Kas susimovė? LG? Ne, tai valdžia yra Lietuvos priešas, todėl tokios ir pasekmės. Taip Lietuva po truputį ir naikinama, o tauta išsivaikšto.
Nebus jokio privalumo. Tegul ir holdingo sudėtyje, bet kiekviena įmonės turės dirbti pelningai. Jei pervežimai bet kokiu atveju pelningi, tai infrastruktūra pelną neša tik ta, kuria važiuoja traukiniai. Ir ne bet kokie, o krovininiai. Nes keleiviniai nuostolingi, vadinasi ir nėturės iš ko mokėti už infrastruktūrą. Taigi ir pačius keleivinius reikės užraukinėti, nes valstybė tikrai nedotuos, jei tiek metų nedotuoja. Kol kas visos nuostolingos veiklos ir linijos palaikomos iš bendro katilo, nors vis LG knieti uždaryti keleivinius maršrutus. Dabar atsiskaitymai už infrastuktūrą LG viduje tik virtualūs. Kai kurie kiti mokesčiai irgi. Niekas jokių realių pinigų nemoka. O atskiros įmonės jau turės atsiskaitinėti tarpusavyje realiais pinigais.
Kas dėl skolų ir baudų, tai LG neturi skolų, o baudos žada neskirti, jei Lietuvos valdžia sutiks priimti IV geležinkelių paketą ir išskaidyti LG į atskiras dukterines įmones.
Nebus jokio privalumo. Tegul ir holdingo sudėtyje, bet kiekviena įmonės turės dirbti pelningai. Jei pervežimai bet kokiu atveju pelningi, tai infrastruktūra pelną neša tik ta, kuria važiuoja traukiniai. Ir ne bet kokie, o krovininiai. Nes keleiviniai nuostolingi, vadinasi ir nėturės iš ko mokėti už infrastruktūrą. Taigi ir pačius keleivinius reikės užraukinėti, nes valstybė tikrai nedotuos, jei tiek metų nedotuoja. Kol kas visos nuostolingos veiklos ir linijos palaikomos iš bendro katilo, nors vis LG knieti uždaryti keleivinius maršrutus. Dabar atsiskaitymai už infrastuktūrą LG viduje tik virtualūs. Kai kurie kiti mokesčiai irgi. Niekas jokių realių pinigų nemoka. O atskiros įmonės jau turės atsiskaitinėti tarpusavyje realiais pinigais.
Kas dėl skolų ir baudų, tai LG neturi skolų, o baudos žada neskirti, jei Lietuvos valdžia sutiks priimti IV geležinkelių paketą ir išskaidyti LG į atskiras dukterines įmones.
Comment