Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Teisingai pastebėjot ! Eureka. Būtent, iš Rygos ar iš Ventspilio į Klaipėdą trumpesnis kelias nei per Joniškį - Šiaulius.

    Comment


      Iš kur trumpesnis? Iš Rygos? Iš Mažeikių į Rygą trumpesnis, ne į Ventspilį ir tuo labiau ne iš Rygos į Klaipėdą.

      Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
      Nesvarbu kas gali pigiau. bet geležinkelio ruožus nuardė kenkėjiškai - tai padarė tik LG. Analogiškai LG galėtų apskūsti Latvijos geležinkelius už geležinkelio išardymą iš Mažeikių į Liepoją.
      Nusispjaut ant MN, kuri yra lenkųl, tuo labiau ant Latvijos interesų. LG padarė tai ne savo noru, o iš valstybinių interesų. Tik išdavikai valdžioje LG padarė kraštiniu, nes būtent su jų sutinkimu buvo išardytas ruožas, gelbėjant tiek LG, bet pirmiausiai uostą ir Lietuvos biudžeto įplaukas, kurių būtų netekusi Lietuva, jei MN vežtų krovinius per Latviją. O tai dar ir darbo vietos, ir Klaipėdos miesto gebūvis ir t.t.
      Paskutinis taisė Al1; 2018.01.25, 07:56.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Iš kur trumpesnis? Iš Rygos? Iš Mažeikių į Rygą trumpesnis, ne į Ventspilį ir tuo labiau ne iš Rygos į Klaipėdą.
        .
        Iš Rygos į Klaipėdą kelias trumpesnis per Mažeikius nei per Šiaulius. Tai faktas. Dėl to LG turėtų kelti analogišką triukšmą dėl ruožo Mažekiai - Priekulė - Skuodas išardymo.

        Comment


          Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
          Iš Rygos į Klaipėdą kelias trumpesnis per Mažeikius nei per Šiaulius. Tai faktas. Dėl to LG turėtų kelti analogišką triukšmą dėl ruožo Mažekiai - Priekulė - Skuodas išardymo.
          Vat klausimas kodėl nekelia. Gal todel, kad Skuodas-Darbėnai prarasta?

          Comment


            Atkarpa Latvijoje buvo uždaryta daug-daug anksčiau nei Skuodas.

            Comment


              Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
              Iš Rygos į Klaipėdą kelias trumpesnis per Mažeikius nei per Šiaulius. Tai faktas. Dėl to LG turėtų kelti analogišką triukšmą dėl ruožo Mažekiai - Priekulė - Skuodas išardymo.
              O ką vežti yra iš Klaipėdos į Rygą ar atvirkščiai? Nieko. Srautai ateina iš Rusijos ar Baltarusijos ar Azijos ir keliauja į Rygą ar Klaipėdą skirtingais keliais. Ir jei jau pateko į Rygą, tai į Klaipėdą niekas neveš. Taip pat ir atvirkščiai. Taip pat ir jūra, jei krovinys skirtas Latvijai, tai per Klaipėdą jo neveš. Ir atvirkščiai. Todėl buvo ką vežti tik tarybiniais laikais. Caro laikais Klaipėda buvo vokiečių.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Atkarpa Latvijoje buvo uždaryta daug-daug anksčiau nei Skuodas.
                Tai apie ką aš ir kalbu. Dėl ko Lietuva tyli ? Neskundžia Latvijos ? Jeigu atstatom ruožus - tai abu.

                Comment


                  O kokia nauda iš to LG? Trumpesnis kelias į Klaipėdą šiek tiek, bet svetima teritorija. Ir mokesčiai už infrastruktūrą kitos valstybės geležinkeliams. Latviams gi iš Rengės ruožo nauda akivaizdi - ir patys veža, ir savo uostui gauna krovinius, kurių iki šiol negali pritraukti.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                    O ką vežti yra iš Klaipėdos į Rygą ar atvirkščiai? Nieko. Srautai ateina iš Rusijos ar Baltarusijos ar Azijos ir keliauja į Rygą ar Klaipėdą skirtingais keliais. Ir jei jau pateko į Rygą, tai į Klaipėdą niekas neveš. Taip pat ir atvirkščiai. Taip pat ir jūra, jei krovinys skirtas Latvijai, tai per Klaipėdą jo neveš. Ir atvirkščiai. Todėl buvo ką vežti tik tarybiniais laikais. Caro laikais Klaipėda buvo vokiečių.
                    Esant tam tikram jau dideliam srautui prasideda sinergija. Įmonė turi geras išsikrovimo sąlygas Klaipėdoje, bet reikia į Rygą. Ir atvirkščiai. Visi Vakarai taip gyvena. Mus verčia atstatyti, bet reikia Latviją statyti į kampą dėl visų uždarytų ruožų ir dėl keleivinio Vilnius-Ryga.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                      Esant tam tikram jau dideliam srautui prasideda sinergija. Įmonė turi geras išsikrovimo sąlygas Klaipėdoje, bet reikia į Rygą. Ir atvirkščiai. Visi Vakarai taip gyvena. Mus verčia atstatyti, bet reikia Latviją statyti į kampą dėl visų uždarytų ruožų ir dėl keleivinio Vilnius-Ryga.
                      Jau dėl keleivinio tai LG ir piršto manau nepakrutins...

                      Comment


                        Parašė statyba Rodyti pranešimą

                        Jau dėl keleivinio tai LG ir piršto manau nepakrutins...
                        Taigi šiemet paleis
                        Dirba ant to.
                        Pririnkti citatų, kur sakė Daugpilis nevažiuos?

                        Comment


                          Parašė Al1

                          Jokios sinergijos nėra, yra tik konkurencija. Sinergija yra nesąmonė kapitalizmo sąlygomis. Vėl eilinis kapitalistų melas ir žmonių mulkinimas. Sinergijai galima tik komunizme.
                          Šiaurės Lietuvoje, kaip ir Rytų Lietuvoje buvo daug smulkių linijų. Na jas drasko, "nes gerina LG konkurencinį pranašumą". Nurinktų Šilutė-Pagėgiai, į Kaliningradą vežtų per Radviliškį. Ot taksa pakiltų Gal taip ir bus, kad bus dvikelis Klaipėda-Radviliškis?

                          Bet užtat visi automobilių keliai provėžuoti, buvę normalūs plentai, nes vežami viršsvoriai. Būtų normalus geležinkelis, būtų ribojimai keliuose (tiltas ir automatinės svarstyklės-neapvažiuosi pro kitur), būtų kitaip. Dabar tarptautiniai vežimai gal svorių ir laikosi, bet miško, smėlio vežėjai panašu, kad ne. O tą mišką galėtų vežti bėgiais.

                          Comment


                            Ta linijas į Latviją iš ardė visų pirma latviai, nes tik esant vienoje šalyje - Rusijos imperijoje ar TSRS jos buvo pilnavertės, nors ir ne per daug apkrautos linijos. Tarpukaryje jos buvo reikalingos tik iki tol, kol tiek Lietuva, tiek Latvija nusitiesė linijas į Kretingą ir Liepoją, atitinkamai, per savo teritorijas. Toliau jos tapo trečaieilėmis, kaip ir XX a. pabaigoje. O kai kurios ir iš viso nereikalingomis. Klaioėda- Šilutė-Pagėgiai-Radvililiškis reikalingas kaip alternatyva Šiauliai - Klaipėda. O tos linijos į Latviją net ir kaip alternatyva nereikalingos. Deja, supuvęs kapitalizmas - automobilizacijos valstybinis rėmimas, o geležinkelių diskriminacija ir privedė prie to, ką turime. Kiek milijardų per 27 metus įkišta į automobilių kelius ir kiek į geležinkelius - skirtumas matuojamas daugybę kartų. Tuo tarpu už važiavimą automobilių keliais niekas tiesiogiai nemoka ir visi nedamoka, o už važiavimą geležinkeliais visi sumoka pilną kainą, o nuostolingus keleivių maršrutus visgi dengia pelnas iš krovinių, o krovinius pervežant sumokama visa infranstruktūros išlaikymo ir atnaujinimo kaina.
                            Paskutinis taisė Al1; 2018.01.26, 17:17.

                            Comment


                              Sutaupys ir atstatys? „Lietuvos geležinkeliai“: atstatant Rengės ruožą užteks 10 mln. eurų

                              Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...uru-667-937962
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                Tikėjau, kad šis ruožas bus atstatytas, o skeptikų netrūko.

                                Plačiau:

                                https://www.delfi.lt/verslas/energet....d?id=78818353
                                Paskutinis taisė Salvijus; 2018.08.14, 15:02.

                                Comment


                                  Gal šis žingsnis atriš ir kitus Lietuvos - Latvijos geležinkelių eismo mazgus. Tikėkimės.

                                  Comment


                                    https://www.lrt.lt/naujienos/ekonomi...duration=56000

                                    Comment


                                      Parašė marius_ Rodyti pranešimą
                                      Gal šis žingsnis atriš ir kitus Lietuvos - Latvijos geležinkelių eismo mazgus. Tikėkimės.
                                      Reiktų atkurt Mažeikiai-Priekulė-Skuodas-Kretinga

                                      Comment


                                        Latvija nesutiks. Ir nepriversi. Ir viršvalstybinių instrumentų panaudoti Lietuva neturi galimybės, kaip kad Latvija su Lenkija padarė. Nebent Lietuvos sąskaita latviams geležinkelį suremontuoti...
                                        Ministrui Masiuliui už tokius žodžius reikia skelbti apkalą. Jis tiesiogiai išdavė Lietuvos interesus, jei nori sudaryti svetimos šalies valstybinei įmonei sąlygas jaustis (realiai šeimininkauti, nes Orlen savininkai) Lietuvoje kaip namie.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2018.08.14, 18:02.

                                        Comment


                                          Tai yra Lietuvos įmonė, įdarbinanti daug žmonių ir mokanti nemažus mokesčius, nematau, ką čia blogo pasakė, o jau apie apkaltą iš viso nusišnekėjai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X