Parašė vėkas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąO Jūs žr. ką Zuokas sakė, iš kur juos paimti. Nuorodą į straipsnį yra kažkur žemiau. Jis nekalbėjo, kad tie pinigai turi būti paimti iš Mažeikių.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąMatai mes gyvenam mieste kur Zuokas pareigas turi ir gal kiek iš arčiau matom kaip skiriasi šio pono vizijos nuo galimybių, tad.. Pasvajoti yra gražu, tačiau po to dar tenka ir paskaičiuoti, įvertinti galimybes.
....rajono Taryba turi priimti sprendimus, architektai turi suprojektuoti viską, kad būtų galima pateikti prašymą 2014 metų Europos Sąjungos fondų finansuojamai programai ir jos lėšomis tokį projektą finansuoti.
Beje, pamiršau pridurti: jei iš Vilniaus nenumeta „šekit“, tai mažeikiškiai dirbti į ateitį nemoka.Paskutinis taisė Combat; 2012.04.03, 23:33.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai gal tada taip pigiausiai būtų?
Atvaizdas
Esamą liniją paliekant dyzeliukams ir manevriniams išvežiojamiesiems traukiniams.
Bet kokiu atveju tai problemos neišspręstų, o tik nustumtų ją tolyn ir sukeltų naujas.
Reikia skaičiuoti, sulyginti du variantus, sudėti visus pliusus ir minusus: apvažiavimas ir geležinkelio tunelis. Dabar taip viską vienareikšmiškai pasakyti yra sudėtinga.
Dar vienas dalykas: Mažeikių Savivaldybė apie tai, ką mes čia svarstome, nieko nežino; apie geležinkelio tunelį jie sužino iš vietinio laikraščio, kažką viena ausimi išgirsta, ir tai be detalių. Jie yra „užsikirtę“ ant tiltų ir viadukų. Bet praktika tokia, kad jei jų interesai susikerta su vietinių iniciatyvių gyventojų, tada abi pusės eina „į miltus“ – iki teismų ir prokuratūrų. Tada arba Savivaldybė nusileidžia, arba iš visų investicijų lieka tik šnipštas.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Kokie dar gyventojai, kokie dar teismai? Viadukus statyti reikia minimalaus gyventojų atsiklausimo. Visa žemė valdiška - ima ir stato. Kiek kėbliau dėl Laisvės g. viaduko - gali tekti pora namukų nugriauti.
Tuo labiau būtų statoma už iš ES, valstybės biudžeto, lėšas. Savivaldybės investicijos minimalios.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokie dar gyventojai, kokie dar teismai? Viadukus statyti reikia minimalaus gyventojų atsiklausimo. Visa žemė valdiška - ima ir stato. Kiek kėbliau dėl Laisvės g. viaduko - gali tekti pora namukų nugriauti.
Tuo labiau būtų statoma už iš ES, valstybės biudžeto, lėšas. Savivaldybės investicijos minimalios.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAbu jie yra vieši interesai. O pinigai taip pat vieši ir ribotas jų kiekis.
Dėl pinigų visas aišku bus, jei bus pasibelsta į Briuselio duris: „tuk tuk, mums reikia pinigų geležinkelio tuneliui dėl štai tokios koncepcijos įgyvendinimo“ ir tik tada, jei iš ten (ne iš kokio Vilniaus biurokrato!) bus atsakyta, kad tokių pinigų nėra ir nebus, kad ta koncepcija niekaip nebus įtraukta į jokius planus, va tada galima teigti, kad „žiūrim, ką turim“.
Dabar tik dirbti reikia, kad būtų atlikti projektiniai tyrimai (galimybių studija dar vadinama), kad būtų aišku, ko ir kiek reikia ir kad toks investicijų poreikis būtų „įgrūstasas“ į ES struktūrinius fondus.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Dar kartą sakau, kad ES neskirs visų pinigų tokiam projektui. 20 o gal ir daugiau procentų reikės patiems dengti. O tai sudaro dešimtis milijonų, nes tunelio tiesimas kainuos tikrai labai daug. Jei tokiam dideliam projektui, kaip RailBaltica reikia milijardų ir RailBaltica duotų naudą visai šaliai ir regionui, tai čia tik kažkokio mažo miesto projektas... Nauda minimali. Praėjo tie laikai, kai ES švaistėsi lėšomis utopiniams projektams, kurie labiausiai buvo reikalingi tik tiems, kas juos inicijavo dėl lėšų prapompavimo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kartą sakau, kad ES neskirs visų pinigų tokiam projektui. 20 o gal ir daugiau procentų reikės patiems dengti. O tai sudaro dešimtis milijonų, nes tunelio tiesimas kainuos tikrai labai daug. Jei tokiam dideliam projektui, kaip RailBaltica reikia milijardų ir RailBaltica duotų naudą visai šaliai ir regionui, tai čia tik kažkokio mažo miesto projektas... Nauda minimali. Praėjo tie laikai, kai ES švaistėsi lėšomis utopiniams projektams, kurie labiausiai buvo reikalingi tik tiems, kas juos inicijavo dėl lėšų prapompavimo.
Skirs ar neskirs – niekas dabar to negali pasakyti.
Net jei 20 proc., verta imtis; mažiau lėšų per visokiausius VEKS ir LEO LT bus plaunama.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąKuom svarbesnis gali būti „didelio miesto“ projektas už „mažo miesto projektą“? Mažame mieste irgi gyventi reikia. Vilnius, palyginti su dideliais miestais, taip pat bažnytkaimis (katedrakaimis).
Skirs ar neskirs – niekas dabar to negali pasakyti.
Net jei 20 proc., verta imtis; mažiau lėšų per visokiausius VEKS ir LEO LT bus plaunama.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLabai turtingi esame? Pinigų nėra kur dėti? Geležinkelis dabar Mažeikiuose labiausiai trukdo dėl to, kad ilgam uždaromos pervažos. Taip pat pėstiesiems nesaugu eiti per bėgius ties stotimi. Namai stovi gan toli nuo geležinkelio ir triukšmas - mažas argumentas. Galiausiai namai pastatyti tuomet, kai geležinkelis jau buvo. Patys kalti, kad statėsi prie geležinkelio. Daugiabučiai tik keli arti geležinkelio. Kaune, Vilniuje, Kalipėdoje jų daug daugiau arti geležinkelio, bet tai nėra argumentas iškelti ar kišti po žeme geležinkelį, kuriuo dar ir eismas intensyvesnis nei Mažeikiuose.
Didžiausia mokesčių mokėtoja Lietuvoje pernai išliko Lenkijos naftos koncerno "Orlen" valdoma Lietuvos naftos bendrovė "Orlen Lietuva" - ji 2010 metų sausį-spalį valstybei sumokėjo 865,463 mln. litų, rašo žurnalas "Versus", remdamasis Valstybinės mokesčių inspekcijos duomenimis.
Taigi, netgi tas 20 proc., kurį reikėtų sumokėti, jei ES skirtų finansavimą, būtų viso labo tik trupiniai.
Geležinkelis Mažeikiuose trukdo ne pėstiesiems ir automobiliams (pasenusi koncepcija), bet apskritai! Geležinkelis patiems Mažeikiams, kaip miestui, tapo praktiškai nebereikšmingas (išskyrus keleivinuką) nepaisant to, kad jis dar Caro laikais buvo nuklotas.
Taigi, kai Mažeikiuose yra toks galingas mokesčių mokėtojas, galima būtų tam miestui savotiškai ir atsidėkoti, o ne vien tik mestelėti kaulą nugraužti mėsos likučius.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąTaip, turtingi! Bent jau Mažeikiai tokiais turėtų būti:
Jei kas turit duomenis, įmeskit, kiek per visus metus buvo mokesčių sumokėta 2010 ir 2011.
Taigi, netgi tas 20 proc., kurį reikėtų sumokėti, jei ES skirtų finansavimą, būtų viso labo tik trupiniai.
Geležinkelis Mažeikiuose trukdo ne pėstiesiems ir automobiliams (pasenusi koncepcija), bet apskritai! Geležinkelis patiems Mažeikiams, kaip miestui, tapo praktiškai nebereikšmingas (išskyrus keleivinuką) nepaisant to, kad jis dar Caro laikais buvo nuklotas.
Taigi, kai Mažeikiuose yra toks galingas mokesčių mokėtojas, galima būtų tam miestui savotiškai ir atsidėkoti, o ne vien tik mestelėti kaulą nugraužti mėsos likučius.
Paviršutiniškai žiūrint nepanašu į klondaiką: http://www.mazeikiai.lt/go.php/lit/P...ajono_s/4863/2
Comment
-
Parašė CombatPanašaus atsakymo ir tikėjausi. Akcizas tai – ne tie mokesčiai, kuriuos būtų galima palikti Savivaldybei.
Valstybės elgesys panašus į reketininko. Nureketavome aukso kiaušinius, o plunksnas ir kakučius vietiniams palikime.
Bet kokiu atveju kilmė visų tų surenkamų mokesčių yra iš Mažeikių rajono, kur ir bazuojasi „Orlen Lietuva“. Ne vietiniai kalti, kad Vilnius visus tuos mokesčius susigriebia sau ir nieko nepalieka vietoj, iš kurios tos akcizinės pajamos kyla. Todėl tie „reketininkai“ Mažeikiams yra skolingi bent jau geležinkelio tunelį.
Parašė Combat Rodyti pranešimąGeležinkelis Mažeikiuose trukdo ne pėstiesiems ir automobiliams (pasenusi koncepcija), bet apskritai! Geležinkelis patiems Mažeikiams, kaip miestui, tapo praktiškai nebereikšmingas (išskyrus keleivinuką) nepaisant to, kad jis dar Caro laikais buvo nuklotas.
Comment
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė CombatNesuprantu tik viena: kodėl „Orlen Lietuva“ užima visiško „lapausio“ poziciją visais tais klausimais? Gi jų šikna jau atvirai spardoma, o jie sėdi ausis sugliaudę. Negi į tokią nemenką gamyklą surinkti visiški liurbiai?
Comment
Comment