Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Patykėk - stebuklų dar bus ne vienas. Pamatysi tokių geležinkelio ruožo "remonto" darbų, kad net pats ilgokai stebėsies...
    Jeigu Klaipėdos stotį griaus, tai gausiu šoką, bet geriau to nedarytų. Mano supratimu, bėgių ardymas yra regresavimas arba vandalizmas. O Mažeikių - Rengės ruožas yra puikus LG "progreso" pavyzdys. Tačiau visvien stebina veikiantys šviesoforai Mistika - ne kitaip.

    Comment


      #82
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Nusities MN produktotieki ir nebereiks gelezinkelio eksportuojamai per uosta produkcijai gabenti.
      Dalis vistiek, manau, bus gabenama geležinkeliais, juk produkcija ne vienos rūšies.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #83
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nusities MN produktotieki ir nebereiks gelezinkelio eksportuojamai per uosta produkcijai gabenti.
        Reikės mazutui ir asfaltui, nes jie per klampūs transportuoti vamzdynais. Beje, MN dar prekiauja iš naftos išgauta siera.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #84
          Aisku, daliai produkcijos reikes ir gelezinkelio. Galu gale ir Lietuvos viduje nepuls i Kauna, Vilniu ar kitus miestus viso kuro vezti autotransportu. Taip pat ir Latvijos vidaus rinkai tiekti patogiausia gelezinkeliu.

          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
          Jeigu Klaipėdos stotį griaus, tai gausiu šoką, bet geriau to nedarytų. Mano supratimu, bėgių ardymas yra regresavimas arba vandalizmas. O Mažeikių - Rengės ruožas yra puikus LG "progreso" pavyzdys. Tačiau visvien stebina veikiantys šviesoforai Mistika - ne kitaip.
          Sviesoforai veikia, nes ruozas formaliai veikiantis - juk netgi 2009/2010 grafike yra viena pora traukiniu kasdien. Kovoja ne LG su LDz, o LG su MN.

          Comment


            #85
            Visgi vieno šviesoforo nebėra, įspėjamojo priešais Rengės stotį, mūsų pusėje.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #86
              Tai sitie begiai netoli mano namu guli...
              Paskutinis taisė Siemens; 2009.06.23, 20:44.

              Comment


                #87
                Latvių SM oficialioje svetainėje radau klausimų ir atsakymų rubriką, kurioje gausu užklausimų ir atsakymų dėl geležinkelio linijos Jelgava-Rengė-Mažeikiai ir Mažeikiai-Priekulė-Liepoja bei Priekulė-Skuodas.

                Trumpai tariant 2009 m. oficialiai kalbama apie ilgalaikį Mažeikių-Rengės geležinkelio ruožą. Priekulės-Skuodo ruožui reikalingas kapitalinis remontas ir signalizacijos keitimas, o Lietuvos pusėje (neaišku iš kur) šis kelias turi privažiuojamojo kelio statusą, kas komplikuoja jo kaip tarptautinio kelio statusą. Rašoma, kad tarp Mažeikių ir Priekulės bėgiai jau nurinkti.
                2008 m. prašoma pratęsti maršrutą Ryga-Rengė iki Mažeikių, tačiau atsakoma, kad yra ribotos lėšos (t.y. valstybės dotacijos). Rašoma, kad ruožas Vainiuodė-Priekulė-Liepoja atrodo kaip Antrojo pasaulinio karo.
                Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/satmin/content...d2#send_q_form
                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.07.01, 09:02.

                Comment


                  #88
                  Nuo Kretingos turi privažiuojamojo kelio statusą.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #89
                    Didžiausias leistinas greitis nuo Mažeikių iki sienos šioje linijoje buvo 40km/h (ir krovininiams ir keleiviniams).
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #90
                      Čia tik įdomumo dėlei - iš Wikipedios :

                      Pasibaigus karui į Mažeikius savo pretenzijas pareiškė Latvija, kadangi geležinkelio mazgas latviams turėjo strateginę reikšmę – jungė Liepoją su Ryga. Tik tarptautinio arbitražo sprendimu šis ginčas buvo išspręstas Lietuvos naudai.

                      Comment


                        #91
                        Taip, tą žinojau, kad latviai labai pretendavo į geležinkelio ruožą Jelgava-Mažeikiai-Liepoja. Jei nebūtų susiklosčiusi dabartinė situacija, taip pat Liepoja nebūtų buvęs uždaras miestas sovietmečiu kaip karinis uostas, dabartiniu metu tranzitas geležinkeliu Liepojos kryptimi vyktų labai intensyviai.

                        Comment


                          #92
                          Gavau atsakymą iš Latvijos Susisiekimo ministerijos (minėtoje oficialioje interneto svetainėje) dėl geležinkelio ruožo Mažeikiai-Rengė likimo.
                          Šiek tiek atpasakosiu: už šio ruožo eksploataciją atsako "LG". Šiame ruože vyko labai mažas keleivinių (įdomu kokių maršrutų (?)) ir prekinių traukinių eismas. Šiuo metu šis ruožas yra uždarytas remontui. "LG" atlieka vertinimą kiek yra reikalinga šio ruožo jungtis su Latvijos geležinkeliais. "LDZ" apie Lietuvos planus dėl šio ruožo nėra informuoti.

                          Taigi latviai eilinį kartą buvo mandagūs - atsakė, o iš Lietuvos pusės atsakymo dar laukiu... Ką darysi teks palaukt.
                          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.07.08, 18:08.

                          Comment


                            #93
                            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                            Gavau atsakymą iš Latvijos Susisiekimo ministerijos dėl geležinkelio ruožo Mažeikiai-Rengė likimo.
                            Šiek tiek atpasakosiu: už šio ruožo eksploataciją atsako "LG". Šiame ruože vyko labai mažas keleivinių (įdomu kokių maršrutų (?)) ir prekinių traukinių eismas. Šiuo metu šis ruožas yra uždarytas remontui. "LG" atlieka vertinimą kiek yra reikalinga šio ruožo jungtis su Latvijos geležinkeliais. "LDZ" apie Lietuvos planus dėl šio ruožo nėra informuoti.

                            Taigi latviai eilinį kartą buvo mandagūs - atsakė, o iš Lietuvos pusės atsakymo dar laukiu... Ką darysi teks palaukt.
                            Panašu, kad "LDz" savo "barbarišką" veiklą pateisina kaip ir "LG" - nuosotlinga.

                            Comment


                              #94
                              Nelabai pasakyčiau, kad šis latvių atvejis "barbariškas". Iš Rygos į Rengę bent traukinys kursuoja, ir bėgių šiame ruože dar nenurinko. Kita vertus, latviai negali atsakyti už lietuvių veiksmus, o taip pat turi būti išlaikytas diplomatinis tonas - juk tai vis dėlto ministerija.
                              Mes šiekt tiek daugiau galime - ir aštresnį žodelį pasakyti.
                              Paskutinis taisė Salvijus; 2009.07.08, 18:10.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                Nelabai pasakyčiau, kad šis latvių atvejis "barbariškas". Iš Rygos į Rengę bent traukinys kursuoja, ir bėgių šiame ruože dar nenurinko. Kita vertus, latviai negali atsakyti už lietuvių veiksmus, o taip pat turi būti išlaikytas diplomatinis tonas - juk tai vis dėlto ministerija.
                                Mes šiekt tiek daugiau galime - ir aštresnį žodelį pasakyti.
                                Suprantama, nors tikrai apmaudu, kad "LG" nebendradarbiauja su "LDz" gerinant susisiekimą tarp dviejų kaimyninių valstybių.

                                Comment


                                  #96
                                  Gelžinkelio kelio nuardymas Mažeikių – Rengės tarpstotyje galimai yra nusikaltimas!

                                  VIRŠUTINIŲ KELIO KONSTRUKCIJŲ NUARDYMO LEGENDA MAŽEIKIAI – RENGĖ TARPSTOTYJE

                                  Traukinių eismas Mažeikiai – Rengė tarpstotyje nutrauktas 2008 m. rugsėjo 02 d. remiantis miglotų požymių „riktu“: tarpstočio 18 km 4–ame pikete nustatyta kelio deformacija („išmetimas“) tuoj pat po to, kai į Rengę nuvyko prekinis traukinys su naftos produktais (kilometražas skaičiuojamas nuo Mažeikių geležinkelio stoties pastato). Keleto dienų bėgyje buvo atliktas „defektinės“ geležinkelio kelio vietos „remontas“ – kelio klotuvu buvo nuardyta apie 300 m geležinkelio kelio viršutinių konstrukcijų (bėgių ir pabėgių).

                                  Dengdamasi geležinkelio kelio „išmetimu“, 2008 m. rugsėjo 12 d. AB „Lietuvos geležinkeliai“ komisija, „patikrinusi“ geležinkelio kelio Mažeikiai – Valstybinė siena (Rygos kryptis) būklę, „konstatavo“, kad kelio būklė yra „avarinė“. Neužilgo pradėti geležinkelio kelio „renovacijos“ darbai – pradedant nuo 2008 m. spalio 02 d., „siekiant išvengti avarijų“ kelio parametrams „atstatyti“ (pagrindinės žemės sankasos aikštelės „sutvirtinimo“ darbams atlikti) skubiai ir grubiai nuardytos viršutinės kelio konstrukcijos dalys: bėgiai, pabėgiai, sąvaržos – viso apie 19 km. Kad ardymo darbai vyktų sparčiau, geležinkelio bėgius kranu – kelio klotuvu tiesiog nulauždavo, prieš tai įpjovę bėgių apačią autogenu.

                                  Traukinių eismas vienkelio ruožo tarpstotyje Mažeikiai – Rengė dėl darbų, kaip to reikalaujama Techninio geležinkelių naudojimo nuostatų (TNN) 10.2.6. punkte, nutrauktas buvo be geležinkelio valdytojo (generalinio direktoriaus) leidimo, suvokiamo kaip jo pasirašytos telegramos darbų organizatoriams, vykdytojams ir kitiems. Taigi, šiuo atveju S.Dailydka (generalinis direktorius) lieka kaip ir „sausas“, o kaltais dėl geležinkelio viršutinių kelio konstrukcijų nuardymo – asmuo, pasirašęs telegramą dėl „rikto padarumo“ likvidavimo (kaip viršijęs savo kompetenciją), asmenys, vykdę telegramą (nurodymą darbuotojo, neįgalioto geležinkelių transporto veiklą reglamentuojančiuose dokumentuose, tame tarpe ir TNN, ilgalaikiai nutraukti eismą tarpstotyje) bei darbuotojai, neužkirtę kelią atlikti darbus be generalinio direktoriaus leidimo.

                                  VIRŠUTINIŲ KELIO KONSTRUKCIJŲ NUARDYMO VERSIJA MAŽEIKIAI – RENGĖ TARPSTOTYJE

                                  Viršutinės kelio konstrukcijos nuardytos siekiant prailginti naftos produktų, gabenamų iš „Mažeikių naftos“(Bugenių geležinkelio stotis) į Latviją, kelią Lietuvos teritorija: eliminavus traukinių eismą Mažeikių – Rengės tarpstotyje, lieka tolimesnis – per Šiaulius, Joniškį, Meitenę. Yra ir dar tolimesnis, bet jau per Daugpilį.

                                  „Politinis geležinkelių remontas“ tokiu būdu, neatlaiko jokios kritikos:
                                  1. Geležinkelių ruožu Mažeikiai – Rengė, iki nutraukiant eismą, buvo praleistas 327,3 mln. t bruto tonažas. Iki normatyvinio R50 bėgių tipo susidėvėjimo dar buvo likę praleisti apie 22,7 mln. t bruto, arba apie 5500 traukinių. Įvertinant tai, kad į parą būdavo praleidžiama apie dvi poras prekinių traukinių, geležinkelio ruožą, nenuardant viršutinių kelio konstrukcijų, buvo galima eksploatuoti dar apie 10 metų.
                                  2. Riktas, iš visko sprendžiant, nebuvo įvykęs visai. Jis buvo fiktyvus, įvykdytas tik dokumentuose, „Lietuvos geležinkeliams“ pradedant rimtesnį karą su „Mažeikių nafta“. Kad minimas riktas nebuvo įvykęs, galima spręsti pagal tai, kad toks riktas, kurį mini „Lietuvos geležinkeliai“ („kelio išmetimas“), Lietuvos klimatinėmis sąlygomis tokiu metų laiku yra neįmanomas iš principo – 2008.09.02 oro temperatūra nebuvo pakilusi aukščiau 20C, vidutinė paros temperatūra siekė 16C (http://lithuanian.wunderground.com/h...eq_statename=N). Netgi tariant, kad iš tikrųjų buvo kelio išmetimas, defektinė kelio vieta niekada netaisoma nuardant geležinkelio kelią ištisai. Trumpas pavyzdėlis, kaip šalinami kelio išmetimo defektai: „4.5.8. При восстановлении пути после выброса или сдвига участки рельсовых плетей в месте наибольшего остаточного искривления на длине 25 м должны быть вырезаны и заменены рельсами с соответствующим износом, соединенными с плетями накладками или сваренными с ними“. Smulkiau apie tai – http://stroy.dbases.ru/Data1/9/9431/index.htm#i1177742 .
                                  3. LG administracija, „suvokusi“, kad tas „remontas“ jau pradėjo „svilti“, Susisiekimo ministerijai geležinkelio kelio nuardymo priežastį aiškina žemės sankasos sutvirtinimu. Žemės sankasos sutvirtinimo darbai atliekami nenutraukiant traukinių eismą. Tokie darbai atliekami tarpuose tarp traukinių – iš vagonų – dozatorių beriamas žvyras ant šlaitų, o „strugas“ (http://www.transsib.ru/Photo/Loc/spec-vpo.jpg) suteikia jam reikiamą profilį. Jei reikia, kita mašina (http://images.yandex.ru/yandsearch?s...jpg&rpt=simage) išpjauna skaldą (dabar naudojamos ir kitokios), ją išvalo, kuri vėliau suberiama atgal, o iš paskos važiuojanti mašina pamuša pabėgius ir taip stabilizuoja kelią. Tuo noriu pasakyti, kad žemės sankasos aikštelės tvirtinimo darbai be bėgių virš jų yra praktiškai neįmanomi, nes tie darbai yra atliekami bėgine technika. Ir apskritai, geležinkelio magistraliniai keliai tiek Mažeikių, tiek Skuodo rajonuose yra nukloti ne per raistus, durpynus, dribsmėlį ar amžino įšalo zoną, todėl „destabilizuotis“ žemės sankasai ištisai per visą 19 km ilgio Mažeikių – Rengės (Rygos kryptis) tarpstotį nėra, nebuvo ir nebus absoliučiai jokių priežasčių. Galima kalbėti tik apie defektines sankasos vietas.


                                  Paskutinis taisė Combat; 2009.07.31, 19:39.
                                  Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                    VIRŠUTINIŲ KELIO KONSTRUKCIJŲ NUARDYMO LEGENDA MAŽEIKIAI – RENGĖ TARPSTOTYJE
                                    Bravo! O ar tai figūruoja tik šiame forume, ar jau pradėtas teisminis tyrimas?

                                    Comment


                                      #98
                                      reiktu sita nuoroda paplatint i delfi ir kitas pletku dauginimo vietas. zurnaliugos pasigave oj koki skandala sukeltu
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        #99
                                        Teisėsauga sužinojusi, kad tai politinis remontas, nusimuilino!

                                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                        Bravo! O ar tai figūruoja tik šiame forume, ar jau pradėtas teisminis tyrimas?
                                        Tyrimas buvo pradėtas su entuziazmu, bet kai partija „Tvarka ir teisingumas“ negavo reikiamų pozicijų, tyrimas buvo užmuilintas.

                                        Attached Files
                                        Paskutinis taisė Combat; 2009.07.25, 14:19.
                                        Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                        Comment


                                          Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                          Tyrimas buvo pradėtas su entuziazmu, bet kai partija „Tvarka ir teisingumas“ negavo reikiamų pozicijų, tyrimas buvo užmuilintas.

                                          "Pravoslavai" blogąją prasme

                                          P.S. reiks per kitą partinį susirinkimą pabandyt partijos pirmininką pagaut ir pakalbėt arba prie visų tą klausimą iškelt, tegu galvoja ką žmonėms atsakyt

                                          P.P.S. tikrai nepriklausau "T&T", o kitai
                                          Paskutinis taisė Kosovo; 2009.07.25, 18:51.
                                          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                          Comment

                                          Working...
                                          X