Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Veiktų ši linija, apie kurią čia tiek kalbama, tai kokie keli šimtai LG, Klaipėdos naftos ir susijusių bendrovių darbuotojų netektų darbo, mažiau mokesčių visų ir pan. Kažkas dar neaišku gal.
    Jei teisiškai ir ekonomiškai gerai, tai kodėl mums liūdėt, jei mums nuo to tik geriau?
    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

    Comment


      Parašė kaktusas
      Ir nemanyk, kad geležinkelis yra būtinas sėkmingam krašto gyvavimui, jis tėra tik teigiamas veiksnys. Tau pavyzdys - Druskininkai. Keista tau turėtų pasirodyti, bet šis kurortas suklestėjo po geležinkelio linijos uždarymo. Tai tik dar vienas įrodymas, kad gera savivaldybės veikla lemia teigiamus poslinkius.
      Labai prastas pavyzdys. Šiandien visi 4 kurortai neturi geležinkelio: Druskininkai, Birštonas, Palanga ir Neringa. Tai savaime suprantama, nes kurortuose nėra pramonės. Kažkada geležinkelio reikėjo, kai jau nebepakako aplinkinių miškų šildyti būstui ir ruošti maistą (reikėjo atsivežti malkų ar anglių iš toliau), tačiau šiandien tai daroma pasitelkus dujas arba elektrą. Geležinkelis liko tik a) greitam ir pigiam keleivių susisiekimui; b) žaliavoms ir produkcijai pervežti. Tarkim nebelieka geležinkelio Klaipėdoje. Iškart kone amen uostui, LEZ-ui ir pusei Klaipėdos pramonei. Tuo pačiu autobuso bilietas į Kauną ar Vilnių pabrangsta 10-15 proc. Kitaip tariant, Klaipėda jau nebebūtų antras ekonomikos miestas Lietuvoje, gal Šiaulius dar aplenktų.
      Beje, o kaip vertinti Anykščius? Miestas turi kurortinės teritorijos statusą, o geležinkelį? Juk siaurukas ten yra...
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Taip, LG metodai nepateisinami, neargumentuoti pasiteisinimai del ruozo isardymo irgi krenta seseliu. Taciau ziurint is naudos valstybei tokie veiksmai is dalies pateisinami, nes yra mazesnis blogis.
        Siuo atveju diskutuotina ne tai ar teisus LG, kad bando ikast MN, bet tai kokiais budais tai daroma.

        Kas gi jiems trukde istikruju vykdyt kazkoki nedideli remonta tarkim nuardyt ten vis po viena begi kas savaite ir atgal uzdet, dar per menesi del akiu koki viena kita sastata praleist, o dabar nurove bet kaip ir dar PR kazkoki leva varo, o kentes del to visa Lietuva. Metamos didziules pastangos pritraukt investuotojus, o per kita gala jiems iskart parodoma, kad veliau kentes jei susivilios.

        Antras dalykas suniokota linija turbut jau niekada nebus atstatyta, o jeigu ir bus tai jos atstatymas turbut kainuos panasiai tiek kiek is MN bus paeme uz tolimesni vezima. Kazkas auksciau rase juk tai verslas, kad reikalai sprendziami izuliai ir pan, taciau siuo atveju reikalai isspresti kvailai ir emocionaliai ir nuo to geriau tikrai niekam nebus, ypac ilgalaikeje perspektyvoje.

        Comment


          ilgalaikeje perspektyvoje to ruozo ir nebebus... isisaugojau savo kompe dar nenuardyto Mazeikiu-Renges ruozo nuotraukas, kad vaikam parodyt, kai uzaugs - kazkada ir ten buvo gelzkelis...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė Wycka
            O kas dėl Skuodo, tai įdomu, koks ir kokių krovinių srautas juda ruože Darbėnai-Skuodas? Pagrįstai įtariu, kad dar mažesnis nei buvo ruože Mažeikiai-Rengė.
            Vidutiniškai 1-2 prekiniai vagonai per savaitę.

            Comment


              Parašė Wycka
              O kas dėl Skuodo, tai įdomu, koks ir kokių krovinių srautas juda ruože Darbėnai-Skuodas? Pagrįstai įtariu, kad dar mažesnis nei buvo ruože Mažeikiai-Rengė.
              Kretinga-Skuodas yra privažiuojamasis kelias. Nelygink su Renge, kuris buvo magistralinis.

              Comment


                Parašė kaktusas
                kai ruošėsi uždaryti geležinkelį link Druskininkų, kiek buvo emocijų - vos ne kad kurortas žlugs galutinai. Nežlugo. Taip ir nežlugs nei MN, nei Skuodas, nei dar kas. Iki Skuodo pramoninis, kaip tu sakai, geležinkelis yra. Nėra tik keleivinio, kurį palaikyti reikia keliolika kartų daugiau lėšų. Ir tas kraštas be keleivinio traukinių judėjimo nežlugo ir nežlugs. Tad aš badau kur reikia, tik įdėmiau paskaityk.
                O vat su tuo aš linkęs nesutikti. Tada, kai 2000 m. rugpjūtį buvo nutrauktas keleivinių traukinių eismas (o 2001 m. gegužę ir krovininių) į Druskininkus, tas miestas iš esmės buvo žlugęs ar žlugo - sanatorijos bankrutavo arba buvo ant bankroto ribos. Iš esmes nuo tada Druskinininkuose nebeliko faktiškai jokios pramonės.
                O miestas atsigavo jau tada, kai rengėmės stoti į ES ir kai įstojome. Tada ten atėjo milžiniškos ES fondų lėšos. Nors ir dabar - Druskininkai tikrai atsigavo, bet... nedarbas ten didžiausias Lietuvoj, už šildymą žmonės moka irgi vos ne daugiausiai Lietuvoj (nes gauna brangiausias dujas Lietuvoje).
                Kas dėl Skuodo - šiuo metu tai yra miestas be jokios perspektyvos. Tai viena iš nedaugelio savivaldybių, kuri yra įtraukta į Lietuvos probleminių savivaldybių sąrašą.

                Comment


                  Taip, faktas - istorija rodo , kad vokietijai tapus labiausiai išraizgyta geležinkelių tinklu, ji tapo labiausiai išsivysčiusia šalimi. Puikiai visi žino, kad Kaliningrado sritis buvo iki pat II pasaulinio karo su bene didžiausiu geležinkelio tinklu ir kas atsitiko po karo, šį tinklą išardžius. Vėl gi - visiems aišku, kad geležinkelio šakos nuardymas yra viena - monopolio suteikimas LG.

                  Elementariame versle yra taip - jei turi didmenininką (šiuo atveju MN) tu stengiesi dirbti su juo kad tik jį išsaugoti - tame tarpe ir kainų mažinimo srityje. Kartais su jais dirbti kaina, kur pelnas būna lygus nuliui. Taigi, šiuo atveju LG veiksmai, o specialisto pasisakymai yra kaip minimum netoliariagiški. Yra tik laiko klausimas, kada MN ras išeitį iš šios padėties ir LG pamatys didelę špygą.

                  Beje, niekaip nesuprantu vieno dalyko - dyzeliukas Mažeikiai - Šiauliai nakvoja Bugeniuose. Taigi, jis važinėja tuščias. Gi MN darbuotojus veža į darbą autobusais. Negi taip sunku pasiulyti , kad darbuotojus vežtų dyzeliukas? Paprasta, ir nereikės verkti, kad keleivių vežimas nuostolingas, nes vis viena nuo bugenių iki mažeikių tuščias traukinukas važiuoja...

                  Comment


                    Parašė kaktusas
                    kai ruošėsi uždaryti geležinkelį link Druskininkų, kiek buvo emocijų - vos ne kad kurortas žlugs galutinai. Nežlugo. Taip ir nežlugs nei MN, nei Skuodas, nei dar kas. Iki Skuodo pramoninis, kaip tu sakai, geležinkelis yra. Nėra tik keleivinio, kurį palaikyti reikia keliolika kartų daugiau lėšų. Ir tas kraštas be keleivinio traukinių judėjimo nežlugo ir nežlugs. Tad aš badau kur reikia, tik įdėmiau paskaityk.
                    del Skuodo nors nebutum prasitares... nutraukus keleiviniu traukiniu eisma, ten liko provincijos miestelis, labiau primenantis seniunijos, o ne rajono centra...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                      del Skuodo nors nebutum prasitares... nutraukus keleiviniu traukiniu eisma, ten liko provincijos miestelis, labiau primenantis seniunijos, o ne rajono centra...
                      As irgi isitikines, kad paliktas keleivinis judejimas gelezinkeliu, Skuodo nuo provincialumo nebutu isgelbejes. Problemu ne cia reikia ieskoti.

                      Comment


                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                        Mažeikių-Rengės ruožo nurinkimas jokiu būdu nėra pateisinamas. Panašiai kaip ir dabar Rusija blokuoja Lietuvos vežėjus muitinėse. Gyvename juk rinkos ekonomikoje, o ne pusiau socialistinėje kaip Baltarusijoje. O gal pas mus dar bolgiau nei Baltarusijoje - ten bent geležinkelių linijų neuždaro.
                        Nebe tie laikai, kad čia Lietuvos, o čia Latvijos. Verslui sienų nėra, o ten kur jos atsiranda iš ten jis ir pasitraukia. Tai čia gan atviras klausimas kur didesnis, o kur mažesnis blogis?
                        Argumentai pateikti diskusijos pradžioje ir jos eigoje.

                        "Mažeikių nafta" iki privatizavimo kai buvo valstybinė dirbo labai nuostolingai. Produkciją "realizavo" kas netingėjo. Nors absurdas, kad naftos perdirbimo įmonė gali dirbti nuostolingai. Ar pamiršote?
                        Kažkaip pas mus Lietuvoje sugeba daug kas būti "NUOSTOLINGA" (magiškas žodis).
                        Verslui sienu tai nera, bet valstybes isliko ir interesai taip pat. Netgi padidejo. Lietuvoje esanti imone turi duoti kuo didesne nauda LIETUVAI, o ne kitoms salims. Logika paprasta. Jei jos butu laikomasi nuosekliai ir pirncipingai, Lietuva dabar gyventu kitaip - geriau. Verslo laisves nereikia absoliutinti, nes verslas uzlips valstybei ir visuomenei ant sprando.
                        "Mazeikiu nafta" buvo samoningai zlugdoma, kad butu galima pateisinti privatizavima. Juk pagal toki pat scenariju ir LG galejo buti nustekenti ir privatizuoti. Taciau, nors ir sunkiai versdamiesi 199x, po truputi judejo ir prieki, nors buta ir daug skaudziu bei nebegriztamu praradimu. Todel visa tai tik uzkulisiniu politiku ir verslo (tiek vietinio, tiek ir uzsienio) zaidimu rezultatai.


                        Parašė praetor Rodyti pranešimą
                        Veiktų ši linija, apie kurią čia tiek kalbama, tai kokie keli šimtai LG, Klaipėdos naftos ir susijusių bendrovių darbuotojų netektų darbo, mažiau mokesčių visų ir pan. Kažkas dar neaišku gal.
                        Jei teisiškai ir ekonomiškai gerai, tai kodėl mums liūdėt, jei mums nuo to tik geriau?
                        Gal pazvelkime dar giliau. MN ir LG karas - tik ledkalnio virsune. Uz kurio slypi tiek Latvijos gelezinkeliu, Latvijos uostu ir krovos kompaniju, Klaipedos uosto ir krovos komopaniju, kitu suinteresuotu verslo subjektu interesai. Taip pat ir valstybiniu instituciju - ir Latvijos , ir Lietuvos. "Lietuvos gelezinkeliai" dabar daromi atpirkimo oziais. As esu isitikines, kad ruozo nuardymas buvo atliktas su tyliu ir nerasytu ministerijos palaiminimu. Kilus skandalus ji per daug jau ramiai elgiasi. Neabejoju, kad palaiminimas duotas graudziai verkiant Klaipedos uosto ir krovos kompanijoms del mazejanciu prekiu srautu. Juk oficialiai paskelbta, kad siemet kroviniu Klaipedos uoste sumazejo apie 15 proc. Krizes akivaizdoje pinigai reikalingi visiems - ir verslui, ir valstybei. Krizes kamuojamoje latviai pasyviai nesedejo. Matyt buvo rengiamasi placiu mastu - tiek LDz, tiek ir valstybiniu instituciju, uostu, verslo lygmenyje. Priesingu atveju, reakcija butu buvusi kita. Dabar gi irgi tyla, gera byla.



                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                        As irgi isitikines, kad paliktas keleivinis judejimas gelezinkeliu, Skuodo nuo provincialumo nebutu isgelbejes. Problemu ne cia reikia ieskoti.
                        Problemos kompleksines (kompleksiniai pietus, kompleksas, baldu komplektas). Si zodi labai mego tarybiniais laikais. Bet jis puikiai tinka ir siais laikais

                        Comment


                          Šiandien per LRT 1 radijo programą 13:20-13:27 buvo kalbėta apie šiandien vykusį MN atstovų susitikimą su premjeru, energetikos ministru ir kt. Kalbėta dėl produktokio tiesimo į Klaipėdą, "Klaipėdos naftos" terminalo privatizacijos. Privatizacijai nepritarta, tuomet PKN Orlen paprašė dominuojančios padėties valdyboje.
                          Kalbėta ir dėl nurinkto geležinkelio ruožo Mažeikiai-Rengė (konkrečiai ruožas neįvardijamas, minimas nurinktas geležinkelis į Latviją) atstatymo ir tiesioginio geležinkelio tarp Lietuvos ir Lenkijos tiesimo (nesukonkretinta iki kur, vėliau per LNK žinias ir LRT puslapyje http://www.lrt.lt/news.php?strid=31489&id=5266197 buvo minima perkrovimo galimybė Mockavos stotyje). Paklausus kas finansuos geležinkelio tiesimo darbus - aiškaus atsakymo nebuvo.

                          Gerai, kad kažkas daroma šia linkme.
                          Galėtų pradėt judėt iš mirties taško ir geležinkelio ruožo Mažeikiai-Priekulė-Skuodas-Kretinga-Liepoja klausimas.

                          O štai netrukus aptikau straipsnį "Lietuvos ryte":

                          [...]
                          Vis dėlto atrodo, kad ir Lietuvos vadovai nusileisti nelinkę. Pasak A.Sekmoko, Vyriausybė supranta "Mažeikių naftos" logistikos problemas, tačiau jas linkusi spręsti kitais būdais - pirmiausia atstatant geležinkelio bėgius iš Mažeikių į Latviją.
                          [...]
                          "Sutarėme, kad sudarysime darbo grupę tiek dėl galimų vamzdynų tiesimų jų produkcijos išvežimui, tiek dėl geresnio paslaugų tiekimo išnaudojant Lietuvos geležinkelių galimybes", - teigė premjeras.
                          [...]

                          Šaltinis: http://www.lrytas.lt/-12507556151250...ai-neduoda.htm

                          Vakare per LNK žinias rodė, kad PKN Orlen į MN nori investuoti pinigus, tačiau susidūrė su rimtomis logistikos problemomis. Kaip ir sakiau ekonominiame kare laimėtojų nėra. Niekas nepaneigs, kad Lietuvai investicijų labai reikia. Ypač dabar.

                          Vakare turėtų rodyti platesnį reportažą 22:00.
                          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.20, 21:27.

                          Comment


                            Atsakymas iš Latvijos susisiekimo ministerijos

                            Sulaukėm ilgokai laukto (skyrius tikriausiai atostogavo) atsakymo iš Latvijos susisiekimo ministerijos dėl geležinkelio ruožo Rengė-Glūda (ruožo Mažeikiai-Jelgava dalis) būklės. Klausimai ir atsakymai yra perskaitomi ministerijos svetainėje http://www.sam.gov.lv/satmin/content/?cat=59&do=send2)

                            Atsakymas: šiuo metu geležinkelio ruožo Rengė-Glūda infrastruktūra leidžia vykdyti šiuos pervežimus, infrastruktūra atitinka TET (Technines eksplotacijos taisykles) reikalavimus, "LDZ" užtikrina būtiną infrastruktūros priežiūrą.

                            Natūraliai iškyla klausimas (tikriausiai taip ir liks neatsakytas): tai kaip ten iš tiesų buvo dėl Mažeikiai-Rengė geležinkelio ruožo neva labai blogos būklės?
                            Jei Latvijos pusėje viskas gerai, tai kuom skiriasi Lietuvos - juk geležinkelis tiestas, remontuotas vienu metu ir eksploatuotas vienodu krūviu.

                            Taigi gavus atsakymą iš dar vienos pusės - kompetentingos įstaigos Susisiekimo ministerijos (pasak kai kurių mes neturėjome argumentų) šią temą bus galima kuriam laikui uždaryti iki tol kol nebus gerų naujienų (blogesnių būti jau nebegali).
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.20, 20:01.

                            Comment


                              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                              Sulaukėm ilgokai laukto (skyrius tikriausiai atostogavo) atsakymo iš Latvijos susisiekimo ministerijos dėl geležinkelio ruožo Rengė-Glūda (ruožo Mažeikiai-Jelgava dalis) būklės. Klausimai ir atsakymai yra perskaitomi ministerijos svetainėje http://www.sam.gov.lv/satmin/content/?cat=59&do=send2)

                              Atsakymas: šiuo metu geležinkelio ruožo Rengė-Glūda infrastruktūra leidžia vykdyti šiuos pervežimus, infrastruktūra atitinka TET (Technines eksplotacijos taisykles) reikalavimus, "LDZ" užtikrina būtiną infrastruktūros priežiūrą.

                              Natūraliai iškyla klausimas (tikriausiai taip ir liks neatsakytas): tai kaip ten iš tiesų buvo dėl Mažeikiai-Rengė geležinkelio ruožo neva labai blogos būklės?
                              Jei Latvijos pusėje viskas gerai, tai kuom skiriasi Lietuvos - juk geležinkelis tiestas, remontuotas vienu metu ir eksploatuotas vienodu krūviu.

                              Taigi gavus atsakymą iš dar vienos pusės - kompetentingos įstaigos Susisiekimo ministerijos (pasak kai kurių mes neturėjome argumentų) šią temą bus galima kuriam laikui uždaryti iki tol kol nebus gerų naujienų (blogesnių būti jau nebegali).
                              na is kur jau kur, bet is musiskiu atsakymo tikrai nesitikiu sulaukti. Greiciau vel prades kazka neigti ar pan. bet tik ne savo kieme klaidas taisyt..

                              Comment


                                Per LNK vėlyvo vakaro žinias 22:00 val. "Verslo žinias" rodė reportažą apie "MN", "Klaipėdos naftą" ir pernai nurinktą geležinkelio ruožą Mažeikiai-Rengė. Kalbėta, kad yra rimtų problemų "MN" produkcijos logistikai ir galimybę vežti atstatytu Mažeikių-Jelgavos ruožu.
                                Gal internete yra įrašas?
                                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.21, 00:32.

                                Comment


                                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                  Per LNK vėlyvo vakaro žinias 22:00 val. "Verslo žinias" rodė reportažą apie "MN", "Klaipėdos naftą" ir pernai nurinktą geležinkelio ruožą Mažeikiai-Rengė. Kalbėta, kad yra rimtų problemų "MN" produkcijos logistikai ir galimybę vežti atstatytu Mažeikių-Jelgavos ruožu.
                                  Gal internete yra įrašas?
                                  Paprastai būdavo www.lrt.lt, bet šiuo momentu niekaip man nepavyksta rasti, gal dar nepaskelbtas įrašas. Tačiau radau tekstinį pranešimą:
                                  Kol kas Vyriausybė žada palengvinti „Mažeikių naftos“ produkcijos išvežimą galežinkeliais per Latviją ar Mockavą. Tačiau lenkai toliau kartoja – jei neturėsim įtakos „Klaipėdos naftai“, mažės ir investicijos „Mažeikių naftos“ pertvarkymui.
                                  „Įmonės efektyvumo didinimo darbų nestabdome – šiemet investuosime 100 milijonų dolerių, kitąmet rengiamės ją kapitaliai remontuoti, bet didieji investiciniai projektai, kurie „PKN Orlen“ perkant įmonę buvo numatyti vertės kūrimo programoje, nesprendžiant logistikos probemų, negali būti realizuoti“, – kalbėjo K. Pateras.
                                  Šaltinis ir visas straipsnis: http://www.lrt.lt/news.php?strid=31489&id=5266197
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Geležinkelio ruože nieko naujo

                                    Traukinys Šiauliai-Mažeikiai Mažeikių geležinkelio stotyje.






                                    Na ir mūsų "mylimas" geležinkelio ruožas Mažeikiai-Rengė








                                    "Remonto" darbai sustoję toje pačioje nurinkimo stadijoje.
                                    Lauksiu kada bus naujų nuotraukų su blizgančiais naujais bėgiais.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.23, 20:01.

                                    Comment


                                      mano versija :
                                      absoliuciai visi begiai buvo brokuoti, bet pervazoj pasitaike abu(!) kokybiski, tai ju ir nenueme
                                      Paskutinis taisė dariuks; 2009.08.24, 14:31.
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                        absoliuciai visi begiai buvo brokuoti, bet pervazoj pasitaike abu(!) kokybiski, tai ju ir nenueme
                                        Ten visos pervažos naujos. Ir visur jose bėgiai palikti, dar net "nakato" nematę kai kur.

                                        Comment


                                          Dar blogesnės žinios

                                          Tikriausiai, iš šio ruožo geresnių žinių ir nebebus, o dar tikėjausi.
                                          Pareigūnai iš LDZ (šaltinio dėl suprantamų priežasčių viešinti negaliu) teigia, kad Latvija ruošiasi (?) uždaryti geležinkelio ruožą Rengė-Glūda, nes dėl 1 dyzelinio traukinio Ryga-Rengė-Ryga išlaikyti visą infrastruktūrą per nelyg didelė prabanga. Kada tai bus duomenų nėra.
                                          Tai visiškai suprantama ir logiška tolesnių įvykių seka. Taigi, kas dar nespėjote pavažiuoti senojo maršruto Klaipėda-Mažeikiai-Ryga dalimi - siūlau nedelsiant tai padaryti - padėsiu sudaryti judėjimo grafiką, kad nekiltų problemų kur nors užstringant.
                                          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.24, 19:16.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X