Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Kaip norit taip teisinkit, tačiau mano nuomone yra nepatesinama tai, kad pernai metų pirmąjame pusmetyje - Mažeikių-Rengės ruožą remontavo (nuotraukose matosi šviežūs paėgiai) - ne už dyką juk. Po pusmečio pradėjo jau nurinkinėti - taip pat ne už dyką. Įdomu kiek tai kainavo? Tiesiog eilinį kartą BUVO PRAPLAUTI PINIGAI.
    Emociškai kalbant: Dailydka, grąžink Lietuvai iššvaistytus pinigus!!!!!
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #42
      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Atvaizdas
      Emociškai kalbant: Dailydka, grąžink Lietuvai iššvaistytus pinigus!!!!! Atvaizdas
      Pritariu. Urrrrrgh..

      Comment


        #43
        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Kažkas pamiršta, kokia apyvarta "plaukioja" po MN. Skaičiuojant tokias lėšas, ne taip jau žiauriai atrodo jiems nusitiesti savo bėgius iš MN gamyklos per Pikelius, Lūšies upelį iki Vainode LV teritorijoje. Viso atstumas susidaro apie 28km. Kažkur buvo rašyta, kad 1km vienkielio nutiesti kainuoja apie 1,2 mln. Lt (jeigu tai tikros kainos), tad 1.200.000x28=33.600.000Lt Ne tokia ir tragiška suma įmonei, kurios metinė apyvarta viršija 1mlr. Lt Aišku tik viena, kad jeigu visgi MN ryšis tokią liniją tiesti, LG beveik visiems laikams praras stambų klientą...
        Kazin ar linijos isardymas buvo tik LG iniciatyva? Manau, kad tai buvo atlikta su palaiminimu is auksciau. Tai pkad ir nauja linija be ju palaiminimo neatsiras. Jei jau bus prieita iki to, gal greiciau bus atstatyta isardytoji linija. Visame tame reikale yra ipainiota ne tik LG ir MN - tai tik ledkalnio virsunes.

        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
        Kaip norit taip teisinkit, tačiau mano nuomone yra nepatesinama tai, kad pernai metų pirmąjame pusmetyje - Mažeikių-Rengės ruožą remontavo (nuotraukose matosi šviežūs paėgiai) - ne už dyką juk, o jau netrukus po pusmečio pradėjo jau nurinkinėti - taip pat ne už dyką. Įdomu kiek tai kainavo? Tiesiog eilinį kartą BUVO PRAPLAUTI PINIGAI.
        Nuardyti yra pigiau nei statyti naują. Pigiausia yra ruožą prižiūrėti. Įdomu kaip pasireikš toji ekonominė nauda kai reikės gabenti MN produkciją Latvijos ir Estijos rinkoms kai uždarys Meitenės-Jelgavos ruožą rekonstrukcijai. Tuomet lenkams tikriausiai bus geriau pasitraukti iš Lietuvos (parduoti arba uždaryti tą įmonę kaip ne pelningą). Įdomu ką tuomet veiks tie patys LG ir Klaipėdos terminalai? Yra toks posakis "Lazda turi du galus". Geriau jau netrenktų tuo antru galu.
        Laikausi nuomonės, kad tokia kova neturėtų įtakoti mūsų infrastruktūros būklės.
        Kainavo tai kainavo. Bet kiek LG butu praradusi, jei MN imtu vis daugiau ir daugiau gabenti per Latvija? Trumpalaikiu poziuriu ne is LG pozicijos, bet is daug plastesnes valstybinio masto pazicijos toks sprendimas (isardyti linija) yra pateisinamas. Ypac dabar, sunkmeciu.
        Ilgalaikeje perspektyvoje tai nieko gero neduos. Kaip minejo Wycka, nuosavos MN linijos i Latvija statyba nera visiska utopija. Bendrai paemus, visa si istorija tik parodo ir irodo, kad nera Lietuvoje ilgalaikes salies vystymosi strategijos. Taip pat tai dar karta parodo, kad tokiu stambiu ir svarbiu imoniu privatizavimas yra zalingas valstybei, nes savininkai ziuri tik savo siauru interesu - maksimalaus pelno kitu saskaita.
        Paskutinis taisė Al1; 2009.06.16, 20:33.

        Comment


          #44
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Taip pat tai dar karta parodo, kad tokiu stambiu ir svarbiu imoniu privatizavimas yra zalingas valstybei, nes savininkai ziuri tik savo siauru interesu - maksimalaus pelno.
          Na šis atvejis nelabai tinka, nes Mažeikių-Rengės ruožą nuardė ne privatizuota MN, bet dar vis valstybinė įmonė LG, kuri elgiasi dar agresyviau nei privatus kapitalas.
          Tiesa pasakius tokiai ARDOMĄJAI VEIKLAI pateisinimo nerandu - yra ir kitų sprendimų būdų - kainų lankstumas (kas trukdo Klaipėdos naftai taikyti žemesnes kainas), tačiau visi nori per valstybines įmones prisikišti oficialių ir neoficialių pajamų.

          Comment


            #45
            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
            Na šis atvejis nelabai tinka, nes Mažeikių-Rengės ruožą nuardė ne privatizuota MN, bet dar vis valstybinė įmonė LG, kuri elgiasi dar agresyviau nei privatus kapitalas.
            Tiesa pasakius tokiai ARDOMĄJAI VEIKLAI pateisinimo nerandu - yra ir kitų sprendimų būdų - kainų lankstumas (kas trukdo Klaipėdos naftai taikyti žemesnes kainas), tačiau visi nori per valstybines įmones prisikišti oficialių ir neoficialių pajamų.
            O kaip dėl keleivių vežimo? Ar būtina jies buvo ardyti šią ir kitas linijas?

            Comment


              #46
              keleiviu senai nebeveza ta linija...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #47
                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                O kaip dėl keleivių vežimo? Ar būtina jies buvo ardyti šią ir kitas linijas?
                Jei būtų kursavęs traukinys Ryga-Rengė iki Mažeikių manau ruožas būtų likęs neliestas.
                Tačiau ir čia įdomi specifika: peržiūrėjus reportažus temoje Vilnius-Ryga kas kam trukdo organizuoti keleivinius traukinius lieka neaišku - ar lietuviai, ar latviai. Lietuvos pusėje girdėjau tik kaltinimus latvių adresu, peržiūrėjus latvių informaciją atrodo kitaip - ten bent skelbimai oficialiai kabo stotyse (pas mus to nemačiau). Iš latvių kaltinimų lietuvių adresu dar negirdėjau.
                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.16, 21:04.

                Comment


                  #48
                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                  Na šis atvejis nelabai tinka, nes Mažeikių-Rengės ruožą nuardė ne privatizuota MN, bet dar vis valstybinė įmonė LG, kuri elgiasi dar agresyviau nei privatus kapitalas.
                  Tiesa pasakius tokiai ARDOMĄJAI VEIKLAI pateisinimo nerandu - yra ir kitų sprendimų būdų - kainų lankstumas (kas trukdo Klaipėdos naftai taikyti žemesnes kainas), tačiau visi nori per valstybines įmones prisikišti oficialių ir neoficialių pajamų.
                  Kaip neparode - dar ir kaip parode. Tokios stambios imones turi svertu kaip paveikti valdzia, kad sau uzsitikrinti kuo geresnes salygas ir maksimizuoti pelna. Visa tai yra pasiekiama valstybes, zmoniu, kitu imoniu saskaita. Ir taip LG veze MN produkcija isskirtinemis salygomis, nustatytomis dar labai seniai, pirmosios skandalingos privatizacijos laikais. Kodel LG turejo vezti MN produkcija pigiai ir isskirtinemis salygomis? Butu MN valstybei priklausanti imone, ji dirbtu ne jos savininku naudai, o salies ir jos zmoniu naudai. O ta nauda tai ne vien pelninga MN veikla - tai taip pat ir galimybe kitoms imones dirbti ir uzdirbti, galimybe zmones tureti darba. Visa tai keltu Lietuvos zmoniu gerove, o ne tik MN savininku ar pasipelnyti nusprendusiu latviu gerove.

                  Vyksta ekonominis karas. Gelezinkelkio isardymas - tai to karo pasekme. Ar tai agresija? Gal MN elgiais per daug agresyviai, reiklaudama sau isskirtiniu salygu.
                  As dar karta sakau, kad Lietuvoje nera salies ir visuomenes vystymosi strategijos. Ir dabar murkdomes paciu sukurtu problemu liune.

                  Comment


                    #49
                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                    Jei būtų kursavęs traukinys Ryga-Rengė iki Mažeikių manau ruožas būtų likęs neliestas.
                    Tačiau ir čia įdomi specifika: peržiūrėjus reportažus temoje Vilnius-Ryga kas kam trukdo organizuoti keleivinius traukinius lieka neaišku - ar lietuviai, ar latviai. Lietuvos pusėje girdėjau tik kaltinimus latvių adresu, peržiūrėjus latvių informaciją atrodo kitaip. Iš latvių kaltinimų lietuvių adresu dar negirdėjau.
                    Jei is tiesu linijos isardymas ivyko del to, kad nebuvo norima leisti gabenti naftos produktus per Latvija - tai viskas aisku. LDz prarado riebu kasneli. Tai dabar ir kersija. Todel ir girdeti kaltinimai is Lietuvos puses, o latviai ismintingai tyli.

                    Comment


                      #50
                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                      Jei būtų kursavęs traukinys Ryga-Rengė iki Mažeikių manau ruožas būtų likęs neliestas.
                      Tačiau ir čia įdomi specifika: peržiūrėjus reportažus temoje Vilnius-Ryga kas kam trukdo organizuoti keleivinius traukinius lieka neaišku - ar lietuviai, ar latviai. Lietuvos pusėje girdėjau tik kaltinimus latvių adresu, peržiūrėjus latvių informaciją atrodo kitaip. Iš latvių kaltinimų lietuvių adresu dar negirdėjau.
                      Na, LDz darbo specifikos nežinau, bet ir tie, ir tie "geri", tikriausiai. Manau, geriausia būtų reorganizuoti abi įstaigas. Deja, ne mūsų valioje tai padaryti arba bent pasiūlyti.

                      Comment


                        #51
                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                        Na, LDz darbo specifikos nežinau, bet ir tie, ir tie "geri", tikriausiai. Manau, geriausia būtų reorganizuoti abi įstaigas. Deja, ne mūsų valioje tai padaryti arba bent pasiūlyti.
                        Jie jau reorganizuoti, be to, tai jų reikalas.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #52
                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                          Na, LDz darbo specifikos nežinau, bet ir tie, ir tie "geri", tikriausiai. Manau, geriausia būtų reorganizuoti abi įstaigas. Deja, ne mūsų valioje tai padaryti arba bent pasiūlyti.
                          Kas tiesa, tai tiesa. Vadinasi reikia atkurti buvusią "Pribaltiskaja žielieznaja daroga" (Pabaltijo geležinkeliai). Tuoj pasibaigtų vaidai.

                          Comment


                            #53
                            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                            Kas tiesa, tai tiesa. Vadinasi reikia atkurti buvusią "Pribaltiskaja žielieznaja daroga" (Pabaltijo geležinkeliai). Tuoj pasibaigtų vaidai.
                            O nežinai, kad tada latviai kur kas geriau gyveno už lietuvius ir estus?

                            Comment


                              #54
                              Parašė robertas Rodyti pranešimą
                              O nežinai, kad tada latviai kur kas geriau gyveno už lietuvius ir estus?
                              Žinau, bet tai labiau buvo ne latviai, o Latviskaja SSR. Ir dabar LDZ dirba tik apie 20 proc. latvių. Nebent galėtų būti bendra keleivių pervežimo įmonė - gal tuomet mažiau pyktųsi.

                              Comment


                                #55
                                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                Žinau, bet tai labiau buvo ne latviai, o Latviskaja SSR. Ir dabar LDZ dirba tik apie 20 proc. latvių. Nebent galėtų būti bendra keleivių pervežimo įmonė - gal tuomet mažiau pyktųsi.
                                Na tai būtent. Juk ES ir kreipiama regioninės poltik link. Ir bendras visų 3 Baltijos šalių vystymąsis kaip regiono būtų puikus to pavyzdys.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                  Kas tiesa, tai tiesa. Vadinasi reikia atkurti buvusią "Pribaltiskaja žielieznaja daroga" (Pabaltijo geležinkeliai). Tuoj pasibaigtų vaidai.
                                  Na, žinoma, geriau, kad būtų nauji vadovai. Gal net geriau specialistai iš kitų ES valstybių, kurie būtų gera "injekcija" šioms praeities laikais gyvenančioms organizacijoms.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Jie jau reorganizuoti, be to, tai jų reikalas.
                                    Atsiprašau. Ačiū už patikslinimą. Taip, jų reikalas, bet įdomu, ar yra klausiama žmonių, ar jie sutinka, jog bus nutraukiamas eismas tam tikrais ruožais. Spėju, kad ne.
                                    Atsiprašau už kai kurios teiginius, kadangi nesu nagrinėjęs daug informacijos kai kuriais klausimais. Tiesiog esu buvęs kai kuriose kaimyninėse valstybėse (ne tik Baltijos) ir mane nustebino, kaip valstybės glaudžiai bendradarbiauja, vystosi. Kaip turistui, tenka pakeliauti viešuoju transportu ir pastebiu, kiek patogiau ir įdomiau yra keliauti iš vienos vietos į kitą. Žinoma, būna ir trūkumų, bet palyginus su tuo, ką turimeme mes, tampa liūdna. Taip, pas mus yra naujovių geležinkeliuose, tačiau kai kurie LG ar LDz veiksmai tiesiog šokiruoja. Juk anksčiau ir mes galėjome traukiniais keliauti žymiai didesniais atstumais, o dabar paliekama vos po kelis stotis, trauknių grafikai sutrumpėję iki mininmumo, ardomi bėgiai. Suprantu, jeigu tai būtų tikrai ekonomija, bet panašu, kad taip nėra. Todėl mąstau, kad bent jau ateityje galėtume funkcionuoti, bendradarbiauti kaip vienas regionas. Jeigu viena Lietuva nesugebėtų kai kurių projektų įgyvendint, tam pagelbėti Latvija ir Estija.
                                    Paskutinis taisė Silber418; 2009.06.16, 21:39.

                                    Comment


                                      #58
                                      Aišku tik tiek, kad belieka stebėti kokį dar ruožą uždarys. Mažeikių-Rengės ruože pavyko užfiksuoti "uolaus darbo" dar šiltus pėdsakus.
                                      Pamatysim kaip atrodys mūsų geležinkeliai po 10 metų. Manau, kad iš bendro ne tik ES, bet ir kaimyninės Baltarusijos konteksto turėtųme gerokai iškristi - ten pažiūrėjus į žemėlapius geležinkelių tinklas žymiai tankesnis ir svarbiausia pilnai funkcionuoja.
                                      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.16, 22:03.

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                        Aišku tik tiek, kad belieka stebėti kokį dar ruožą uždarys. Mažeikių-Rengės ruože pavyko užfiksuoti "uolaus darbo" dar šiltus pėdsakus.
                                        Pamatysim kaip atrodys mūsų geležinkeliai po 10 metų. Manau, kad iš bendro ne tik ES, bet ir kiamyninės Baltarusijos konteksto turėtųme gerokai iškristi - ten pažiūrėjus į žemėlapius geležinkelių tinklas žymiai tankesnis ir svarbiausia pilnai funkcionuoja.
                                        Liūdna.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                          Nebent galėtų būti bendra keleivių pervežimo įmonė - gal tuomet mažiau pyktųsi.
                                          jau esu anksčiau apie tai rašęs. Siūliau LG ir LDZ atlikus nešališką auditą ir įvertinus abiejų įmonių turtą jas abi sujungti į bendrą įmonę "Baltic railways", kurioje Lietuva ir Latvija turėtų akcijų dalį atitinkančią audito nustatytai įmonių vertei iki susijungimo. Techniškai tai nesunkiai įmanoma, nes abi šalys naudojasi tos pačios vėžės geležinkeliu, yra net kelios tarpusavio jungtys. Yra pasaulyje panašių precedentų, pvz.: SAS.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X