Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kodėl būtinai turėtų būti brangesnė? Lenkiški maisto produktai pigesni ne dėl to fakto, kad jų kilmė ne Lietuva bet Lenkija, o dėl mažesnio PVM ir kitų priežasčių.
    Įmonės turi būti socialiai atsakingos ir reklamuoti savo lietuviškumą. Manau vartotojas sutiktų mokėti iki 10 proc. brangiau, jei žinotų, kad dalis tų pinigų atiteks jo giminaičiui ūkininkui provincijoje.

    Ir kokią turime situaciją, jei koks giminaitis dirba Y gamybos įmonėje ir pasakoja apie higienos nesilaikymą, mokamą minimumą, kaip susikombinavo mėsos ir pan. Ar pirksi dešreles iš mėsos kombinato, jei patikimai žinosi, kad pusę mėsos nukombinuoja? Juk į gaminius kažką vietoje jos įdeda?

    Comment


      Lietuvoje turi būti lietuviškos įmones, jokiu užsieniečiu kurie skundzia Lietuva ir turim jiems moketi kokius 50 milionu euru šiais metais. (dešimt procentų apyvartos). Negalima tai pat pardavineti užsienieciams žėmes. Jeigu ES skirs bauda reikia rimtai pagalvoti apie išėjimą iš Europos Sąjungos pagal 50 straipsni Lisabonos sutarčio. O dėl pačių lenkiškų bendrovių, tai rėikia juos išsiusti atgal i Lenkiją: PZU (Lietuvos Draudimas), Orlen (Mažeikių Naftą) ir Pacų Rūmai (Lenkijos URM) reikia vėl gražinti į Lietuvos turta, tai ir skundų i Brusieli nebus. O ten visada pralaimesim, dėl to kad jų teisininkai gudresni, o Europos Parlamente ir Komisijoje galybė lenku. Dar šituos kurie Lietuva pardavė reikia teisti. Mažeikiai turėjo būti Lietuvos rankosė - Orlen arba Lukoil arba KazMunaiGaz - galim jiems išnuomoti instalacijas, bet ne atiduoti bendrovė kartu su dėgalinem.
      Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.23, 09:09.

      Comment


        Tuo pranešimu ir baigiam teorinius išvedžiojimus ne į temą.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          DELFI primena, kad 2008 metais „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) išardė Rengės geležinkelio ruožą, o 2010 metais „Orlen Lietuva“ dėl to pateikė skundą EK. 2013 metų kovą EK pradėjo oficialų tyrimą dėl galimo LG piktnaudžiavimo dominuojančia padėtimi. Atmetus LG siūlymus taikiai užbaigti bylą, 2015 metais EK pateikė formalų kaltinimą LG.
          Per metus joks sprendimas nebuvo priimtas, todėl EK iškėlė ultimatumą: turi būti pateiktas sprendimo būdas, kitaip grasinama skirti baudą (nuo 9,5 mln. iki 42 mln. eurų, t. y. iki 10 proc. metinės LG apyvartos) ir įpareigoti atstatyti išardytą Rengės ruožą (apie 20 mln. eurų). Nukentėjusios įmonės galės kreiptis dėl žalos atlyginimo (per 8 metus susidariusi suma gali viršyti baudą).
          http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=71364348

          Comment


            Tai ir bus pateiktas - numatys atstatyti per 10 metų. O dar geriau - padarys studiją, kuri parodys, kad neapsimoka atstatyti. Akivaizdu, kad Latvija, praradusi Rusijos tranzitą, dabar nori dempinguoti ir atimti krovinius iš Mažeikių naftos, pasiūliusi jai gabenti pigiau nei per Klaipėdą. Iš čia ir aktyvumas. Kiekvienas tempia į save. LG liks kraštiniais, nes išardyta buvo su valdžios tyliu pritarimu, bet baudas tai ne valstybė mokės, jei ką, ir atstatinės ne valstybė.

            Comment


              Kažkada buvo rašyta, kad galimybių studija ir techninis projektas yra parengti, tačiau įgyvendinimui nebuvo skirta lėšų (tikėtasi gauti iš ES). Kai susimokės baudą gal lėšos atsiras .
              Tik vakar per LRT Panoramą premjeras melavo, kad ne jam ministraujant buvęs nurinktas geležinkelis. Dar jam buvau pateikęs klausimą tuo reikalu delfi konferencijoje (čia visa ši info yra sudėta).

              Comment


                Nemoketi nei cento. Gelezinkelis buvo senas tai isarde. Ar reikia atstatyti, nes kita imone reikalauja? Nemoketi nei cento. O Mazeikiu Nafta tai lietuviska imone, ka ten lenkai daro ir skundzia dar? Jeigu Lietuvos Gelezinkeliai monopolininke, tai kaip vadinti Mazeikiu Naftos gamykla? Ji irgi yra vienintele benzinos ir dyzelino tiekeja. Ne moketi nei cento, galu galiausia ismes is Europos Sajungos, o tai tiktai i nauda.
                Paskutinis taisė mellopark; 2016.05.26, 09:46.

                Comment


                  Ne dėl senumo išardė, o lenkai yra teisėti savininkai, bet tema ne apie privatizaciją.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Parašė mellopark Rodyti pranešimą
                    Nemoketi nei cento. Gelezinkelis buvo senas tai isarde. Ar reikia atstatyti, nes kita imone reikalauja? Nemoketi nei cento. O Mazeikiu Nafta tai lietuviska imone, ka ten lenkai daro ir skundzia dar? Jeigu Lietuvos Gelezinkeliai monopolininke, tai kaip vadinti Mazeikiu Naftos gamykla? Ji irgi yra vienintele benzinos ir dyzelino tiekeja. Ne moketi nei cento, galu galiausia ismes is Europos Sajungos, o tai tiktai i nauda.
                    Ir vėl pasirodei su savo nacionalistiniais kliedesiais? LG padarė vieną didžiausių nesąmonių ardydama Mažeikių-Rengės geležinkelį. Pirma, šitoks vienos įmonės (LG) bandymas kontroliuoti kitos įmonės (Orlen) veiksmus yra neteisėtas. Antra, apie 2006-2008 m. buvo planų atkurti keleivinį eismą šia linija. Atleiskit už svajones, bet jeigu ne LG pinigų troškulys, gal jau būtų maršrutas Ryga-Mažeikiai. Deja, LG pasielgė mastydama oligarchiškai...

                    Comment


                      Ruožo uždarymas sakyčiau ne vienos įmonės kompetencijos klausimas...
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Parašė Elis Rodyti pranešimą
                        Ir vėl pasirodei su savo nacionalistiniais kliedesiais? LG padarė vieną didžiausių nesąmonių ardydama Mažeikių-Rengės geležinkelį. Pirma, šitoks vienos įmonės (LG) bandymas kontroliuoti kitos įmonės (Orlen) veiksmus yra neteisėtas. Antra, apie 2006-2008 m. buvo planų atkurti keleivinį eismą šia linija. Atleiskit už svajones, bet jeigu ne LG pinigų troškulys, gal jau būtų maršrutas Ryga-Mažeikiai. Deja, LG pasielgė mastydama oligarchiškai...
                        Išardė ne pati LG savo iniciatyva. Jei krizės pradžioje MN būtų pradėjusi naftos produktų eksportą per Latvijos uostus, tai Klaipėdos uostui ir įmonėms, kurios ten iš to pelnosi būtų buvę riesta. O taip pat ir Klaipėdai, o taip pat ir LG. Bet pati LG išardyti ruožo taip skubotai nebūtų ryžusi. Buvo gautas palaiminimas iš aukščiau, nes į ministerijas ir kitus organus kreipėsi tiek uosto verslas, tiek ir Klapėdos valdžia, kitos suinteresuotos įmonės, prašydamos kažką daryti ir aplamdyti lenkus, kurie, dar ir su naftos gamyklos kortašantažavo Lietuvą dėl lenkų Lietuvoje "dikriminacijos", pavardžių rašybos, mokyklų ir kt. Be to MN prašė LG sumažinti tarifus, o LG nenorėjo to daryti, todėl MN ėmė mokėti (pervedinėti pingus už pervežimą) tiek, kiek nori pati. Gal gerai būtų nuėjus į parduotuvę ir prisikrovus pilną vežimą prekių prieiti ir pasakyti, kas aš galiu sumokėti už viską tik 10 eurų ir numetus pinigus išsivežti visą vežimą?
                        Paskutinis taisė Al1; 2016.05.26, 19:15.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Išardė ne pati LG savo iniciatyva. Jei krizės pradžioje MN būtų pradėjusi naftos produktų eksportą per Latvijos uostus, tai Klaipėdos uostui ir įmonėms, kurios ten iš to pelnosi būtų buvę riesta. O taip pat ir Klaipėdai, o taip pat ir LG. Bet pati LG išardyti ruožo taip skubotai nebūtų ryžusi. Buvo gautas palaiminimas iš aukščiau, nes į ministerijas ir kitus organus kreipėsi tiek uosto verslas, tiek ir Klapėdos valdžia, kitos suinteresuotos įmonės, prašydamos kažką daryti ir aplamdyti lenkus, kurie, dar ir su naftos gamyklos kortašantažavo Lietuvą dėl lenkų Lietuvoje "dikriminacijos", pavardžių rašybos, mokyklų ir kt. Be to MN prašė LG sumažinti tarifus, o LG nenorėjo to daryti, todėl MN ėmė mokėti (pervedinėti pingus už pervežimą) tiek, kiek nori pati. Gal gerai būtų nuėjus į parduotuvę ir prisikrovus pilną vežimą prekių prieiti ir pasakyti, kas aš galiu sumokėti už viską tik 10 eurų ir numetus pinigus išsivežti visą vežimą?
                          Taisingai parasyta. Nors negalima taip daryti kad isardytas bus gelezinkelis ir painoti lenku Lietuvoje dalyku su teisinais dalykais versle. Nelabai geriai padare kad is vis pardave uzsieniui siekianciam vien pelno Lietuvos saskaita. Ne apie pacius lenkus, nors ju draugiskais negalima vadinti, nes Williams ir Yukos elgesi ir elgtusi lygiai taip pat. Reikejo atsatyti gelezinkeli kaip liepos menesi 2015 komisare pareikalavo atsatyti atkarpa. Cia aiskus dalykas kad konkurencijos istatymai draudzia ardyti kelia i kita uosta. Dabar bus bauda, kompensacija ir privalomas atstatymas, o taip butu tiktai atstatymas uz 20 mln euru. Tai prasidejo nuo Williamso ir baisaus nendaudingo vergisko sutarcio 15 metu laikui. Paskiau dar galima buvo taisyti Yukos laikais, bet socdemai ir uspaskichas irgi nepridare stebuklu. Dabar su lenku milziniu koncernu su teisninku armia reikes gyventi is teistis. Ju siekai aiski tureti pasirinkima vezejo ir uostu: tarp Klaipedos, Liepojos, Venstspilio. Ir sita pasieks, aisku buvo is pradziu taigi ne reikejo dar taip ilgai vengti atsatymo ruozo. Klaipeda gyvena is Baltarusiu kroviniu, o naftos perdirbimo gamykla reikia paprasciausiai papildomai apmokestinti, o ne ardyti kelius i Latvija. Ir rinkti pinigus nacionalizacijai kad po 20 metu taupymo galima butu isprikti gamykla is koncerno. Labai liudna istorija. Kad ne pasikartotu su gelezinkeliais - negalima jau daugiau privatizuoti Lietuvos turto. Sveikinimai.
                          ""kažką daryti ir aplamdyti lenkus, kurie, dar ir su naftos gamyklos kortašantažavo Lietuvą dėl lenkų Lietuvoje "dikriminacijos", pavardžių rašybos, mokyklų ir kt."" Teisingai. O konservai visada laiko Rusija kaip valstybe kuri energetikoje santazuoja, o Lenkija dar izulesne. Juokas ima kaip Kubilius laiko Lenkija "strategine partnere" pries Rusija. Rusija daug mandagesne, Lenkija spaus Lietuva amzinai, zemins ir naudos Latvijos uostus ir gelezninekelius. Bet nereikia taip akivaizdziai ardyti begiu, nes aisku kad baigsis viskas Brusielyje. Kur buvo Lietuvos teisininkai, europarlamentarai ir Lietuvos komisaras kad sita sustabdyti?? Taigi byla yra zinoma nuo 2010 metu ir buvo galybe susitikimu ir baudos galima buvo lengvai isvengti.
                          Paskutinis taisė mellopark; 2016.05.26, 20:35.

                          Comment


                            Parašė mellopark Rodyti pranešimą
                            Cia aiskus dalykas kad konkurencijos istatymai draudzia ardyti kelia i kita uosta.
                            Niekas jokio kelio neardė - yra kelias per Šiaulius. O jeigu Mažeikių gamyklai toks atstumas yra per ilgas, galėjo patys pastatyti savo geležinkelio atkrpą.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Niekas jokio kelio neardė - yra kelias per Šiaulius. O jeigu Mažeikių gamyklai toks atstumas yra per ilgas, galėjo patys pastatyti savo geležinkelio atkrpą.
                              Išardė kelia iš gamyklos i Rengė - i uostus Liepoje arba Ventspiliyje pats geriausias kelias. Nereikejo to daryti - kiekvienas teismas pamatys čia tyčyni, žalinga veiksma už kuri skirs bauda ir kompensacija. O aštuoni metai nuo begiu pašalinimo tai gali buti nemaža kompensacija jeigu naftos koncernas ir Latvijos Geležinkėliai jos sieks. Pasigendu Lietuvos valdžios veiksmu, kad trys vyriausybės leido ta daryti, kad i Bruselio laiškus nekraipe dėmesio - tai būtu daug pinigu sutaupyta.

                              Comment


                                Joks teismas neprivers eksploatuoti geležinkelį, jei jis neša nuostolius. Reikėjo ne pulti ardyti, o bliauti, kad linija nuostolinga ir uždaryti eismą. Kiek tūkstančių kilometrų geležinkelių buvo uždaryta ir išarydta pačiose ES šalyse, nors kai kurie buvo reikalingi. Ir jokie ten teismai neprivertė jų atstatyti ar kompensuoti žalą, kurią patyrė vartotojai.

                                Comment


                                  Parašė mellopark Rodyti pranešimą
                                  Išardė kelia iš gamyklos i Rengė - i uostus Liepoje arba Ventspiliyje pats geriausias kelias.
                                  Pats geriausias kelias iš Mažeikių Naftos į Ventspilį buvo: Bugenai-Priekulė-Liepoja-Ventspilis. Beveik visa linija yra Latvijos teritorijoje. Linija yra uždaryta, daug kur išardyta, išardė ne LG, o LDz.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Joks teismas neprivers eksploatuoti geležinkelį, jei jis neša nuostolius. Reikėjo ne pulti ardyti, o bliauti, kad linija nuostolinga ir uždaryti eismą. Kiek tūkstančių kilometrų geležinkelių buvo uždaryta ir išarydta pačiose ES šalyse, nors kai kurie buvo reikalingi. Ir jokie ten teismai neprivertė jų atstatyti ar kompensuoti žalą, kurią patyrė vartotojai.

                                    Bet konkurencijos komisaras iš Brusielio ižvegle byloje konkurencijos ribojima ( jos argumentai yra tiesiog ištraukti iš lenku koncerno skundo). Ir to galima buvo tiketis, ypač tas ardymas atrodo nedviprasmiškai, ir sunku ja apginti aiškinamajam raštė. Iš vis reikėjo laikyti Mažeikiu Nafta kaip brangiausia lobi o ne kviesti užsienio naftos kompanijas kurios pasyžymi geriais teisninkais dirbančius kad išnaudoti kita pusė (kurie ir sudare vergiška mūms sutarti su JAV kompanija). Lietuva netgi primokėjo prie tos gamyklos "pardavimo" Williamsui (Kubilius, Adamkus, Degutene ir Landsbergis tegul buna prakeikti), ir Yukos išejnant pardave savo, virš penkesdešimt procentu akciju paketa už 1,5 mlrd. $ Taigi čia jiems buvo pasakiškas sutartis Lietuvoje: pirko Williams akcijas uz 150 mln $ o pardave lenkams už dešimt kartu daugiau. Dar šite pinigai gulėjo iki praeitu metu Olandijoje nes Rosneftas norėjo juos blokuoti kaip Yukos koncerno paveldetojas. O iš tikruju tai Lietuvos Iždas turetu kreiptis i Yukos akcininkus kad atidutu ši lengvai uždribta miliarda su puse $ iš Lietuvos perdirbimo gamyklos sandorio. Tas pats yra is su Veolia valdancia Vilniaus silumos ūki, ir bus teismas arbitražė, ir tas vyksta ir su Gazpromu, ir bus galu gale su laivu išnuomotoju ir dūju tiekeju, visi nori apskusti Lietuva ir jo įmonės kad ji moketu baudas ir kompensacijas pagal sutarti. Estai privatizavo savo geležinkėlius, o po pora metų kaip norėjo atpirkti mokėjo daug daugiau. Lietuvai nereikia užsienio kompaniju, ir gynčiu su ju advokatais, todėl reikėjo pačiam valdyti nafta, bankus, transporta, elektra, dūjos, maisto pramonė, viešbučius, draudimus. Bet Gitanas Nauseda ir Nerijus Mačiulis ir kiti liberalai visa laika kalė Lietuvos visuomėnej kad "zagranica nam pomozet" "uzsienio investiciojs atnesa darbo vietos ir skaidruma". Dabar matom kaip mum padeda, tai is tikru vergu likimas, neokolonializmas. Reikia daryti nacionalizacija, ir nutraukti sutarčius dėl investiciju apsaugos, tiktai dėka to kad Rusija ne ratifikavo Energijos Chartijos tai Yukos pralaimėjo byla dėl turto nusavinimo už 50 mld euru. Mums irgi tie sutarčiai nėra reikalingi, nes jie gina tiktai užsienio kompanijos teises, kaip Yukos.

                                    O dėl Rengės ruožo tai iš tikrujų buvo daug laiko kad atsatyti begius - ju kaina tai 20 mln euru, daug pigiau negu kompensacija ir bauda. Dabar pačiam galima pasiulyti kad LG atsatys ta ruoža kad nereiketų moketi baudos.
                                    Paskutinis taisė mellopark; 2016.05.26, 21:40.

                                    Comment


                                      Dabar siūlo išskaidyti LG į atskiras įmones (infrastruktūra, kroviniai ir keleiviai) viename holdinge ir užsimerkti ant baudos. Matyt Orlenas nori pats vežti savo produkciją. O geležinkeliams tai reiškia degradaciją ir nykimą. Bus uždaryta dar daugiau mažai naudojamų linijų (Marcinkonių, Dūkštas - Turmantas ir kt.) ir naikinamas keleivinis susisiekimas.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Dabar siūlo išskaidyti LG į atskiras įmones (infrastruktūra, kroviniai ir keleiviai) viename holdinge ir užsimerkti ant baudos. Matyt Orlenas nori pats vežti savo produkciją. O geležinkeliams tai reiškia degradaciją ir nykimą. Bus uždaryta dar daugiau mažai naudojamų linijų (Marcinkonių, Dūkštas - Turmantas ir kt.) ir naikinamas keleivinis susisiekimas.
                                        Dar neblogiausia kad pasiule toki pasirinkima, nes tai bus privalumas po kiek laiko, kaip su atskirimu dūju tiekimo ir skirstimo. Taip, orlenas norėtu greičiausiai arba pats vežti arba rinktis iš savo gimtinių vežeju. Bet reikia pasakyti kad siaurai mastė ir susisiekimo ministrai ir LG direkcija, kad per tiek metu neatstate ruožo nors žinojo kad byla yra nagrinėjima, o dar prieš metus komisaras viešai kreipesi kad užtenka ruožo atstatymo. Dabar LG liks su skolom, isiparaigojimais, kompensaciojms priteistoms Orlenui ir LDz, ir dar bus išskaidytas, o i Lietuva atėjs kiti vežejai. Siaubas. Mažeikiu Nafta jau parduota, dabar reikės laidoti Lietuvos Geležinkėlius. Manau baudą galima siekti sumažinti, bet vis tiek Dailydka, Butkevičius ir kiti nepasižymėjo atsakingumu ir toliaregiškumu. Kiek tai jau milijonu toku būdu prarasta?
                                        Per privatizacija valstybinio turto, per brangios dūjos iš laivo, per brangos paskolos kurios Kubilius ėme. Nereikejo pardavineti Mazeikui Naftos ir nereikejo ardyti ruožo. Tai butu jau geriai. Miliardai eurų būtu like Lietuvoje. Mažeikių Nafta, Klaipedos Nafta, Lietuvos Kūras, Lietuvos Geležinkėliai, Naftotiekis ir Butingė - tai viena grandinė ir reikejo ja amžinai saugoti kaip stubura.
                                        Paskutinis taisė mellopark; 2016.05.26, 22:15.

                                        Comment


                                          Vienu žodžiu - susimovė. Visi. Išparceliuos tuoj visą Lietuvą be jokios naudos visuomenei.
                                          kk3

                                          Comment

                                          Working...
                                          X