Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[IT] Italijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Tai vis dėl to, ar labiau apsimoka bilietus pirkti internetu, ar vietoje?

    Comment


      #62
      pagal mane tai internetu - ir kuo anksciau....

      Comment


        #63
        Regioniniams traukiniams - nėra skirtumo (tiksliau, kaip jau minėta anksčiau, iš anksto parduodama tik savaitei), InterCity bei Freccia - perkant iš anksto būna pigesnių bilietų, tačiau kai jų nebelieka, standartiniai bilietai kainuoja tiek pat ir internetu, ir vietoje.

        Comment


          #64
          Parašė Vaidas Rodyti pranešimą
          Regioniniams traukiniams - nėra skirtumo (tiksliau, kaip jau minėta anksčiau, iš anksto parduodama tik savaitei), InterCity bei Freccia - perkant iš anksto būna pigesnių bilietų, tačiau kai jų nebelieka, standartiniai bilietai kainuoja tiek pat ir internetu, ir vietoje.
          Supratau, dėkui. Reikia vadinasi dairytis internetu.

          Comment


            #65
            Kelionė į šiaurinį Komo ežero galą

            Prasilenkiantys traukiniai tą dieną ne tik vėlavo porą minučių, bet ir buvo sukeisti įprasti keliai. Tą buvo galima pusiau suprasti ne tik iš kiek ilgesnio nei paprastai pranešimo "Il treno regionale [čia aišku] numero cinquantaottoquarantanove [Nr. 5849] prominiente a Sondrio [kryptis]... binario due [kelias Nr.2] ... cambiare [o čia kažkas naujo - šis žodis lyg ir reiškia kažkokį pasikeitimą]..."
            Kiti keleiviai pradėjo žvilgčioti vienas į kitą ir po pauzės pradėjo abiem kryptim bėgioti tiesiai per bėgius - kaip tame sename anekdote "pojezd na Vorkutiu na piatom putiu".

            Traukinys į pietus (Lecco)


            Traukinys į šiaurę (Colico)




            Vagonai pustuščiai


            Vazdai į Komo ežerą (lago di Como)




            Kai tik prasideda gražus vaizdas, lauk įvažiavimo į tunelį
            Čia - "pustunelio" anga






            Liernoje prasilenkia traukiniai


            Sustojimas Fiumelatte (pieno upė).

            Išlipom viena stotelę prieš Vareną (Varenna) - per porą valandų nuėjom iki Fiumelatės upės krioklio ir įlipom į Vecijo pilies (castello Vezio) bokštą, iš kurio matosi visos trys Komo ežero atšakos.

            Comment


              #66
              Varenna




              Colico


              Iš čia yra dvi atšakos į Alpes - aklikelis į Kjaveną (Chiavenna) ir į Sondrio - Tirano, kur prasideda kolegos alm aprašytas Bernina Express


              Iš Koliko / Colico pasisekė išplaukti laivu - vieninteliu tą dieną.

              O šita Colico stotis žymi tuo, kad abidvi atšakas į Alpes dar 1902 metais elekrifikavo Vengrijos "Ganz" firmos specialistai, vadovaujami inžinieriaus Kando Kalman'o:

              Nuotrauka iš: http://it.wikipedia.org/wiki/Ferrovia_della_Valtellina

              Comment


                #67
                Pavia

                Pavija / Pavia

                Priemestinis privačios Le Nord kompanijos traukinys


                Dviaukštis Trenord kompanijos traukinys




                Traukinio viduje


                Antras aukštas

                Comment


                  #68
                  Certosa di Pavia

                  Traukinys, kuriuo atvažiavome




                  Stotyje - gana staigus posūkis su viražu, o greitieji traukiniai pralekia labai greitai. Gaila, gerų nuotraukų nesigavo


                  Certosa di Pavia stotelėje išlipome norėdami aplankyti kartūzų vienuolyną (certosa), bet planus teko atidėti kitam kartui - valandos, o gal ir dviejų, būtų neužtekę - aplink vienuolyną kelių kilometrų ilgio siena, o įėjimas - iš priešingos pusės.

                  Comment


                    #69
                    Milano Centrale

                    Centrinė Milano geležinkelio stotis, statyta Musolinio laikais










                    Peronai




                    Daugiau Milano Čentralės nuotraukų - temoje Totalitarinė architektūra

                    Comment


                      #70
                      Dorio

                      Tipinis stotelės pastatas


                      Stoties laukiamasis

                      Tvarkaraštis stoties laukiamajame.
                      Nurodytos visos stotelės, kur stoja traukiniai. Užrašai "circola / non circola" reiškia, kokiomis dienomis važinėja / nevažinėja traukiniai


                      Traukinių eismo tablo.
                      Vienas traukinys vėluoja


                      Puiki aplinka laukimui






                      Išlikę standartinės stoties įrengimai
                      Akmeninis suoliukas


                      Vandens kolonėlė




                      Užrašas "Uscita" / išėjimas

                      Ačiū už dėmesį ir kantrybę

                      Comment


                        #71
                        Triestas / Trieste

                        Geležinkelio stoties interjeras




                        Perone. Regioniniai traukiniai
                        Paskutinis taisė digital; 2024.10.01, 15:42. Priežastis: Kopija iš temos "[IT] Triestas / Trieste"; atkurtos foto
                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                        Comment


                          #72
                          Gal kas esate pirkę bilietus per Trenitalia interneto puslapį? Bandant pirkti bilietus man rašo, kad turiu būti užsiregistravęs ir prisijungti su savo ID ir slaptažodžiu, o bandant registruotis rašo, kad tam turiu turėti korespondencijos adresą Italijoje, kurio, žinoma, neturiu. Galvoju dabar kaip čia šitą reikalą apeiti.
                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                          Comment


                            #73
                            Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                            Gal kas esate pirkę bilietus per Trenitalia interneto puslapį? Bandant pirkti bilietus man rašo, kad turiu būti užsiregistravęs ir prisijungti su savo ID ir slaptažodžiu, o bandant registruotis rašo, kad tam turiu turėti korespondencijos adresą Italijoje, kurio, žinoma, neturiu. Galvoju dabar kaip čia šitą reikalą apeiti.
                            Prisiregistravau ten praėjusių metų pradžioje, tebenaudoju savo paskyrą pirkdamas bilietus, jokių sunkumų registruojantis nebuvo. Nebent kažkokie papildomi reikalavimai registracijai nuo to laiko atsirado.

                            Comment


                              #74
                              Galiausiai nusibodo aiškintis su Trenitalia puslapiu ir nusprendžiau pirkti bilietus per italiarail.com - keliais šekeliais brangiau, bet bala jau jų nematė.
                              Got sun in my face, sleeping rough on the road

                              Comment


                                #75
                                Prieš gerą pusmetį ir su prancūzų SCNF oficialiu puslapiu buvo problemų. Net grafikų kitų šalių vartotojams nerodė. Teko per proxy jungtis ir įkalti Prancūzijos IP.

                                Comment


                                  #76
                                  Keletas regioninių traukinių nuotraukų iš Italijos. Regioniniai traukiniai važiuoja dažnai ir yra palyginti nebrangūs, bet greiti. Nėra Wi-Fi (yra tik Frecciarossa ir Frecciargento greituosiuose traukiniuose). Bilietus galima pirkti didesnių stočių kasose ar automatuose arba internetu (galima naudoti popierinę arba elektronine forma). Perkant pas konduktorių pridedamas 5 Eur antkainis.

                                  Alstom "Jazz"


                                  "Jazz" interjeras


                                  Visi regioniniai elektriniai pasiekia 150-160 km/h greitį.


                                  Dviaukštis "Vivalto"


                                  "Vivalto" interjeras


                                  Lenkiška dyzelinė PESA, Trenitalia pavadinta "Swing". Trys vagonai. Kursuoja neelektrifikuotais maršrutais. Greitis - apie 110-115 km/h



                                  PESA interjeras
                                  Paskutinis taisė digital; 2024.10.01, 16:01. Priežastis: atkurtos foto

                                  Comment


                                    #78
                                    Aš dėl tokių dalykų neretai sąmoningai bandau lipti ne į priekinį vagoną. Tas pats ir trapmiestiniame autobuse, bandau sėstis labiau į galą. Turbūt vienas toks forume esu?

                                    Comment


                                      #79
                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Aš dėl tokių dalykų neretai sąmoningai bandau lipti ne į priekinį vagoną. Tas pats ir trapmiestiniame autobuse, bandau sėstis labiau į galą. Turbūt vienas toks forume esu?
                                      Jeigu pvz. stovint stotyje įvažiuos kitas traukinys į užpakalį?
                                      Vat lėktuve jei yra galimybė visada sėdu gale.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        #80
                                        Nesuprantu, kaip šiais laikais įmanomos tokios avarijos?
                                        Rašo, kad vyko antrojo kelio statybos darbai. Galbūt dėl to buvo išjungta signalizacija pirmajame kelyje ir šviesoforas perjungiamas rankiniu būdu? Paaiškinkit, signalizacijų ir eismo valdymo specialistai.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X