Kad panaikinamas kelevinis traukinys dar nereiskia, jog bus puolama ardyti begius.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKad panaikinamas kelevinis traukinys dar nereiskia, jog bus puolama ardyti begius.
2009-07-01 uždarė Bėnės stotį, liko tik Rengės. Ruože Rengė-Glūda jokia vietos krova nevykdoma. Potenciali vieta būtų Aucė - ten tik liko 1 kelias. Jei Bėnės stotį uždarė - matyt ir ten krovos nėra.
Žinoma, nereiškia, kad tuoj ims ir puls nurinkinėt. Ilgainiui užaugs krūmais kaip kad Lūšė-Vainiuodė-Priekulė-Skuodas ir niekam tai neberūpės. Verta pamatyti - vaizdeliai egzotiški, kaip latviai rašo "atrodo kaip po II pasaulinio karo".
Jei nebūtų likę keleiviniai, būtų uždarę ir ruožą link Marcinkonių - ten krovos manau irgi nėra.
Pagrindinis ruožo klientas buvo MN, bet tai jau istorija.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.03, 21:53.
Comment
-
Kaip ir minėjau netrukus pasirodė ir oficiali informacija dėl traukinio Ryga-Rengė uždarymo - bus uždaromas savaitę vėliau nei anksčiau rašiau - 2010-02-22.
Priežastis - pati brangiausia traukinio dotacija Latvijoje ir lėšų stygius.
Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1724
Taigi, kas nespėjote pasinaudokite proga.
Greitai šią temą bus galima užrakinti, nes su dyzeliuko uždarymu užverstas ir paskutinis šio geležinkelio istorijos puslapis.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.04, 12:01.
Comment
-
Kilo sujudimas dėl likviduojamo keleivinio traukinio Ryga-Rengė.
Straipsnyje "Likvidavus traukinio maršruta Ryga-Rengė pasienio regionas pasmerktas sunykimui" rašoma:
Nepasitenkinimą sukėlė Sladus kr. Rengės pag. gyventojai. Geležinkelis nuo seno buvo susisiekimo priemonė, o autobusai tik priveždavo prie artimiausių stočių. Atkūrus nepriklausomybę ruože buvo uždaryta daugelis keleivinių traukinių, net nurinkti bėgiai - "didžiausias absurdas".
Toliau aprašoma šio ruožo istorija. Rašoma, kad anksčiau traukinys kursavo kaip Ryga-Mažeikiai, 7-10 dešimmečiuose kursavo traukinys Ryga-Klaipėda. Nemažai buvo vežama naftos pruduktų į Rygą ir toliau. Buvo dar ir papildomas traukinys Ryga-Rengė, kuris kursuodavo penktadieniais, sekmadieniais ir buvo vadinams studentų traukiniu. Likviduojamu traukiniu į darbą važiuodavo ir dirbantys Jelgavoje bei Rygoje.
Šendienos situacija yra tokia:
1) bėgiai Mažeikių-Rengės ruože nurinkti, nors ES reikalauja, kad bėgiai kertantys valstybines sienas nebūtų demontuojami. Bėgių nurinkimo pagrindas - būtina rekonstrukcija, nors apie 1980 m. buvo pakloti nauji betoniniai pabėgiai. Mūsų nuomone, pagrindinė geležinkelio demontavimo priežastis Lietuvos noras mažiau duoti uždirbti LDZ ir krovinius vežti daugiau savo teritorija bei per Butingės terminalą. Projektas dėl Butingės "sugriuvo", MN nenorėjo gabenti priodukcijos per Liepojos terminalą, tad arčiausias kelias liko per Rengę į Rygą.
2) ruože kursuoja tik 1 keleivinis traukinys Ryga-Rengė 2 kartus į dieną.
Kodėl reikia palikti traukinį:
1) susisiekimas traukiniu pigesnis ir patogesnis;
2) Žiema autokeliai yra labai blogos būklės ir nepravažiuojami, o ir tie patys yra žemiausios kategorijos. Neaišku, kad juos išasfaltuos.
3) dabartiniai autobusų maršrutai negali sutalpinti visų keleivių;
4) dažnai nauji autobusų maršrutai uždaromi kaip kad sekmadieninis Ryga-Ruba (vietoj penktadieniais ir sekmadieniais kursavusio traukinio Ryga-Rengė).
Ir t.t.
Pasirašo Saldus kr. vadovybė.
Šaltinis: http://www.diena.lv/lat/tautas_balss...emta-iznicibai
P. S. kai kurie teiginiai (dėl Butingės terminalo ir Liepojos) neatitinka tikrovės, tačiau perpasakojau kas staripsnyje parašyta.
Komentaruose (vox populis) - pasipiktinimai, siūloma atkurti buvusį traukinį Ryga-Klaipėda, ypač kritikuojami lietuviai (randama visokių epitetų) už bėgių nuardimą (nepadėkojimo reikėtų tikėtis).
Kituose straipsniuose tiegiama, kad tai turės didelės neigiamos įtakos regiono tolimesnei raidai. Kalbama, kad Žiemgalos regiono vystimo agentūra susitiko su PV Anduliu Židkovu dėl šios problemos sprendimo.
http://www.delfi.lv/news/national/po....d?id=29715857
http://www.delfi.lv/news/national/po...hp?id=29695475
http://zz.lv/portals/vietejas/raksts.html?xml_id=19726
http://www.jelgavnieki.lv/?act=4&art=15341
http://www.diena.lv/lat/politics/reg...urses#comments
Komentaruose siūlyta maršrutą pratęsti iki Mažeikių - panašiai kaip Ryga-Lugaži-Valga, tačiau kitame užsimenama, kad bėgių seniai jau nebėra...
ir t. t. - pilnas internetas straipsnių.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.07, 16:01.
Comment
-
Dėl Klaipėdos Lietuva skundžiama Briuseliui
2010 m. vasario 10 d.
http://www.ve.lt/?data=2010-02-10&ru...rub=1190113119
2010-02-10
„Orlen“ skųs Lietuvą Europos Komisijai
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/e...pildyta-262769
Pasak jo, Lenkijos koncernas taip pat nepagrįstai skundžiasi dėl uždarytos trasos į Latviją. Esą daroma viskas, kad ją kuo greičiau vėl atidaryti. „LG paskelbė konkursą tos trasos rekonstrukcijai, ir ji bus rekonstruojama mūsų bendrovės lėšomis, nors tai ir yra viešos infrastruktūros objektas“, - akcentavo V.Nikitinas.Paskutinis taisė Eimantas; 2010.02.11, 00:29.
Comment
-
Jei kas nematėte šiandien per LTV-1 "Panoramos" žiūrėkite kartojimą per LTV-2 apie 22:25 val.
Buvo/bus gana platus reportažas dėl nuardyto geležinkelio ruožo Mažeikiai-Rengė ir jo atstatymo.
Kaip teigiama reportaže MN dėl šio geležinkelio nuardymo visiškai prarado rinką Estijoje, kurią siekiama susigrąžinti. Geležinkelio atstatymo darbai kainuos 41 mln., truks 0,5 m. konkursas + 1,5 m. statybos darbai. Atstatymo darbus LG turės atlikti savo lėšomis.
Tiesiogiai čia: http://www.lrt.lt/standalone.php?cha...6&quality=high
Šiek tiek info apie susitikimą: http://www.programva.com/en/bernardinailt
http://www.bernardinai.lt/straipsnis...-tarybai/40392Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.13, 10:15.
Comment
-
„Lietuvos geležinkelių“ generalinį direktorių atstatydinti nuo vasario 17d. !
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąJei kas nematėte šiandien per LTV-1 "Panoramos" žiūrėkite kartojimą per LTV-2 apie 22:25 val.
2. S.Dailydka pasakė, kad geležinkelio kelio atstatymas kainuos apie 40 mln litų. Atkreiptinas dėmesys, kad kaina žinoma, kai nėra dar nei projekto, nei sąmatos (pastaroji daroma tik esant projektui). Ir, mano supratimu, remonto kaina užaukštinta per 10 mln litų. Dosnus atlygis saviškiams?
3. PKN Orlen aiškiai pasakė, kad prarado rinkas Estijoje per „Lietuvos geležinkelius“. Kiek „Lietuvos geležinkeliai“ dar turės sumokėti „Orlen Lietuvai“ už prarastas rinkas?
Ir pati laikysena to S.Dailydkos nachališka – šypso lyg niekur nieko, kai tiek pridirbo.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO tu vis dar isitikines, kad cia tik LG ir MN konfliktas? Ir kad uz LG nekyso kai kuriu kitu Lietuvos politiniu-ekonominiu grupuociu ausys. Galiausiai jie (grupuotes) nieko neprarado, o uz viska teks atsakyti tik LG.
Gautas atsakymas: "Jokie politiniai svertai nelėmė šio kelio demontavimo. Geležinkelių transporto inspekcija pateikė susisiekimo ministerijai aktą, kuriame buvo pabrėžta, kad šis kelias buvo avarinės būklės ir Susisiekimo ministerijoje valdybos posėdyje buvo nurodyta AB "Lietuvos geležinkeliai" vadovams sutvarkyti šį kelią iki tinkamos būklės, tačiau man yra nesuprantama, kodėl taip ilgai užsitęsė šio kelio rekonstravimo darbai."
Pagal tokį atsakymą išeitų, kad dėl tokios gaišaties atsakinga LG, o politika nei užsienio, nei vidaus nieko dėta...
http://kauno.diena.lt/lt/portalo-sve...butkevicius-21Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.13, 11:30.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO tu vis dar isitikines, kad cia tik LG ir MN konfliktas? Ir kad uz LG nekyso kai kuriu kitu Lietuvos politiniu-ekonominiu grupuociu ausys. Galiausiai jie (grupuotes) nieko neprarado, o uz viska teks atsakyti tik LG.
Atsakyti teks gal ir Valstybinei geležinkelių inspekcijos darbuotojams dėl Akto, kuris Susisiekimo ministerijai buvo pateiktas jame surašius tikrovės aiškiai neatitinkančius duomenis - geležinkelio kelias tikrai nebuvo avarinės būklės.
Taigi, panašu, anksčiau ar vėliau, vieniems teks atsakyti dėl nusikalstamos veiklos, o kitiems – dėl kolaboravimo.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąVakar "Kauno dienos" portalo svečiui buv. susisiekimo ministrui A. Butkevičiui buvo pateiktas klausimas: "1) Kokie poltiniai svertai (vidaus, išorės) lėmė kai Jums vadovaujant Susisiekimo ministerijai buvo demontuotas geležinkelis Mažeikiai-valstybės siena (Rengės kryptis)?".
Gautas atsakymas: "Jokie politiniai svertai nelėmė šio kelio demontavimo. Geležinkelių transporto inspekcija pateikė susisiekimo ministerijai aktą, kuriame buvo pabrėžta, kad šis kelias buvo avarinės būklės ir Susisiekimo ministerijoje valdybos posėdyje buvo nurodyta AB "Lietuvos geležinkeliai" vadovams sutvarkyti šį kelią iki tinkamos būklės, tačiau man yra nesuprantama, kodėl taip ilgai užsitęsė šio kelio rekonstravimo darbai."
Pagal tokį atsakymą išeitų, kad dėl tokios gaišaties atsakinga LG, o politika nei užsienio, nei vidaus nieko dėta...
http://kauno.diena.lt/lt/portalo-sve...butkevicius-21Paskutinis taisė Al1; 2010.02.13, 12:55.
Comment
-
Tie kas nematė vakar dienos (2010-02-12) "Panoramos" apie Mažeikių-Rengės geležinkelio problemą galima pažiūrėti LRT archyve http://www.lrt.lt/archyvas/ - ties 25 min.
Comment
-
Vasario 10-11 d. lankiausi Rygoje. Pasinaudojau proga vasario 10 d. ir nuėjau į geležinkelio stotį pasižiūrėt į retinamus (Ryga-Gulbene, Ryga-Liepoja nuo vasario 15 d.) ir uždaromus paskutinius (Ryga-Rengė nuo vasario 22 d.) traukinių maršrutus.
Su Ryga-Rengė 19:05 val. nuvažiavau iki Jelgavos ir elektriniu traukiniu grįžau atgal. Iki Jelgavos traukinys važiavo pilnas, nuo Jelgavos gerokai mažiau. Pasak konduktorių nuo Jelgavos paprastai važiuoja iki 50 keleivių, o tą dieną į Rengę iš Rygos apie 3. Konduktorei, su kuria bendravau, reisas šiuo traukiniu buvo paskutinis kaip ir daugeliui... Palinkėjau kažkada susitikt kitokiomis aplinkybėmis - gal nauju traukiniu ir galbūt Mažeikių stotyje kaip kad anksčiau kursavo šis traukinys iki 1997 m.
Traukinys Ryga-Rengė paskutinį kartą važiavo vakar, šiandien ryte grįžo atgal į Rygą. Tikriausiai tai apskritai paskutinis traukinys (prekiniai nebevažinėja), netrukus geležinkelis užels žole ir krūmais.
Atspirašau už kai kurių nuotraukų kokybę.
Trivagonis traukinys DR1A-267.6 Ryga-Rengė Rygos GS
Nuotrauka daryta traukiniui tik atvykus
Jelgavos GS
Bilietas (jau tapęs istoriniu) Ryga-Jelgava-Ryga. Galima važiuot bet kokiu traukiniu, bet kokiu laiku nurodytą dieną/ dienomis. Atgalinis galioja 2 dienas
Grįžau elektriniu traukiniu Jelgava-Ryga. Traukinys gamintas 1981 m., renovuotas 2008 m. RVR už ES lėšas. Kažkas bandė įrodinėti, kad latvių traukiniai renovuoti tik teptuku...
Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.23, 11:30.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąlabai gaila, jog taip nutinka su maršrutais... latvių mąsteliu 50 keleivių tikrai yra mažai...turėtų jie bent pora automotrisių manau reisas ir toliau veiktų
Nes iš Kauno į Marijampolę važinėjanti AR2 yra RVR (Rygas vagona rupnica) gaminys... Kaip ir ER9M arba DR1A.
Comment
-
Iš patikimo šaltinio sužinojau, kad ministras kumščiu trenkęs į stalą ir nurodęs „Lietuvos geležinkeliams“ atstatyti geležinkelio kelią Mažeikiai – Rengė dar šiais metais.
Taigi, bus taip: „Lietuvos geležinkeliai“ naujas viršutinio geležinkelio kelio konstrukcijas suvarys be kap. kelio remonto projekto (patį projektą padarys vėliau ir numes į stalčių), naujai nuklotas gardes patvarkys pagal einamojo remonto technologiją (išvalys ir sukedens po geležinkelio keliu esančią skaldą, kur trūks – papils naujos, nupurkš žolę ir ekskavatoriaus kaušu kai kur pakrapštys geležinkelio sankasą ir pagriovius).Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Visa ta diskusija perkelta į Ekonomikos temą:
http://www.miestai.net/forumas/showt...770#post415770
Comment
-
'Lietuva sutiko nutiesti 19 kilometrų geležinkelio liniją, siekiant pagerinti logistiką „Mažeikių naftos“ gamyklai'
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=30183353
Tai čia tas pats ruožas mažeikiai - rengė?
Comment
-
Parašė Horizon Rodyti pranešimą'Lietuva sutiko nutiesti 19 kilometrų geležinkelio liniją, siekiant pagerinti logistiką „Mažeikių naftos“ gamyklai'
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=30183353
Tai čia tas pats ruožas mažeikiai - rengė?
Comment
-
Čia nesenas straipsnelis apskrities laikraštyje šiuo ir kitu klausimu (Mažeikiai-Skuodas-Klaipėda).
http://www.budas.lt/component/conten....html#JOSC_TOP
Keletas citatų:
"Mažeikių „Sodros“ direktorė, Tarybos narė Laima Nagienė, remdamasi dirbančiųjų analize, pabrėžė, kad, jei neliktų „Naftos“, Mažeikiai būtų kaimas."
"E. Masiulis patikino, kad, jei jis būtų tuomet buvęs ministru, to daryti nebūtų leidęs. „Jei „Lietuvos geležinkeliai“ prarastų tokį klientą kaip „Orlen Lietuva“, tektų atleisti darbuotojų."Paskutinis taisė Salvijus; 2010.03.26, 15:49.
Comment
Comment