Parašė Salvijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
2014.04.22
Geležinkelio ruožui į Rengę trūksta tik lėšų – „Lietuvos geležinkelių“ vadovas
http://www.gelsistemos.lt/gelezinkel...iu“-vadovas/
Comment
-
BNS 2015-01-05 18:10
Europos Komisija: „Lietuvos geležinkeliai“ galimai ribojo konkurenciją
Valstybės valdoma bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ galimai ribojo konkurenciją geležinkelių rinkoje Lietuvoje ir Latvijoje, kai 2008 metais nusprendė išmontuoti ruožo į Latviją Bugeniai-Rengė geležinkelio bėgius, teigia Europos Komisija (EK).
(...)
Oficialų tyrimą dėl „Lietuvos geležinkelių“ veiklos EK pradėjo 2013-ųjų kovą. Skundą dėl minėto ruožo išmontavimo Europos Komisijai 2011 metais pateikė Lenkijos naftos koncernas „Orlen“.
Pasak EK pranešimo, 2008 metų rugsėjį „Lietuvos geležinkeliai“ sustabdė eismą tarp Lietuvos ir Latvijos, o po mėnesio išmontavo bėgius, kurie iki šiol neatstatyti. Tuo būdu buvo apribotos galimybės geležinkeliais vežti krovinius tarp Lietuvos ir Latvijos
http://lzinios.lt/lzinios/Lietuvoje/...rencija/194157
Comment
-
/\ LG komentaras
„Bylos nagrinėjimo metu „Lietuvos geležinkeliai“ EK ne kartą teikė išsamius paaiškinimus bei juos patvirtinančius įrodymus, kad Rengės geležinkelio išardymas buvo sąlygotas objektyvių aplinkybių ir buvo vykdomas siekiant išvengti didelio masto incidentų dėl šio ruožo kritinės būklės. Belieka tik apgailestauti, kad Komisija tik paviršutiniškai įvertino bendrovės pateiktus paaiškinimus bei juos pagrindžiančius objektyvius įrodymus“, – savo tinklapyje paskelbtame pranešime nurodo „Lietuvos geležinkeliai“.
„Orlen Lietuvos“ kroviniai į Latviją šiuo metu keliauja per Joniškį. Pasak Vidmanto Gudo, „Lietuvos geležinkelių“ atstovo, naftos bendrovė šiuo metu turi nuolaidas dėl krovinių vežimo aplinkui, tad net jei ir būtų vėl atidarytas Rengės ruožas, pervežimo kaina nebūtų mažesnė.
Pasak p. Gudo, ir dabar „Orlen Lietuva“ gali naudotis ne tik „Lietuvos geležinkelių“ paslaugomis, tad konkurencijos ribojimo dėl ruožo nuardymo neatsirado.
„Latviai turi visas galimybes vežti krovinius per Joniškį“, – VŽ sako p. Gudas. Anot jo, ne tik „Latvijas Dzelzceļš“, bet ir kitos bendrovės, sudariusios sutartis su „Lietuvos geležinkeliais“, gali Lietuvoje gabenti krovinius.
Tai, kad Rengės ruožas, nuardytas 2008 m., vis dar nėra atstatomas, p. Gudas grindžia lėšų stygiumi – esą tai nėra prioritetinis projektas, tad per krizę ir po jos vis dar neatsirado pinigų jam. Nors techninis projektas jau paruoštas, laukiama Susisiekimo ministerijos sprendimo dėl jo įgyvendinimo.
Comment
-
Čia yrą raportas apie Lietuvos - Latvijos santykius paruoštas Latvijos Užsienių Ministerijojė, ir jame vienas is punktu yrą geležinkėlio renovaciją. http://www.mfa.gov.lv/data/aaa/repor..._lithuania.pdf
Comment
-
Parašė juristas Rodyti pranešimąČia yrą raportas apie Lietuvos - Latvijos santykius paruoštas Latvijos Užsienių Ministerijojė, ir jame vienas is punktu yrą geležinkėlio renovaciją. http://www.mfa.gov.lv/data/aaa/repor..._lithuania.pdf
Comment
-
Parašė juristas Rodyti pranešimąNė ne latvis, taigi šitamė raportė žėmiau ir lietuviškai ir angliškai yrą. Trijų kalbų oficialus URM raštas, dėl bedradarviamo su Lietuvą. Jam įvardintą kad Latviją siekią atstatymo gelėžinkėlių i Liepoja ir i Rengė.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTai kodėl pas tamstą tokia keista rašyba?Paskutinis taisė juristas; 2015.03.22, 20:11.
Comment
-
Parašė juristas Rodyti pranešimąTaip išmokau rašyti, ar visi vienodai tūrį šitą mokėtį, vieni geriau kiti blogiau rašo, kaip su matematiką. Bėje kievienas yra unikalus, ir rašo kaip norį ir kaip moką.
Comment
-
Taigi kam reikėjo ardytį šitą atkarpą. Jokio pelno nebus iš tokio sabotažo, teismai būs praloštį, o baudą didesnė nėgu uždirbtį pinigai. Mažėikių Naftą aiškai norėtų ir per Latvijos uostus vežtį nafta: Liepoja, Riga, Venstpili kuris yra ganą toli, bet tūri didelius naftos sandelius. Devyniolikos kilometrų atkarpos panaikinimas, tyčią, visus šitus kėlius uždarė ir privertė komapnija vežioti dėgalus per Šiaulius, vietoj tiesaus kėlio i Rigą. Taip pat Liepojos uostas pasidarė nepasėkiamas, ir liko tiktai Klaipėdos uostas, į kuri irgį rėikia vėžtį krovininius per Šiaulus nės trumpėsno kėlio nėrą. Per ši laikotarpį nuo 2008 mėtų, Lietuvos Geležinkėliai sugėbėjo elektrifikuoti ir suremontuoti kėlisdešimt kilometrų bėgių už Europos Sąjungos lėšas.
Comment
-
Dėl atsatymo linijos i Renges geležinkėlio stoti aukščiausi valstybės ir vėžėjo vadovai turėjo pilna burna pažadu.
Butkevičiaus pažadai dėl linijos atstatymo:http://goo.gl/DYad0L
Grybauskaitės pažadai dėl linijos atstatymo:http://goo.gl/8y5qyG
Lietuvos Geležinkėliu pažadai dėl linijos atstatymo:http://goo.gl/nq0daw
Liberalo Masiulio pažadai dėl linijos atsatymo:http://goo.gl/22eGNr
Sekmoko - konservatoriu pažadai: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=32942979
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=30183353Paskutinis taisė grandi; 2015.03.23, 13:33.
Comment
-
Taip, ne kartą rašyta ir šioje temoje šalininkai ir priešininkai ne vieną ietį sulaužė .
Paskutinieji skelbti duomenys liudija, kad pervežimai geležinkeliais į Latviją mažėja. O ir šiuos daugiausia sudaro naftos produktai (daug nereikia spėlioti iš kokios įmonės). Tad jei ši linija veiktų - ji ir būtų labiausiai apkrauta kroviniams į Latviją. O daugiau viskas kaip ir aišku kodėl
http://www.litrail.lt/-/lankesi-latv...liu-delegacijaPaskutinis taisė Salvijus; 2015.03.23, 14:53.
Comment
-
XXXIX SKYRIUS
NUSIKALTIMAI IR BAUDŽIAMIEJI NUSIŽENGIMAI TRANSPORTO EISMO SAUGUMUI
278 straipsnis. Transporto priemonių ar kelių, juose esančių įrenginių netinkama priežiūra ar remontas
1. Tas, kas netinkamai atliko geležinkelio, vandens arba oro transporto priemonių ar kelių, keliuose esančių signalizacijos ar ryšių įrenginių, dujotiekio, naftotiekio, elektros ar ryšių linijų priežiūrą ar remontą, jeigu dėl to buvo sunkiai sužalotas žmogus arba padaryta didelės turtinės žalos,
baudžiamas teisės dirbti tam tikrą darbą arba užsiimti tam tikra veikla atėmimu arba areštu, arba laisvės atėmimu iki penkerių metų.
280 straipsnis. Transporto priemonių ar kelių, juose esančių įrenginių sugadinimas
1. Tas, kas išardė ar sugadino transporto priemonę ar kelią, dujotiekį, naftotiekį, elektros ar ryšių liniją, juose esantį įrenginį, ryšių ar signalizacijos priemonę, jeigu tai grėsė sunkiais padariniais,
baudžiamas areštu arba laisvės atėmimu iki trejų metų.
Comment
-
Europos Komisijai pateiktas atsiliepimas dėl Rengės ruožo
http://www.litrail.lt/-/europos-komi...l-renges-ruozo
Balandžio 8 d. AB „Lietuvos geležinkeliai" Europos Komisijai pateikė atsiliepimą į šių metų sausį gautą prieštaravimo pareiškimą. „Lietuvos geležinkeliai" atsiliepime pateikė pagrįstus argumentus, paneigiančius bet kokius kaltinimus dėl konkurencijos ribojimo, kurį neva galėjo sąlygoti Lietuvą ir Latviją jungiančių geležinkelio bėgių išmontavimas 2008 metais. Rengės geležinkelio ruožas išardytas dėl kritinės jo būklės, siekiant išvengti didelio masto incidentų.
Raštu Europos Komisijai argumentus išdėsčiusi bendrovė „Lietuvos geležinkeliai", remdamasi Europos Komisijos reglamentu, paprašė galimybės leisti savo poziciją paaiškinti ir žodžiu. Tokia galimybė turėtų būti sudaryta gegužės pabaigoje vyksiančiame atvirame posėdyje.
Deja atsakymo turinio puslapyje nera. Idomu butu susipazinti, ka ten parase - bet Lietuvos Gelezinkeliuose daug neskaidrumo ar net slaptumo :-(. Tai gal Europos Komisijos Konkurencjios Komisariatas patalpins ateinanciomis dienomis visos bylos rastus. :-)
Europos Komisjos pranesimai apie sita byla pateiktos puslapyje: http://europa.eu/rapid/press-release_IP-15-2940_lt.htm
Galima tiketis kad ji bus maziau paslaptinga negu LG. Be to LG ne skelbia kodel net 7 metus netaiso 19km atkarpos, del kritines jo bukles galima gincitis, bet priezastis tokio ilgo neveiklumo yra neaiski. Per siuos 7 metus LG sugebejo suremontuoti ir eletrifikuoti keliasdesimt, netgi kelius simtus kilomtru begiu, ruosiasi statyti rail baltica trasa, o nesugebejo patiesti 19km svarbios atkarpos. Sunku ne izvelgti tycinio pasyvumo ir veikimo nenaudai naftininkams ir Latvijos kroviniams.Paskutinis taisė mellopark; 2015.04.12, 00:08.
Comment
Comment