Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kiek Mažeikių naftos perdirbimo gamykla investavo į LG?
    Nieko, jie investavo i gamykla Mažeikiuose apie du mlrd. euru. O LG jiems issarde gelezinkeli kuriuo galejo savo degalus vezti i Latvija.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Dar kartą kartoju, kad valstybe paliko kraštiniu LG, nors turėjo palaikyti. Dabar gi, net jei ir ES teismai paskirs baudą, ji bus mažesnė už tą žalą, kurią būtų patyrusi valstybė. Blogai tik tai, kad baudą apmokės pati LG, o ne valstybė, t.y. kažin (tiksliau - ne) ar valstybė kompensuos geležinkeliams baudos sumą.
      Čia jau populizmo daigai. Ką reiškia "įmonė viena palikta"? Bauda - yra tam tikras pinigų kiekis. Jei įmonė būtų be pinigų, tai būtų viena. Bet jei valstybė kompensuoja 100 proc. baudos neimdama priklausančio pelno, o tą LG išsiprašys neabejokime, tai gal kaip tik reiškia, kad ES uždės dar didesnę baudą (suprasdama, kad valstybė viską kompensuos), nes LG vistiek nejaučia ir nepasitaisys?
      Ir apskritai kuris savininkas, be valstybės, laikytų įmonę, kurios pajamos 400 000 000, o pelnas 4 000 000? T.y. 1 proc. nuo pajamų. Akivaizdu, kad buhalteriškai padėliojus skaičiukus to pelno ir nelieka.

      Comment


        Viena, nes išardymas tikriausiai buvo palaimintas valdžios ir suinteresuoto verslo, ypač uostinio. O dabar LG viena atsakys pagal teismo sprendimą. Netikiu, kad LG galėjo savarankiškai priimti tokį sprendimą, tikrai turėjo palaikymą iš aukščiausios šalies valdžios. Priešingu atveju būtų seniai pakeltas milžiniškas skandalas ir būtų lėkusios galvos. Dabar gi LG liko išdurta. Labai abejoju, kad LG išsiprašys kompensaciją. Šiemet rinkima ir nei valdanti partija bus linkusi rizikuoti prieš rinkimus, nei naujai atėjusios į valdžią po rinkimų norės prisiimti "įsipareigojimus"... Pajamos gali būti ir milijardinės, o nuostoliai taip pat gali būti. Taigi, tai ne rodiklis. Bet kokiu atveju, nereikia čia varyti privatizacijos propagandos, nes privatus verslas tai jau tikrai būtų išardęs dar ne tiek linijų, kad kitomis vežant būtų maksimizuotas pelnas. Ir jau tikrai būtų išardęs tą liniją į Latviją... Tuo labiau, kad bet koks privatus savininkas stengiasi buhalteriškai daryti kuo mažesnį pelną, kad tik mokesčių mažiau reikėtų mokėti... Negi tai neaišku?
        Paskutinis taisė Al1; 2016.03.21, 19:30.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Ir apskritai kuris savininkas, be valstybės, laikytų įmonę, kurios pajamos 400 000 000, o pelnas 4 000 000? T.y. 1 proc. nuo pajamų. Akivaizdu, kad buhalteriškai padėliojus skaičiukus to pelno ir nelieka.
          Bankai prieš porą metų sumokėjo visiškai mažą pelno mokėstį.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Viena, nes išardymas tikriausiai buvo palaimintas valdžios ir suinteresuoto verslo, ypač uostinio.<...> Netikiu, kad LG galėjo savarankiškai priimti tokį sprendimą, tikrai turėjo palaikymą iš aukščiausios šalies valdžios. Priešingu atveju būtų seniai pakeltas milžiniškas skandalas ir būtų lėkusios galvos.
            Su šituo sutinku.
            O toliau - skaičių magija. Kada įmonei būtų blogiau? Jei tarkim įmonė gautų 1 mln eur baudą ir valstybė jai dėl to leistų pasilikti visą pelną (t.y. 4 mln) ar jei tarkim valstybė apgintų nuo baudos, bet pasiimtų visą pelną (4 mln)?

            Akivaizdu, kad pirmu atveju būtų geriau įmonei. Antru atveju valstybei.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Bankai prieš porą metų sumokėjo visiškai mažą pelno mokėstį.
              Neginu bankų. Bet jie pasisamdė gerus teisininkus, tai taip ir turim. Iš baudos dydžio sužinosim su kokiais teisininkais dirba LG...

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Su šituo sutinku.
                O toliau - skaičių magija. Kada įmonei būtų blogiau? Jei tarkim įmonė gautų 1 mln eur baudą ir valstybė jai dėl to leistų pasilikti visą pelną (t.y. 4 mln) ar jei tarkim valstybė apgintų nuo baudos, bet pasiimtų visą pelną (4 mln)?

                Akivaizdu, kad pirmu atveju būtų geriau įmonei. Antru atveju valstybei.
                Leis ar nelis valstybė LG pasilikti pelno - neaišku. Gali ir neleisti. Pinigai valstybėje nesimėto. Tada LG liks išdurta.

                Comment


                  Norėčiau paklausti kaip mokesčių mokėtojas ir šiuo atveju akcininkas (kaip ir kt. LR piliečiai), kodėl už tokius blogus sprendimus/veiksmus turime mes mokėti. Čia turėtų į tą reikalą rimtai pažiūrėti ir prokuratūra.

                  Comment


                    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                    Norėčiau paklausti kaip mokesčių mokėtojas ir šiuo atveju akcininkas (kaip ir kt. LR piliečiai), kodėl už tokius blogus sprendimus/veiksmus turime mes mokėti. Čia turėtų į tą reikalą rimtai pažiūrėti ir prokuratūra.
                    LG nedarė jokių blogų veiksmų.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      LG nedarė jokių blogų veiksmų.
                      Bėgius nurinko. LAKD nurinktų kelią Kaunas-Ukmergė arba Vilnius-Druskininkai. Daug patenkintų nebūtų.

                      Comment


                        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                        Norėčiau paklausti kaip mokesčių mokėtojas ir šiuo atveju akcininkas (kaip ir kt. LR piliečiai), kodėl už tokius blogus sprendimus/veiksmus turime mes mokėti. Čia turėtų į tą reikalą rimtai pažiūrėti ir prokuratūra.
                        Iš kitos pusės tamsta ir Klaipėdos jūrų uosto akcininkas. Tai čia kaip pažiūrėsi

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Bėgius nurinko. LAKD nurinktų kelią Kaunas-Ukmergė arba Vilnius-Druskininkai. Daug patenkintų nebūtų.
                          Vistiek ta atkarpa keleivių pervežimui naudojama nebuvo, todėl jokio neigiamo poveikio Lietuvos žmonių gyvenimui neatsitiko.

                          Comment


                            Dar pagalvojau tokį dalyką. Pesa kontraktas dėl Vln-Klp traukinių yra kaip tik maksimalios baudos apimčių (be kelių milijonų). Ar tik nebus, kad gausim švelnią baudą? iki 4 mln E (vienas proc. apyvartos). Aišku čia sąmokslo teorija

                            Bet jei LG gaus didelę baudą dėl Orlen, galės nutraukti Pesa kontraktą. Bent dalis forume pasisakančių LG akcininkų tikrai liktų patenkinti. Pasiimtume kad ir Stadler Flirt.

                            Comment


                              Iš vis nereikėjo užsienio kompanijai pardavinėti lietuviškos įmonės. Reikėjo pirkti kaip Yuokos išejdinėjo 2006m. Lietuvos negalima pardavinėti nes kitos valstybės sau nenusipirksi, neks savo namų ir savo tevynės nepardavinėja. Prokuratūra ir STT turėtu pasidomėti kaip tai yra kad Lietuvos žėme ir Lietuvos įmonės išpirkinėja užsienis. Kaip perku kūrą tai noriu remti Lietuvos valstybė ar Lietuvos verslinikus, o ne lenkiškus arba rusiškus. Mažeikius kaip svarbi įmonė reikėtu išpirkti valstybės lėšomis, taip pat Lietuvos Draudima, ar Lietuvos Telekoma ir bankus. Labai geriai kad Klaipedos Naftos nepardave, nes Lenkai irgi spaudė ir naudojo argumenta kokie tie Lietuviai nacjonalistai kad nenori savo uosto atiduoti. Jiems geriausiai viska atiduoti. Kiek Lietuva žėmes prarado kitų naudai? Prusija, Jotvingija, Palėnke, Suvalkija, Vilnija, Lida, Ašmėna, Krėva. Reikia atsimti kas lietuviškas pradėdant nuo Mažeikiu Naftos.
                              Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.22, 09:51.

                              Comment


                                Parašė mellopark Rodyti pranešimą
                                Mažeikius kaip svarbi įmonė reikėtu išpirkti valstybės lėšomis, taip pat Lietuvos Draudima, ar Lietuvos Telekoma.
                                Jus turbūt užrakins moderatoriai. Bet prieš tai aš dar spėsiu užduoti klausimą. Jei lietuviška prekė, analogiškų savybių kaip ir importinė, brangesnė 20 proc., kaip žmones įkalbėsi ją pirkti? Ar tie Lietuvos gyventojai, kurie perka Lenkijoje, nenorėtų pirkti čia?

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Jus turbūt užrakins moderatoriai. Bet prieš tai aš dar spėsiu užduoti klausimą. Jei lietuviška prekė, analogiškų savybių kaip ir importinė, brangesnė 20 proc., kaip žmones įkalbėsi ją pirkti? Ar tie Lietuvos gyventojai, kurie perka Lenkijoje, nenorėtų pirkti čia?
                                  Lenkijoj galima pirkti, taip kūra ir galim pirkti iš Lenkijos, iš Plocko arba Gdansko. Tiktai nepardavinėti Lietuvos ribosė neko užsieniui, nes bus bėdų su skundais i Brusieli, o Lietuvos teisininkai neapgyns ten Lietuvos teisiu, kaip ir matyt dabar labai geriai. Bus bauda iki 50 milijonu euru ir kur buvo prokuratūra ir STT? O tai dar tiktai pradžia visokių skundų iš Orlen ir kitų investorių - užsienio kompanijos su geriais teisininkais ir su Brusielio pagalbą Lietuva paliks be žėmes, be kalbos (nes mielau naudos savo), be įmonių, su miliardais baudu. Tikuosi moderatoriai ne užrakins, tiktai gal ištrins, jeigu kurie komentarai netinka čia. Linkėjimai visiems Lietuvos žmonėms. Sveikinu visus.
                                  Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.22, 10:08.

                                  Comment


                                    Parašė mellopark Rodyti pranešimą
                                    Iš vis nereikėjo užsienio kompanijai pardavinėti lietuviškos įmonės. Reikėjo pirkti kaip Yuokos išejdinėjo 2006m. Lietuvos negalima pardavinėti nes kitos valstybės sau nenusipirksi, neks savo namų ir savo tevynės nepardavinėja. Prokuratūra ir STT turėtu pasidomėti kaip tai yra kad Lietuvos žėme ir Lietuvos įmonės išpirkinėja užsienis. Kaip perku kūrą tai noriu remti Lietuvos valstybė ar Lietuvos verslinikus, o ne lenkiškus arba rusiškus. Mažeikius kaip svarbi įmonė reikėtu išpirkti valstybės lėšomis, taip pat Lietuvos Draudima, ar Lietuvos Telekoma ir bankus. Labai geriai kad Klaipedos Naftos nepardave, nes Lenkai irgi spaudė ir naudojo argumenta kokie tie Lietuviai nacjonalistai kad nenori savo uosto atiduoti. Jiems geriausiai viska atiduoti. Kiek Lietuva žėmes prarado kitų naudai? Prusija, Jotvingija, Palėnke, Suvalkija, Vilnija, Lida, Ašmėna, Krėva. Reikia atsimti kas lietuviškas pradėdant nuo Mažeikiu Naftos.
                                    Geriau Maximą nacionalizuoti

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Bėgius nurinko. LAKD nurinktų kelią Kaunas-Ukmergė arba Vilnius-Druskininkai. Daug patenkintų nebūtų.
                                      Tai ne tas pats. Tačiau jei dėl to kelio Lietuvos valstybė prarastų milijardus, tai tik už - vietiniams pakaktų ir duobėto žvyrkelio.

                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Dar pagalvojau tokį dalyką. Pesa kontraktas dėl Vln-Klp traukinių yra kaip tik maksimalios baudos apimčių (be kelių milijonų). Ar tik nebus, kad gausim švelnią baudą? iki 4 mln E (vienas proc. apyvartos). Aišku čia sąmokslo teorija

                                      Bet jei LG gaus didelę baudą dėl Orlen, galės nutraukti Pesa kontraktą. Bent dalis forume pasisakančių LG akcininkų tikrai liktų patenkinti. Pasiimtume kad ir Stadler Flirt.
                                      Nenutrauks, nes naudos LG negaus. O išardydama geležinkelį LG ne tiek sau naudos gavo, kiek valstybei ir kai kuriems privatiems verslo subjektams (uostininkams).

                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Jus turbūt užrakins moderatoriai. Bet prieš tai aš dar spėsiu užduoti klausimą. Jei lietuviška prekė, analogiškų savybių kaip ir importinė, brangesnė 20 proc., kaip žmones įkalbėsi ją pirkti? Ar tie Lietuvos gyventojai, kurie perka Lenkijoje, nenorėtų pirkti čia?
                                      Tai liberalų mėgstama "gaudyklė". Ir kas kad prekė 20 proc. brangesnė? Bet nauda visos valstybės mastu gali būti didesnė, nei bukai pirkti šiek tiek pigesnę prekę užsienyje ir neplėtoti savo gamybos ar analogišką sužlugdyti vardant pigesnės prekės iš užsienio. Kuri, kaip rodo praktika, kai tik dingsta vietinė konkurencija (tegul ir "neefektyvi", kaip mėgsta skiesti liberalai), prekė ar paslauga iškart pabrangsta, ne keliais procentais, o netgi ir kartais. Jau ir taip būtent sekant tokiu liberalų siūlomu kursu, Lietuva prarado ištisas pramonės šakas ir šimtus tūkstančių darbo vietų. Skūpus (ir durnas, negyvenantis savo galva ir savo interesais) moka du kartus.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2016.03.22, 10:38.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Jus turbūt užrakins moderatoriai. Bet prieš tai aš dar spėsiu užduoti klausimą. Jei lietuviška prekė, analogiškų savybių kaip ir importinė, brangesnė 20 proc., kaip žmones įkalbėsi ją pirkti? Ar tie Lietuvos gyventojai, kurie perka Lenkijoje, nenorėtų pirkti čia?
                                        Kodėl būtinai turėtų būti brangesnė? Lenkiški maisto produktai pigesni ne dėl to fakto, kad jų kilmė ne Lietuva bet Lenkija, o dėl mažesnio PVM ir kitų priežasčių.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Nenutrauks, nes naudos LG negaus. O išardydama geležinkelį LG ne tiek sau naudos gavo, kiek valstybei ir kai kuriems privatiems verslo subjektams (uostininkams).

                                          Tai liberalų mėgstama "gaudyklė". Ir kas kad prekė 20 proc. brangesnė? Bet nauda visos valstybės mastu gali būti didesnė, nei bukai pirkti šiek tiek pigesnę prekę užsienyje ir neplėtoti savo gamybos ar analogišką sužlugdyti vardant pigesnės prekės iš užsienio. Kuri, kaip rodo praktika, kai tik dingsta vietinė konkurencija (tegul ir "neefektyvi", kaip mėgsta skiesti liberalai), prekė ar paslauga iškart pabrangsta, ne keliais procentais, o netgi ir kartais. Jau ir taip būtent sekant tokiu liberalų siūlomu kursu, Lietuva prarado ištisas pramonės šakas ir šimtus tūkstančių darbo vietų. Skūpus (ir durnas, negyvenantis savo galva ir savo interesais) moka du kartus.
                                          Dėl Pesa. Lenkija, kurios įmonė apskundė, gavo naudą - užsakymą 40 mln E. vertės. Jei bauda bus maža, bus galima įtarti sąsajas. Lenkija galėjo mirktelėti EK - jau susitaikėme.

                                          Dėl nacionalinių prekių. Siūlau baigti diskusiją, nes neaiškus objektas. Velykų proga. Jei įmonė "Elektrėnų paukštynas", kurios sąvininkai 100 proc. Vokietijos koncernas, čia turi paukštyną, kuris aprūpintas vokiškai įrengimais, vokiška kokybės kontrole, ir parduoda parduotuvėje kiaušinius. Tai čia lietuviška prekė? Jei Lenkijos įmonė "Dziendobri", kurios sąvininkai yra LR piliečiai, Lenkijoje turi paukštyną, ir čia veža ir pardavinėja kiaušinius. Ar čia lietuviška prekė? O kuri lietuviškesnė?

                                          Jei Lux Express rytoj paleistų autobusą Vilnius - Klaipėda už 8E / bilietas su wifi, kava, wc - ar daug važiuotų su tautiniu traukiniu už 13E be wifi, be kavos, su wc?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X