Parašė Sovijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKažkas pamiršta, kokia apyvarta "plaukioja" po MN. Skaičiuojant tokias lėšas, ne taip jau žiauriai atrodo jiems nusitiesti savo bėgius iš MN gamyklos per Pikelius, Lūšies upelį iki Vainode LV teritorijoje. Viso atstumas susidaro apie 28km. Kažkur buvo rašyta, kad 1km vienkielio nutiesti kainuoja apie 1,2 mln. Lt (jeigu tai tikros kainos), tad 1.200.000x28=33.600.000Lt Ne tokia ir tragiška suma įmonei, kurios metinė apyvarta viršija 1mlr. Lt Aišku tik viena, kad jeigu visgi MN ryšis tokią liniją tiesti, LG beveik visiems laikams praras stambų klientą...
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKaip norit taip teisinkit, tačiau mano nuomone yra nepatesinama tai, kad pernai metų pirmąjame pusmetyje - Mažeikių-Rengės ruožą remontavo (nuotraukose matosi šviežūs paėgiai) - ne už dyką juk, o jau netrukus po pusmečio pradėjo jau nurinkinėti - taip pat ne už dyką. Įdomu kiek tai kainavo? Tiesiog eilinį kartą BUVO PRAPLAUTI PINIGAI.
Nuardyti yra pigiau nei statyti naują. Pigiausia yra ruožą prižiūrėti. Įdomu kaip pasireikš toji ekonominė nauda kai reikės gabenti MN produkciją Latvijos ir Estijos rinkoms kai uždarys Meitenės-Jelgavos ruožą rekonstrukcijai. Tuomet lenkams tikriausiai bus geriau pasitraukti iš Lietuvos (parduoti arba uždaryti tą įmonę kaip ne pelningą). Įdomu ką tuomet veiks tie patys LG ir Klaipėdos terminalai? Yra toks posakis "Lazda turi du galus". Geriau jau netrenktų tuo antru galu.
Laikausi nuomonės, kad tokia kova neturėtų įtakoti mūsų infrastruktūros būklės.
Ilgalaikeje perspektyvoje tai nieko gero neduos. Kaip minejo Wycka, nuosavos MN linijos i Latvija statyba nera visiska utopija. Bendrai paemus, visa si istorija tik parodo ir irodo, kad nera Lietuvoje ilgalaikes salies vystymosi strategijos. Taip pat tai dar karta parodo, kad tokiu stambiu ir svarbiu imoniu privatizavimas yra zalingas valstybei, nes savininkai ziuri tik savo siauru interesu - maksimalaus pelno kitu saskaita.Paskutinis taisė Al1; 2009.06.16, 20:33.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip pat tai dar karta parodo, kad tokiu stambiu ir svarbiu imoniu privatizavimas yra zalingas valstybei, nes savininkai ziuri tik savo siauru interesu - maksimalaus pelno.
Tiesa pasakius tokiai ARDOMĄJAI VEIKLAI pateisinimo nerandu - yra ir kitų sprendimų būdų - kainų lankstumas (kas trukdo Klaipėdos naftai taikyti žemesnes kainas), tačiau visi nori per valstybines įmones prisikišti oficialių ir neoficialių pajamų.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąNa šis atvejis nelabai tinka, nes Mažeikių-Rengės ruožą nuardė ne privatizuota MN, bet dar vis valstybinė įmonė LG, kuri elgiasi dar agresyviau nei privatus kapitalas.
Tiesa pasakius tokiai ARDOMĄJAI VEIKLAI pateisinimo nerandu - yra ir kitų sprendimų būdų - kainų lankstumas (kas trukdo Klaipėdos naftai taikyti žemesnes kainas), tačiau visi nori per valstybines įmones prisikišti oficialių ir neoficialių pajamų.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąO kaip dėl keleivių vežimo? Ar būtina jies buvo ardyti šią ir kitas linijas?
Tačiau ir čia įdomi specifika: peržiūrėjus reportažus temoje Vilnius-Ryga kas kam trukdo organizuoti keleivinius traukinius lieka neaišku - ar lietuviai, ar latviai. Lietuvos pusėje girdėjau tik kaltinimus latvių adresu, peržiūrėjus latvių informaciją atrodo kitaip - ten bent skelbimai oficialiai kabo stotyse (pas mus to nemačiau). Iš latvių kaltinimų lietuvių adresu dar negirdėjau.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.16, 21:04.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąNa šis atvejis nelabai tinka, nes Mažeikių-Rengės ruožą nuardė ne privatizuota MN, bet dar vis valstybinė įmonė LG, kuri elgiasi dar agresyviau nei privatus kapitalas.
Tiesa pasakius tokiai ARDOMĄJAI VEIKLAI pateisinimo nerandu - yra ir kitų sprendimų būdų - kainų lankstumas (kas trukdo Klaipėdos naftai taikyti žemesnes kainas), tačiau visi nori per valstybines įmones prisikišti oficialių ir neoficialių pajamų.
Vyksta ekonominis karas. Gelezinkelkio isardymas - tai to karo pasekme. Ar tai agresija? Gal MN elgiais per daug agresyviai, reiklaudama sau isskirtiniu salygu.
As dar karta sakau, kad Lietuvoje nera salies ir visuomenes vystymosi strategijos. Ir dabar murkdomes paciu sukurtu problemu liune.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąJei būtų kursavęs traukinys Ryga-Rengė iki Mažeikių manau ruožas būtų likęs neliestas.
Tačiau ir čia įdomi specifika: peržiūrėjus reportažus temoje Vilnius-Ryga kas kam trukdo organizuoti keleivinius traukinius lieka neaišku - ar lietuviai, ar latviai. Lietuvos pusėje girdėjau tik kaltinimus latvių adresu, peržiūrėjus latvių informaciją atrodo kitaip. Iš latvių kaltinimų lietuvių adresu dar negirdėjau.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąJei būtų kursavęs traukinys Ryga-Rengė iki Mažeikių manau ruožas būtų likęs neliestas.
Tačiau ir čia įdomi specifika: peržiūrėjus reportažus temoje Vilnius-Ryga kas kam trukdo organizuoti keleivinius traukinius lieka neaišku - ar lietuviai, ar latviai. Lietuvos pusėje girdėjau tik kaltinimus latvių adresu, peržiūrėjus latvių informaciją atrodo kitaip. Iš latvių kaltinimų lietuvių adresu dar negirdėjau.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąNa, LDz darbo specifikos nežinau, bet ir tie, ir tie "geri", tikriausiai. Manau, geriausia būtų reorganizuoti abi įstaigas. Deja, ne mūsų valioje tai padaryti arba bent pasiūlyti.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąNa, LDz darbo specifikos nežinau, bet ir tie, ir tie "geri", tikriausiai. Manau, geriausia būtų reorganizuoti abi įstaigas. Deja, ne mūsų valioje tai padaryti arba bent pasiūlyti.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKas tiesa, tai tiesa. Vadinasi reikia atkurti buvusią "Pribaltiskaja žielieznaja daroga" (Pabaltijo geležinkeliai). Tuoj pasibaigtų vaidai.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąO nežinai, kad tada latviai kur kas geriau gyveno už lietuvius ir estus?
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąŽinau, bet tai labiau buvo ne latviai, o Latviskaja SSR. Ir dabar LDZ dirba tik apie 20 proc. latvių. Nebent galėtų būti bendra keleivių pervežimo įmonė - gal tuomet mažiau pyktųsi.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKas tiesa, tai tiesa. Vadinasi reikia atkurti buvusią "Pribaltiskaja žielieznaja daroga" (Pabaltijo geležinkeliai). Tuoj pasibaigtų vaidai.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąJie jau reorganizuoti, be to, tai jų reikalas.
Atsiprašau už kai kurios teiginius, kadangi nesu nagrinėjęs daug informacijos kai kuriais klausimais. Tiesiog esu buvęs kai kuriose kaimyninėse valstybėse (ne tik Baltijos) ir mane nustebino, kaip valstybės glaudžiai bendradarbiauja, vystosi. Kaip turistui, tenka pakeliauti viešuoju transportu ir pastebiu, kiek patogiau ir įdomiau yra keliauti iš vienos vietos į kitą. Žinoma, būna ir trūkumų, bet palyginus su tuo, ką turimeme mes, tampa liūdna. Taip, pas mus yra naujovių geležinkeliuose, tačiau kai kurie LG ar LDz veiksmai tiesiog šokiruoja. Juk anksčiau ir mes galėjome traukiniais keliauti žymiai didesniais atstumais, o dabar paliekama vos po kelis stotis, trauknių grafikai sutrumpėję iki mininmumo, ardomi bėgiai. Suprantu, jeigu tai būtų tikrai ekonomija, bet panašu, kad taip nėra. Todėl mąstau, kad bent jau ateityje galėtume funkcionuoti, bendradarbiauti kaip vienas regionas. Jeigu viena Lietuva nesugebėtų kai kurių projektų įgyvendint, tam pagelbėti Latvija ir Estija.Paskutinis taisė Silber418; 2009.06.16, 21:39.
Comment
-
Aišku tik tiek, kad belieka stebėti kokį dar ruožą uždarys. Mažeikių-Rengės ruože pavyko užfiksuoti "uolaus darbo" dar šiltus pėdsakus.
Pamatysim kaip atrodys mūsų geležinkeliai po 10 metų. Manau, kad iš bendro ne tik ES, bet ir kaimyninės Baltarusijos konteksto turėtųme gerokai iškristi - ten pažiūrėjus į žemėlapius geležinkelių tinklas žymiai tankesnis ir svarbiausia pilnai funkcionuoja.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.16, 22:03.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąAišku tik tiek, kad belieka stebėti kokį dar ruožą uždarys. Mažeikių-Rengės ruože pavyko užfiksuoti "uolaus darbo" dar šiltus pėdsakus.
Pamatysim kaip atrodys mūsų geležinkeliai po 10 metų. Manau, kad iš bendro ne tik ES, bet ir kiamyninės Baltarusijos konteksto turėtųme gerokai iškristi - ten pažiūrėjus į žemėlapius geležinkelių tinklas žymiai tankesnis ir svarbiausia pilnai funkcionuoja.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąNebent galėtų būti bendra keleivių pervežimo įmonė - gal tuomet mažiau pyktųsi.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment