Italijoje neteko vazineti traukiniais, bet Prancuzijoje, musu tarkim nemodernizuoti ER9M geresnio stovio nei kai kurie vazinejantys is Paryziaus..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[IT] Italijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė John300Lt su greituoju traukiniu, kuris įsibėgėja iki 300km/h. Bet yra galimybė važiuoti ir paprastu traukiniu, kuris veža už 43 Eurus (150Lt). Maks. greitis, ko gero, irgi panašus į kainą Litais.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNorint orientuotis į tarpmiestinių maršrututų kainas, pvz. pigiausias bilietas Milanas-Roma kainuoja apie 300Lt (brangiausias virš 700), vidutinis greitis apie 185km/h (maksimalus 300km/h).kaip?
Comment
-
Parašė John300Lt su greituoju traukiniu, kuris įsibėgėja iki 300km/h. Bet yra galimybė važiuoti ir paprastu traukiniu, kuris veža už 43 Eurus (150Lt). Maks. greitis, ko gero, irgi panašus į kainą Litais.
Lėtesnis traukinys 70Lt, pas mus 16.30Lt.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNa galima palyginti tuomet maršutą Milanas-Turinas su Kaunas-Vilnius, kelionės atstumas ir trukmė labai panaši, klasė ta pati antra. Pas mus kainuoja 18 Lt, o ten virš 100Lt (pirma klase virš 200Lt), taip, kad skirtumai tikrai dideli.
Lėtesnis traukinys 70Lt, pas mus 16.30Lt.
Nereik rašinėt kaip nėra.
Taisymas, galima pasistengus rast dar 56 eur "Flessibile" tarifą pirmai klasei kuris leidžia keisti bilietą daugiau nei vieną kartą (ką leidžia daryt ir paprastas). Tai vis tiek nesiekia 200 Lt.kaip?
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąkoks ten atstumas, kad kaina trims tokia nedidele?
P.S. nuvažiavot nuo temos "bėgių" - pradėjote diskutuoti apie traukinių kainas Italijoje.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąAtstumas šiaip jau pusantro karto didesnis, o ir jokių kainų virš 200 litų nėra - yra nuo 11 eur regioniniu antra klase iki 45 eur už pirmą klasę Eurostaru.
Nereik rašinėt kaip nėra.
Taisymas, galima pasistengus rast dar 56 eur "Flessibile" tarifą pirmai klasei kuris leidžia keisti bilietą daugiau nei vieną kartą (ką leidžia daryt ir paprastas). Tai vis tiek nesiekia 200 Lt.
https://cart.italiarail.com/tickets/...TRE&pd_id=4479
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPagal wikipediją, Milanas-Turinas geležinkelio linijos ilgis 125km, tai skirtumas nedidelis, tiesa, ir važiuoja keliolika min. ilgiau nei Vilnius-Kaunas. O kainas pažiūrėjau iš šio puslapio:
https://cart.italiarail.com/tickets/...TRE&pd_id=4479
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąOficialus puslapis, kuriame ir aš pirkau bilietus yra šis: http://www.trenitalia.com/
http://orario.trenitalia.com/b2c/npp...g_r=1&x=27&y=9
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai panašios kainos, pigiausias bilietas virš 100Lt:
http://orario.trenitalia.com/b2c/npp...g_r=1&x=27&y=9
11,10 euro
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai panašios kainos, pigiausias bilietas virš 100Lt:
http://orario.trenitalia.com/b2c/npp...g_r=1&x=27&y=9
O dėl atstumo - tiesia linija yra 125 km, o geležinkelis tiesiai neina.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąRegioninių traukinių bilietai parduodami ir kainos rodomos tik iki 2 sav. į priekį.
O dėl atstumo - tiesia linija yra 125 km, o geležinkelis tiesiai neina.
Man pvz. užsisakant bilietus vasarai į priekį nelabai tinka tokie regioninių pasiūlymai, beto jau nebegalima lyginti su Kaunas-Vilnius, nes kelionės trukmė jau 2h. Taip, kad reali 125km atstumo ir 1h su keliolikos min. kaina yra virš 100Lt, kai pas mus analogiškai 18Lt (ok, 23Lt pridedant tuos 25km).
Comment
-
Prieš porą metų kelis kart gastroliavau iš Bergamo į vieną kurortinį miestuką ir atgal. Tiesa ne traukiniu, o "priemiestiniu" autobusu. Atstumas ~50-60km, bilieto kaina buvo berods 3-3,5€. Žodžiu brangu tikrai nepasirodėIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAiškiai parašiau, geležinkelio linijos ilgis 125km, o ne kažkokių tiesių linijų.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAiškiai parašiau, geležinkelio linijos ilgis 125km, o ne kažkokių tiesių linijų.
Man pvz. užsisakant bilietus vasarai į priekį nelabai tinka tokie regioninių pasiūlymai, beto jau nebegalima lyginti su Kaunas-Vilnius, nes kelionės trukmė jau 2h. Taip, kad reali 125km atstumo ir 1h su keliolikos min. kaina yra virš 100Lt, kai pas mus analogiškai 18Lt (ok, 23Lt pridedant tuos 25km).
Kiek matau 125 km yra greitosios linijos ilgis (ji nesiekia stočių abiejuose galuose), ne kelio ilgis nuo Turino stoties iki Milano stoties, kuris yra didesnis.
Pagal traukinio komfortą, salono įrangą Kaunas-Vilnius tikrai daug labiau atitinka regioninį traukinį už 11 eurų, nei Eurostar, tik kad stoja kiek rečiau.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąSunku paprasčiausiai prisipažinti neteisiu?
Kiek matau 125 km yra greitosios linijos ilgis (ji nesiekia stočių abiejuose galuose), ne kelio ilgis nuo Turino stoties iki Milano stoties, kuris yra didesnis.
Pagal traukinio komfortą, salono įrangą Kaunas-Vilnius tikrai daug labiau atitinka regioninį traukinį už 11 eurų, nei Eurostar, tik kad stoja kiek rečiau.
p.s. matau nemažai žinote apie traukinių bilietus ir kainas, kokį galėtumėte rekomenduoti atitinkamą Ispanijos puslapį bilietų pirkimui?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai čia Tu suklydai teigdamas, kad 125km yra tiesi linija, o ne geležinkelio. 2h kelionę lyginti su perpus trumpesne sunkiai išeitų, beto ar tuose regioniniuose traukiniuose yra vienviečių vietų? Taip, kad norint greitai nuvykti ir iš anksto turėti bilietus, reiks pakloti didesnę sumą.
Vienviečių vietų esu matęs, jų viena kita būna priklausomai nuo vagono konfigūracijos.
Kad į gerus traukinius bilietai nėra pigūs - tiesa, bet vėlgi taip dėliojant sąlygas galima pasiekti įvairių rezultatų, pasirodo bilietai po 9 eur yra ir į tuos greitus Eurostar Italia traukinius, tame tarpe ir tarp Turino ir Milano (kaip ir kituose, ilgesniuose maršrutuose), jie parduodami kaip tik iš anksto, taip kad gali ir pasisekt (akcijines kainas beje rodo tik sekančiame pirkimo žingsnyje nei tamstos linkas), vienas pvz. šią minutę http://orario.trenitalia.com/b2c/npp...pe=&car=0&dc=1.kaip?
Comment
-
Italijoje paleistas pirmasis privatus greitaeigis traukinys
Italijoje paleistas pirmasis greitaeigis traukinys "Italo", kurio savininkai yra privatūs investuotojai, praneša AFP. Pirmąją kelionę "Italo" atliko maršrutu Roma-Neapolis. Kelyje traukinys užtruko vos daugiau nei valandą.
200 metrų "Italo" traukinys priklauso kompanijai NTV. Jos prezidentas - "Ferrari" vadovas Luca di Montezemolo. Tarp kitų NTV vadovų - prabangios avalynės gamintojos "Tod's" vadovas Diego Della Valle. 20 proc. NTV akcijų valdo Prancūzijos geležinkelio operatorė SNCF.
"Italo" gali pasiekti maksimalų 360 km per valandą greitį. Traukinio vagonai platesni nei įprastų prancūziškųjų greitaeigių traukinių TGV. Naujajame traukinyje suprojektuoti panoraminiai langai, įrengtos odinės sėdynės, taip pat specialus vagonas su kino teatru.
Comment
Comment