Reikės ritoi nueit ir pažiurėt, ar jau pradėjo tiest ar ne
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąNa, gal yra žinių kaip laikosi šis ruožas?
Tunelis su politiniu atspalviu?Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimą
Comment
-
Nesąmonė. Visą stotį reikėtų naikinti. Iš jos veda privažiuojamieji keliai į įmones ir stoties kelynas naudojamas manevravimui bei vagonų laikymui. Niekas gi po žeme dvikelio netiestų. Be to tunelį reikėtų pradėti ne nuo Laisvės ir Algirdo g. pervažų o gerokai nuo toliau, nes nuolydžiai riboja...
Visą stotį tektų likviduoti ir iškelti į Ventą ar plėsti Bugenius. Tunelis - utopija. Pakaktų poros viadukų Laisvės g. ir Algirdo g. ir pėsčiųjų tiltą reikia atstatyti prie stoties, įrengti akustines sieneles.
Comment
-
Vis tiek pigiau kainuos pastatyti du viadukus, nei sukišti vieną kelią po žeme. Pervažos išliktų, pėsčiųjų tilto reikia ir jį vis tiek tektų statyti... Statant viaduką Laisvės g. tektų išpirkti kelis nuosavus namus, kurie yra seni ir gyventojai tikrai neprieštarautų, kad jiems būtų suteikta galimybė pabėgti iš intensyvios automobilių ir traukinių eismo zonos.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimą
Comment
-
Sveiki forumieciai, jus kaip jau pazenge "gelezinkelininkai" gal but galesit atsakyti i viena svarbu klausimeli.
Tas isardytas ruozas nuo Mazeikiu iki Latvijos sienos buvo atstatytas ar ne? Ar ji tik isarde ir taip paliko? Taip pat domina koks gelezinkelio isardymo laipsnis (Nuimti tik begiai ar ir pabegiai?)
http://www.esparama.lt/2007-2013/lt/...0bdd53800fc0bc
gal zinote ar cia tas pats ruozas? 19,025km ruozas nuo Mazeikiu iki Latvijos sienos.
Buciau labai dekingas uz informacija.
Comment
-
Parašė Silwer Rodyti pranešimąSveiki forumieciai, jus kaip jau pazenge "gelezinkelininkai" gal but galesit atsakyti i viena svarbu klausimeli.
Tas isardytas ruozas nuo Mazeikiu iki Latvijos sienos buvo atstatytas ar ne? Ar ji tik isarde ir taip paliko? Taip pat domina koks gelezinkelio isardymo laipsnis (Nuimti tik begiai ar ir pabegiai?)
http://www.esparama.lt/2007-2013/lt/...0bdd53800fc0bc
gal zinote ar cia tas pats ruozas? 19,025km ruozas nuo Mazeikiu iki Latvijos sienos.
Buciau labai dekingas uz informacija.
Comment
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąViskas nurinkta, tik balastas paliktas (skalda) ir pervažos. Daugiau nieko.
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąYra atskira tema:
http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=8258
Comment
-
Parašė Silwer Rodyti pranešimądar nebuvau perskaites visos temos, kai parsiau. Taciau po tavo komentaro ir ilgo skaitymo viskas su siuo projektu tapo aisku.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Šiandien važiuojant į Duobelę, ties Aurių stotimi, sniege matyti, kad vis dėlto kažkoks eismas Rengės kryptimi vyksta.
Įdomu kiek pasistūmėjo darbai (tarkim bėgių arba gardelių gamyba) ruože Mažeikiai-Rengė. Kiek pamenu pagal įvykusį konkursą už ES lėšas ar šiemet, ar kitų metų pradžioje turi priduoti ruožą eksploatacijai.
Comment
-
A.Zuokas remia geležinkelio tunelio Mažeikiuose idėją
....Mažeikiai, giliu mano įsitikinimu, stovi ant tos pačios lentynos, kaip stovi Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Marijampolė ir panašiai. Nes jūs turite vieną svarbiausių gamyklų Lietuvoje.
Ir visą laiką Mažeikiai pasižymėjo orientacija į skirtingą pramonę – šiandien važinėjant po Mažeikius matyti, kiek stovi tuščių pramoninių pastatų…
Tad gal sakyčiau, kad Mažeikiai pametė tą kryptį – nebežino, kurlink ir ko jie eina. O Mažeikiai yra ta vieta, į kurią turėtų būti nukreiptas ir centrinės valdžios, ir savivaldos dėmesys. Būtinas ir europinių lėšų pritraukimas, kad Mažeikiai atkurtų tą galią, kurią anksčiau turėjo – kaip pramoninis, aukštos kvalifikacijos specialistų centras....Kita tema – dėl geležinkelio, kuris dalija miestą į dvi dalis. Turiu krūvą pavyzdžių, kaip tai padaryta kituose Europos miestuose – problemą jie išsprendė geležinkelį pakišdami po žeme. Tai apjungtų miestą ir tas apjungimas mažeikiškiams sukurtų visiškai kitą gyvenimo kokybę. Nereikia žiūrėti į tokį projektą iš mažo miestelio pozicijų – pinigų galima gauti, tik reikia dirbti.
Šiandien esame atskridę sraigtasparniu, tad apžiūrėsime trasą iš viršaus ir padarysime nuotraukų, kad galėtume pasiūlyti atitinkamų projektinių idėjų. Vėlgi – jūsų rajono Taryba turi priimti sprendimus, architektai turi suprojektuoti viską, kad būtų galima pateikti prašymą 2014 metų Europos Sąjungos fondų finansuojamai programai ir jos lėšomis tokį projektą finansuoti.....Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Zuoko paistalai. Ir nuo kada Zuokui rajonai parūpo??? Kai taip tai rėkia, kad iš Vilniaus atimami pinigai ir perskirstomi rajonams...
Nereikalingas tas tunelis. Tiesiog reikia išplėsti Ventos stotį - tą net ir statant tunelį reikėtų daryti. Ir to pakanka, kad per Mažeikius būtų palikti 2-3 keliai, o atšakos į pramonės įmones šiaurinėje miesto dalyje eitų nuo Ventos stoties pusės. Pastatyti du automobilių viadukus ir pėsčiųjų tiltą ties stotimi ir pakanka. O lyginimas su kitais Europos miestais tėra demagogija. Geležinkelis kišamas po žeme didmiesčiuose su tankiu užstatymu. Ir jis kišamas keleiviams gabenti, o ne kroviniams.Paskutinis taisė Al1; 2012.04.03, 11:43.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąZuoko paistalai. Ir nuo kada Zuokui rajonai parūpo??? Kai taip tai rėkia, kad iš Vilniaus atimami pinigai ir perskirstomi rajonams...
Nereikalingas tas tunelis. Tiesiog reikia išplėsti Ventos stotį - tą net ir statant tunelį reikėtų daryti. Ir to pakanka, kad per Mažeikius būtų palikti 2-3 keliai, o atšakos į pramonės įmones šiaurinėje miesto dalyje eitų nuo Ventos stoties pusės. Pastatyti du automobilių viadukus ir pėsčiųjų tiltą ties stotimi ir pakanka. O lyginimas su kitais Europos miestais tėra demagogija. Geležinkelis kišamas po žeme didmiesčiuose su tankiu užstatymu. Ir jis kišamas keleiviams gabenti, o ne kroviniams.
Mažeikiai niekada nebebus kažkokiu tai pramoniniu miestu („Nafta“ nesiskaito). Bet jie randasi „Europos Šiaurės Venecijoje“ – netoli geriausių ir gražiausių pajūrio zonų (gal net visos Europos, jei atmesti šaltąjį laikotarpį), tik pateikiami labai smaluotai ir mazutuotai, nes tokie ir yra.
Nuo Mažeikių viskas yra per 1 val 45 min į visas puses – Klaipėda, Liepoja, Ryga, o Platelių ežeras yra dar arčiau. Todėl, jei tinkamai parengti integravimo viziją į Vakarų Lietuvos ir Latvijos Kuršžemės turistines/ rekreacines erdves, Mažeikiai galėtų tapti naujuoju „Las Vegasu“. Tokiu atveju esama virš žemės geležinkelio stotis labai maišytų, o tunelis būtų „labai į vietą“. Iš tunelio iškastas žemes galima panaudoti kalnui supilti buvusio miesto sąvartyno vietoje ir ten slidinėjimo trasą įrengti.
Atsilaisvinusias erdves galima užstatyti biurų pastatais (o tai dabar „Orlen Lietuva“ administracija randasi kaime, kurio pavadinimo neprisimenu), Mažeikiuose išsimėčiusius savivaldybės „vientus“ sutelkti į vieną pastatą, darbo biržą „atitempti“ į centrą taip pat, pastatyti turizmo traukos objektus, pvz., kokią piramidę ir Trafalgaro skvero kopiją, pastatyti naują prekybos centrą, autobusų stotį, kombinuotą su geležinkelio keleivių laukiamąja sale, pastatyti miesto areną, o tai dar, žiūrėk, gal netgi koks „finansų industrijos“ centras atsirastų.
Vilnius naujai persistatė, kodėl Mažeikiai negalėtų? Bėda tik ta, kad Savivaldybėje dirba „tuščios vietos“ ir ne jų nosiai tokio mąsto pertvarkymus Mažeikiuose atlikti ir dar viena bėda – pas didžiąją dalį lietuvių nėra futuristinio mąstymo; kol „dašunta“ – 10 metų praeina ir iniciatyvos kažką keisti gali būti labai labai pavėluotos.
Taigi, tunelis Mažeikiuose, principe, reikalingas ne dėl pėsčiųjų saugumo ir autogrūsčių problemų sprendimų. Tos problemos lieka tik 4–oje ir 5–je vietose viso labo.
Pvz., Vilnius iš Mažeikių „nudžiovė“ idėją pakišti geležinkelį po „apačia“ – planuojama uždengti Vilniaus geležinkelio keleivinės stoties kelyną, o ant viršaus – viskas labai panašu į tai, ką aukščiau aprašiau dėl Mažeikių.
Bet aš manau, kad Mažeikių raidos scenarijus bus toks: gyventojai, kadangi gyventojų amžius, jam plečiantis, buvo labai jaunas, ima sparčiai senti, vienu metu greit ir išmirs, o jaunimas, nematydamas absoliučiai jokių perspektyvų Mažeikiuose, nes taip ir yra, išsivažinės kas sau, todėl miestas gali sparčiai kristi iki kokių 25 tūkst., gyventojų dydžio, o tai bus dar viena katastrofa socialine ir ekonomine prasme (ar yra besidžiaugiančių Didžiasalio likimu, ar tapo Lietuvai nuo to lengviau?).Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Man tik labai smalsu - ar turi Mažeikiai tuos 200-300 mln. Lt?
Parašė Combat Rodyti pranešimąRinkimai artėja.
Kas dėl geležinkelio atšakų – sutinku, bet tunelis šiaip – reikalingas. Tunelis iš pagrindų sudrebintų Mažeikių „gyvybę“ (apie 1,4 km ilgio, 370 tūkst. kub. m. žemės darbų, 250 tūkst. kub.m betono, 7,7 tūkst. t. metalo konstrukcijų, statybų trukmė – šiek tiek virš 2 metų, bendra kaina ne tokia jau ir didelė: 200 – 250 mln. litų; jei brangiau – „otkatams“ ir pinigų plovimui), pakeistų ir atnaujintų to mirštančio miesto įvaizdį.
Mažeikiai niekada nebebus kažkokiu tai pramoniniu miestu („Nafta“ nesiskaito). Bet jie randasi „Europos Šiaurės Venecijoje“ – netoli geriausių ir gražiausių pajūrio zonų (gal net visos Europos, jei atmesti šaltąjį laikotarpį), tik pateikiami labai smaluotai ir mazutuotai, nes tokie ir yra.
Nuo Mažeikių viskas yra per 1 val 45 min į visas puses – Klaipėda, Liepoja, Ryga, o Platelių ežeras yra dar arčiau. Todėl, jei tinkamai parengti integravimo viziją į Vakarų Lietuvos ir Latvijos Kuršžemės turistines/ rekreacines erdves, Mažeikiai galėtų tapti naujuoju „Las Vegasu“. Tokiu atveju esama virš žemės geležinkelio stotis labai maišytų, o tunelis būtų „labai į vietą“. Iš tunelio iškastas žemes galima panaudoti kalnui supilti buvusio miesto sąvartyno vietoje ir ten slidinėjimo trasą įrengti.
Atsilaisvinusias erdves galima užstatyti biurų pastatais (o tai dabar „Orlen Lietuva“ administracija randasi kaime, kurio pavadinimo neprisimenu), Mažeikiuose išsimėčiusius savivaldybės „vientus“ sutelkti į vieną pastatą, darbo biržą „atitempti“ į centrą taip pat, pastatyti turizmo traukos objektus, pvz., kokią piramidę ir Trafalgaro skvero kopiją, pastatyti naują prekybos centrą, autobusų stotį, kombinuotą su geležinkelio keleivių laukiamąja sale, pastatyti miesto areną, o tai dar, žiūrėk, gal netgi koks „finansų industrijos“ centras atsirastų.
Vilnius naujai persistatė, kodėl Mažeikiai negalėtų? Bėda tik ta, kad Savivaldybėje dirba „tuščios vietos“ ir ne jų nosiai tokio mąsto pertvarkymus Mažeikiuose atlikti ir dar viena bėda – pas didžiąją dalį lietuvių nėra futuristinio mąstymo; kol „dašunta“ – 10 metų praeina ir iniciatyvos kažką keisti gali būti labai labai pavėluotos.
Taigi, tunelis Mažeikiuose, principe, reikalingas ne dėl pėsčiųjų saugumo ir autogrūsčių problemų sprendimų. Tos problemos lieka tik 4–oje ir 5–je vietose viso labo.
Pvz., Vilnius iš Mažeikių „nudžiovė“ idėją pakišti geležinkelį po „apačia“ – planuojama uždengti Vilniaus geležinkelio keleivinės stoties kelyną, o ant viršaus – viskas labai panašu į tai, ką aukščiau aprašiau dėl Mažeikių.
Bet aš manau, kad Mažeikių raidos scenarijus bus toks: gyventojai, kadangi gyventojų amžius, jam plečiantis, buvo labai jaunas, ima sparčiai senti, vienu metu greit ir išmirs, o jaunimas, nematydamas absoliučiai jokių perspektyvų Mažeikiuose, nes taip ir yra, išsivažinės kas sau, todėl miestas gali sparčiai kristi iki kokių 25 tūkst., gyventojų dydžio, o tai bus dar viena katastrofa socialine ir ekonomine prasme (ar yra besidžiaugiančių Didžiasalio likimu, ar tapo Lietuvai nuo to lengviau?).
Comment
Comment