Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kartą kartoju, kad valstybe paliko kraštiniu LG, nors turėjo palaikyti. Dabar gi, net jei ir ES teismai paskirs baudą, ji bus mažesnė už tą žalą, kurią būtų patyrusi valstybė. Blogai tik tai, kad baudą apmokės pati LG, o ne valstybė, t.y. kažin (tiksliau - ne) ar valstybė kompensuos geležinkeliams baudos sumą.
Ir apskritai kuris savininkas, be valstybės, laikytų įmonę, kurios pajamos 400 000 000, o pelnas 4 000 000? T.y. 1 proc. nuo pajamų. Akivaizdu, kad buhalteriškai padėliojus skaičiukus to pelno ir nelieka.
Comment
-
Viena, nes išardymas tikriausiai buvo palaimintas valdžios ir suinteresuoto verslo, ypač uostinio. O dabar LG viena atsakys pagal teismo sprendimą. Netikiu, kad LG galėjo savarankiškai priimti tokį sprendimą, tikrai turėjo palaikymą iš aukščiausios šalies valdžios. Priešingu atveju būtų seniai pakeltas milžiniškas skandalas ir būtų lėkusios galvos. Dabar gi LG liko išdurta. Labai abejoju, kad LG išsiprašys kompensaciją. Šiemet rinkima ir nei valdanti partija bus linkusi rizikuoti prieš rinkimus, nei naujai atėjusios į valdžią po rinkimų norės prisiimti "įsipareigojimus"... Pajamos gali būti ir milijardinės, o nuostoliai taip pat gali būti. Taigi, tai ne rodiklis. Bet kokiu atveju, nereikia čia varyti privatizacijos propagandos, nes privatus verslas tai jau tikrai būtų išardęs dar ne tiek linijų, kad kitomis vežant būtų maksimizuotas pelnas. Ir jau tikrai būtų išardęs tą liniją į Latviją... Tuo labiau, kad bet koks privatus savininkas stengiasi buhalteriškai daryti kuo mažesnį pelną, kad tik mokesčių mažiau reikėtų mokėti... Negi tai neaišku?Paskutinis taisė Al1; 2016.03.21, 19:30.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąIr apskritai kuris savininkas, be valstybės, laikytų įmonę, kurios pajamos 400 000 000, o pelnas 4 000 000? T.y. 1 proc. nuo pajamų. Akivaizdu, kad buhalteriškai padėliojus skaičiukus to pelno ir nelieka.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąViena, nes išardymas tikriausiai buvo palaimintas valdžios ir suinteresuoto verslo, ypač uostinio.<...> Netikiu, kad LG galėjo savarankiškai priimti tokį sprendimą, tikrai turėjo palaikymą iš aukščiausios šalies valdžios. Priešingu atveju būtų seniai pakeltas milžiniškas skandalas ir būtų lėkusios galvos.
O toliau - skaičių magija. Kada įmonei būtų blogiau? Jei tarkim įmonė gautų 1 mln eur baudą ir valstybė jai dėl to leistų pasilikti visą pelną (t.y. 4 mln) ar jei tarkim valstybė apgintų nuo baudos, bet pasiimtų visą pelną (4 mln)?
Akivaizdu, kad pirmu atveju būtų geriau įmonei. Antru atveju valstybei.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBankai prieš porą metų sumokėjo visiškai mažą pelno mokėstį.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSu šituo sutinku.
O toliau - skaičių magija. Kada įmonei būtų blogiau? Jei tarkim įmonė gautų 1 mln eur baudą ir valstybė jai dėl to leistų pasilikti visą pelną (t.y. 4 mln) ar jei tarkim valstybė apgintų nuo baudos, bet pasiimtų visą pelną (4 mln)?
Akivaizdu, kad pirmu atveju būtų geriau įmonei. Antru atveju valstybei.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNorėčiau paklausti kaip mokesčių mokėtojas ir šiuo atveju akcininkas (kaip ir kt. LR piliečiai), kodėl už tokius blogus sprendimus/veiksmus turime mes mokėti. Čia turėtų į tą reikalą rimtai pažiūrėti ir prokuratūra.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLG nedarė jokių blogų veiksmų.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNorėčiau paklausti kaip mokesčių mokėtojas ir šiuo atveju akcininkas (kaip ir kt. LR piliečiai), kodėl už tokius blogus sprendimus/veiksmus turime mes mokėti. Čia turėtų į tą reikalą rimtai pažiūrėti ir prokuratūra.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBėgius nurinko. LAKD nurinktų kelią Kaunas-Ukmergė arba Vilnius-Druskininkai. Daug patenkintų nebūtų.
Comment
-
Dar pagalvojau tokį dalyką. Pesa kontraktas dėl Vln-Klp traukinių yra kaip tik maksimalios baudos apimčių (be kelių milijonų). Ar tik nebus, kad gausim švelnią baudą? iki 4 mln E (vienas proc. apyvartos). Aišku čia sąmokslo teorija
Bet jei LG gaus didelę baudą dėl Orlen, galės nutraukti Pesa kontraktą. Bent dalis forume pasisakančių LG akcininkų tikrai liktų patenkinti. Pasiimtume kad ir Stadler Flirt.
Comment
-
Iš vis nereikėjo užsienio kompanijai pardavinėti lietuviškos įmonės. Reikėjo pirkti kaip Yuokos išejdinėjo 2006m. Lietuvos negalima pardavinėti nes kitos valstybės sau nenusipirksi, neks savo namų ir savo tevynės nepardavinėja. Prokuratūra ir STT turėtu pasidomėti kaip tai yra kad Lietuvos žėme ir Lietuvos įmonės išpirkinėja užsienis. Kaip perku kūrą tai noriu remti Lietuvos valstybė ar Lietuvos verslinikus, o ne lenkiškus arba rusiškus. Mažeikius kaip svarbi įmonė reikėtu išpirkti valstybės lėšomis, taip pat Lietuvos Draudima, ar Lietuvos Telekoma ir bankus. Labai geriai kad Klaipedos Naftos nepardave, nes Lenkai irgi spaudė ir naudojo argumenta kokie tie Lietuviai nacjonalistai kad nenori savo uosto atiduoti. Jiems geriausiai viska atiduoti. Kiek Lietuva žėmes prarado kitų naudai? Prusija, Jotvingija, Palėnke, Suvalkija, Vilnija, Lida, Ašmėna, Krėva. Reikia atsimti kas lietuviškas pradėdant nuo Mažeikiu Naftos.Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.22, 09:51.
Comment
-
Parašė mellopark Rodyti pranešimąMažeikius kaip svarbi įmonė reikėtu išpirkti valstybės lėšomis, taip pat Lietuvos Draudima, ar Lietuvos Telekoma.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąJus turbūt užrakins moderatoriai. Bet prieš tai aš dar spėsiu užduoti klausimą. Jei lietuviška prekė, analogiškų savybių kaip ir importinė, brangesnė 20 proc., kaip žmones įkalbėsi ją pirkti? Ar tie Lietuvos gyventojai, kurie perka Lenkijoje, nenorėtų pirkti čia?Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.22, 10:08.
Comment
-
Parašė mellopark Rodyti pranešimąIš vis nereikėjo užsienio kompanijai pardavinėti lietuviškos įmonės. Reikėjo pirkti kaip Yuokos išejdinėjo 2006m. Lietuvos negalima pardavinėti nes kitos valstybės sau nenusipirksi, neks savo namų ir savo tevynės nepardavinėja. Prokuratūra ir STT turėtu pasidomėti kaip tai yra kad Lietuvos žėme ir Lietuvos įmonės išpirkinėja užsienis. Kaip perku kūrą tai noriu remti Lietuvos valstybė ar Lietuvos verslinikus, o ne lenkiškus arba rusiškus. Mažeikius kaip svarbi įmonė reikėtu išpirkti valstybės lėšomis, taip pat Lietuvos Draudima, ar Lietuvos Telekoma ir bankus. Labai geriai kad Klaipedos Naftos nepardave, nes Lenkai irgi spaudė ir naudojo argumenta kokie tie Lietuviai nacjonalistai kad nenori savo uosto atiduoti. Jiems geriausiai viska atiduoti. Kiek Lietuva žėmes prarado kitų naudai? Prusija, Jotvingija, Palėnke, Suvalkija, Vilnija, Lida, Ašmėna, Krėva. Reikia atsimti kas lietuviškas pradėdant nuo Mažeikiu Naftos.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBėgius nurinko. LAKD nurinktų kelią Kaunas-Ukmergė arba Vilnius-Druskininkai. Daug patenkintų nebūtų.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDar pagalvojau tokį dalyką. Pesa kontraktas dėl Vln-Klp traukinių yra kaip tik maksimalios baudos apimčių (be kelių milijonų). Ar tik nebus, kad gausim švelnią baudą? iki 4 mln E (vienas proc. apyvartos). Aišku čia sąmokslo teorija
Bet jei LG gaus didelę baudą dėl Orlen, galės nutraukti Pesa kontraktą. Bent dalis forume pasisakančių LG akcininkų tikrai liktų patenkinti. Pasiimtume kad ir Stadler Flirt.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąJus turbūt užrakins moderatoriai. Bet prieš tai aš dar spėsiu užduoti klausimą. Jei lietuviška prekė, analogiškų savybių kaip ir importinė, brangesnė 20 proc., kaip žmones įkalbėsi ją pirkti? Ar tie Lietuvos gyventojai, kurie perka Lenkijoje, nenorėtų pirkti čia?Paskutinis taisė Al1; 2016.03.22, 10:38.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąJus turbūt užrakins moderatoriai. Bet prieš tai aš dar spėsiu užduoti klausimą. Jei lietuviška prekė, analogiškų savybių kaip ir importinė, brangesnė 20 proc., kaip žmones įkalbėsi ją pirkti? Ar tie Lietuvos gyventojai, kurie perka Lenkijoje, nenorėtų pirkti čia?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNenutrauks, nes naudos LG negaus. O išardydama geležinkelį LG ne tiek sau naudos gavo, kiek valstybei ir kai kuriems privatiems verslo subjektams (uostininkams).
Tai liberalų mėgstama "gaudyklė". Ir kas kad prekė 20 proc. brangesnė? Bet nauda visos valstybės mastu gali būti didesnė, nei bukai pirkti šiek tiek pigesnę prekę užsienyje ir neplėtoti savo gamybos ar analogišką sužlugdyti vardant pigesnės prekės iš užsienio. Kuri, kaip rodo praktika, kai tik dingsta vietinė konkurencija (tegul ir "neefektyvi", kaip mėgsta skiesti liberalai), prekė ar paslauga iškart pabrangsta, ne keliais procentais, o netgi ir kartais. Jau ir taip būtent sekant tokiu liberalų siūlomu kursu, Lietuva prarado ištisas pramonės šakas ir šimtus tūkstančių darbo vietų. Skūpus (ir durnas, negyvenantis savo galva ir savo interesais) moka du kartus.
Dėl nacionalinių prekių. Siūlau baigti diskusiją, nes neaiškus objektas. Velykų proga. Jei įmonė "Elektrėnų paukštynas", kurios sąvininkai 100 proc. Vokietijos koncernas, čia turi paukštyną, kuris aprūpintas vokiškai įrengimais, vokiška kokybės kontrole, ir parduoda parduotuvėje kiaušinius. Tai čia lietuviška prekė? Jei Lenkijos įmonė "Dziendobri", kurios sąvininkai yra LR piliečiai, Lenkijoje turi paukštyną, ir čia veža ir pardavinėja kiaušinius. Ar čia lietuviška prekė? O kuri lietuviškesnė?
Jei Lux Express rytoj paleistų autobusą Vilnius - Klaipėda už 8E / bilietas su wifi, kava, wc - ar daug važiuotų su tautiniu traukiniu už 13E be wifi, be kavos, su wc?
Comment
Comment