Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąLatviai įteikė notą su reikalavimu.
http://rus.tvnet.lv/novosti/obschjes...zheykyay_renge
http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...audos-2749171/
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKai būtų pareikalauta asmeninės tokius sprendimus priėmusių atsakomybės, greitai baigtųsi visai šaliai daug kainuojančios nesąmonės.Paskutinis taisė Lettered; 2017.10.02, 14:21.
Comment
-
Buvo elementari praktika, siekant, kad LG ir Klaipėdos uostas nenukentėtų dėl Orleno siekio vežti viską per Latviją. Bent uždirbo, nes be to būtų viskas š krūva valstybė, kuri atidavė tokią gamyklą lenkams ir dar produkciją išgabena per Latviją, kai turi patys uostą. Latviai, žinoma, rėkauja dėl konkurencijos ir t.t., nes jiems toks kasnelis buvo atimtas, kai jie mūsų konkurentai.
Nežinau, ar čia turėtume kaltinti Lietuvos valdžią dėl netolerigiškumo, ar atvirkščiai. Protekcionizmas ir ekoniminė nauda sau: taip, laisva rinka ir konkurencija: ne.
Dabar, žinoma, užspaudė EK. Žiūrėsime.
Šiaip būtų įdomu paskaičiuoti, kiek būtume praradę lėšų, jeigu ne šitas bėgių nuardymas.
Comment
-
Reikėtų sulyginti papildomai uždirbtą sumą ir tos baudos sumą. Bet kokiu atveju tokie sabotažiniai bėgių nuardymai dėl tariamos rekonstrukcijos neatrodo civilizuotai. Po to norima su Lenkija gerų santykių.
Premjerai dalinasi atsakomybę - vienas nuardė, nes reikėjo rekonstruoti, o kitas "pamiršo", kad reikia rekonstruoti :
2008 metais susisiekimo ministru buvęs A.Butkevičius tvirtina, kad Rengės geležinkelio ruožą reikėjo rekonstruoti, nes jis buvo avarinės būklės, o sprendimas jo neatstatyti priimtas jau A.Kubiliaus Vyriausybės kadencijos metu.
Čia dar ir klausimas, kiek konservatoriai buvo pajėgūs paspausti Dailydką. Matyt, kad nelabai.Paskutinis taisė senasnamas; 2017.10.02, 15:05.
Comment
-
Ne, o kodėl turėjo atstatyti? Kam iš to nauda? Tik Orlenui ir latviams.
Viskas vyko su aukščiausiu palaiminimu. Nereikia manyti, kad LG pati užsimanė ir išardė. Bet kraštiniais liko LG. Užtat pelnus apturėjo uostas ir privačios krovos kompanijos. LG irgi uždirbo. Bet jei reikės susimokėti baudą, iš kur paims pinigus? Pelnas minimualus - milijonas ar du per metus. Kiek metų mokės? 15-20 ?
Žodžiu, kalčiausias yra Landsbergis ir konservai, kurie pardavė MN. Galėjo įmonė likti valstybės rankose ir nešti pelną Lietuvai, tada ir tokių ekscesų nebūtų buvę. Bet dar kartą kartoju, kad trumpiausias kelias į Liepoją buvo per Priekulę, bet latviai geležinkelį pirmi uždarė, o prieš kelis metus ir išardė. Kai šiktna ėmė degti, kai prasidėjo krizė, kai Rusija pradėjo nebevežti dalies krovinių per Latviją, tada ypatingai suktruto... O ką jie iki tol darė?
Kad dėl Lenkijos, tai pastatoji būtent per MN ir šantažavo Lietuvą dėl neva tai pažeidžiamų lenkų teisių.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe, o kodėl turėjo atstatyti? Kam iš to nauda? Tik Orlenui ir latviams.
Viskas vyko su aukščiausiu palaiminimu. Nereikia manyti, kad LG pati užsimanė ir išardė. Bet kraštiniais liko LG. Užtat pelnus apturėjo uostas ir privačios krovos kompanijos. LG irgi uždirbo. Bet jei reikės susimokėti baudą, iš kur paims pinigus? Pelnas minimualus - milijonas ar du per metus. Kiek metų mokės? 15-20 ?
Žodžiu, kalčiausias yra Landsbergis ir konservai, kurie pardavė MN. Galėjo įmonė likti valstybės rankose ir nešti pelną Lietuvai, tada ir tokių ekscesų nebūtų buvę. Bet dar kartą kartoju, kad trumpiausias kelias į Liepoją buvo per Priekulę, bet latviai geležinkelį pirmi uždarė, o prieš kelis metus ir išardė. Kai šiktna ėmė degti, kai prasidėjo krizė, kai Rusija pradėjo nebevežti dalies krovinių per Latviją, tada ypatingai suktruto... O ką jie iki tol darė?
Kad dėl Lenkijos, tai pastatoji būtent per MN ir šantažavo Lietuvą dėl neva tai pažeidžiamų lenkų teisių.
Įtariu, kad atstatymas kainuotų keleriopai pigiau.
Ir klausimas, ar už kitus nuardytus/uždarytus kelius nebus baudų?
Comment
-
Tai dar kartą kartoju, kad LG liko kraštiniais, kai tikrieji kaltinikai, visą tai leidę net iniciavę, lieka už uždangos. Jie gi savo kišenes prisikrovė, o dabar teks už viską atsakyti tik LG.
Kiti ruožai ne prie ko. Niekas dėl jų nesiskundžia. Galiausiai jie visi išardyti ar uždaryti oficialiai, kaip ir priklauso pagal įstatymus, o su šituo ruožu išėjo chrenovai. Jis gi oficialiai remontuojamas. Reikėjo ne remontuoti, o uždaryti. Ir neardyti, o tiesiog pasakyti, kad nesaugu. Po kurio laiko buvo galima oficialiai išardyti. Tada niekas nebūtų prisikabinęs.
Comment
-
Nesuprantu, kaip, po galais, banditas Dailydka yra laisvėje? Jis vogė, kenkė valstybei ir pridarė daugiamilijoninės žalos valstybei. Tas ir pykdo Lietuvoje, kad nusikaltėliai dėl kažkokių priežasčių yra laisvėje, o pati baisiausia įmanoma bausmė jiems yra išėjimas iš darbo "šalių susitarimu". Tokie brudai turėtų pūti kaliūzėje.
Comment
-
O ko jis nepasodino Dailydkos? Jei jau tokie visi teisuoliai susirinko. Dar kart kartoju, kad geležinkelio išardymas buvo ne be aukščiausios valdžios žinios ir siekiant apsaugoti Lietuvos ekonominius interesus. Bet kalčiausi liko geležinkeliai. Užtat labiausiai pasipelnė privatus uosto biznis. Blogiausia, tai, kad LG neatliko viso šito reikalo gramatnai, o kaip kirviu iškapojo liniją. Buvo galima ją tik uždaryti, atseit, nesaugi, reikia remonto. Ir tik po kelių metų išardyti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ko jis nepasodino Dailydkos? Jei jau tokie visi teisuoliai susirinko. Dar kart kartoju, kad geležinkelio išardymas buvo ne be aukščiausios valdžios žinios ir siekiant apsaugoti Lietuvos ekonominius interesus. Bet kalčiausi liko geležinkeliai. Užtat labiausiai pasipelnė privatus uosto biznis. Blogiausia, tai, kad LG neatliko viso šito reikalo gramatnai, o kaip kirviu iškapojo liniją. Buvo galima ją tik uždaryti, atseit, nesaugi, reikia remonto. Ir tik po kelių metų išardyti.
Man tik klausimas kodėl tokia didelė bauda? 80 proc. maksimalios.
Mes ir traukiniu iš Lenkijos perkame tokius, kokių nereikia... Kad tik pamaloninti.
O dabar turime ir baudą, traukinius niekam tikusius.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ko jis nepasodino Dailydkos? Jei jau tokie visi teisuoliai susirinko. Dar kart kartoju, kad geležinkelio išardymas buvo ne be aukščiausios valdžios žinios ir siekiant apsaugoti Lietuvos ekonominius interesus. Bet kalčiausi liko geležinkeliai. Užtat labiausiai pasipelnė privatus uosto biznis. Blogiausia, tai, kad LG neatliko viso šito reikalo gramatnai, o kaip kirviu iškapojo liniją. Buvo galima ją tik uždaryti, atseit, nesaugi, reikia remonto. Ir tik po kelių metų išardyti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai gal krovos kompanijos valstybinės? Taigi, kad ne. Gal tik dalis akcijų priklauso valstybei, bet ne kontroliniai paketai.
Comment
-
Privatus verslas irgi aplipęs uosto veiklą, taip kad interesas buvo. O tai, kad Klaipėdos nafta yra valstybinė, tai tik dar labiau patvirtina tai, jog LG gavo nurodymą ir palaikymą iš viršaus daryti viską, kad naftos produktai per Latvijos uostus nebūtų išvežami. Va tik kad bukai padarė, tai faktas.
Comment
Comment