Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    jau esu anksčiau apie tai rašęs. Siūliau LG ir LDZ atlikus nešališką auditą ir įvertinus abiejų įmonių turtą jas abi sujungti į bendrą įmonę "Baltic railways", kurioje Lietuva ir Latvija turėtų akcijų dalį atitinkančią audito nustatytai įmonių vertei iki susijungimo. Techniškai tai nesunkiai įmanoma, nes abi šalys naudojasi tos pačios vėžės geležinkeliu, yra net kelios tarpusavio jungtys. Yra pasaulyje panašių precedentų, pvz.: SAS.
    O kaip dėl Estijos?

    Comment


      #62
      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
      O kaip dėl Estijos?
      Būtų geriau ir estus įtraukti, bet pas estus geležinkelis visada buvo žemesnio lygio nei kitose "Baltijos sesėse" dėl objektyvių priežasčių: maža teritorija, mažas gyventojų tankumas, didelis pajūrio ruožas su gerais jūrų uostais. Turbūt labiausiai geležinkelio jiems reikėjo skalūnų kasyklose...
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        #63
        Nelabai realus dalykas...kokios ten vidinės kovos vyktų dėl uostų konkurencijos.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #64
          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Būtų geriau ir estus įtraukti, bet pas estus geležinkelis visada buvo žemesnio lygio nei kitose "Baltijos sesėse" dėl objektyvių priežasčių: maža teritorija, mažas gyventojų tankumas, didelis pajūrio ruožas su gerais jūrų uostais. Turbūt labiausiai geležinkelio jiems reikėjo skalūnų kasyklose...
          Na visvien šiekt tiek linijų yra. O ateityje, galbūt, ir daugiau jų būtų.

          Comment


            #65
            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Nelabai realus dalykas...kokios ten vidinės kovos vyktų dėl uostų konkurencijos.
            Norėtų bendradarbiauti, nekovotų, jeigu būtų viena kompanija, atsakinga už geležinkelių infrastruktūrą. Nors galiu ir klysti.

            Comment


              #66
              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Nelabai realus dalykas...kokios ten vidinės kovos vyktų dėl uostų konkurencijos.
              Išsprendžiama problema. Pavyzdžiui kuriant ne universaliuosius, o specializuotus uostus. Aišku, Lietuvai, turinčiai tik vieną tikrą uostą, tai rizikinga, bet viskas ant šio svieto įmanoma. Konkrečiau tegul uostininkai atsako.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #67
                Jaučiu daug sentimentų tam, kas taip neseniai buvo, bet išnyko. man liūdna vien paiūrėjus į grafikų lentelę Klaipėdos stotyje, nors dar visai neseniai buvo nemažai traukinių į daugumą aplinkinių ir užsienio miestų (tame tarpe, ir Rygą).
                O žemiau, pamėginimas kurti, reiantis aukščiau paminėtais sentimentais:

                Liūdna ir graudu - į Rygą traukiniu nulėkti negaliu
                Bėgių nebėra
                Apaugo kelias žaluma

                Akmenų pilkų krūva
                Ilgas ir dulkėtas kelias
                Traukinių bildesys
                Viskas ilsisi po jais

                Tyliai snaudžia miškas
                Dūsauja tuščia stotis
                Kažkada joje balsai skambėjo
                Žvelgė pro langus susirūpinę veidai

                Ir staiga tai viskas dingo
                Bet ilgam dar liks mūsų širdyse..

                Comment


                  #68
                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Išsprendžiama problema. Pavyzdžiui kuriant ne universaliuosius, o specializuotus uostus. Aišku, Lietuvai, turinčiai tik vieną tikrą uostą, tai rizikinga, bet viskas ant šio svieto įmanoma. Konkrečiau tegul uostininkai atsako.
                  Tikriausiai, esu nepataisomas optimistas, tačiau, manau, kad daug kas įmanoma, tik nėra valdžioje žmonių, kurie būtų suinteresuoti tuo, kas būtų geriau žmonių ir visos valstybės labui.

                  Comment


                    #69
                    kiekvienas savo pilvo ziuri, o del zmoniu geroves stengiasi tik keleta menesiu per penkerius metus.
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      #70
                      Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                      kiekvienas savo pilvo ziuri, o del zmoniu geroves stengiasi tik keleta menesiu per penkerius metus.
                      Deja, mūsų politikai dar nesusvokė, kad jie turi dirbti, pirmiausia, tautos labui. Žinoma, kas norės veikti, kai pro šalį milžiniškos sumos plaukia, o ir tautai galima ką nors pažadėti ir bus ramu - juk ataskaitos jiems nebūtina pateikti.
                      Paskutinis taisė Silber418; 2009.06.17, 01:36.

                      Comment


                        #71
                        Nenukrypkime per daug į lankas.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #72
                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                          Nenukrypkime per daug į lankas.
                          Bet šioje temoje beveik ir nenukrypstama, kiek žiūrėjau, visi teiginiai kaip pirstu į akį, ir aš jiems visiems daugiausia pritariu
                          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                          Comment


                            #73
                            Kilo itarimas. Ir jis pasitvirtino. 2009/2010 metu traukiniu eismo tvarkarastyje ruoze Mazeikiai - Renge yra pavaizduotas dvieju traukiniu grafikas.

                            http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...das?p_id=33018

                            Formaliai ruozas veikia, nors begiu nera! Be abejoniu - karas tarp MN ir LG vyksta.

                            Comment


                              #74
                              Ne tik, kad prasidėjo, bet jau dabar kaip po gero mūšio. Gerai, kad dar tankai nevažinėja. Patyrinėjus sąrašą matyti, kad įsigalioja nuo š. m. gegužės 31 d. Daugiau nei ironiška.
                              Psl. 7, 8 iki Rengės pažymėtas prekinis Nr. 2201/ 10:10 val. ir atgal 2202/ 13:55 val.
                              Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.17, 16:09. Priežastis: papildymai

                              Comment


                                #75
                                Nusities MN produktotieki ir nebereiks gelezinkelio eksportuojamai per uosta produkcijai gabenti.

                                Comment


                                  #76
                                  Kur dingo bėgiai?

                                  Dabar kitas klausimas: gal kas žinote kur yra padėti nurinkto Mažeikių-Rengės ruožo bėgiai su pabėgiais? Ar jie pateko į metalo laužą, ar sandėliuojami, ar panaudoti stočių kelynui.
                                  Atleisti Aucės geležinkelio darbuotojai (nes geležinkelyje nutraukus šiokį tokį vykusį tranzitą nebėra darbo) sakė, kad juos sukrovė į traukinius ir per Aucę išvežė link Meitenės, Radiviliškio...
                                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.17, 22:12.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Nusities MN produktotieki ir nebereiks gelezinkelio eksportuojamai per uosta produkcijai gabenti.
                                    Ko gero, turi omenyje šį produktotiekį: http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...1-21b78fbe80b6 ?

                                    Straipsnyje minima, kad tektų kirsti dalį Latvijos teritorijos. Įdomu, kuo baigėsi šio projekto įgyvendinimas?
                                    Šiap, man labiausiai gaila, kad dėl to nukentėjo keleivinių traukinių eismas tarp Mažeikių ir Rygos. O dar lidniau prsiminus, kad anksčiau į Rygą važinėjo traukiniai iš Klaipėdos ir Vilniaus.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                      Ko gero, turi omenyje šį produktotiekį: http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...1-21b78fbe80b6 ?

                                      Straipsnyje minima, kad tektų kirsti dalį Latvijos teritorijos. Įdomu, kuo baigėsi šio projekto įgyvendinimas?
                                      Šiap, man labiausiai gaila, kad dėl to nukentėjo keleivinių traukinių eismas tarp Mažeikių ir Rygos. O dar lidniau prsiminus, kad anksčiau į Rygą važinėjo traukiniai iš Klaipėdos ir Vilniaus.
                                      Pasenęs projektas. MN ir LG eilinį kartą nesutarė. Per TV rodė.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                        Pasenęs projektas. MN ir LG eilinį kartą nesutarė. Per TV rodė.
                                        Aišku. norėjau pasitiksinti. Viltis miršta paskutinė, tai gal dar įsyks stebuklų šiame ruože.

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                          Aišku. norėjau pasitiksinti. Viltis miršta paskutinė, tai gal dar įsyks stebuklų šiame ruože.
                                          Patykėk - stebuklų dar bus ne vienas. Pamatysi tokių geležinkelio ruožo "remonto" darbų, kad net pats ilgokai stebėsies...
                                          Stebėjaus ir aš, daug ko nesupratau ir dabar dar nesuprantu. Labai norėčiau išgirsti LG poziciją tuo klausimu. Mažeikių-Rengės atveju argumentas NUOSTOLINGA kažkaip netiks. Reikės kažką kitą sugalvoti.
                                          Mes kantrūs - palauksim.
                                          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.17, 23:53.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X