Šitoje istorijoje mane stebina delfistai ir kitų portalų žinovai. Kala prie kryžiaus LG, kalba apie kažkokius parduotus bėgius, džiaugiasi bauda, kaltina visus, bet nei vienas nepasako, kad tie bėgiai buvo naudingi tik Latvijai ir Lenkijai, kuri valdo gamyklą Lietuvoje. Arba žmonės visai nupušo ir nesigaudo realijose, arba čia kažkoks užsakytas puolimas. Kiekviena šalis, KIEKVIENA, žiūri savo ekonominių interesų, kiekviena šali būtų pasielgusi panašiai. Kokie turėtų būti idiotai, jeigu nebūtų tų bėgių nuardę. Lietuva čia būtų pralošusi dvigubai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
R. Masiulis tikina, kad neturėjo galimybių išvengti EK baudos
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75956729
Piktinasi reakcijomis į „Lietuvos geležinkelių“ baudą: patys ėdame savus
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75955599
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąŠitoje istorijoje mane stebina delfistai ir kitų portalų žinovai. Kala prie kryžiaus LG, kalba apie kažkokius parduotus bėgius, džiaugiasi bauda, kaltina visus, bet nei vienas nepasako, kad tie bėgiai buvo naudingi tik Latvijai ir Lenkijai, kuri valdo gamyklą Lietuvoje. Arba žmonės visai nupušo ir nesigaudo realijose, arba čia kažkoks užsakytas puolimas. Kiekviena šalis, KIEKVIENA, žiūri savo ekonominių interesų, kiekviena šali būtų pasielgusi panašiai. Kokie turėtų būti idiotai, jeigu nebūtų tų bėgių nuardę. Lietuva čia būtų pralošusi dvigubai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe, o kodėl turėjo atstatyti? Kam iš to nauda? Tik Orlenui ir latviams.
Viskas vyko su aukščiausiu palaiminimu. Nereikia manyti, kad LG pati užsimanė ir išardė. Bet kraštiniais liko LG. Užtat pelnus apturėjo uostas ir privačios krovos kompanijos. LG irgi uždirbo. Bet jei reikės susimokėti baudą, iš kur paims pinigus? Pelnas minimualus - milijonas ar du per metus. Kiek metų mokės? 15-20 ?
Žodžiu, kalčiausias yra Landsbergis ir konservai, kurie pardavė MN. Galėjo įmonė likti valstybės rankose ir nešti pelną Lietuvai, tada ir tokių ekscesų nebūtų buvę. Bet dar kartą kartoju, kad trumpiausias kelias į Liepoją buvo per Priekulę, bet latviai geležinkelį pirmi uždarė, o prieš kelis metus ir išardė. Kai šiktna ėmė degti, kai prasidėjo krizė, kai Rusija pradėjo nebevežti dalies krovinių per Latviją, tada ypatingai suktruto... O ką jie iki tol darė?
Kad dėl Lenkijos, tai pastatoji būtent per MN ir šantažavo Lietuvą dėl neva tai pažeidžiamų lenkų teisių.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
Teiginiai nieko neturintys bendro, neturite ką pasakyti - nerašykite. Kaip dirbo MN valstybės rankose žinome - vogė kas netingėjo, o dėl Liepos-Priekulės ruožo buvo paaiškinta kodėl - ruožą numarino muitinė. Ir prie ko čia Landsbergis (nesu landsbergininkas)? Gyvename ES nuo 2004 m., kur galioja laisvas prekių ir paslaugų judėjimas - taigi žaiskime garbingai - laimi tas kas pasiūlo pigiausią kainą.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
Teiginiai nieko neturintys bendro, neturite ką pasakyti - nerašykite. Kaip dirbo MN valstybės rankose žinome - vogė kas netingėjo, o dėl Liepos-Priekulės ruožo buvo paaiškinta kodėl - ruožą numarino muitinė. Ir prie ko čia Landsbergis (nesu landsbergininkas)? Gyvename ES nuo 2004 m., kur galioja laisvas prekių ir paslaugų judėjimas - taigi žaiskime garbingai - laimi tas kas pasiūlo pigiausią kainą.
Geležinkelį numarino muitinė? Tai gal Rengės ruože jos nebuvo? Geležinkelį numarino latviai, jiems tada pakako Rusijos, Baltarusijos naftos produktų ir kitų krovinių, vežamų per Liepoją ir Ventspilį. O labiausiai parūpo MN naftos produktai, kai Rusija pradėjo mažinti srautus dėl rusobofijos ir NATO, o ypač prasidėjus krizei. Va tada latviai pamatė, kad yra braliukai, iš kurių galima "atimti" kai ką. Na ir Orlen interesai sutapo. Kiekviena šalis ES traukia į save. Kas netraukia į save, tam galas - gyvename kapitalizme. Deja. Kas žaidžia garbingai? Lenkija, kuri naudoja MN politiniam Lietuvos spaudimui dėl lenkų "teisių"?Paskutinis taisė Al1; 2017.10.09, 09:06.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąGyvename ES nuo 2004 m., kur galioja laisvas prekių ir paslaugų judėjimas - taigi žaiskime garbingai - laimi tas kas pasiūlo pigiausią kainą.
Comment
-
S. Skvernelis: „Lietuvos geležinkelių“ baudą mokėsime iš mokesčių mokėtojų pinigų
– Sprendimo būdai įvairūs. Svarstoma teisinė galimybė, bet, ar skųsti sprendimą, turės pasakyti mūsų teisininkai, labai gerai viską išanalizavę ir įvertinę. Yra galimybė kalbėtis dėl priimtinų išeičių, dėl baudos mažinimo ir kitų variantų. Be baudos, dar yra reikalavimas atstatyti išardytą geležinkelio ruožą.
Paskutinis taisė Salvijus; 2017.10.10, 14:32.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Geležinkelį numarino muitinė? Tai gal Rengės ruože jos nebuvo?
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Orlen ne valstybės rankose yra? Tik skirtumas, kad kitos ir kitai šaliai naudą neša, o jūs kaip naivuolis kalbat, kad jiems ir bėgius dar reiktų naujus nutiesti, kad ir taip Lietuvoje geras monopolines sąlygas dar pasigerinti ir LG su uostu netektų pajamų. Laisva rinka? Įdomu, kuriame pasaulyje ji yra, realybėje kiekviena šalis gina savo interesus, o ne kitų: http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/voki...okisku-/194165
Comment
-
Aš rašiau ne apie Mažeikių susisiekimą su Klaipėda per Skuodą, o apie Mažeikių - Liepojos liniją. Siena buvo viena ir tai artimiausiais kelias į Liepoją. Jei tik latviai būtų norėję importuoti savo poreikiams naftos produktus, tai niekas to geležinkelio neardytų. Bet juokingiausia tai, kad iki Liepojos uosto iš Bugenių apie 70 km. Iš Bugenių į Klaipėda per Priekulę apie 130 km. Iš Bugenių iki Rygos apie 160 km. Iki Klaipėdos - apie 220 km. Taip kad kalti pirmiausia šioje vietoje latviai. Jie atsisakė krovinių vežimo iš MN ir išardė geležinkelį, kad MN į Klaipėdą vežtų tolimesniu keliu. Bet kai pasidarė riesta, tada susiuostė su lenkais ir panoro numelžti Lietuvą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš rašiau ne apie Mažeikių susisiekimą su Klaipėda per Skuodą, o apie Mažeikių - Liepojos liniją. Siena buvo viena ir tai artimiausiais kelias į Liepoją. Jei tik latviai būtų norėję importuoti savo poreikiams naftos produktus, tai niekas to geležinkelio neardytų. Bet juokingiausia tai, kad iki Liepojos uosto iš Bugenių apie 70 km. Iš Bugenių į Klaipėda per Priekulę apie 130 km. Iš Bugenių iki Rygos apie 160 km. Iki Klaipėdos - apie 220 km. Taip kad kalti pirmiausia šioje vietoje latviai. Jie atsisakė krovinių vežimo iš MN ir išardė geležinkelį, kad MN į Klaipėdą vežtų tolimesniu keliu. Bet kai pasidarė riesta, tada susiuostė su lenkais ir panoro numelžti Lietuvą.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Gal Mažeikiai - Liepoja buvo nesaugi linija jei išardė?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Gal Mažeikiai - Liepoja buvo nesaugi linija jei išardė?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš rašiau ne apie Mažeikių susisiekimą su Klaipėda per Skuodą, o apie Mažeikių - Liepojos liniją. Siena buvo viena ir tai artimiausiais kelias į Liepoją. Jei tik latviai būtų norėję importuoti savo poreikiams naftos produktus, tai niekas to geležinkelio neardytų. Bet juokingiausia tai, kad iki Liepojos uosto iš Bugenių apie 70 km. Iš Bugenių į Klaipėda per Priekulę apie 130 km. Iš Bugenių iki Rygos apie 160 km. Iki Klaipėdos - apie 220 km. Taip kad kalti pirmiausia šioje vietoje latviai. Jie atsisakė krovinių vežimo iš MN ir išardė geležinkelį, kad MN į Klaipėdą vežtų tolimesniu keliu. Bet kai pasidarė riesta, tada susiuostė su lenkais ir panoro numelžti Lietuvą.
https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/bėginis-transportas/10849-gelžk-kužiai-mažeikiai-priekulė-liepoja?p=916812#post916812
Šioje temoje ir yra aprašyta, kodėl uždarė eismą šiame ruože.Paskutinis taisė Salvijus; 2017.10.24, 18:38.
Comment
-
Kur dingo brangiausi išardyti bėgiai Lietuvoje?
Europos Komisijos dėl išardyto Rengės ruožo skirtos 28 mln. eurų baudos „Lietuvos geležinkelių“ įmonė mokėti neskuba, tačiau kur dingo patys bėgiai?
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
Iš kur traukiate šiuos iš dangaus nukabintus faktus? Gal baikite vieną kartą interpretuoti to ko nėra. Taigi, kad mano žiniomis šio geležinkelio niekas neišardė (na dar buvo 2010-2012 m.). O jei visgi nuardė tai kada tiksliai? Bet kokiu atveju tai įvyko vėliau nei Rengės išardymas. Ir kaip tai susiję tuomet su latviais? Anaiptol LG nuardė atšaką iš Bugenių Lūžės kryptimi. Kita vertus, kodėl LG nenuardė bėgių nuo Skuodo iki Darbėnų jei jau tokia bloga būklė ir ruožas uždarytas.
https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/bėginis-transportas/10849-gelžk-kužiai-mažeikiai-priekulė-liepoja?p=916812#post916812
Šioje temoje ir yra aprašyta, kodėl uždarė eismą šiame ruože.
- 1 patinka
Comment
Comment