Parašė robertas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąReikia pažiūrėti kiek km nuo MN iki Latvijos sienos ir kiek geležinkeliu iki Klaipėdos, tai ir gausim skirtumą kiek pajamų LG gauna dabar ir kiek gautų kitu atveju. Manau skirtumas dešimtimis kartų, nebekalbant apie Klaipėdos uosto pelną. O be MN krovinių tuo ruožu n metų niekas nevažinėjo ir nevažinėtų.
Comment
-
Palaikau artexs šiame žodžių mūšyje.
Kažkoks nesusipratimas diskusijoje. Taip, infrastruktūros ardymas gerai nėra, tačiau tam yra politinis pagrindas. Ir realiai jis regionui jokios naudos negalėtų atnešt artimiausiu metu.
Geras pavyzdys dėl Flylal ir Airbaltic. Įdomu ar yra panašiai mąstančių latvių, kad nuolaidos ir protekcija Airbaltic yra blogis...Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Ypatingas tuom, kad "pavyko" pagauti ką tik įvykdžius geležinkelio demonatvimo aktą. Mums nesvarbu, kad Mažeikiuose yra MN, mums rūpi geležinkelių infrastruktūra.
Lygiai ypatingi būtų ir kiti uždaryti ruožai - Druskininkai, Adutiškis, tačiau tai įvyko anksčiau - tikriausiai nebuvome ant tiek sąmoningi. Palyginimui pasiskaitykite kokį šurmulį šiemet sukėlė Varėnos ir Marcinkonių gyventojai kai LG grasinosi uždaryti liniją.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąPalyginimui pasiskaitykite kokį šurmulį šiemet sukėlė Varėnos ir Marcinkonių gyventojai kai LG grasinosi uždaryti liniją.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąNetikęs palyginimas. Šiuo ruožu keleivinis susisiekimas vyksta, Mažeikių atveju - ne.
Vadinasi, žmonės nėra beviltiški - pilietiškumas dar yra Lietuvoje.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąReikia pažiūrėti kiek km nuo MN iki Latvijos sienos ir kiek geležinkeliu iki Klaipėdos, tai ir gausim skirtumą kiek pajamų LG gauna dabar ir kiek gautų kitu atveju. Manau skirtumas dešimtimis kartų, nebekalbant apie Klaipėdos uosto pelną. O be MN krovinių tuo ruožu n metų niekas nevažinėjo ir nevažinėtų.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąO kiek duotų pelno, jei būtų nenuardytas geležinkelis?
Kadangi tema apie bėginį transportą, tai spėju klausei apie LG. Pirmiausia būtų sutaupyta pinigų, kurie buvo išleisti geležinkelio ardymui. Taip pat metai prieš nuardymą linija buvo kosmetiškai suremontuota, ir šios investicijos dėl nuardymo nespėjo atsipirkti. Tai čia LG. Dabar visa Lietuvos ekonomika. Lenkija investuoja ne tik į naftos pramonę, bet ir į elektros gamybą-perdavimą, autokelius ir geležinkelius. Lenkams ta RailBaltic'a ar Via Baltic'a reikalinga ne daugiau nei šuniui antra uodega, tačiau jie prisiėmė įsipareigojimus (kuriuos neskuba vykdyti ir matyt dar ilgai neskubės, žinant mūsų požiūrį į didžiausią jų investiciją), nes esame ES nariai — stengiamės kiek įmanoma labiau sulieti ekonomikas. Tam pirmiausia Lietuvai reikia: a) geležinkelio jungties su Vakarais; b) elektros perdavimo linijų jungties su Vakarais; c) autostrados jungties su Vakarais; d) atominės elektrinės. Ar Lenkija dabar mus vertina kaip patikimus partnerius? Ar dabar Lenkija matydama tokį kontekstą suinteresuota šių infrastruktūros objektų plėtojimu?
Maža to, tarsi paradoksas yra tai, kad LDz nemažina veiklos apsukų, o štai LG krovinių pervežimai krito 28proc.
Ir dar vienas dalykas, kurį socializmo/komunizmo pasekėjai ignoruoja. Kuo didesnės gamybos/paskirstymo sąnaudos, tuo didesnė galutinio produkto kaina. O mes esame įpratę skųstis, kad degalai pas mus labai brangūs. MN bando uždirbti pinigus (ir tuo būdu mokėti mokesčius Lietuvai + duoti darbo Mažeikių žmonėms) eksportuodama produkciją, tačiau dėl išaugusių pervežimo sąnaudų jos produkcija natūraliai brangsta. Ir kam tada kokiai Vokietijai ar danijai pirkti MN produkciją, jeigu yra gamykla Lenkijoje, iš kurios gali pigiau atsigabenti kuro negu iš Lietuvos (Mažeikių)? Taigi kas dabar laimėtojas — Lietuva ar Lenkija??? Dabar Lenkija prisidengdama ruožo nurinkimu gali atvirai nustekenti MN, perimti turimas rinkas, gal dar pasiimti pas save geriausius specialistus (nors manau ir savų pakankamai turi) ir palikti Lietuvai mažavertę skardinę dėžutę
Jeigu būčiau LG vadovas, būčiau pasiūlęs MN pervežimus per Priekulę/Skuodą, tačiau MN turėtų apmokėti ruožo kapitalinį remontą ir infrastruktūros mokesčius Latvijai (žinant kontekstą, MN su tuo būtų sutikusi). Dar už tai galima išsireikalauti, kad MN sovo pervežimus LR teritorijoje atliktų tik geležinkeliais, nebent į kažkurią vietą nebūtų jokios galimybės taip gabenti; ir atsisakytų vamzdyno į Klaipėdą ar Latviją idėjos. Savo ruožtu LG pasiūlytų tokius tarifus, kad MN būtų pigiau vežti geležinkeliu nei autokeliais.
Aišku, galima dar tęsti, bet tam kartui kol kas tiekI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNa jeigu čia ne retorinis klausimas, tada klausimas pelno kam — MN ar LG?
Kadangi tema apie bėginį transportą, tai spėju klausei apie LG. Pirmiausia būtų sutaupyta pinigų, kurie buvo išleisti geležinkelio ardymui. Taip pat metai prieš nuardymą linija buvo kosmetiškai suremontuota, ir šios investicijos dėl nuardymo nespėjo atsipirkti. Tai čia LG. Dabar visa Lietuvos ekonomika. Lenkija investuoja ne tik į naftos pramonę, bet ir į elektros gamybą-perdavimą, autokelius ir geležinkelius. Lenkams ta RailBaltic'a ar Via Baltic'a reikalinga ne daugiau nei šuniui antra uodega, tačiau jie prisiėmė įsipareigojimus (kuriuos neskuba vykdyti ir matyt dar ilgai neskubės, žinant mūsų požiūrį į didžiausią jų investiciją), nes esame ES nariai — stengiamės kiek įmanoma labiau sulieti ekonomikas. Tam pirmiausia Lietuvai reikia: a) geležinkelio jungties su Vakarais; b) elektros perdavimo linijų jungties su Vakarais; c) autostrados jungties su Vakarais; d) atominės elektrinės. Ar Lenkija dabar mus vertina kaip patikimus partnerius? Ar dabar Lenkija matydama tokį kontekstą suinteresuota šių infrastruktūros objektų plėtojimu?
Maža to, tarsi paradoksas yra tai, kad LDz nemažina veiklos apsukų, o štai LG krovinių pervežimai krito 28proc.
Ir dar vienas dalykas, kurį socializmo/komunizmo pasekėjai ignoruoja. Kuo didesnės gamybos/paskirstymo sąnaudos, tuo didesnė galutinio produkto kaina. O mes esame įpratę skųstis, kad degalai pas mus labai brangūs. MN bando uždirbti pinigus (ir tuo būdu mokėti mokesčius Lietuvai + duoti darbo Mažeikių žmonėms) eksportuodama produkciją, tačiau dėl išaugusių pervežimo sąnaudų jos produkcija natūraliai brangsta. Ir kam tada kokiai Vokietijai ar danijai pirkti MN produkciją, jeigu yra gamykla Lenkijoje, iš kurios gali pigiau atsigabenti kuro negu iš Lietuvos (Mažeikių)? Taigi kas dabar laimėtojas — Lietuva ar Lenkija??? Dabar Lenkija prisidengdama ruožo nurinkimu gali atvirai nustekenti MN, perimti turimas rinkas, gal dar pasiimti pas save geriausius specialistus (nors manau ir savų pakankamai turi) ir palikti Lietuvai mažavertę skardinę dėžutę
Jeigu būčiau LG vadovas, būčiau pasiūlęs MN pervežimus per Priekulę/Skuodą, tačiau MN turėtų apmokėti ruožo kapitalinį remontą ir infrastruktūros mokesčius Latvijai (žinant kontekstą, MN su tuo būtų sutikusi). Dar už tai galima išsireikalauti, kad MN sovo pervežimus LR teritorijoje atliktų tik geležinkeliais, nebent į kažkurią vietą nebūtų jokios galimybės taip gabenti; ir atsisakytų vamzdyno į Klaipėdą ar Latviją idėjos. Savo ruožtu LG pasiūlytų tokius tarifus, kad MN būtų pigiau vežti geležinkeliu nei autokeliais.
Aišku, galima dar tęsti, bet tam kartui kol kas tiek
Dabar yra padarytas labai paprastas ir efektyvus sprendimas iki kol MN nusities produktotiekį, nes jiems betkokiu atveju neapsimoka gabenti produktų į uostą geležinkeliais, o LG neapsimoka vežti sumažintais tarifais, kaip buvo anksčiau.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąIš temos jei bobutė turėtų kiaušinius tai būtų senelis
Dabar yra padarytas labai paprastas ir efektyvus sprendimas iki kol MN nusities produktotiekį, nes jiems betkokiu atveju neapsimoka gabenti produktų į uostą geležinkeliais, o LG neapsimoka vežti sumažintais tarifais, kaip buvo anksčiau.
O vat nutiesus produktotiekį jau LG puls ant kelių prieš Orlen?
Kad kiek girdėjau kai prieš ~metus kilo konfliktas tarp LG ir MN būtent dėl tarifų, susitarta dėl naujų tarifų, taigi LG nebeveža naftos už savikainą.
Man keista — tais pačiais tarifais LG neapsimoka vežti, o LDz apsimoka. pagaliau jeigu neapsimoka, LG ir nevežtų — perleistų latviams tuos "nuostolius", o šie kiek teko girdėti visai ne prieš. Pas juos irgi krizė, tad nespjauna net ir į 1 eurocentą. Pas mus kažkaip kitaip... Ne tik su artexs komentaraisI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą......
Ir dar vienas dalykas, kurį socializmo/komunizmo pasekėjai ignoruoja. Kuo didesnės gamybos/paskirstymo sąnaudos, tuo didesnė galutinio produkto kaina. O mes esame įpratę skųstis, kad degalai pas mus labai brangūs. MN bando uždirbti pinigus (ir tuo būdu mokėti mokesčius Lietuvai + duoti darbo Mažeikių žmonėms) eksportuodama produkciją, tačiau dėl išaugusių pervežimo sąnaudų jos produkcija natūraliai brangsta.
.....Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
o kai nusities produktotieki, gelezinkeli atstatinet nebeapsimokes, nes jis neieina i Kauno - Kybartu ar Kenos - Klaipedos koridoriu... cia tas aisku. reik Lietuvai diktaturos, kitaip tvarkos nebus. pirmiausiai reikejo neparduoti MN, butu gamykla pati uzdirbus savo modernizacijoms. kaip LG uzdirbo ir modernizavosi. nes tik musu svogeriu kontora sugebejo patirti nuostolius is naftos biznio. buvo laikas, kai ir LG dirbo LABAI nuostolingai. kiek pamenu, tai buvo 1998 ar 1999 metu pabaiga. algos velavo pusantro menesio. ruose privatizacijai...
paskui kazko persigalvojo. pakeite generalini, per pora menesiu viskas stojo i vezes, kitais metais LG gauna dideli pelna, smarkiai sumazina savo skolas... toks imones nustekenimo pavyzdys kartodavosi pries visu didesniu imoniu privatizacija. kazko nesutare tuo metu "valdzios chebra" ir neprivatizavo gelezinkeliu...
Comment
-
O gal yra internete kokių straipsnių kur MN skūstųsi kaip LG ir lietuviai juos apgavo nurinkdami geležinkelį, ar prie jo raudančių mažeikiečių ir pagelžkelės gyventojų skundų kaip jiems pasidarė nuo to sunkiau gyventi.
Nes dabar susidaro nuomonė kad visa tai kelių "geležinkelio patrijotų" sugalvota "problema"You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Keista, kad nesekama diskusija nuo pat pradžių, o taip atsiranda įvairūs nepagrįsti kaltinimai.
Straipsnių pilna - žr. šios temos liepos mėn. puslapio nuorodas. Iš internetinės spaudos visa diskusija netrukus persimetė į forumą.
O straipsnių (labai aktyvus veikėjas dirbo vietos laikraštyje) apie gretimus ruožus, kurie dar nenurinkti, o apleisti nuo 1999 m. - žiūrėti temoje geležinkelis Mažeikiai-Priekulė-Skuodas.
Nebūtų Mažeikių-Rengės ruožo demontavę - nebūtų ir šurmulio. Reikėjo tiesiog uždaryti šio ruožo eksploataciją - panašiai kaip ruožo Venta-Priekulė-Skuodas. Ten kažkodėl bėgių nenurenka ir to artimiausiu metu neplanuoja daryti.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.19, 07:27.
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąO gal yra internete kokių straipsnių kur MN skūstųsi kaip LG ir lietuviai juos apgavo nurinkdami geležinkelį, ar prie jo raudančių mažeikiečių ir pagelžkelės gyventojų skundų kaip jiems pasidarė nuo to sunkiau gyventi.
Nes dabar susidaro nuomonė kad visa tai kelių "geležinkelio patrijotų" sugalvota "problema"
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKeista, kad nesekama diskusija nuo pat pradžių, o taip atsiranda įvairūs nepagrįsti kaltinimai.
Straipsnių pilna - žr. šios temos liepos mėn. puslapio nuorodas. Iš internetinės spaudos visa diskusija netrukus persimetė į forumą.
O straipsnių (labai aktyvus veikėjas dirbo vietos laikraštyje) apie gretimus ruožus, kurie dar nenurinkti, o apleisti nuo 1999 m. - žiūrėti temoje geležinkelis Mažeikiai-Priekulė-Skuodas.
Nebūtų Mažeikių-Rengės ruožo demontavę - nebūtų ir šurmulio. Reikėjo tiesiog uždaryti šio ruožo eksploataciją - panašiai kaip ruožo Venta-Priekulė-Skuodas. Ten kažkodėl bėgių nenurenka ir to artimiausiu metu neplanuoja daryti.
Comment
Comment