Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[IT] Italijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Neperseniausiai teko pabuvoti Italijoje, o pagrindine susisiekimo priemone kelionėje (pačioje Italijoje) buvo traukiniai. Važiavau įvairiais traukiniais, tiek trumpų atstumų - regioniniais (Regionale), vidutinių atstumų - tarpmiestiniais (Intercity), tiek ilgų atstumų - greitaisiais (Frecciarossa, Frecciargento, Frecciabianca, visi trys anksčiau vadinosi Eurostar Italy ). Dauguma jų fotografijų jau buvo įdėta šioje temoje. Regioniniai atrodo tikrai nekaip (tiek viduje, tiek išorėje), nors pastebėjau, kad labiau turistinėse vietovėse dauguma jų - modernizuotais vagonais.

    Šioje nuotraukoje antros kartos ETR 500 aka Frecciarossa galintis išvystyti iki 362 km/h greitį. Toks greitis buvo pasiektas Monte Bibele tunelyje tarp Florencijos ir Romos. Kažkaip buvau užsiėmęs reikalais ir neatkreipiau dėmesio į jo greitį kelionės metu. Traukinio viduje gan patogu, AC, patogūs krėslai, staleliai, rozetės elektros prietaisams, vagonas su maistu ir gėrimais Beje, šio traukinio vagonų interjeras projektuotas Pininfarina dizaino studijoje.



    O čia ETR 600 aka Frecciargento, nors atrodo "agresyviau" už ETR 500, išvystanto "tik" iki 250 km/h greitį (panašiu, beje, jis ir skriejo daugumoje kelionės atkarpų). Traukinio vidus modernesnis nei ETR 500, virš kiekvienos krėslų eilės kabo monitorius su atsinaujinančia kelionės informacija, sėdynėse integruota radio panelė, o dar pataikiau ant nemokamo WiFi akcijos, kas labai nudžiugino.

    Perkant bilietus anksčiau (internetu) galima nemažai sutaupyti - ~50% standartinė kainos. Super Economy/2nd Class bilietas kainavo 9€ (kelionės atstumas ~250km)



    Florencijos S.M. stotyje buvau užmatęs ir bestovintį Italo AGV 575 žvėrį, tuo metu nenufotografavau, o daugiau mūsų keliai kažkaip nesusikirto.

    O čia, Italijos greitųjų traukinių netolima ateitis - ETR 1000 (Zefiro V300) aka Frecciarossa 1000. Projektinis greitis 400 km/h. Trenitalia užsakė 50 tokių traukinių, o pirmieji turėtų pradėti kursuoti 2013 metais. Anot FS, Frecciarossa 1000 bus pats greičiausias traukinys kada nors masiškai gamintas Europoje. Toks traukinys, skriejantis 360 km/h greičiu, Romą iš Milano turėtų pasiekti per maždaug 2 h 20 min.





    Et, kada mes pasieksime bent 200 km/h savo lygumose?
    Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

    Comment


      #42
      Šiek tiek traukinių iš Romos apylinkių.
      Fiumičino aerouoste
      http://img16.imageshack.us/img16/2456/a016l.jpg[/IMG]



      Su šiuo važiuosiu. Iš Fiumičino Iki Romos kelionė trunka apie 35 min. Ir kainuoja 14EUR


      http://img23.imageshack.us/img23/9754/a022r.jpg

      http://img831.imageshack.us/img831/4968/a025n.jpg
      Tvarkinga ir švaru, niekas neužkliūvo.
      Beje keleivių nedaug, tai dviese nišose puikiai jautiesi, nežinau kaip reiktų sutilpti keturiems.


      http://img20.imageshack.us/img20/3374/a030m.jpg

      Na ir dar keli Romoje Termini stotyje








      http://img69.imageshack.us/img69/3333/a554.jpg[/IMG]

      Paskutinis taisė Romas; 2014.06.01, 22:51. Priežastis: Tarpai tarp nuotraukų. Gigantiškas dydis

      Comment


        #43
        Gal kas žino paskutinio traukinio pav?

        Comment


          #44
          Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
          Gal kas žino paskutinio traukinio pav?
          FS Class ETR 450
          kaip?

          Comment


            #45
            Teko šiek tiek pakeliauti po Lombardiją traukiniais.
            Kelios nuotraukos apšilimui iš pirmos atkarpos

            Bérgamo


            Vietinis traukinys (treno regionale) stovi šoninėje atšakoje
            Kaip ir dauguma vietinių traukinių, jis iš išorės smarkiai vandalų apipaišytas. tačiau viduje visi regioniniai traukiniai visada tvarkingi



            40 km atkarpa iki Lecco - ten laukia persėdimas
            Vaizdai nuo kalnų atpratusiai akiai kuo toliau tuo gražesni
            Cisano - Caprino - Bergamasco (Čizano-Kaprino-Bergamasko) stotelė




            Kalolciokortės (Calolziocorte - Olginate) apylinkės


            Mazginė stotis Calolziocorte - Olginate. Čia Bergamo linija įsilieja į Milano - Lecco liniją


            Nežinomos paskirties riedmenys




            Kažkur aukštumoje pastatytas namas


            Prieš Leko miestą (Lecco) prasideda ežerai


            Krovininė stotis Lecco Maggianico


            Krovininis lokomotyvas


            Lokomotyvas stambesniu planu


            Lecco stotis


            Traukinys Lecco - Colico - Sondrio
            Paskutinis taisė Romas; 2013.12.04, 23:48.

            Comment


              #46
              Dėl orientacijos įkeliu Lombardijos Trenord kompanijos geležinkelių schemos fragmentą su pažymėtomis stotimis ir stotelėmis, kur teko būti

              Šaltinis: http://cicolink.blogspot.com/2011/07...rroviarie.html

              Teko Milane kelias savaites praleisti gal prieš penkiolika metų. Tuomet pirmą kartą teko įvertinti Italijos geležinkelių privalumus ir trenitalia.it puslapio patogumą planuojant kelionę.
              Per tą laiką šiek tiek pasikeitė (aišku į didėjimo pusę) kainos, kai kur geležinkeliuose įjungtas taupymo režimas (sumažėjo bilietų pardavimo vietų, o mažesnėse stotelėse nebeliko tualetų - dėl vandalų.
              Milane šiek tiek padaugėjo vietinių traukinių - 2008 metais pagaliau baigta vietinio eismo jungtis (Passante ferroviario di Milano) - nuo Milano Rogoredo iki Milano Bovisa stoties

              Kadangi šį kartą mūsų "bazė" buvo prie Komo ežero (lago Como), tai nereikėjo daug galvoti renkantis, ar nuomuotis mašiną ar važinėti traukiniais. Tvarkaraščio atsiminti nereikėjo - tik minutes - traukiniai net tame geležinkelių užkampyje važinėja kas valandą ar kas pusvalandį (tiesa, kartai buvo ir 1-2 valandų langų). Apie regioninių traukinių kainas net nepatogu šnekėti - jos gal trigubai mažesnės nei plaukiojant laivu po Komo ežerą.

              Comment


                #47
                Girdejau, neperdetos istorijos, kad Italijoje traukiniai beveik visada veluoja, idomu kaip su tom atsimintomis minutemis
                O kainas isgirsti butu idomu.

                Comment


                  #48
                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Girdejau, neperdetos istorijos, kad Italijoje traukiniai beveik visada veluoja, idomu kaip su tom atsimintomis minutemis
                  Ruože prie Como ežero tarp Lecco ir Colico traukiniai porą dienų vėlavo 5 -10 minučių - kaip tik Varennoje spėjome į vėluojantį traukinį.
                  Jei planuojamas persėdimas, tai geriau turėti atsargoje kelias minutes. Kai važiavome traukiniu Sondrio - Milanas, traukinys vėlavo gal 15-20 minučių, tai teko bėgti į kitą Čentralės (Milano Centrale) galą iš 8 į 25 kelią, kad spėtume į kitą traukinį.

                  Comment


                    #49
                    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                    O tai išeina pažiūtėt internete regioninių kainas Italijoje, man tik visų mandresnių rodo.
                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    O kainas isgirsti butu idomu.
                    Atsidarome www.trenitalia.it
                    Jei nieko nepasirenkame, mums išmeta tik greitųjų traukinių (frecciabianca) kainas.
                    Šiuo atveju tarp Lecco ir Milano jokių traukinių nerandama (ten važinėja tik regioniniai ir priemiestiniai traukiniai).


                    Reikia pasirinkti visus traukinius (tutti i treni / all trains):


                    Rezultatas (pakeičiau , kad rodytų visas Milano miesto stotis)

                    Paspaudus (i) raidę prie traukinio numerio, matosi, kokiose stotelėse stoja traukinys (bet nesimatys iš kur į kur jis važiuoja, pvz., jei važiuoji iš Lecco į Colico, niekur neparašyta, kad tai traukinys iš Milano į Sondrio.
                    Šitame paieškos variante vienas traukinys šiek tiek brangesnis (5,25€) - jis į Milaną važiuoja ratais kvadratais.

                    Didesniuose miestuose, kur yra kelios stotys, reikia susirasti tinkamiausią stotį. Pvz., važiuojant iš Pavijos (Pavia) į Milano centrą geriau važiuoti regioniniu traukiniu iki Milano Rogoredo ar Milano Porta Venezia, nei Intercity iki Milano čentralės. Šiuo atveju regioninis (treno regionale) ar priemiestinis (suburbano) traukinys nuvažiuoja už 3,85€ per 36 min, o Intercity - per 25-28 minutes už 8,00 €. Tokie skaičiavimai, aišku tinka ten, kur yra maži atstumai arba laiko sutaupymas per menkas lyginant su dviguba kaina.
                    Tinkamiausios stoties paieškai visiškai pakako Google maps ir Vikipedijos.

                    Comment


                      #50
                      Dar vienas pavyzdys, kaip pasirinkti traukinį su persėdimu ir kaip skiriasi kainos regioniniuose ir Intercity bei greituose traukiniuose.
                      http://www.lefrecce.it/B2CWeb/search...xibleDates=off
                      Perkant bilietus automatu (prie kasų dažnai būna eilės) irgi išmetami panašūs kelionės variantai.

                      Variantas iš Lecco į Veroną. Persėsti galima Milane, Treviljo ar Brešos stotyse. Daugiausia variantų - per Milaną. Šiuo atveju Veronoje yra trys stotys, o pagrindinė - Verona Porta Nuova


                      Reikia neužmiršti, kad pagal nutylėjimą išmeta tik greituosius traukinius (Le Frecce)


                      Esant reikalui verta rinktis visus traukinius (Tutti i treni / All trains)



                      Paieškos rezultatas
                      Malantis regioniniais traukiniais kelionės laikas tas pats, ir kaina - tik 12,75€, o naudojantis Frecciabianca tarp Milano ir Veronos kaina šoka iki 23,55-26,05€.

                      Šį kartą iki Veronos taip ir nepavyko nuvažiuoti (perdaug gerai buvo ten, kur buvome įsikūrę). Bet buvau susidėliojęs ir kelis variantus.
                      Regioniniai traukiniai tarp Milano ir Veronos važinėja kas valandą, Frecciabianca - irgi kas valandą. Jei būtų noro stabtelėti Brešoje (Brescia), variantų su regioniniais traukiniais padvigubėja - regioniniai traukiniai tarp Veronos ir Brešos važinėja jau kas pusvalandį, o tarp Brešos ir Milano - irgi kas pusvalandį.

                      Čia dar prisideda pora niuansų:
                      1) Pvz., jei perki bilietą iki 100 km, bilietas kainuoja pigiau (7,55€) nei 2 kartus po 50 km (2*4,55€=9,10). Jei važiuoji 50 km, regioninis bilietas galioja iki 3 valandų, o jei iki 100 km - 6 valandas. (Tikrai būtų užtekę pasivaikščioti po Brešos centrą)
                      2) Regioniniai traukiniai paprastai važiuoja į Milano centrinę stotį. o priemiestiniai (suburbano), važinėjantys kas pusvalandį - į mažesnes stotis; pvz., iš Pavijos - į Milano Rogoregdo ar Milano Bovisa, iš Brešos į Milano Lambrate, iš Lecco - į Milano Porta Garibaldi
                      Tie regioniniai traukiniai iš Veronos - Brešos kas valandą mums būtų nepatogūs - traukinys į Lecco būtų tik ką išvažiavęs. Todėl laiko ir kainos atžvilgiu geriausias variantas būtų: važiuoti iš Brešos iki Milano Lambrate stoties , iš ten iki Milano čentralės.
                      3) Kai kurias linijas aptarnauja skirtingos kompanijos ir trenitalia.it nurodo ne visus traukinius.
                      - Pvz., nėra nurodomas variantai iš Lecco į Paviją per Milano stotį Porta Garibaldi, nes jungtį Passante ferroviario di Milano (Milano Bovisa - Porta Garibaldi - Milano Rogoredo) aptarnauja privati kompaniją Le Nord.
                      - Pvz., internete nėra nurodomi traukiniai iš Milano į Tirano, nes ten važinėja "treno Regio Express").
                      Realybė yra tokia, kad nuolat atsiranda malonių staigmenų - traukinių realiai yra daugiau nei nurodyta internete.
                      Paskutinis taisė Romas; 2013.12.04, 23:52.

                      Comment


                        #51
                        Italijos regioninių traukinių bilietai

                        Italijos Lombardijos regiono vietinių traukinių biletai.

                        Pirmas - parduotas kasoje, antras - iš automato.
                        Toks nekomposteruotas bilietas gali būti panaudotas per du mėnesius nuo įsigijimo.



                        Palyginimui - dabar toks bilietas kainuoja 3,85 €, o 2006 m. toks pat bilietas kainavo tik 2,90€ .

                        Kiek teko susidurti, regioninių traukinių kainos vienam žmogui į vieną pusę yra tokios:
                        10 km kaina - 1,70€
                        20 km kaina - 2,10€
                        30 km kaina - 3,15€
                        40 km kaina - 3,85€
                        50 km kaina - 4,55€
                        (...)
                        100 km kaina - 7,55€

                        Kadangi pinigai kartais taupomi net ir Italijoje, tai daugelyje sustojimo punktų ir net mažesnių stočių (pvz., Varenna-Essino ar Mandello del Lario) stočių nėra jokių kasų ir net bilietų automatų (šitų turbūt nėra ir dėl vandalizmo). Teoriškai galima bandyti nusipirkti bilietą traukinyje.
                        Bet geriau paklausti vietinių - jie nurodys kurioje tabakerijoje (tabacheria), t.y., laikraščių kioske, ar artimesnėje parduotuvėlėje galima nusipirkti zoninius traukinio bilietus. Iš anksto nusiperki reikiamus bilietus, o paskui lieka juos tik komposteruoti.

                        Comment


                          #52
                          Bilietų komposteravimas Italijoje

                          Traukinio bilietus, kuriuose nėra nurodytos sėdėjimo vietos, reikia komposteruoti. Tuomet bilietas galioja kelias valandas (10-50 km - 3 val., iki 100 km - 6 val. ir t.t.) ir jo tarpinėse stotyse nereikia žymėti. Turint noro galima išlipti tarpinėse stotyse.

                          Komposteris atrodo taip:




                          Geltoni komposteriai yra peronuose, tuneliuose arba laukimo salėse. Šioks toks nepatogumas, kad (tubūt dėl vandalizmo) jų nėra kiekviename perone - tenka specialiai eiti į stoties pastatą tuneliu.

                          Pažymėti bilietai atrodo taip:


                          Comment


                            #53
                            Ruožas Colico - Lecco prie Komo ežero (Lago di Como).
                            Kelionė Varenna - Mandello del Lario

                            Stotis Varenna-Esino yra patogiausiai iš Milano geležinkeliu pasiekiamas taškas Komo ežero viduryje. Iš Varennos (beveik Varėnos...) yra daug laivų, plaukiančių į Bellagio, Menaggio, Tremezzo bei šiek tiek mažiau į visus tris ežero galus - Como, Lecco ir Collico.
                            Varennoje stoja visi pravažiuojantys traukiniai (viso 4 traukiniai - kas valandą pora Lecco - Sondrio ir pora Milanas - Sondrio arba Tirano).
                            Tačiau net ir čia stoties pastate niekas neparduoda bilietų - jais reikia apsirūpinti informacijos centre apačioje, prie tilto.


                            Traukinys į Sondrio pusę


                            Atvažiuoja toks pats mūsų traukinys į Lecco pusę




                            Lierna


                            Komo ežero pietinė atšaka




                            Cukriniai vaizdai


                            Comment


                              #54
                              Tas pats ruožas toliau. Mandello del Lario - Lecco

                              Mandello del Lario stotis




                              Dar vienas važinėjantis muziejaus eksponatas


                              Viduje - visiškai padoru


                              Lecco stotyje


                              Comment


                                #55
                                Lecco. Treni regionali

                                Regioninių traukinių (treno regionale) eismas Lecco stotyje
                                Viskas truko nepilną pusvalandį.




















                                O mes važiuosime porą stotelių šiuo eksponatu...

                                Comment


                                  #56
                                  Dar kelios nuotraukos iš Lecco stoties




                                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                  Tiesa, patys traukiniai labai skiriasi priklausomai nuo maršruto. Vienam maršrute apynaujis, švarus, kitame - gerokai apšiuręs (tikriausiai nenustebinsiu, pasakydamas, kad tame traukinyje bendra odos spalva buvo gerokai tamsesnė, negu kituose


                                  Comment


                                    #57
                                    Šiaip tai stebiuosi trauikių kainomis italijoje... Pirkau grupei bilietus iš Romos į Nicoterą (beveik 500 km), tai už naktinį traukinį su miegamosiomis vietomis mokėjau ar ne 40 EUR vidutiniškai... Tiek kartais net viešbutis nekainuoja. Deruosi, gal pavyks susikalbėti ir pardavinėti jų bilietus pigiau Lietuvos rinkai

                                    Comment


                                      #58
                                      /\ Taip, grupėmis važinėjant ten galima susirasti ir papildomų nuolaidų

                                      Dar pora nuotraukų iš Bergamo.
                                      Ne visi regioniniai traukiniai ten yra eksponatai iš muziejaus


                                      Tas gražus traukinys važiuoja į Milaną

                                      Comment


                                        #59
                                        nea, grupėmis neapsimokėjo - pirkau visiems atskirai internetu.

                                        Comment


                                          #60
                                          Mandello del Lario stotis


                                          Tvarkaraštis. Daug atsiminti nereikia - į vieną pusę traukiniai važiuoja 8:31, 9:31, 10:31..., o į kitą - 8:32, 9:32, 10:32


                                          Socialinė reklama prieš vandalizmą Italijos geležinkeliuose

                                          Comment

                                          Working...
                                          X