Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Orlenai nesėdi ausis suglaudę - jie tiesiog pridėda transportavimo išlaidas prie kiekvieno litro kainos.
    Bet tai daro jų produktą mažiau konkurencingą.

    Comment


      Todėl mes Lietuvoje ir mokam brangiausiai, nes įmonė turi dirbti pelningai, o kaip ji dirbs pelningai jei infrastrktūra veiki tik viena kryptimi.
      Kai statė Mažeikių Naftą buvo galvojama ir apie logistiką - kaip patogiausiai ir arčiausiai pristatyti produkciją.
      Įdomu ar sovietmečiu MN produkciją keliavo per Ventspilį.

      Comment


        Jei nebus kažkokio persilaužimo, jau nelabai bus svarbu, per kur bent kelerius metus NEvažinės traukiniai - ar per Reņģę į Rygą ar per Vainiuodę (Vaiņode) - Priekulę į Liepoją.

        Bet žurnalistų geografinis neraštingumas kartais užmuša - "Slyšal znon, neznaju gdie on":
        Pora žurnalistinių pasažų iliustracijų. (žemėlapio pagrindas iš www.zl.lv)

        1. žiedeliai: Mažeikiai-Reņģe-Glūda-Liepoja
        Gal šis variantas iki Liepojos per Rengę kažkiek išties būtų realus - bent realesnis, nei į Liepoją per Šiaulius ir Jelgavą


        Delfi.lt 2012.04.20
        Latvijos prezidentas domisi išardytu geležinkeliu Mažeikiai-Rengė

        Latvijos prezidentas Andris Berzinis, lankydamasis Saldaus regione, domėjosi išardytos geležinkelio linijos Mažeikiai-Rengė reikalais
        A. Berzinis ir jį lydintys asmenys apžiūrėjo Rengės geležinkelio stotį Latvijos pasienyje ir įsitikino, kad ji gali dirbti pagal visus techninius reikalavimus, pranešė prezidento spaudos tarnyba.

        Liepojos meras Uldis Sesks pabrėžė šios geležinkelio linijos svarbą didinant krovinių srautą per Liepojos uostą
        http://m.delfi.lt/verslas/article.php?id=58367974

        2. uogelės: Mažeikiai - Reņģe - Darbėnai - Klaipėda


        Veidas.lt 2012.05.10
        Apie suvalkietišką tvirtumą ir “lietuvišką družbą“

        Pastaruoju metu netgi prezidentiniu lygiu tapo aptarinėjamas kitas, palyginti smulkus, bet Latvijai svarbus geležinkelio projektas: 19 km ruožo nuo Mažeikių iki Lietuvos–Latvijos sienos atstatymas.
        Šis geležinkelis pašaipiai vadinamas „lietuviška družba“, mat jo išardymas dėl tariamo susidėvėjimo su „Lietuvos geležinkeliais“ dėl palankesnių naftos produktų gabenimo kainų konfliktuojančią gamyklą „Orlen Lietuva“ paliko be tiesiausio maršruto į Latvijos uostus ir gerokai prailgino į „Klaipėdos naftą“ riedančių sąstatų kelionę. Šiuo metu naftos cisternos priverstos iš gamyklos grįžti iki Radviliškio ir iš ten pradėti savo kelionę pajūrio link.
        Atstačius geležinkelio ruožą iki Latvijos sienos, sąstatai iš „Orlen Lietuva“ į Klaipėdą galėtų važiuoti pro Rengę ir Darbėnus, kirsdami nedidelį gabalą Latvijos teritorijos.
        Tiesa, prieš tai reikėtų rekonstruoti ne mažiau nei išardytasis susidėvėjusį Darbėnų geležinkelio ruožą, kuris taptų aktualus ir Būtingės giliavandenio uosto statybos atveju, o apie tokius darbus nieko negirdėti.
        Tad kol kas Latvijos uostininkai trindami rankas skaičiuoja, kad ruožo atstatymas jiems per metus pridėtų apie 1 mln. tonų krovinių. Norėdami to išvengti, „Lietuvos geležinkeliai“ būtų priversti naftininkams siūlyti dar palankesnes naftos produktų vežimo kainas.
        http://www.veidas.lt/apie-suvalkieti...ruzba%E2%80%9C

        Comment


          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
          Todėl mes Lietuvoje ir mokam brangiausiai, nes įmonė turi dirbti pelningai, o kaip ji dirbs pelningai jei infrastrktūra veiki tik viena kryptimi.
          Kai statė Mažeikių Naftą buvo galvojama ir apie logistiką - kaip patogiausiai ir arčiausiai pristatyti produkciją.
          Įdomu ar sovietmečiu MN produkciją keliavo per Ventspilį.
          Kuro kaina Lietuvoje su tuo nėra susijusi - juk išvežama produkcija į užsienį ir būtent užsienyje ji turi būti brangesnė dėl brangesnio transportavimo. Tie kelių centų skirtumais yra susiję labiau su mokesčiais ir importo galimybe. Jei Lietuvos valdžia pataikauja Orlenui ir jo nebaudžia už piktnaudžiavimą padėtimi, tai prie ko čia geležinkelis į Latviją?

          Comment


            Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
            Todėl mes Lietuvoje ir mokam brangiausiai, nes įmonė turi dirbti pelningai, o kaip ji dirbs pelningai jei infrastrktūra veiki tik viena kryptimi.
            Kai statė Mažeikių Naftą buvo galvojama ir apie logistiką - kaip patogiausiai ir arčiausiai pristatyti produkciją.
            Įdomu ar sovietmečiu MN produkciją keliavo per Ventspilį.
            MN produkcija per Ventspilį visada keliavo – ten specializuotas dyzelino terminalas. Jei neklystu, netgi vamzdis (produktotiekis) iš Ventspilio kažkur netoli MN lyg ir yra „pakastas“ (ar tik projektuojamas buvo, bet kalbas apie tokį girdėjau). Per Klaipėdą irgi keliavo tokiais pat kiekiais, kaip ir dabar + mazutas tada. Į Klaipėdą, apart MN, dar ir iš Latvijos krypties per Mažeikius tempdavo (gal iš Kyriši, Leningrado sritis?).

            Dabar kas vyksta, aišku, absurdas. Pvz., jei latviai sumąstys kokį tiltuką paremontuoti tarp Jelgavos ir Joniškio (Šarkių), tai į Ventspilį MN kroviniai bus „lupami“ net per Daugpilį...Jėga.

            Ventspilio terminalas:

            Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

            Comment


              Tegul latviai sumąsto paremontuoti. Tai į Ventspilį iš viso krovinių iš Orleno nebus. Veš per Klaipėdą.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tegul latviai sumąsto paremontuoti. Tai į Ventspilį iš viso krovinių iš Orleno nebus. Veš per Klaipėdą.
                Tai čia jau visai „idea fix“. Būtų keista, jei LSDP nežengtų tokio žingsnio, tik Lietuvos pusėje, po Seimo rinkimų.
                Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                Comment


                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                  Ministras negali viešame pareiškime tiesmukai kalti į kaktą, "neremontuosim, nes Lietuvai neapsimoka"


                  Todėl kalba mandagiai: taip taip, žinoma, svarbu, būtinai remontuosime, BET dar ne dabar, reikia pažiūrėti kompleksiškai... Tas "bet" ir yra esminis žodis, kuris reiškia "ne". Visų šitų mandagybių nereikia priimti pažodžiui.

                  O kadangi Latvijai tas ruožas tiesiogiai ekonomiškai naudingas - tai natūralu, kad jo būklė palaikoma padori.
                  Kad jau nebe - kai važiavau sekamdienį per šį ruožą pastebėjau, kad bėgiai rūdija.

                  Comment


                    Vakar teko kirsti geležinkelį Duobelės-Tervetės plentu. Pervažoje ties Aurių stotimi mediniai pabėgiai pakeisti naujais. Jei prižiūri vadinas, geležinkelis dar nėra nurašytas.

                    Comment


                      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                      Vakar teko kirsti geležinkelį Duobelės-Tervetės plentu. Pervažoje ties Aurių stotimi mediniai pabėgiai pakeisti naujais. Jei prižiūri vadinas, geležinkelis dar nėra nurašytas.
                      Smagu girdeti, tik butu dar smagiau isgirsti ir keleivinio traukinio ratu bildejima tame ruoze...

                      Comment


                        Latvijos prezidentas kuo greičiau atstatyti nuardytą geležinkelio ruožą prašė D. Gribauskaitės per oficialų susitikimą kovo 22 d. Rygoje.
                        Pasak jo, linijos išlaikymas LDZ nepigiai kainuoja, o eismo kaip ir pajamų nebeliko, o krovinius tenka gabenti naudojat nemenką lankstą per Šiaulius.
                        http://www.diena.lv/latvija/aicina-a...renge-13938268

                        Comment


                          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                          Latvijos prezidentas kuo greičiau atstatyti nuardytą geležinkelio ruožą prašė D. Gribauskaitės per oficialų susitikimą kovo 22 d. Rygoje.
                          Pasak jo, linijos išlaikymas LDZ nepigiai kainuoja, o eismo kaip ir pajamų nebeliko, o krovinius tenka gabenti naudojat nemenką lankstą per Šiaulius.
                          http://www.diena.lv/latvija/aicina-a...renge-13938268
                          pazadejo ir tyla nuo kovo menesio...

                          Comment


                            Nu nebus to geležinkelio greitai. Jei iš viso bus.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Nu nebus to geležinkelio greitai. Jei iš viso bus.
                              bet uz tokius sprendimus bent jau ministro galva turejo lekt, bet tik ne pas mus... Nusikaltimas viduryje dienos prisidengiant geriui Valstybei - ir nieks nieko...

                              Comment


                                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                bet uz tokius sprendimus bent jau ministro galva turejo lekt, bet tik ne pas mus... Nusikaltimas viduryje dienos prisidengiant geriui Valstybei - ir nieks nieko...
                                Jeigu „Orlen Lietuvai“ yra gerai, kodėl jos turėtų lėkti?
                                Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                Comment


                                  Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                  Jeigu „Orlen Lietuvai“ yra gerai, kodėl jos turėtų lėkti?
                                  tai gal ir per Siaulius nuardom ir Joniski? per Ignalina ir Daugpili dar laiau apsimokes. Juk galvos neleks niekam, o valstybe turtes...

                                  Comment


                                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                    bet uz tokius sprendimus bent jau ministro galva turejo lekt, bet tik ne pas mus... Nusikaltimas viduryje dienos prisidengiant geriui Valstybei - ir nieks nieko...
                                    Kodėl Lietuvos ministrui turėtų lėkti galva už tai, kad Latvija netenka krovinių?

                                    Comment


                                      Ta tema seniai jau buvo diskutuota - nebeoriginalu.

                                      Comment


                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Kodėl Lietuvos ministrui turėtų lėkti galva už tai, kad Latvija netenka krovinių?
                                        O Lietuvai jie dabar prisideda??

                                        Isardykim visus gelezinkelius ir veskime furomis - taip dar daugiau uzdirbsim, jei jau toks kaimietiskas mastymas

                                        Comment


                                          Apie tai kai Latvijos prezidentas domėjosi nuardytu geležinkeliu į Rengę vietoje.

                                          http://www.db.lv/razosana/transports...#current-image

                                          Comment

                                          Working...
                                          X