Parašė LT-1
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą1-as punktas, nesąmonė kažkokia.
2-as: sudarykite palankias sąlygas į Klaipėdą (maršruto prasme).
Comment
-
Parašė LT-1Del to trumparegiskumo - tai kaip is kurios stovyklos ziuresi - man trumparegiskas tavasis.
Beje, LG ne stirnele, tad tebunie tai 2 liutu kova
Parašė specialistas Rodyti pranešimąEimantai, šios geležinkelio linijos ir dabar nuostolingos. O jeigu praras dar daugiau krovinių - tai vienintelė išeitis.
Parašė LT-1Turbut mazai kas zino, jog kroviniu vezimas Klaipedos kryptimi balansuoja ant savikainos ribos, ir del to, kad palaikyti musu uosta. O daugelio kroviniu veziojimas i/is atokesnes stotis yra grynas nuostolis, bet tai daroma Lietuvos ukio labui.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąJei taip būtų, tai būtų sėdama už stalo ir pasiūlomas trumpiausias maršrutas į Klaipėdą (per Skuodą), kad nereikėtų jiems žvalgytis į Latviją.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąKaip tai susiję su keliais buvusiais traukiniais per Rengę?
Kadangi PK orlen tai būtų pats trumpiausias maršrutas iki artimiausio uosto (kitoje valstybėje).
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimątai tada isardom ir Joniskio atsaka, o vezam ne per Rokiski, bet per Jonava, Kauna, Vilniu ir butinai dar per Turmanta. Oho kiek uzdirbsim! Juokinga diskusija man.. tuo labiau nusimananciu arba vaizduojanciu geradarius aklas poziuris
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąDaug ką galima pagrįsti ekonomine nauda, bet ne geležinkelių ardymą, tai valstybinio masto diversija ir labai gaila, kad tuo užsiima valstybės įmonė.
Comment
-
Idomu kiek kilometru LG pastate? kiek nuarde jau aisku.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąDaug panašių užsakytų straipsniukų buvo ir dar jų bus, niekas į tai didelio dėmesio jau nebekreipia.
Pritarčiau kai kurių forumiečių nuomonei - tada vežkime PKN Orlen produktus per Turmantą (ilgesnio kelio kažkaip nesumasčiau), tikrai valstybei bus nauda, o pagal "Specialisto" išdėstytą logiką, tai visi tada geležinkeliai Lietuvoje turėtų turėti privažiuojamojo kelio statusą, išskyrus linijas Kena - Kybartai, Kaišiadorys - Radviliškis - Klaipėda, Kužiai - Bugeniai.
Yra LG ir teigiamų poslinkių, negalima sakyti, kad įmonė viską daro blogai tačiau kai kurie darbo metodai nepateisinami. Juk pažiūrėkite - vienokie ar kitokie skandalai, susiję su LG viešumon iškyla nuolat. Spaudoje dar nepasirodė afera apie Šiaurinį siauruko ruožą. Va tada iš tikrųjų paaiškėtų, kodėl "Gelsita" likviduojama
Comment
-
Politikams, samdomiems ir valstybės tarnautojams neleisime savintis valstybės!
Parašė PauliukasVisko neskaiciau, gal kazka praleidau, bet kodel visiems gaila tos isardytos linijos? Konkretus argumentai?
2. Nukertama bet kokia perspektyva klaipėdiškiams, skuodiškiams ir mažeikiškiams Rygą pasiekti traukiniu (kaip žinia, ten planuojamas oro uosto hub'as, iš kurio bus netgi tiesioginiai reisai į Japoniją);
3. Nukertama bet kokia perspektyva „Mažeikių naftai“ (žinau, kad dabar ji kitaip vadinasi), taip pat ir kitiems galimiems krovinių siuntėjams, gabenti savo produkciją trumpiausiu keliu į Klaipėdos uostą, (mediena, metalas, grūdai ir pan.), kadangi galutinai panaikinus Mažeikių – Rengės geležinkelio liniją, geležinkelio liniją Skuodas – Kretinga kai dulkę nupūs;
4. 1 – 3 didina Mažeikių ir Skuodo rajonų ekonominę atskirtį, nors ES regioninė politika diametraliai priešinga;
5. Dabar – ne 1995 metai. Chebrai, aklai sprendžiančiai reikalus savo naudai, laikas suvokti, kad pokiliminių susitarimų ir veiksmų era baigiasi ir reikia pradėti mąstyti plačiau. Visuomenė pradeda priešintis. Dar ne dinamitu ir granatsvaidžiais, nors Seimo langai jau dužo.
LG infrastruktūra – valstybės nuosavybė, skirta viešiesiems poreikiams tenkinti nepaisant kas per kur nori siųsti krovinius. Veiksmai, kuriuos pasitelkiant buvo likviduota Mažeikių – Rengės geležinkelio linija, bet kokiu atveju prasilenkia su normalios demokratijos raida normalioje valstybėje. Pažiūrėkite: netekome cukraus fabrikų, bus panaikinta modernizuota Ingalinos AE, naikinamos geležinkelio linijos. AR tokios ES norėjome? AR čia tik mūsų tautinis mentalitetas toks:viską, kas sukurta – sugriauti vardan trumpalaikės naudos neaiškiai struktūrai ar grupuotėms vien tik todėl, kad tylime ir nesipriešiname, nors matome, suvokiame ir suprantame, bet yra noras „išlikti“? Galų gale pamąstykite apie savo vaikus: ar jie norės pasilikti tokioje, savomis rankomis, nuniokotoje Lietuvoje ir ar jums patiks, kad jūsų vaikai gyvens kažkur toli nuo jūsų? Ne? Tada – pasistenkite.
LG – biedni, neturi pinigų? Nauji „Siemens“ lokomotyvai, naujai nuklotos pervažos, pertvarkomi ryšiai ir signalizacija.
AB „Lietuvos geležinkeliai“ 2004 – 2008 metais į Bugenių – Mažeikių – Kužių geležinkelio ruožo infrastruktūrą investavo 75 mln. litų, į Kužių – Klaipėdos – apie 180 mln. litų ir į tos pačios geležinkelio linijos infrastruktūrą 2009 – 2015 metais planuojama investuoti dar 350 mln. litų. Kas tai: „biedno“ gyvenimo pasekmė ar reikalų vartymas savo naudai? Matydamas tokias planuojamas pinigų sumas, nori nenori pradedu galvoti, kad geležinkelio kelias Mažeikiai – Rengė tiesiog neįdomus dėl to, kad kažkam, gal asmeniškai, jis neduos jokios naudos.
Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąIdomu kiek kilometru LG pastate? kiek nuarde jau aisku.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąAš labai apgailestauju, kad dalis šio forumo "railfanų" mutuoja į "PK Orlen" fanus. Daug panašių užsakytų straipsniukų buvo ir dar jų bus, niekas į tai didelio dėmesio jau nebekreipia.
Tarkim būtų atstatyta Mažeikių-Jelgavos geležinkelio linija ir PK Orlen pradėtų vežti naftos produktus į Latviją ir jos uostus, žinote kokios pasekmės būtų? Aš Jums galiu suprognozuoti:
1. Būtų uždarytos Šiaulių-Joniškio ir Radviliškio-Daugpilio geležinkelio linijos (arba geriausiu atveju įgautų privažiuojamojo kelio statusą), kadangi visi traukiniai Latvijos kryptimi būtų nukreipti per Rengę ir jos taptų nebereikalingos.
2. Dalis Klaipėdos uosto krovos kompanijų bankrutuotų, kadangi atsirastų žymiai palankesnės sąlygos Venspiliui.
3. Prarastų nedidelią dalį pajamų LG, kuri šiaip ar taip iš to išlaiko ir nuostolingus keleivių maršrutus.
Grbiamieji, jeigu Jūs tikrai esate savo valstybės geležinkelių railfanai ir savo šalies patriotai, norėčiau, kad mastytumėte globaliau.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąAš labai apgailestauju, kad dalis šio forumo "railfanų" mutuoja į "PK Orlen" fanus. Daug panašių užsakytų straipsniukų buvo ir dar jų bus, niekas į tai didelio dėmesio jau nebekreipia.
Tarkim būtų atstatyta Mažeikių-Jelgavos geležinkelio linija ir PK Orlen pradėtų vežti naftos produktus į Latviją ir jos uostus, žinote kokios pasekmės būtų? Aš Jums galiu suprognozuoti:
1. Būtų uždarytos Šiaulių-Joniškio ir Radviliškio-Daugpilio geležinkelio linijos (arba geriausiu atveju įgautų privažiuojamojo kelio statusą), kadangi visi traukiniai Latvijos kryptimi būtų nukreipti per Rengę ir jos taptų nebereikalingos.
2. Dalis Klaipėdos uosto krovos kompanijų bankrutuotų, kadangi atsirastų žymiai palankesnės sąlygos Venspiliui.
3. Prarastų nedidelią dalį pajamų LG, kuri šiaip ar taip iš to išlaiko ir nuostolingus keleivių maršrutus.
Grbiamieji, jeigu Jūs tikrai esate savo valstybės geležinkelių railfanai ir savo šalies patriotai, norėčiau, kad mastytumėte globaliau.Paskutinis taisė Kosovo; 2009.08.02, 01:59."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
papildomi argumentai gražiai legendai
Parašė Combat Rodyti pranešimąVIRŠUTINIŲ KELIO KONSTRUKCIJŲ NUARDYMO LEGENDA MAŽEIKIAI – RENGĖ TARPSTOTYJE
Keletas įrodymų iš latviškos pusės. Parodykite geležinkelio ruožo nuardymo šalininkai kur yra avarinė vieta? Siūlau pakeliaut iki Glūdos stoties.
Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.02, 23:36.
Comment
-
Vėl tie nuostoliai
Parašė specialistas Rodyti pranešimąEimantai, šios geležinkelio linijos ir dabar nuostolingos. O jeigu praras dar daugiau krovinių - tai vienintelė išeitis.Parašė LT-1Turbut mazai kas zino, jog kroviniu vezimas Klaipedos kryptimi balansuoja ant savikainos ribos, ir del to, kad palaikyti musu uosta. O daugelio kroviniu veziojimas i/is atokesnes stotis yra grynas nuostolis, bet tai daroma Lietuvos ukio labui.
Palikim vos 2 linijas Kena-Kybartai ir Kaišiadorys-Klaipėda ir nebus jokių problemų dėl nuostolių.
Tik įdomu kaip mes tuomet atrodysim ES kontekste (jau ir dabar nelabai gražiai atrodom). Jau dabar investuotojams atrodom nepatraukliai, tai po tokių nuostolių likvidavimo visos investijos aplenks Lietuvos regionus.
Keista kodėl latviai nesiskundžia nuostolingu krovinių pervežimu? Jie tik giriasi vis augančiais rodikliais net krizės metu. Gal nebemokame dirbt, o gal pelnas nuplaukia ne ten kur reikia?
Ir dar vienas klausimas nuo kada autokelių statymas ir išlaikymas tapo Lietuvoje pelningu reikalu? Kažkodėl dar nemačiau mokėjimo punktų ant kelių kaip kad Prancūzijoje ar Italijoje.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.02, 22:50.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąKažkaip man atrodo, kad čia tikrai ne dėl kapitalinio remonto uždaryta. Nors gal ir pakeisiu savo nuomonę jei pamatysiu, kad ten kažkas tikrai remontuojama.
Comment
Comment