Ale man vakar tokia durna mintis kilo į galvą... Gi kelias tarp Mažeikių ir Šiaulių tai vienkelis. O kas bus jei neduok dieve įvyks tokia nelaimė kaip Ventspilyje ar per Bražuolės upelį? Taigi Lietuva liks be alternatyvaus kuro tiekimo kelio... Jei būtų dar viena šaka Mažeikiai - Renkė, tai išgyventume, dabar ? Gaila tik kad lenkai neskaito lietuviškai šito forumo, va tai tada LG būtų...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
Pamiršai paminėti, kad artimoje ateityje planuojama ruožo Šiauliai-Latvijos siena (Meitenės kryptis) kapitalinė rekonstrukcija. Tad tranzitas minėtu keliu irgi taps gana komplikuotas. Būtų galima nukreipt per Mažeikius, bet...
Tiesa yra kita alternatyva - per Daugpilį.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.10.27, 14:58.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąO kada čia bus tie remontai ??? Gal naktimis traukinius leis...
Comment
-
Eismo visiškai nenutraukinės. Gal tik atskiromis dienomis. Tuomet tikriausiai paleis per Daugpilį. O dėl kuro pergyventi nereikia. Alternatyva visada yra. Realiai, esant reikalui per porą dienų (čia gan ilgas laiko tarpas) būtų galima suorganizuoti trukinių eismą laikinu keliu per avarijos vietą, o po to galvoti apie kapitalinę rekonstrukciją. Kuro rezervai Lietuvoje yra.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąAle man vakar tokia durna mintis kilo į galvą... Gi kelias tarp Mažeikių ir Šiaulių tai vienkelis. O kas bus jei neduok dieve įvyks tokia nelaimė kaip Ventspilyje ar per Bražuolės upelį? Taigi Lietuva liks be alternatyvaus kuro tiekimo kelio... Jei būtų dar viena šaka Mažeikiai - Renkė, tai išgyventume, dabar ? Gaila tik kad lenkai neskaito lietuviškai šito forumo, va tai tada LG būtų...
Šiais laikais problemos dėl kuro Lietuvai tikrai nebūtų, alternatyvų tikrai daug.
Be to, Lietuva nuolatos laiko kuro rezervą sandėliuose, kurio pakaktų išgyventi mėnesį.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąPavojinga taip Udriau virtualioje erdvėje samprotauti. Atsitikus panašiai nelaimei gali turėti labai daug rūpesčių.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNegaliu, juokas kaip paėmė . Kad nors Udriaus nesulaikytų kaip teorisito. Nu nejuokink pasaulio, mūsų spec. starnybos, manau, tikrai ne visiškai avinai sėdi ir atsektų, kodėl jis taip pasakė. Nu apskritai čia kažkoks absurdas tokias prielaidas daryti
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąA. Ramanauską reikėtų irgi pasodinti, nes jis šimtus kartų Albino lūpomis rapino "mūšti pideraaastus"...
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąRamanauskui porą metų praleisti Pravieniškėse, manau būtų naudinga.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąPavojinga taip Udriau virtualioje erdvėje samprotauti. Atsitikus panašiai nelaimei gali turėti labai daug rūpesčių.
Šiais laikais problemos dėl kuro Lietuvai tikrai nebūtų, alternatyvų tikrai daug.
Be to, Lietuva nuolatos laiko kuro rezervą sandėliuose, kurio pakaktų išgyventi mėnesį.
O dėl tarnybų - jei jos reaguoja į tokius pasamprotavimus forumuose (beje, LR konstitucija tokią teisę garantuoja) ir remiantis jais iškart identifikuoja "kaltus" - tai tokios ir tarnybos...
Geriau tokios tarnybos pabandytų paieškot atsakymo kas atsakingas, kad regionas nebeturi alternatyvaus geležinkelio susisiekimo.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.10.30, 22:28.
Comment
-
Tokių regionų Lietuvoje, kurie neturi alternatyvaus susisiekimo geležinkeliu kiek tik nori. Kai kurie iš viso jokios alternatyvos autotransportui neturi. O iš tiesų tai jokios alternatyvos ir nereikia, nes ČP atveju esant poreikiui eismą galima atkurti per pora parų. Per tiek dienų Lietuva nepritruks kuro. Taip, gamyklą turbūt tektų stabdyti. Bet tai jau grynai komercinis klausimas ir jokios grėsmės nacionaliniams saugumui dėl to nekyla.
Comment
-
Karas vis dar vyksta:
„Lietuvos geležinkeliams“ su „Orlen Lietuva“ susitarimo rasti nepavyksta
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=38219957
Citata iš ten:
„Orlen Lietuva“ reikalauja atstatyti prieš porą metų neva dėl nusidėvėjimo išardytą geležinkelio atkarpą nuo įmonės iki Rengės prie Latvijos sienos, o kol jos nėra, per Joniškį vežamiems naftos produktams taikyti iki ruožo išardymo galiojusius tarifus.
„Kalbant apie Rengę, atstatymas būtinas, bet kol nebus atstatomas tas ruožas, geležinkeliai galėtų taikyti tokius tarifus, kokius taikė, kol egzistavo ta Rengės atkarpa“, – teigė Orlen Lietuva“ atstovas spaudai Jacekas Komaras.
„Lietuvos geležinkeliai“ neketina grįžti prie, jų nuomone, diskriminacinių, konkurenciją varžiusių sąlygų, buvusių iki 2009-ųjų, kol tarp įmonių pasirašyta nauja sutartis. Parduodant Mažeikių įmonę „Williams International“, 1999-ųjų sutartis numatė milžiniškas nuolaidas naftos produktams pervežti, o mažesnių geležinkelio tarifų neleido taikyti jokiam kitam ūkio subjektui.
Comment
-
[...] arbitražinis teismas paneigė AB „Orlen Lietuva“ reiškiamus kaltinimus AB „Lietuvos geležinkeliai“ tyčiniu ruožo Bugeniai-Rengė demontavimu [...]
[...] nustatė, kad riktas ruože Bugeniai-Rengė įvyko dėl objektyvių priežasčių ir nėra bei negali būti pagrindo konstatuoti, kad AB „Lietuvos geležinkeliai“ kaip viešosios geležinkelių infrastruktūros valdytoja pažeidė geležinkelių transporto veiklą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir juose įtvirtintas savo pareigas. Arbitražinis teismas konstatavo, kad byloje esantys įrodymai paneigia AB „Orlen Lietuva“ prielaidas, kad AB „Lietuvos geležinkeliai“ nedėjo visų racionalių pastangų, siekdama pašalinti riktą. Taigi, arbitražinio teismo nuomone, AB „Lietuvos geležinkeliai“ kaip viešosios geležinkelių infrastruktūros valdytoja tinkamai atlieka jai priskirtas funkcijas ir jokių įsipareigojimų AB „Orlen Lietuva“ atžvilgiu suremontuoti Bugeniai-Rengė ruožą neturi.[...]
Šaltinis: http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/
Comment
-
Taigi, arbitražinio teismo nuomone, AB „Lietuvos geležinkeliai“ kaip viešosios geležinkelių infrastruktūros valdytoja tinkamai atlieka jai priskirtas funkcijas ir jokių įsipareigojimų AB „Orlen Lietuva“ atžvilgiu suremontuoti Bugeniai-Rengė ruožą neturi.
Comment
-
Šiuo metu pradėtas remontuoti "Lietuvos geležinkelių" ir "Orlen Lietuva" konfliktų židiniu tapęs geležinkelio ruožas Bugeniai-Rengė bus baigtas kitu metų kovą.
Lietuvos geležinkelių" vadovas Stasys Dailydka teigė, kad 19 km ruožo rekonstravimo darbai vyksta pagal grafiką.
Comment
Comment