Tokį traukinį Maskva-Varšuva randu tik 1989 m. tvarkarašyje, o 1975 m. ir minėtąjį Leningradas-Varšuva-Berlynas kaip ir 1989 m. tvarkaraštyje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvę traukinių tvarkaraščiai
Collapse
X
-
Tais laikais dar buvo maršrutas Vilnius - Sokulka. Važiudavo dyzeliukas ir jam nereikėjo keist ratų. Tada labai į Lenkiją veždavo televizorius, dulkių siurblius ir kitus dalykus ir į trauknį beveik neįmanoma buvo patekt. Pas mus spalvotas televizorius kainavo 750 r. ir galima buvo gaut tik po blatu, o ten už jį galima buvo paimt kokius keturiskart daugiau.
O Maskva - Varšuva atsirado to bumo laiku, turbūt ne ankščiau 1988 m.Paskutinis taisė Zorro; 2009.06.22, 20:26.
Comment
-
1989 m. Vilnius-Šiauliai, Panevėžys-Klaipėda ir Daugpilis-Šiauliai
Kai kurių skaitytojų pageidavimu įkeliu 1989 m. traukinių tvarkaraščius per Panevėžį. Pasirodo tais metais per Panevėžį važiavo net 5 traukiniai: po 1 kartą į parą Panevėžys-Klaipėda, Panevėžys-Radviliškis (labai keistu laiku), Maskva-Kaliningradas, po 2 kartus Šiauliai-Daugpilis.
Dabar teliko vos 2 traukinukai, kuriuos vis grasina uždaryti.
Vilnius-Šiauliai ir Šiauliai-Daugpilis
Panevėžys-Klaipėda ir Šiauliai-Daugpilis
Panevėžys-Radviliškis
Comment
-
Kaunas-Šiauliai 1990 m. ir 1991 m.
O čia buvusio maršruto Kaunas-Šiauliai tvarkaraštis. Nerandu kada šis maršrutas buvo įkurtas. Įdomu, kad 1989 m. iš Kauno į Šiaulius šis traukinys buvo rytinis, o jau nuo 1990 m. atvirkščiai - iš Šiaulių į Kauną rytinis. Būtų gerai tokį (bent automotrisė pradžiai) atkurti baigus Kauno tunelio remontą. Dar geriau būtų jei jis iki Kauno važiuotų iš Joniškio ir būtų priderintas prie Klaipėda-Vilnius, Mažeikiai-Šiauliai, Rokiškis-Šiauliai.
Kaunas-Šiauliai 1990 m.
Šiauliai-Kaunas 1991 m.
Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.22, 23:35.
Comment
-
Iš 1992/93 metų telegramos sprendžiant, Latvijoje daugiausia važinėdavo 12 vagonų DR1 traukiniai. Lietuvoje tikriausiai būdavo 8 vagonų D1.
Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.06.23, 00:00.
Comment
-
DR1 Latvijoje ir Lietuvoje
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąIš 1992/93 metų telegramos sprendžiant, Latvijoje daugiausia važinėdavo 12 vagonų DR1 traukiniai. Lietuvoje tikriausiai būdavo 8 vagonų D1.
Atvaizdas
Kiek matydavau, DR-1 Rygos mazge važinėdavo iš šešių vagonų. Tiesa, kartą 1979 metais mačiau važiuojantį dvigubą DR1 iš šešių vagonų (2 sąstatai x 3 vagonus). Sukabintų dviejų po šešis vagonus nemačiau, bet tokie važiuoti galėjo. Pvz., kažkada maršrute Ryga-Daugavpils tvarkaraštyje pastebėjau skirtingą traukinių kiekį pirmyn ir atgal, tai akivaizdu vienu iš reisų važiuojant dvigubo traukinio.
Lietuvoje DR1A būdavo iš šešių vagonų, kiek vėliau jie ėmė "trumpėti".
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLietuvoje leisdavo dvigubus D1.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLietuvoje leisdavo dvigubus D1.
Truputėlį gaila, kad kiti forumiečiai tą temą nepapildė, ir ji nugrimzdo gilokai...
Comment
-
buvęs maršrutas Vitebskas-Polockas-Adutiškis-Vilnius-Gardinas
Keletos forumiečių pageidavimu talpinu informaciją apie lividuotą traukinių susisiekimą per Adutiškį. Kursavo toks
Vitebskas-Polockas-Vilnius.
Patyrinėjus dabartinius balatausriškus tvarkaraščius matyti, kad susisiekimas Balatarusijoje linijoje Druja-Vitebskas
išliko. Tikriausiai, Lukašnekos administracija neleidžia uždarynėti linijų.
Traukinys 1989 m. Vitebskas-Polockas-Vilnius-Gardinas
Traukinys 1991 m. Vitebskas-Polockas-Vilnius
Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.07, 10:39.
Comment
-
Pridedu senesnių tvarkaraščių.
1975m. Vitebskas-Vilnius
1985m. Polockas-Kuznica
Ir dar įdomus 1985m. Vilnius-Gardinas-Druskininkai
Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.08.07, 02:37.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąPridedu senesnių tvarkaraščių.
1975m. Vitebskas-Vilnius
AtvaizdasPaskutinis taisė fow; 2009.08.08, 22:20.
Comment
-
Maršrutas Vitebskas-Gardinas sudarytas dirbtinai. Tiesioginio traukinio vis tiek nebuvo. Kasžkaip tik tvarkaraščio derinys padarytas.
Baltarusijos geležinkelių keleivinį traukinį Vitebskas-Vilnius prisimenu. Iki berods 1980 metų jis atvažiuodavo su garvežiu. Kokio depo buvo šis vienintelis Vilniuje tuomet pasirodydavęs garvežys, tada nenustačiau. Dabar spėju, kad Krulevšiznos.
Kai dienai atvažiuodavau į Vilnių, kažkaip neskubėdavau grįžti atgal ir pagal galimybes stengdavau pamatyti greitojo traukinio "Lietuva" išvykimą į Maskvą ir garvežio išpūškavimą su traukiniu Vilnius-Vitebskas.
Traukinio Vilnius-Gardinas-Druskininkai taip pat nebuvo. Paprasčiausiai ten vienoje lentelėje sudėti grafikai traukinių į Gardiną ir Druskininkus (maršrutai išsiskyrė Pariečėje). Antai, dar varnele pažymėta, kad traukinys per atitinkamą stotį nevažiuoja.
Iš tų laikų prisimenu, kad Pariečės (Poriečje) stotyje tvarkaraštis buvo gerai sureguliuotas dėl persėdimų iš traukinio Vilnius-Druskininkai (ne dyzelinio, o su prikabinamais vagonais iš Maskvos ir Sankt.Peterburgo) taip, kad buvo galima važiuoti iš Vilniaus į Gardiną, iš Gardino į Vilnių, Druskininkus, iš Druskininkų į Gardiną. Žinoma, traukiniui Druskininkai-Vilnius parvažiavus į Vilnių, buvo galima persėsti į traukinį Vilnius-Vitebskas.
Tada Vilniuje ir Pariečėje taip gerai sureguliuotų persėdimo galimybių belieka pavydėti dabartiniams laikams Kauno, Šiaulių, Radviliškio, Kazlų Rūdos, Lentvario ir kitose stotyse.
Comment
-
Ryga-Limbaži-Rūjiena-Piarnu-Tallinn
Forumiečių prašymu tvarkaraščiai ruože Ryga-Limbaži-Rūjiena-Piarnu-Tallinn.
http://www.miestai.net/forumas/showt...531#post364531
Patyrinėjus šiuos tvarkaraščius matyti, kad eismas buvo išties intensyvus (čia be visų elektrinių traukinių - dėjau tik nuo Skultės iki Talino). Suskaičiavau 7 poras - gan solidu.
Palaipsniui uždarinėjo nuo 1992 iki 1999 m.
Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.18, 22:16.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąis tiesu sunku patiketi, jog buvus tokiam linijos apkrovimui jos paprasciausiai nebeliko...
Pabandysiu sužinoti kaip ten buvo su prekiniais traukiniais?Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.18, 23:28.
Comment
-
Vitebskas-Vilnius-Gardinas
Parašė lietus Rodyti pranešimąMaršrutas Gardinas-Vitebskas buvo, traukinys dar turėjo firminį Vitjazj pavadinimą, pats nekartą juo važiavau iš Gardino į Varėną.
Bet matyt, kad tokis maršrutas egzistavo neilgai. Nes kitaip kažin ar būčiau iškentęs tą traukinį nepamatyti, juo kažkiek pavažiuoti...
Kažkodėl net neįsivaizduoju, kuriais metais jis atsirado. Kiek įsivaizduoju, jau ne tada kai į Vilnių atitraukdavo garvežys. Kažkodėl nė tvarkaraštis neišliko su šiuo maršrutu, nors juos rinkau ilgai, nė vienoje stotyje skirtingo stiliaus, skirtingo formatyo tvarkaraštyje įrašytą nemačiau. Daug esu žaidęs braižant kai ką panašaus į tuos grafinius "siūlus" ir ruože Lentvaris-Valkininkai-Varėna-Marcinkonys būdavo įdomu, nes nuo Valkininkų iki Marcinkonių tada buvo vieni bėgiai.
Traukinys Vitebskas-Vilnius visais laikais į Vilnių atvykdavo rytą ~10 val., o panašiu laiku išvažiuodavo "dyzeliukas" Vilnius-Gardinas, vėliau pratęstas iki Sokulkos (iki šios stoties Lenkijoje 1520 mm vėžės bėgiai nueina kaip ir 1435 mm asteina iki Gardino, Šeštokų, Bresto, Vysoko Litovsk...). Berods 1988m. iki Sokulkos buvo pratęstas (paankstinant išvykimo laiką ) ir vakarinis "dyzeliukas" Vilnius-Gardinas (grįždavo rytą). Gal atgimimo laikais padažnėjus važinėjimams į Lenkiją ir aplamai į tuometinį užsienį ir Vitebskas-Vilnius buvo pratęstas iki Gardino?
Įdomu būtų, jei kas juo važinėjo dažniau ir prisiminimų turi daugiau...
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKažką lyg ir prisiminiau.
Bet matyt, kad tokis maršrutas egzistavo neilgai. Nes kitaip kažin ar būčiau iškentęs tą traukinį nepamatyti, juo kažkiek pavažiuoti...
Kažkodėl net neįsivaizduoju, kuriais metais jis atsirado. Kiek įsivaizduoju, jau ne tada kai į Vilnių atitraukdavo garvežys. Kažkodėl nė tvarkaraštis neišliko su šiuo maršrutu, nors juos rinkau ilgai, nė vienoje stotyje skirtingo stiliaus, skirtingo formatyo tvarkaraštyje įrašytą nemačiau. Daug esu žaidęs braižant kai ką panašaus į tuos grafinius "siūlus" ir ruože Lentvaris-Valkininkai-Varėna-Marcinkonys būdavo įdomu, nes nuo Valkininkų iki Marcinkonių tada buvo vieni bėgiai.
Įdomu būtų, jei kas juo važinėjo dažniau ir prisiminimų turi daugiau...
Comment
Comment