Tai vis dėl to, ar labiau apsimoka bilietus pirkti internetu, ar vietoje?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[IT] Italijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Vaidas Rodyti pranešimąRegioniniams traukiniams - nėra skirtumo (tiksliau, kaip jau minėta anksčiau, iš anksto parduodama tik savaitei), InterCity bei Freccia - perkant iš anksto būna pigesnių bilietų, tačiau kai jų nebelieka, standartiniai bilietai kainuoja tiek pat ir internetu, ir vietoje.
Comment
-
Kelionė į šiaurinį Komo ežero galą
Prasilenkiantys traukiniai tą dieną ne tik vėlavo porą minučių, bet ir buvo sukeisti įprasti keliai. Tą buvo galima pusiau suprasti ne tik iš kiek ilgesnio nei paprastai pranešimo "Il treno regionale [čia aišku] numero cinquantaottoquarantanove [Nr. 5849] prominiente a Sondrio [kryptis]... binario due [kelias Nr.2] ... cambiare [o čia kažkas naujo - šis žodis lyg ir reiškia kažkokį pasikeitimą]..."
Kiti keleiviai pradėjo žvilgčioti vienas į kitą ir po pauzės pradėjo abiem kryptim bėgioti tiesiai per bėgius - kaip tame sename anekdote "pojezd na Vorkutiu na piatom putiu".
Traukinys į pietus (Lecco)
Traukinys į šiaurę (Colico)
Vagonai pustuščiai
Vazdai į Komo ežerą (lago di Como)
Kai tik prasideda gražus vaizdas, lauk įvažiavimo į tunelį
Čia - "pustunelio" anga
Liernoje prasilenkia traukiniai
Sustojimas Fiumelatte (pieno upė).
Išlipom viena stotelę prieš Vareną (Varenna) - per porą valandų nuėjom iki Fiumelatės upės krioklio ir įlipom į Vecijo pilies (castello Vezio) bokštą, iš kurio matosi visos trys Komo ežero atšakos.
Comment
-
Varenna
Colico
Iš čia yra dvi atšakos į Alpes - aklikelis į Kjaveną (Chiavenna) ir į Sondrio - Tirano, kur prasideda kolegos alm aprašytas Bernina Express
Iš Koliko / Colico pasisekė išplaukti laivu - vieninteliu tą dieną.
O šita Colico stotis žymi tuo, kad abidvi atšakas į Alpes dar 1902 metais elekrifikavo Vengrijos "Ganz" firmos specialistai, vadovaujami inžinieriaus Kando Kalman'o:
Nuotrauka iš: http://it.wikipedia.org/wiki/Ferrovia_della_Valtellina
Comment
-
Certosa di Pavia
Traukinys, kuriuo atvažiavome
Stotyje - gana staigus posūkis su viražu, o greitieji traukiniai pralekia labai greitai. Gaila, gerų nuotraukų nesigavo
Certosa di Pavia stotelėje išlipome norėdami aplankyti kartūzų vienuolyną (certosa), bet planus teko atidėti kitam kartui - valandos, o gal ir dviejų, būtų neužtekę - aplink vienuolyną kelių kilometrų ilgio siena, o įėjimas - iš priešingos pusės.
Comment
-
Milano Centrale
Centrinė Milano geležinkelio stotis, statyta Musolinio laikais
Peronai
Daugiau Milano Čentralės nuotraukų - temoje Totalitarinė architektūra
Comment
-
Dorio
Tipinis stotelės pastatas
Stoties laukiamasis
Tvarkaraštis stoties laukiamajame.
Nurodytos visos stotelės, kur stoja traukiniai. Užrašai "circola / non circola" reiškia, kokiomis dienomis važinėja / nevažinėja traukiniai
Traukinių eismo tablo.
Vienas traukinys vėluoja
Puiki aplinka laukimui
Išlikę standartinės stoties įrengimai
Akmeninis suoliukas
Vandens kolonėlė
Užrašas "Uscita" / išėjimas
Ačiū už dėmesį ir kantrybę
Comment
-
Gal kas esate pirkę bilietus per Trenitalia interneto puslapį? Bandant pirkti bilietus man rašo, kad turiu būti užsiregistravęs ir prisijungti su savo ID ir slaptažodžiu, o bandant registruotis rašo, kad tam turiu turėti korespondencijos adresą Italijoje, kurio, žinoma, neturiu. Galvoju dabar kaip čia šitą reikalą apeiti.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąGal kas esate pirkę bilietus per Trenitalia interneto puslapį? Bandant pirkti bilietus man rašo, kad turiu būti užsiregistravęs ir prisijungti su savo ID ir slaptažodžiu, o bandant registruotis rašo, kad tam turiu turėti korespondencijos adresą Italijoje, kurio, žinoma, neturiu. Galvoju dabar kaip čia šitą reikalą apeiti.
Comment
-
Keletas regioninių traukinių nuotraukų iš Italijos. Regioniniai traukiniai važiuoja dažnai ir yra palyginti nebrangūs, bet greiti. Nėra Wi-Fi (yra tik Frecciarossa ir Frecciargento greituosiuose traukiniuose). Bilietus galima pirkti didesnių stočių kasose ar automatuose arba internetu (galima naudoti popierinę arba elektronine forma). Perkant pas konduktorių pridedamas 5 Eur antkainis.
Alstom "Jazz"
"Jazz" interjeras
Visi regioniniai elektriniai pasiekia 150-160 km/h greitį.
Dviaukštis "Vivalto"
"Vivalto" interjeras
Lenkiška dyzelinė PESA, Trenitalia pavadinta "Swing". Trys vagonai. Kursuoja neelektrifikuotais maršrutais. Greitis - apie 110-115 km/h
PESA interjeras
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAš dėl tokių dalykų neretai sąmoningai bandau lipti ne į priekinį vagoną. Tas pats ir trapmiestiniame autobuse, bandau sėstis labiau į galą. Turbūt vienas toks forume esu?
Vat lėktuve jei yra galimybė visada sėdu gale.
Comment
Comment