Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na jau vyrai , akm čia taip vargstate - tvora mat, tiltai visokie. Geriau iš karto geležinkelį padaryti taip kaip metro - po žeme

    Comment


      Jau seniai buvo šnekos apie geležinkelio iškėlimą iš miesto. Gal dabar metas tai įgyvendinti?

      Comment


        Šiandien su grupe turistų (gilinomės į Žiemgalos istorinį paveldą) teko važiuoti per Aucę. Stabtelėjome degalinėje kavos ir užfiksavau geležinkelio būklę. Bėgiai aprūdiję - matyti, kad eismo senokai nėra. Pasak pardavėjos, prekiniai traukiniai čia seniai nebevažiuoja, net ties pervaža ant plento link Naujosios Akmenės nuimtas ženklas "STOP", signalizacija (kaip ir kitose pervažose) išjungta.
        Primenu, kad dyzeliukas Ryga-Rengė uždarytas nuo vasario mėn.

        Minėta pervaža mieste ties plentu į Naująją Akmenę.




        Į Aucės stoties pusę


        Aprūdiję bėgiai į Lietuvos/ Rengės-Mažeikių pusę
        Paskutinis taisė Salvijus; 2010.05.13, 19:43.

        Comment


          www.vz.lt 2010.05.13 11:41
          Irma Verbienė
          E.Masiulis užsimena, kad "Orlen Lietuva" svarbi geležinkelio atkarpa bus sutvarkyta

          Eligijus Masiulius, susisiekimo ministras, kurio interpeliacijos procedūra jau prasidėjo Seime, atsakydamas į parlamentarų klausimas patikino, kad bus pradėtas AB „Orlen Lietuva“ aktualios geležinkelio atkarpos remontas.
          Ministras informavo, kad atkarpa Mažeikiai-Rengė egzistavo iki 2008 m., kol nebuvo uždaryta remontui. Be to, sprendimo atsisakyti atkarpos nebuvo. Ponas Masiulis patvirtino, kad ‚Lietuvos geležinkelių“ 2010-2013 m. veiklos plane ta atkarpa įtraukta į rekonstruotinų sąrašą. Tam būtų skirtos ES Sanglaudos fondo lėšos.

          „Šiandien tikrai svarbus valstybei ūkio subjektas „Orlen Lietuva“ (OL) turi rimtų logistinių sunkumų. Įmonė, norėdama išvežti ar atvežti naftą į Klaipėdą, daro didelį lankstą ir vagonus „vežioja“ 210 km. Pagal ekonominius skaičiavimus, žinoma, atsiranda didesnės rizikos, jog dalis OL produkcijos bus išvežama ne per Klaipėdos, o per uostus Latvijoje“, - sakė ministras ir pažymėjo, kad ilgalaikės sutartys nustato aiškius „Orlen Lietuva“ įsipareigojimus dėl krovinių apimčių kiekių. Jeigu šie įsipareigojimai nebūtų vykdomi, tai grėstų bendrovei rimtomis sankcijomis. Šis susitarimas su OL galioja 10 m.

          Vytautas Gapšys, Seimo opozicijos lyderis, piktinosi, kad planuojama rekonstruoti geležinkelio atkarpą nuo „Mažeikių į Latvijos pusę“, kuri būtų naudinga vienam ūkio subjektui. Seimūno teigimu, tai sukeltų grėsmę geležinkelių srautams į Joniškio ir Radviliškio pusę. Be to, ateityje gali kilti grėsmė Klaipėdos terminalui. Ponas Gapšys abejojo ekonomine nauda ir klausė, kodėl ši rekonstrukcija neatliekama ja suinteresuotos įmonės.

          „Greta politinių dalykų galioja ir ekonominė logika. Visi piktinomės, kai Rusija remontui uždarė naftotiekį „Družba“. Tas naftotiekis iki šiol neatidarytas ir akivaizdu, kad tai politinis veiksmas. Tačiau kai 2008 m. lietuviai uždarė geležinkelį į Latviją ir iki šiol nesutvarko, įžvelgiu tam tikrų sąsajų su Rusijos veiksmais. Nereikėtų elgtis kaip kažkas elgiasi, arba jų kaltinti, jeigu mes patys taip elgiamės“, - dėstė ministras.

          Kovą Lenkijos "PKN Orlen" koncernas, valdantis OL, pareiškė, kad derybos, kuriose buvo kalbama ir apie Lietuvos pažadus atstatyti 19 km geležinkelio atkarpos nuo Mažeikių iki Latvijos sienos, "neatitiko lūkesčių".
          Lenkijos finansų viceministras Mikolajus Budzanowskis balandį dėstė, kad geležinkelio atkarpa 2008 m. buvo išardyta per "kelias" savaites, o Lietuvos Vyriausybės planai ją atstatyti iki 2012 m. yra "juokingi".
          http://vz.lt/straipsnis/2010/05/13/M...rbi_gelezinke#

          Comment


            Šiandien Delfyje

            "Politinio geležinkelio remonto pabaiga"

            http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=32942979

            Comment


              Reiks žiūrėt kiek LG cargo apimtys kris ir Klaipėdoj krova mažės. Nebent su latviais nesusitars žmoniškai.
              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

              Comment


                Parašė praetor Rodyti pranešimą
                Reiks žiūrėt kiek LG cargo apimtys kris ir Klaipėdoj krova mažės. Nebent su latviais nesusitars žmoniškai.
                Reikia baigti vežti ratais kvadratais ir nutiesti atkarpėlę Lietuvos teritorija iki Skuodo. Bus tiesus kelias Mažeikų naftos ir Akmenės cemento produkcijai į Klaipėdą. Galės vystytis vietinė krova Skuode. Dar nėra galutinai aišku ar nebus kokio gilavandenio prie Būtingės, vėlgi tam ruožui atitektų srautai...

                Pradėjo tyliai

                LG pasistengė tyliai pradėti šį remontą. Mažeikių rajono savivaldybės administracijos direktorius Bronius Kryžius tikina, kad apie atkarpoje vykstančius darbus Savivaldybės administracija nebuvo informuota, o atšaka išmontuota be jokio perspėjimo ir motyvų. Savivaldybės administracija apie pabėgių būklę nebuvo informuota, o ir tikrinant savivaldybės specialistai nedalyvavo. Vis dėlto B. Kryžius teigia, kad atšaka buvo nenaudojama jau kelerius metus iki jos išmontavimo. „Tokį remontą vertiname tikrai neigiamai. Susidariusi situacija kenkia Lietuvos įvaizdžiui kaimyninėse šalyse“, – piktinasi Mažeikių rajono savivaldybės meras Vilhelmas Džiugylis.
                Netiesa.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  Reikia baigti vežti ratais kvadratais ir nutiesti atkarpėlę Lietuvos teritorija iki Skuodo. Bus tiesus kelias Mažeikų naftos ir Akmenės cemento produkcijai į Klaipėdą. Galės vystytis vietinė krova Skuode. Dar nėra galutinai aišku ar nebus kokio gilavandenio prie Būtingės, vėlgi tam ruožui atitektų srautai...
                  Žinant kaip yra "sprendžiamas" žemės paėmimo klausimas vadiname starteginiame objekte RailBaltica, tai visai nerealu tikėtis tiesios geležinkelio atkarpos iki Skuodo.
                  Matau keletą variantų: arba PKN Orlen su LG spaudžia Latviją, kad susitvarkytų savo pusėje, arba bendrovė(s) išsinuomoja ruožą kokiems 99 m.
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2010.05.31, 08:41.

                  Comment


                    Tai kad žemė pasienyje valstybinė. Pagal įstatymus kažkokio tai pločio pasienio žemės ruožas negalėjo būti nei privatizuotas, nei grąžintas savininkams, nei vykdoma ūkinė veikla. Nebent po įstojimo į ES jau spėjo išparceliuoti...

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Tai kad žemė pasienyje valstybinė. Pagal įstatymus kažkokio tai pločio pasienio žemės ruožas negalėjo būti nei privatizuotas, nei grąžintas savininkams, nei vykdoma ūkinė veikla. Nebent po įstojimo į ES jau spėjo išparceliuoti...
                      Išparceliuoti neišparceliavo, bet tas pasienio juostos plotis yra labai nedidelis.
                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tai kad žemė pasienyje valstybinė. Pagal įstatymus kažkokio tai pločio pasienio žemės ruožas negalėjo būti nei privatizuotas, nei grąžintas savininkams, nei vykdoma ūkinė veikla. Nebent po įstojimo į ES jau spėjo išparceliuoti...
                        Siaurame pasienio ruože statyti geležinkelius, kuriuo daugiausia būtų gabenami kroviniai priskiriami pavojingų/ kenksmingų aplinkai kategorijai (kaip šiuo atveju nafta), manau, draudžia įvairios tarpvalstybinės sutartis, sveikatos, higienos, aplinkos apsaugos ir kiti įstatymai.
                        Tad geriau išnaudoti esamą infrastruktūrą tuo labiau dabar kai neliko muitinių ir pasienio patikros.
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2010.05.31, 12:41.

                        Comment


                          Kenksmingumas aplinkai niekur nedingsta. Ir nesvarbu, ar gabenama per nenaudojama pasienio ruožą, ar per naudojamas bei gyvenamas teritorijas. Bet kokiu atveju latviai tikrai nesirengia investuoti į esamų ruožų rekonstrukciją. Nuoma, žinoma, latviams būtų naudingesnė, bet pareikalautų didelių investicijų iš LG pusės. O MN nori pigiai vežti čia ir dabar. Vargu ar ji pasirengusi kišti pinigus į geležinkelį dėl miglotų perspektyvų ateityje. Jau greičiau MN gali atpiginti pervežimus pati veždama krovinius savo lokomotyvais.

                          Comment


                            Kažkodėl turiu negerą nuojautą, kad po kelių metų ir latviai uždarys savo ruožą, nes jis praktiškai po dyzeliuko uždarymo nebenaudojamas - užaugs krūmais ir žole (žr. nuotraukas viršuje).
                            Laukia toks pats likimas kaip ir Darbėnų-Priekulės ir Ventos-Liepojos ruožų.
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2010.05.31, 13:07.

                            Comment


                              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                              Kažkodėl turiu negerą nuojautą, kad po kelių metų ir latviai uždarys savo ruožą, nes jis praktiškai po dyzeliuko uždarymo nebenaudojamas - užaugs krūmais ir žole (žr. nuotraukas viršuje).
                              Laukia toks pats likimas kaip ir Darbėnų-Priekulės ir Ventos-Liepojos ruožų.
                              Tas ruožas Latvijoje dar eksploatuojamas, tiesa?

                              Comment


                                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                Tas ruožas Latvijoje dar eksploatuojamas, tiesa?
                                Jau nebe, pirmadienį buvau Aurių stotelėje - bėgiai rudija (forumietė Kristinėlė įkels foto). Matyti, kad paskutinis buvo dyzeliukas vasario mėn...
                                Dėl 1 dyzeliuko išlaikyti visą ruožą per didelė prabanga.

                                Comment


                                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                  Jau nebe, pirmadienį buvau Aurių stotelėje - bėgiai rudija (forumietė Kristinėlė įkels foto). Matyti, kad paskutinis buvo dyzeliukas vasario mėn...
                                  Dėl 1 dyzeliuko išlaikyti visą ruožą per didelė prabanga.
                                  Suprantama. Labai gaila, kad susiekimas su Lietuvos miestas per šį ruožą nebus atnaujintas.

                                  Comment


                                    Šiandien L ryte :„Orlen Lietuva“ pradėjo žygį prieš Latviją, kitas taikinys - „Lietuvos geležinkeliai“

                                    „Orlen Lietuva“ Europos Sąjungai taip pat ketina skųsti „Lietuvos geležinkelius“, kurie dėl protekcionizmo išardė geležinkelį, jungusį Mažeikius su Renge. Tai buvo trumpiausias kelias iš Lietuvos į Latviją. Dabar degalai į Latviją turi būti gabenami ilgesniu keliu - per Šiaulius, kas naudinga „Lietuvos geležinkeliams“. Dėl tokio sprendimo Latvijoje taip pat reikės išardyti geležinkelio atkarpą Rengė-Glūda (60 km), nes be „Orlen Lietuva“ krovinių geležinkelis niekam nereikalingas.

                                    http://www.lrytas.lt/-12785007651277...BEinkeliai.htm

                                    Comment


                                      Po tokio lenkų ėjimo kažin ar Latvija norės prasidėti su lenkais kai šie skųs LG veiksmus ES.

                                      Comment


                                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                        Šiandien L ryte :„Orlen Lietuva“ pradėjo žygį prieš Latviją, kitas taikinys - „Lietuvos geležinkeliai“
                                        http://www.lrytas.lt/-12785007651277...BEinkeliai.htm
                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Po tokio lenkų ėjimo kažin ar Latvija norės prasidėti su lenkais kai šie skųs LG veiksmus ES.
                                        O man atrodo, kad šie „Orlen Lietuva“ veiksmai yra logiški ir to net ir reikėjo tikėtis. Stebina tik kodėl jie taip ilgai tylėjo dėl bėgių nuardymo. Sunku prognozuoti teismų sprendimus, nes jie trunka labai jau ilgai, bet jeigu Orlen principingai eis iki galo, turėtų abu procesus laimėti (bent morališkai, gal ir be jokių kompensacijų). Kažkokia nesąmonė, kad ES produkcijai Latvija taiko didesnius akcizo mokesčius negu pačioje Latvijoje pagamintai. Suprantamas
                                        šalies noras remti savus gamintojus, tačiau juk tam ir stojome į ES, kad vienodos sąlygomis konkuruotume ES rinkoje ir stiprintume eksportą už ES ribų. Pažeidžiamas ES narių solidarumo principas. Beveik tas pats yra ir su bėgių ruožo Mažeikiai-Rengė nuardymu. Latviai nė už ką nekiš pinigų į ruožo Mažeikiai-Priekulė-Liepoja remontą/atstatymą, nes nėra garantijos, kad artimoje ateityje LG nenuardys ruožo Ruzgai-LT/LV siena.
                                        Ir apibendrinus, labai savotiškai žiūrisi valstybė, kuri terorizuoja privatų verslą. Juk Orlen dar kol kas nieko blogo Lietuvai nepadarė.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          O verslas neterorizuoja valstybės? Kodėl valstybė turi duoti ir nuolaidžiauti verslui, kuriam VISADA yra blogai ir negana? Tai, kad valstybė primiausiai remia savo šalies verslą yra gerai. Bet tas rėmimas neturi būti naudingas tik verslui ir neduoti naudos ar netgi būti žalingu visuomenei bei valstybei.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X