jau esu anksčiau apie tai rašęs. Siūliau LG ir LDZ atlikus nešališką auditą ir įvertinus abiejų įmonių turtą jas abi sujungti į bendrą įmonę "Baltic railways", kurioje Lietuva ir Latvija turėtų akcijų dalį atitinkančią audito nustatytai įmonių vertei iki susijungimo. Techniškai tai nesunkiai įmanoma, nes abi šalys naudojasi tos pačios vėžės geležinkeliu, yra net kelios tarpusavio jungtys. Yra pasaulyje panašių precedentų, pvz.: SAS.
Būtų geriau ir estus įtraukti, bet pas estus geležinkelis visada buvo žemesnio lygio nei kitose "Baltijos sesėse" dėl objektyvių priežasčių: maža teritorija, mažas gyventojų tankumas, didelis pajūrio ruožas su gerais jūrų uostais. Turbūt labiausiai geležinkelio jiems reikėjo skalūnų kasyklose...
Būtų geriau ir estus įtraukti, bet pas estus geležinkelis visada buvo žemesnio lygio nei kitose "Baltijos sesėse" dėl objektyvių priežasčių: maža teritorija, mažas gyventojų tankumas, didelis pajūrio ruožas su gerais jūrų uostais. Turbūt labiausiai geležinkelio jiems reikėjo skalūnų kasyklose...
Na visvien šiekt tiek linijų yra. O ateityje, galbūt, ir daugiau jų būtų.
Nelabai realus dalykas...kokios ten vidinės kovos vyktų dėl uostų konkurencijos.
Išsprendžiama problema. Pavyzdžiui kuriant ne universaliuosius, o specializuotus uostus. Aišku, Lietuvai, turinčiai tik vieną tikrą uostą, tai rizikinga, bet viskas ant šio svieto įmanoma. Konkrečiau tegul uostininkai atsako.
Jaučiu daug sentimentų tam, kas taip neseniai buvo, bet išnyko. man liūdna vien paiūrėjus į grafikų lentelę Klaipėdos stotyje, nors dar visai neseniai buvo nemažai traukinių į daugumą aplinkinių ir užsienio miestų (tame tarpe, ir Rygą).
O žemiau, pamėginimas kurti, reiantis aukščiau paminėtais sentimentais:
Liūdna ir graudu - į Rygą traukiniu nulėkti negaliu
Bėgių nebėra
Apaugo kelias žaluma
Akmenų pilkų krūva
Ilgas ir dulkėtas kelias
Traukinių bildesys
Viskas ilsisi po jais
Tyliai snaudžia miškas
Dūsauja tuščia stotis
Kažkada joje balsai skambėjo
Žvelgė pro langus susirūpinę veidai
Ir staiga tai viskas dingo
Bet ilgam dar liks mūsų širdyse..
Išsprendžiama problema. Pavyzdžiui kuriant ne universaliuosius, o specializuotus uostus. Aišku, Lietuvai, turinčiai tik vieną tikrą uostą, tai rizikinga, bet viskas ant šio svieto įmanoma. Konkrečiau tegul uostininkai atsako.
Tikriausiai, esu nepataisomas optimistas, tačiau, manau, kad daug kas įmanoma, tik nėra valdžioje žmonių, kurie būtų suinteresuoti tuo, kas būtų geriau žmonių ir visos valstybės labui.
kiekvienas savo pilvo ziuri, o del zmoniu geroves stengiasi tik keleta menesiu per penkerius metus.
Deja, mūsų politikai dar nesusvokė, kad jie turi dirbti, pirmiausia, tautos labui. Žinoma, kas norės veikti, kai pro šalį milžiniškos sumos plaukia, o ir tautai galima ką nors pažadėti ir bus ramu - juk ataskaitos jiems nebūtina pateikti.
Ne tik, kad prasidėjo, bet jau dabar kaip po gero mūšio. Gerai, kad dar tankai nevažinėja. Patyrinėjus sąrašą matyti, kad įsigalioja nuo š. m. gegužės 31 d. Daugiau nei ironiška.
Psl. 7, 8 iki Rengės pažymėtas prekinis Nr. 2201/ 10:10 val. ir atgal 2202/ 13:55 val.
Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.17, 16:09.
Priežastis: papildymai
Dabar kitas klausimas: gal kas žinote kur yra padėti nurinkto Mažeikių-Rengės ruožo bėgiai su pabėgiais? Ar jie pateko į metalo laužą, ar sandėliuojami, ar panaudoti stočių kelynui.
Atleisti Aucės geležinkelio darbuotojai (nes geležinkelyje nutraukus šiokį tokį vykusį tranzitą nebėra darbo) sakė, kad juos sukrovė į traukinius ir per Aucę išvežė link Meitenės, Radiviliškio...
Straipsnyje minima, kad tektų kirsti dalį Latvijos teritorijos. Įdomu, kuo baigėsi šio projekto įgyvendinimas?
Šiap, man labiausiai gaila, kad dėl to nukentėjo keleivinių traukinių eismas tarp Mažeikių ir Rygos. O dar lidniau prsiminus, kad anksčiau į Rygą važinėjo traukiniai iš Klaipėdos ir Vilniaus.
Straipsnyje minima, kad tektų kirsti dalį Latvijos teritorijos. Įdomu, kuo baigėsi šio projekto įgyvendinimas?
Šiap, man labiausiai gaila, kad dėl to nukentėjo keleivinių traukinių eismas tarp Mažeikių ir Rygos. O dar lidniau prsiminus, kad anksčiau į Rygą važinėjo traukiniai iš Klaipėdos ir Vilniaus.
Pasenęs projektas. MN ir LG eilinį kartą nesutarė. Per TV rodė.
Aišku. norėjau pasitiksinti. Viltis miršta paskutinė, tai gal dar įsyks stebuklų šiame ruože.
Patykėk - stebuklų dar bus ne vienas. Pamatysi tokių geležinkelio ruožo "remonto" darbų, kad net pats ilgokai stebėsies...
Stebėjaus ir aš, daug ko nesupratau ir dabar dar nesuprantu. Labai norėčiau išgirsti LG poziciją tuo klausimu. Mažeikių-Rengės atveju argumentas NUOSTOLINGA kažkaip netiks. Reikės kažką kitą sugalvoti.
Mes kantrūs - palauksim.
Comment