Neperseniausiai teko pabuvoti Italijoje, o pagrindine susisiekimo priemone kelionėje (pačioje Italijoje) buvo traukiniai. Važiavau įvairiais traukiniais, tiek trumpų atstumų - regioniniais (Regionale), vidutinių atstumų - tarpmiestiniais (Intercity), tiek ilgų atstumų - greitaisiais (Frecciarossa, Frecciargento, Frecciabianca, visi trys anksčiau vadinosi Eurostar Italy ). Dauguma jų fotografijų jau buvo įdėta šioje temoje. Regioniniai atrodo tikrai nekaip (tiek viduje, tiek išorėje), nors pastebėjau, kad labiau turistinėse vietovėse dauguma jų - modernizuotais vagonais.
Šioje nuotraukoje antros kartos ETR 500 aka Frecciarossa galintis išvystyti iki 362 km/h greitį. Toks greitis buvo pasiektas Monte Bibele tunelyje tarp Florencijos ir Romos. Kažkaip buvau užsiėmęs reikalais ir neatkreipiau dėmesio į jo greitį kelionės metu. Traukinio viduje gan patogu, AC, patogūs krėslai, staleliai, rozetės elektros prietaisams, vagonas su maistu ir gėrimais Beje, šio traukinio vagonų interjeras projektuotas Pininfarina dizaino studijoje.
O čia ETR 600 aka Frecciargento, nors atrodo "agresyviau" už ETR 500, išvystanto "tik" iki 250 km/h greitį (panašiu, beje, jis ir skriejo daugumoje kelionės atkarpų). Traukinio vidus modernesnis nei ETR 500, virš kiekvienos krėslų eilės kabo monitorius su atsinaujinančia kelionės informacija, sėdynėse integruota radio panelė, o dar pataikiau ant nemokamo WiFi akcijos, kas labai nudžiugino.
Perkant bilietus anksčiau (internetu) galima nemažai sutaupyti - ~50% standartinė kainos. Super Economy/2nd Class bilietas kainavo 9€ (kelionės atstumas ~250km)
Florencijos S.M. stotyje buvau užmatęs ir bestovintį Italo AGV 575 žvėrį, tuo metu nenufotografavau, o daugiau mūsų keliai kažkaip nesusikirto.
O čia, Italijos greitųjų traukinių netolima ateitis - ETR 1000 (Zefiro V300) aka Frecciarossa 1000. Projektinis greitis 400 km/h. Trenitalia užsakė 50 tokių traukinių, o pirmieji turėtų pradėti kursuoti 2013 metais. Anot FS, Frecciarossa 1000 bus pats greičiausias traukinys kada nors masiškai gamintas Europoje. Toks traukinys, skriejantis 360 km/h greičiu, Romą iš Milano turėtų pasiekti per maždaug 2 h 20 min.
Et, kada mes pasieksime bent 200 km/h savo lygumose?
Šioje nuotraukoje antros kartos ETR 500 aka Frecciarossa galintis išvystyti iki 362 km/h greitį. Toks greitis buvo pasiektas Monte Bibele tunelyje tarp Florencijos ir Romos. Kažkaip buvau užsiėmęs reikalais ir neatkreipiau dėmesio į jo greitį kelionės metu. Traukinio viduje gan patogu, AC, patogūs krėslai, staleliai, rozetės elektros prietaisams, vagonas su maistu ir gėrimais Beje, šio traukinio vagonų interjeras projektuotas Pininfarina dizaino studijoje.
O čia ETR 600 aka Frecciargento, nors atrodo "agresyviau" už ETR 500, išvystanto "tik" iki 250 km/h greitį (panašiu, beje, jis ir skriejo daugumoje kelionės atkarpų). Traukinio vidus modernesnis nei ETR 500, virš kiekvienos krėslų eilės kabo monitorius su atsinaujinančia kelionės informacija, sėdynėse integruota radio panelė, o dar pataikiau ant nemokamo WiFi akcijos, kas labai nudžiugino.
Perkant bilietus anksčiau (internetu) galima nemažai sutaupyti - ~50% standartinė kainos. Super Economy/2nd Class bilietas kainavo 9€ (kelionės atstumas ~250km)
Florencijos S.M. stotyje buvau užmatęs ir bestovintį Italo AGV 575 žvėrį, tuo metu nenufotografavau, o daugiau mūsų keliai kažkaip nesusikirto.
O čia, Italijos greitųjų traukinių netolima ateitis - ETR 1000 (Zefiro V300) aka Frecciarossa 1000. Projektinis greitis 400 km/h. Trenitalia užsakė 50 tokių traukinių, o pirmieji turėtų pradėti kursuoti 2013 metais. Anot FS, Frecciarossa 1000 bus pats greičiausias traukinys kada nors masiškai gamintas Europoje. Toks traukinys, skriejantis 360 km/h greičiu, Romą iš Milano turėtų pasiekti per maždaug 2 h 20 min.
Et, kada mes pasieksime bent 200 km/h savo lygumose?
Comment