Parašė mellopark
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
O kas paskundė? Lenkijos įmonė - būtų lietuvišką, tai nė skustų. Geriau su užsienio kapitalų netūreti neko bendro nes mielai jis pašauks į pagalbą Brusieli, Varšuvą arba Berlina ir bus šakės, baudos ir ju valią prieš mūs Lietuvos žmonės. Manau nereikėjo pardavinėti lenkišai kompanijai ir lenkų ambasadai: Mazeikių, Lietuvos Draudimo ir Pacu Rūmų Vilniaus senamiestyje, nes su Lenkijos Respublika ir ju politikais, diplomatais, seniunais, parlamentarais - yra nesutarimai ir priekaištai, o Brusielis visada jiems padės, nes Donaldas Tuskas yra Europos Prezidentas. Sveikinų visus Lietuvos gyventojus. Linkejimai visiems Lietuvos žmonėms.Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.20, 23:12.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKas čia per naujas trolis su "Lietuva - lietuviams" tipo daina? Visi žino, kam naudinga Lietuvoje skleisti tautinę nesantaiką. Laukiam kol atskleis savo veidą su Rusija tiesiogiai susijusiose temose.Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.20, 23:20.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAtlyginimų sumažinimas, investicijų apkarpymas (jau gerokai apkarpytų) ir t.t. Gerai tai yra? - blogai.
Kiek pinigų LG prašė ruožo Mažeikiai-valst.siena išlaikymui??
Investicijų stabdymų ES nesuinteresuota, nes tai reiškia mažesnius pirkimus ir mažesnį vartojimą ES pramonei.
Apibendrinus, kvailai atrodo, kai LG semia pinigus iš ES fondų viena ranka ir galvoja, kad gali nesilaikyti bendros tvarkos ir vertybių - kita ranka kapoja pabėgius.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKai sumažins atlyginimus, tuomet ir kalbėsime. Bauda neturėtų būti tokia didelė, kad reiktų atleisti kas dešimtą. Greičiai pablogės pelningumas ir tiek žinių.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Apibendrinus, kvailai atrodo, kai LG semia pinigus iš ES fondų viena ranka ir galvoja, kad gali nesilaikyti bendros tvarkos ir vertybių - kita ranka kapoja pabėgius.
Comment
-
Tiek nebaus. Juk 10 proc. apyvartos - tik pačiu blogiausiu atveju įmanoma suma. T.y. įmonė nebendradarbiauja tyrime, nepripažįsta klaidų, tęsia savo žalingą veiklą. Bet taip turbūt nėra? Gaus 2-3 proc. apyvartos ir tiek.
Atsižvelgdama į planuojamą krovinių vežimo apimčių ir pajamų sumažėjimą bei padidėjusias nusidėvėjimo sąnaudas, 2016 metais „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja uždirbti 3,2 mln. eurų grynojo pelno.
Praėjusiais metais „Lietuvos geležinkelių“ pelnas sumažėjo 7,3 karto iki 2,776 mln. eurų, pajamos smuko 7,1 proc. iki 428,994 mln. eurų.
Visos įmonių grupės pelnas per metus smuko 3,8 karto iki 5,076 mln. eurų, grupės pajamos sumenko 8,4 proc. iki 431,067 mln. eurų.
Comment
-
Parašė mellopark Rodyti pranešimąlenkijos valstybinė įmonė
Comment
-
Parašė mellopark Rodyti pranešimąJokios tautines nesantaikos - Rusai turi savo valstybe tegul ten gyvena ir investuoja, Lenkai turi savo valstybe - tegul ten gyvena ir investuoja, Lietuviai turi savo - tegul Lietuvoje gyvena ir valdo imones. Manau Lenkijos itaka nera Lietuvai palanki. Noreciau kad neinvestuotu Lietuvoje nes gali buti problemu kaip dabar su santykiais su Geležinkeliais. Nors aišku - išmontavimas ar uždarymas linijos - ne pats gražiausias elgesis, bet direktoriaus pavaduotojas tvirtina, kad tai neturėjo įtakos gamyklos kaštuose. Linkejimai visiems Lietuvos gyventojams. Sveikinimai.
Pagal lietuvių kalbos rašybos lygį matosi koks pats grynakraujis Lietuvis esi.
Ir būtų gerai, kad durnų ekonominių teorijų nedėstytum.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąLabai jau jų nekenti. Rašai iš mažosios. Ką tai pakeis?Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.21, 11:23.
Comment
-
Šimtą kartų jau rašyta, kad geležinkelio išardymas padėjo Lietuvos ekonomikai - buvo išsaugoti naftos produktų srautai per Klaipėdos uostą, LG pajamos ir darbo vietos. Tai padėjo valstybei krizės metais. Aišku, valstybė paliko kraštiniu LG. O juk turėjo ją remti visokeriopai šiame reikale. Nusispjaut ant ES ir jos "vertybes" - kiekvienas tempia į savo pusę. Kodėl Latvija ar Lenkija gali tempti, o Lietuva negali? Dar kartą kartoju, kad valstybė išdūrė LG, remdama tyliai išardymą ir iš jo turimą naudą tiek valstybei, tiek ir aplamai šalies ekonomikai, bet ne naudą LG. Būtų suprantama, jei tai būtų privati įmonė, o tai pačiai valstybei priklausanti įmonė. Alio, nusiimkite rožinius akinius - Lenkija jaus seniai šantažuoja Lietuvą tiek ekonomiškai, tiek politiškai. ES nepanaikino jokių prieštaravimų tarp valstybių ir agresyvių užmačių kaimynių atžvilgiu. Priešingai, agresyviems, prieinantiems, turintiems daugiau politinio ir ekonominio svorio atsirado galimybės ES instrumentais lengviau spausti kaimynes.Paskutinis taisė Al1; 2016.03.21, 11:31.
Comment
-
Jokios naudos nebus, nes reikės išmokėti kompensacija Mažėikiams ir baudą Europos Komisijai už padarytą žalą. Jeigu išmontavimas buvo tyčinis taip aišku Mažeikiai gali reikalauti jo atstatymo, nes nori naudotis Latvijos uostais ir Latvijos Geležinkeliaiis (Latvija Dzelzcejs). Reikia remti lietuviškos, vietinės įmonės lietuvos žmonių, o ne užsienio kapitalą, bet negalimą to daryti taip, kad daro tyčinė žąla užsienio investoriui. Jeigu taip galvojam, tai iš viso nereikėjo pardavineti.
Comment
-
Dar kartą kartoju, kad valstybe paliko kraštiniu LG, nors turėjo palaikyti. Dabar gi, net jei ir ES teismai paskirs baudą, ji bus mažesnė už tą žalą, kurią būtų patyrusi valstybė. Blogai tik tai, kad baudą apmokės pati LG, o ne valstybė, t.y. kažin (tiksliau - ne) ar valstybė kompensuos geležinkeliams baudos sumą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kartą kartoju, kad valstybe paliko kraštiniu LG, nors turėjo palaikyti. Dabar gi, net jei ir ES teismai paskirs baudą, ji bus mažesnė už tą žalą, kurią būtų patyrusi valstybė. Blogai tik tai, kad baudą apmokės pati LG, o ne valstybė, t.y. kažin (tiksliau - ne) ar valstybė kompensuos geležinkeliams baudos sumą.
Comment
-
Viena, kai tas kapitalas nenaudojamas šantažuoti valstybei, ir kas kita, kai jis tam naudojamas. Latvija čia tik kaip antraeilis žaidėjas šiame reikale. Aišku, kad suinteresuotas, nes geležinkeliai ir uostai prarado ypač daug krovinių iš Rusijos ir dabar atsikąsti nuo Lietuvos tikrai latviams norisi... Klausimas - ar Lietuva turi leisti prarasti krovinius iš Klaipėdos ir LG, ar visgi turi imtis priemonių, kaip juos išsaugoti, net ir tokių brutalių, kaip geležinkelio išardymas.Paskutinis taisė Al1; 2016.03.21, 19:21.
Comment
-
Negalima tokiu budu riboti konkurencijos Lietuvoje, kaip ES nares rinkoje, nes aiskus dalykas kad Briuselio konkurencjos komisaras interveniuos. Kvaila darba padare Butkevicius ir LG, nes neko neuzdirbs o uzmokes bauda ir kompensacija uz tai kad naftos perdirbimo gamykla mokejo daugiau nei reikejo uz vezima. Jeigu taip pasakysi teisme, kad isardej begius nes norejai uzdirbti, tai Tave pasodins i kalejima ir priteis didele bauda. Reikes prie to dar atsatyti ruoža. Reikia ziureti savo naudos ir kur galima uzdirbti, bet reikia tai daryti pagal istatymus ir negalima kenkti investoriui. Is vis ne reikejo pardavineti gamyklos uzsieniui, tai ir skundu ne butu. Geda LG ir Vyriausybej jeigu isarde begius kad Mazeikiai negaletu Latvijos paslaugoims naudotis.Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.21, 12:06.
Comment
-
Parašė mellopark Rodyti pranešimąReikia ziureti savo naudos ir kur galima uzdirbti, bet reikia tai daryti pagal istatymus ir negalima kenkti investoriui.
Comment
Comment