paleistas pirmasis privatus greitaeigis traukinys

                                          Italijoje paleistas pirmasis greitaeigis traukinys "Italo", kurio savininkai yra privatūs investuotojai, praneša AFP. Pirmąją kelionę "Italo" atliko maršrutu Roma-Neapolis. Kelyje traukinys užtruko vos daugiau nei valandą.

                                          200 metrų "Italo" traukinys priklauso kompanijai NTV. Jos prezidentas - "Ferrari" vadovas Luca di Montezemolo. Tarp kitų NTV vadovų - prabangios avalynės gamintojos "Tod's" vadovas Diego Della Valle. 20 proc. NTV akcijų valdo Prancūzijos geležinkelio operatorė SNCF.

                                          "Italo" gali pasiekti maksimalų 360 km per valandą greitį. Traukinio vagonai platesni nei įprastų prancūziškųjų greitaeigių traukinių TGV. Naujajame traukinyje suprojektuoti panoraminiai langai, įrengtos odinės sėdynės, taip pat specialus vagonas su kino teatru.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X