Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kažkaip susidaro toks vaizdas, kad Lietuva grįžo į gūdžius pirmuosius nepriklausomybės metus, kai "berniukai" daro ką nori ir kaip nori. Aviacija, geležinkeliai, statybos... Liūdna, šiaip jau...
    Gerai dar, kad traukinys Vilnius - Klaipėda tebevažiuoja.
    N N N

    Comment


      Bet,gal Dūkšte su tais begiais daris ka nors,pvz juos ant nauju pabegiu prisuktu,ir pakrautu ir atgal į Mažeikius,tiesti nauja kelia ten,bet nea čia nesamone man atrodo...Žiuresiu koks likimas laukia su tais begiais...

      Comment


        Seniai jie buvo remontuoti, pasirodo, net 1974 m. betoninius pabėgius Lietuvoje klodavo sovietai Tegu nebejuokina su tokiom nesąmonėm, reik juos už vien viešą melą sudirbt per visus galus, matyt per savaitgalį galvojo ką atsakyt, nes pasidarė rūgštu
        Paskutinis taisė Kosovo; 2009.08.03, 13:37.
        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

        Comment


          Pasakos be argumentacijos ir įtikinamų įrodymų.

          LG pranešimas spaudai – pasakos be įtikinamų įrodymų, nes įrodyti nėra kaip.
          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

          Comment


            Ką tik paskaičiau apie geležinkelius Afrikoje... Ten ir tai neardo niekas geležinkelių, o atiduoda jiems prioritetus, pvz. Eritrėja atstatė 30 m. nenaudotus geležinkelius, Tanzanija visus geležinkelius žada perkalti iš 1000 mm į 1435 mm ir pan., o Lietuvoje? Jo ilgis kiekvienais metais ne ilgėja, bet trumpėja
            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

            Comment


              Ir vis tiek liko neatsakyta: jeigu reikėjo tik remonto, tai kam reikėjo nuardyti bėgius?
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                Jeigu tos linijos labai nuostolingos priimkim saliamonišką sprendimą - jas nuardykim, metalą, vagonus, lokomotyvus ir komunikacijas parduokim į metalo laužą (neblogai kai kas iš LG uždirbs), paleiskim armijas geležinkeliečių papildyt ir taip gausių bedarbių gretų (jau dabar nėra iš ko mokėt pašalpų).
                Palikim vos 2 linijas Kena-Kybartai ir Kaišiadorys-Klaipėda ir nebus jokių problemų dėl nuostolių.
                Tik įdomu kaip mes tuomet atrodysim ES kontekste (jau ir dabar nelabai gražiai atrodom). Jau dabar investuotojams atrodom nepatraukliai, tai po tokių nuostolių likvidavimo visos investijos aplenks Lietuvos regionus.
                Keista kodėl latviai nesiskundžia nuostolingu krovinių pervežimu? Jie tik giriasi vis augančiais rodikliais net krizės metu. Gal nebemokame dirbt, o gal pelnas nuplaukia ne ten kur reikia?
                Ir dar vienas klausimas nuo kada autokelių statymas ir išlaikymas tapo Lietuvoje pelningu reikalu? Kažkodėl dar nemačiau mokėjimo punktų ant kelių kaip kad Prancūzijoje ar Italijoje.
                Skaitau aš Jūsų komentarus ir kažkodėl man iškyla klasikinio kino filmo "dvylika kėdžių" scena kai Ostapas Benderis piešė Vasiukų viziją, kaip megapolio.

                Jūs naudojate labai abstrakčias ir niekuo nepagrįstas frazes, kažko reikalaujate ir norite, kad tai padarytų kiti, valstybė (mokesčių mokėtojai) tik klausimas kam to reikia? Jūsų nuomone jeigu LG dar valstybinė įmonė tai turi pildyti visų norus atiduoti pelningas veiklas kitiems, tiesti visiškai perpektyvos neturinčias geležinkelio linijas, žodžiu pildyti kažkieno tai įgeidžius ir rytoj bankrutuoti? Visiškas absurdas.
                LG ir taip nešą sunkią, perspektyvos neturinčią naštą ir dar sugeba investuoti į riedmenis, atnaujinti infrastruktūrą ir būti pirmaujančia rytų europoje šioje srityje.

                Mielieji, gyvename ne socializmo, o kapitalizmo laikais, kai santykiai versle itin pragmatiški ir įžūlūs, bei kuriuose galioje konkurencija. Geležinkelis ne išimtis.

                Visos ankščiau mano paminėtos geležinkelio linijos buvo pelningomis tik prieš 20 metų, kai dar gyvenome sovietų sąjungoje ir dirbo visos (šiuo metų bankrutavusios) gamyklos, funkcionavo kolūkiai ir kt. ir traukiniams jose buvo "ankšta". Pasikeitė santvarka - pasikeitė ir prioritetai ir krovinių bei keleivių srautai, kryptys.

                Comment


                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                  Skaitau aš Jūsų komentarus ir kažkodėl man iškyla klasikinio kino filmo "dvylika kėdžių" scena kai Ostapas Benderis piešė Vasiukų viziją, kaip megapolio.

                  Jūs naudojate labai abstrakčias ir niekuo nepagrįstas frazes, kažko reikalaujate ir norite, kad tai padarytų kiti, valstybė (mokesčių mokėtojai) tik klausimas kam to reikia? Jūsų nuomone jeigu LG dar valstybinė įmonė tai turi pildyti visų norus atiduoti pelningas veiklas kitiems, tiesti visiškai perpektyvos neturinčias geležinkelio linijas, žodžiu pildyti kažkieno tai įgeidžius ir rytoj bankrutuoti? Visiškas absurdas.
                  LG ir taip nešą sunkią, perspektyvos neturinčią naštą ir dar sugeba investuoti į riedmenis, atnaujinti infrastruktūrą ir būti pirmaujančia rytų europoje šioje srityje.

                  Mielieji, gyvename ne socializmo, o kapitalizmo laikais, kai santykiai versle itin pragmatiški ir įžūlūs, bei kuriuose galioje konkurencija. Geležinkelis ne išimtis.

                  Visos ankščiau mano paminėtos geležinkelio linijos buvo pelningomis tik prieš 20 metų, kai dar gyvenome sovietų sąjungoje ir dirbo visos (šiuo metų bankrutavusios) gamyklos, funkcionavo kolūkiai ir kt. ir traukiniams jose buvo "ankšta". Pasikeitė santvarka - pasikeitė ir prioritetai ir krovinių bei keleivių srautai, kryptys.
                  ką čia tamysta su jais ginčyjasi.
                  jie mato ES geležinkelius, kur valstybė finansuoja 80-85 ar net 100 proc infrastruktūros priežiūros ir remonto ir lygina su LG, kuri krizės metu pati turi finansuoti (dividentai) valstybę,
                  jei ir čia būtų analogiškas finansavimas niekas neverktų nei dėl Rengės, nei dėl Skuodo, ar Druskininkų linijos (kuri beja išardyta ne LG, o pačios savivaldybės).

                  o LG elgiasi, kaip bet kuris norintis išgyventi ūkinis subjektas - ta pati maxima: jei kažkuri parduotuvė neneša pelno, ją be gailesčio uždaro.
                  Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                  Comment


                    Jau kelinta kart stebiu diskusijas ir vis neatsitebiu kaip gelezinkelininkams i galvas ikaltos LG tiesos - ale keleiviai nezmoniskai nuostolingi ir pan. Va sita propagandini darba tikrai specai LG dirba.

                    Atsakymas vienas - nori daryt bizni tegu privatizuojasi - ateis privatininkas kaip i koki VST isskers ten puse nereikalingu etatu, likusiu algas iki kompetencijos/atsakomybes lygio sumazins, neliks nereikalingos veiklos, neinvestuos pinigu i neaiskius projektus kuriais Fima, Siemensas ir kt. seriami - prades LG dirbt ir efektyviai ir be galo pelningai, a tai atsibodo sitie verkslenimai.

                    Tik papraso sumazint tarifa i uosta iskart linija nepelninga, tik randa kaip is valstybes nusukt kompensaciju tai simtus limonu nuostoliu uzdainuoja (idomu jei metus keleiviu neveztu, o turimo turto neparduotu tai ka pelnas tokia suma padidetu? ne velnio!), prisidelioja visokiu schemu (vagonu nuoma patiem is saves, infrastrukturos mokesciai, depu paslaugos, stociu paslaugos ir kt) kaip litus savo strukturoje isdalint kad tik parodyt kokie bedni.

                    Comment


                      Parašė statyba
                      specialistas drebe dar viena absurdiska komentara. Gerai, jei jau tikrai pasikeite prioritetai, kodel tada nebuvo tiesiog pasakyta - begius isardom, priduodam i metalo lauza, nes linija be perspektyvos. O dabar matai " remontas". O "specialistas" kaip ir visad siuo klausimu be jokiu argumentu tycia netycia tema nusuka sonan. Ka cia su siena snekesi Nagi nagi, lauksim dar ko nors ir is LG puses. Tuo tarpu kalbos apie sia LG ivykdyta diversija dar tik prasideda. Norit nenorit - jei remontuojat, turesit kelia grazinti!
                      Tavo ziniai niekur nera paskelbta, kad tai nuardyta amziams. Ateis laikas - atstatyta bus, ir tikrai ne del jusu pastangu.

                      Comment


                        Parašė aesde Rodyti pranešimą
                        ką čia tamysta su jais ginčyjasi.
                        jie mato ES geležinkelius, kur valstybė finansuoja 80-85 ar net 100 proc infrastruktūros priežiūros ir remonto ir lygina su LG, kuri krizės metu pati turi finansuoti (dividentai) valstybę,
                        jei ir čia būtų analogiškas finansavimas niekas neverktų nei dėl Rengės, nei dėl Skuodo, ar Druskininkų linijos (kuri beja išardyta ne LG, o pačios savivaldybės).

                        o LG elgiasi, kaip bet kuris norintis išgyventi ūkinis subjektas - ta pati maxima: jei kažkuri parduotuvė neneša pelno, ją be gailesčio uždaro.
                        Norėti, kad mūsų geležinkeliai būtų kaip ES nėra nuodėmė - nepamirškite, kad Lietuva nuo 2004 m. yra ES narė.
                        Aišku viena, kad tokios apverktinos geležinkelių tinklo infrastruktūros padėties kaip dabar yra nėra buvę - okupanatai ir tarpukario valdžia labiau jais rūpinosi.
                        Man įdomu bus pažiūrėti kas bus po 5-10 m. Bala nematė tų geležinkelių - LG vadovybei ir mūsų valdžios galvoms geriau žinot ko reikia ir ko nereikia.
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.04, 10:11.

                        Comment


                          Parašė LT-1
                          Is tikruju, geriau nesigincyti. Tam tikra kruva nejudinama maziau smarves skleidzia
                          Tai, kad Mažeikių-Rengės ruožo bėgius nurinko LG (kaip sakote s... paskleidė), o ne mes.
                          Ar mes neturime teisės žinoti kas yra daroma su mūsų valstybės - t. y. mūsų visų turtu. Nuo kada geležinkeliai tapo privačia nuosavybe?
                          Kažkaip įtartinai tyliai ir greitai to ruožo bėgiai buvo nurinkti.

                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                          Tavo ziniai niekur nera paskelbta, kad tai nuardyta amziams. Ateis laikas - atstatyta bus, ir tikrai ne del jusu pastangu.
                          O kad Mažeikių-Rengės ruožo bėgiai bus atstatyti tuom labai giliai abejoju.
                          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.04, 12:45.

                          Comment


                            Parašė LT-1
                            Musu rasinejimas - tai ir yra noras parodyti daugeli reikalu kitu kampu, su visa sudetinga gelezinkeliu specifika. Kas nori, tas supranta, o kas nenori taipogi galiu kontrpasiukyma pateikti - susikurkite kita kita foruma.
                            Tik nereikia juokint ta pačia pasenusia giesme Primenu, kad geležinkelininkai į šį forumą atėjo vėliau, negu geležinkeliams prijaučiantieji ar besidomintys. O kad būtum fanu, nebūtina žinoti visas smulkmenas.
                            Noras parodyti daugelį reikalų kitu kampu Nejuokink . Kol kas Tavo rašinėjimas daugiau primena propagandos skelidimą, kuri paprastai apsiriboja "geležinkeliai - labai sudėtinga sistema, su savo specifika". Ir jau kuri sistema neturi savo specifikos?
                            Jei kas pradeda diskutuot apie sritį, kurioje dirbu, nesiginčinu, o tik pasakau kaip yra ir neužsiimu aklu gynimu. Tuo labiau nevadinu žmonių š krūva. Bet kai argumentų nebelieka, tai ką padarysi. Ir tai akivaizdu ir žmonių rašto kultūros.

                            Comment


                              Noriu užduoti klausimą gerb. speacialistams (kadangi mes ir LŽ žurnalistė visiškai nieko neišmanome).
                              Yra prirašyta visokiausių gražių versijų kodėl reikėjo nurinkti Mažeikių-Rengės ruožo bėgius. Viena priežasčių buvo pabėgių pagrindas - skalda. Klausimas toks: kas bus su šia skalda po 2-3 m. (žr. nuotrauką, ji atrodo visai geros būklės)? Ar ji bus tinkama tolesniam naudojimui? Nors ir būdamas ne specialistas, tačiau suprantu, kad ji užaugs žole ir krūmais ir naudojimui visiškai nebebus tinkama.
                              Kodėl remontas negalėjo vykti palikus bėgius - panašiai kaip Kužių-Klaipėdos ar Šiaulių-Joniškio-meitenės ruožuose?

                              Keletas įtikinamų nuotraukų specialistų komentarams






                              O čia užfiksuotas tolesnis valstybės turto grobstymas - netrukus pradėta vogti ir skaldą. Kodėl LG delsia ir nesikreipia į prokuratūrą? Ar mums tai reikės už juos atlikti?


                              Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.04, 15:05.

                              Comment


                                Čia kitas klausimas į kurį būtų malonu gauti gerb. specialistų atsakymą. Mes tik norime šiek tiek daugiau atvirumo, informacijos - bus mažiau kaip kad mus kaltinate erdvės mūsų "paistalams" ir "intepretacijoms". Iš anksto dėkingas.
                                Kiek kainavo šis geležinkelio remontas 2008 m. vasarą (likus keletui mėnesių iki visiško bėgių nurinkimo)? Ar šis "remontas" buvo būtinas? Ar tai nebuvo tik remonto darbų imitacija ir eilinis pinigų plovimas? Kiek kainavo bėgių nurinkimas?

                                Nuotraukose matosi 2008 m. vasarą šviežiai paklotos pervažos.








                                Šioje nuotraukoje matosi 2008 m. vasarą perdažytas tiltas.


                                Šioje nuotraukoje matosi 2008 m. vasarą pakeisti ryšių kabeliai
                                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.04, 13:38.

                                Comment


                                  LG - viena tų biurokratinių įstaigų, tik aklai besirūpinanti savo nauda, visai nekreipdama dėmesio į viešąjį interesą, pamiršdama, kad tai valstybės įmonė. Kartais nenoromis kyla net abejonė - kieno interesus LG atstovauja, ar tik ne Rusijos? Noras palikti tik linijas Kena - Kybartai ir Kaišiadorys - Klaipėda, labai menkas entuziazmas dėl Rail Balticos, vykdant tarsi primestą nemalonų dalyką, tai pripažino ir E.Masiulis, kelia tokias abejones. Tarsi eurropinės tendencijos plėsti pervežimus geležinkeliais sau, o praktika - sau. LT-1, specialiste, nuvažiuokite į Vokietiją, Šveicariją ar bent per Travel kanalą pasižiūrėkite dažnai kartojamą laidą Kelionė Šveicarijos geležinkeliais, gal kils kokių gerų minčių.

                                  Comment


                                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                    Skaitau aš Jūsų komentarus ir kažkodėl man iškyla klasikinio kino filmo "dvylika kėdžių" scena kai Ostapas Benderis piešė Vasiukų viziją, kaip megapolio.

                                    Jūs naudojate labai abstrakčias ir niekuo nepagrįstas frazes, kažko reikalaujate ir norite, kad tai padarytų kiti, valstybė (mokesčių mokėtojai) tik klausimas kam to reikia? Jūsų nuomone jeigu LG dar valstybinė įmonė tai turi pildyti visų norus atiduoti pelningas veiklas kitiems, tiesti visiškai perpektyvos neturinčias geležinkelio linijas, žodžiu pildyti kažkieno tai įgeidžius ir rytoj bankrutuoti? Visiškas absurdas.
                                    Gerbiamas Specialiste,

                                    Prašau atsakyti, ar ruožas visiškai uždaromas ir kodėl paliktas skaldos balastas, jei ruožas uždaromas? Kodėl prieš tai buvo vykdomas remontas, kurio metu atnaujintos pervažos ir sutvarkytas gerbūvis, jeigu metams bėgant ruože mažinamas greitis ir kelio būklė sparčiai blogėja - ruožui verkiant reikėjo kapitalinio remonto. Jeigu buvo ruošiamas ruožo kapitalinis remontas, kodėl buvo prieš tai atlikti palyginti nedideli aptvarkymo darbai. Perspektyviai žiūrint į ateitį buvo galima atidėti. Dar vienas klausimas - sunkmetis jau buvo beįsibėgėjantis, su pinigais prastai, taigi kodėl buvo nuspręsta iš esmės imtis rekonstrukcijos ir nurinkti viršutinę kelio konstrukciją, kas taip pat kainuoja nemažus pinigus? Juk geležinkelis gali būti paliktas ir blogos būklės, paskelbiant jog jis netinkamas naudojimui. Taipogi prašau nurodyti dar bent vieną atvejį, kai kapitalinio remonto metu buvo nurenkama ne tik kelio konstrukcija, bet ir komunikacijų laidai (su visais stulpais), bei kelio ženklai. Taip pat, prašau nurodyti metodiką, kaip yra remontuojami kelio defektai, vadinamieji išmetimai.
                                    Jums atsakius į šiuos klausimus turėtų paaiškėti kodėl buvo vykdomi tokie sprendimai, kurie mums - nespecialistams - atrodo nelogiški.

                                    Comment


                                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                      Jūs naudojate labai abstrakčias ir niekuo nepagrįstas frazes, kažko reikalaujate ir norite, kad tai padarytų kiti, valstybė (mokesčių mokėtojai) tik klausimas kam to reikia? Jūsų nuomone jeigu LG dar valstybinė įmonė tai turi pildyti visų norus atiduoti pelningas veiklas kitiems, tiesti visiškai perpektyvos neturinčias geležinkelio linijas, žodžiu pildyti kažkieno tai įgeidžius ir rytoj bankrutuoti? Visiškas absurdas.
                                      LG ir taip nešą sunkią, perspektyvos neturinčią naštą ir dar sugeba investuoti į riedmenis, atnaujinti infrastruktūrą ir būti pirmaujančia rytų europoje šioje srityje.
                                      Prašom pacituoti, kur railfanai šiame forume reikalauja a) atiduoti pelningas veiklas kitiems (konkurencijos sudarymas — dar ne pelningos veiklos atidavimas); b) tiesti naujas neperspektyvias geležinkelio linijas???
                                      Tuo labiau, kokia LG našta neturi perspektyvos? Keleivių vežimas? O kodėl egzsituoja tokios kompanijos kaip TOKS, KAUTRA, BUSTURAS, TRANSREVIS, etc., kurių pagrindinė veikla yra ne krovinių, kaip LG, o keleivių vežimas???

                                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                      Visos ankščiau mano paminėtos geležinkelio linijos buvo pelningomis tik prieš 20 metų, kai dar gyvenome sovietų sąjungoje ir dirbo visos (šiuo metų bankrutavusios) gamyklos, funkcionavo kolūkiai ir kt. ir traukiniams jose buvo "ankšta". Pasikeitė santvarka - pasikeitė ir prioritetai ir krovinių bei keleivių srautai, kryptys.
                                      Žinoma, kad pasikeitė prioritetai, tam prieštaraujančių dar nemačiau. Vienos gamyklos užsidarė, kitos atsidarė. Problema ta, kad dabar prekyba vyksta nebe tik su Rytais, o vis daugiau su Vakarais. O Vakarų kryptimi LG praktiškai dar nieko nepasiūlė, išskyrus lenkišką traukinuką Suvalkai-Šeštokai. Naujo vėjo gūsis nusimato iš RailBaltikos, bet pati LG tam nerodo optimizmo ir net priešingai, retkarčiais net pakritikuoja šį projektą.

                                      Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                      jie mato ES geležinkelius, kur valstybė finansuoja 80-85 ar net 100 proc infrastruktūros priežiūros ir remonto ir lygina su LG, kuri krizės metu pati turi finansuoti (dividentai) valstybę,
                                      jei ir čia būtų analogiškas finansavimas niekas neverktų nei dėl Rengės, nei dėl Skuodo, ar Druskininkų linijos (kuri beja išardyta ne LG, o pačios savivaldybės).
                                      O Lietuva nuo 2004m. kartais ne ES narė? O tos pačios VP Market, MN, IAE, RST nefinansuoja valstybės mokesčių pavidalu arba jei valstybė turi akcijų, tai ir per dividentus? Beje, kodėl "dėl remonto" reikėjo nuardyti Mažeikių-Rengės ruožą, bet nesiruošiama nei remontuoti, nei ardyti Kretinga-Skuodas, Švenčionėliai-Utena, Marcinkonys-Senovė ir kitų panašių ruožų?

                                      Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                      LG elgiasi, kaip bet kuris norintis išgyventi ūkinis subjektas - ta pati maxima: jei kažkuri parduotuvė neneša pelno, ją be gailesčio uždaro.
                                      Parduotuvę uždaro, bet ne nugriauna. Paprastai uždarytos parduotuvės pastatas yra parduodamas arba išnuojamas, o dabar nesigirdėjo siūlymų ruožo Mažeikiai-Rengė bėgius nusipirkti ar išsinuomoti PKN Orlen arba LDZ. O kam? Įspūdingiau tiesiog nuardyti...
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė LT-1
                                        Finansiniai duomenys pateikti gelezinkeliu metineje atsakaitoje. Kitus duomenis gali teikti tik tokius igaliojimus turintys asmenys (dazniausiai i juos kreipiantis oficialiai), tad supraskit, niekas cia forume tokiu skaiciu neteiks. Uz tai toks darbuotojas gali gauti maksimalia bausme - t.y. atleidima is darbo.
                                        Kai nėra argumentų - galima ir taip atsakyti. Arba parasčiausiai išvadinti s... krūva. Gal tikrai yra ką slėpti?
                                        Jei tikslius duomenis pateiktų žurnalistė - tuomet atsakymas iš LG būtų, kad tai paistalai neatitinkantys tikrovės.
                                        Reikės kreiptis į ministeriją, kad duotų atsakymą, nes iš LG nieko nesulauksi - atsakymų niekados neteikia.
                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.04, 16:23.

                                        Comment


                                          Parašė 2Pack
                                          Paėmė juokas Lyg bendrovės pozicija nesutaptų su diskusijose dalyvaujančių LG darbuotojų asmeninėmis nuomonėmis
                                          aha,
                                          dabar gali LT-1a apskusti LG vadovybei del interesu konflikto
                                          nebuvimo


                                          o jei rimtai tai perverskit 3is paskutinius temos puslapius
                                          ir matysit , kad skeptikai jau pora dienu is tuscio i kiaura pilstote
                                          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X